Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Hamulce, reczny, korektory i inne
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 21 Wrz 2006 16:39     Temat postu: Hamulce, reczny, korektory i inne

po kolei, czy wymiana linki recznego jest bardzo skomplikowana? czy linka jest 1 czy 2 czesciowa i jak sie do tego zabrac. Niedziala mi reczny na jednym kole.
Czy ktos z Was pomijal korektory sily hamowania z tylu? bo mnie w jednym pekl lacznik.
Wyraznie
twardnieje mi pedal po 2 krotnym nacisnieciu. jakies pomysly?

NAJWAZZNIEJSZE dla mnie: na tyl do zaciskow ida 2 przewody, zaczynajace sie w polowie przedniej grodzi. Wkrecone w lacznik jeden u gory drugi na dole i UWAGA trudne: ktory idzie do ktorego kola???????? wymienilem oba ale nie zwrocilem uwagi przy demontazu a mam wrazenie, ze przy absie to wazne :0

pozdr
wiecej pytan poxniej
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 21 Wrz 2006 17:55     Temat postu: Re: Hamulce, reczny, korektory i inne

kmc napisał:
po kolei, czy wymiana linki recznego jest bardzo skomplikowana? czy linka jest 1 czy 2 czesciowa i jak sie do tego zabrac. Niedziala mi reczny na jednym kole.


O ile pamiętam linka jest jednoczęściowa. Wymiana nie jest skomplikowana, ale przydatny jest kanał.
Rozumiem, że masz z tyłu tarcze. Skoro nie działa Ci ręczny na jednym kole, a na drugim jest wszystko ok to nie będzie linka. Prawdopodobnie zapiekł Ci się ręczny. Musisz pare razy wejść w zakręt na "łapie" A tak poważniej to zdemontuj zacisk, oczyść go przesmaruj i spróbuj rozruszać. Ewentualnie spróbuj naciągnąć linke - regulacja jest przy dźwigni ręcznego.

kmc napisał:
Czy ktos z Was pomijal korektory sily hamowania z tylu? bo mnie w jednym pekl lacznik.


Ja bym na Twoim miejscu nie pomijał tych kolektorów, bo jeszcze się okaże, że tył będzie hamował szybciej jak przód Najbezpieczniej dla Ciebie i innych kierowców będzie jak go wymienisz.

kmc napisał:
Wyraznie twardnieje mi pedal po 2 krotnym nacisnieciu. jakies pomysly?


Wystarczy odpowietrzyć układ hamulcowy. Jak dawno nie zmieniałeś płynu hamulcowego to zalej jakimś DOT4 i wtedy odpowietrz.

kmc napisał:
NAJWAZZNIEJSZE dla mnie: na tyl do zaciskow ida 2 przewody, zaczynajace sie w polowie przedniej grodzi. Wkrecone w lacznik jeden u gory drugi na dole i UWAGA trudne: ktory idzie do ktorego kola???????? wymienilem oba ale nie zwrocilem uwagi przy demontazu a mam wrazenie, ze przy absie to wazne :0


Zobacze u siebie i Ci napisze tak z pamięci nie chce wprowadzić Ciebie w błąd.

pozdr
wiecej pytan poxniej[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 21 Wrz 2006 20:39     Temat postu:

1. nigdzie nie idzie dostac lacznika korektora sily hamowania, za wyjatkiem ASO nissana , gdzie w komplecie z korektorem kosztuje tylko 2400zł Very Happy, nie pomylilem sie w zerach. Mnie wyprosili z salonu tak sie smialem Very Happy
2. Uklad, w zwiazku z tym, ze wymienilem 2 przewody hamulcowe z tylu, jest zalany DOT4, odpowietrzony;-(, jakies inne pomysly? PODPOWIEDZ: jak wcisne hebel na postoju, spadaja mi obroty silnika. Moze serwo nie daje rady?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 21 Wrz 2006 21:41     Temat postu: Re: Hamulce, reczny, korektory i inne

kmc napisał:

Czy ktos z Was pomijal korektory sily hamowania z tylu? bo mnie w jednym pekl lacznik.
Wyraznie
twardnieje mi pedal po 2 krotnym nacisnieciu. jakies pomysly?

wiecej pytan poxniej


Ja jak mi pękł jeden przeciąłem drugi, ale szybko naprawiłem bo to nie ma sensu, zacinały mi się szczęki z tyłu i paliły się klocki przy ostrym hamowaniu, także nie polecam, mój znajomy mechanik zrobił mi to za 200zł własnym patentem..
Powrót do góry
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 21 Wrz 2006 23:34     Temat postu: Re: Hamulce, reczny, korektory i inne

ceremony napisał:
zacinały mi się szczęki z tyłu

szczęki w GTi ???
Odnosnie wyrzucenia korektorów kiedys napotkałem sie na forum NKP ale dotyczyło to Primery P10.
Mnie tez sie wydaje, ze korektory słabo działają. Tez bym je najchetniej wywalił
jakby ktos podpowiedział jak to zrobic i jak auto bez nich hamuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 22 Wrz 2006 11:24     Temat postu: Re: Hamulce, reczny, korektory i inne

coobek napisał:
ceremony napisał:
zacinały mi się szczęki z tyłu

szczęki w GTi ???
Odnosnie wyrzucenia korektorów kiedys napotkałem sie na forum NKP ale dotyczyło to Primery P10.
Mnie tez sie wydaje, ze korektory słabo działają. Tez bym je najchetniej wywalił
jakby ktos podpowiedział jak to zrobic i jak auto bez nich hamuje.


co w tym dziwnego?? szczęki hamulcowe oczywiście nie takie szczęki teściowej Laughing powagi trochę!
nie proponuje absolutnie wyewalania korektorów siły hamowania, jak już pisalem sam stestowałem i bez nich jest lipa.
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 22 Wrz 2006 14:12     Temat postu: Re: Hamulce, reczny, korektory i inne

ceremony napisał:
coobek napisał:
ceremony napisał:
zacinały mi się szczęki z tyłu

szczęki w GTi ???


co w tym dziwnego?? szczęki hamulcowe oczywiście nie takie szczęki teściowej Laughing powagi trochę!

Coś mieszasz. GTi miało ABS w standardzie, a co za tym idzie tarcze z tyłu.



A może Ty masz jakieś 1.6 i nas wpuszczasz w maliny, że masz GTi? Wiesz, takie przedłużanie sobie męskości... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 23 Wrz 2006 7:07     Temat postu: Re: Hamulce, reczny, korektory i inne

coobek napisał:
ceremony napisał:
zacinały mi się szczęki z tyłu

szczęki w GTi ???
Odnosnie wyrzucenia korektorów kiedys napotkałem sie na forum NKP ale dotyczyło to Primery P10.
Mnie tez sie wydaje, ze korektory słabo działają. Tez bym je najchetniej wywalił
jakby ktos podpowiedział jak to zrobic i jak auto bez nich hamuje.


Właśnie, na NKP była zażarta dyskusja o wywalaniu korektorów w celu poprawienia hamowania. Miałem zamiar tak zrobić, ale skoro ceremony nie poleca, to trzeba się dobrze zastanowić. Z łapaniem koła robi mi się to samo. Naciągnąłem linkę od ręcznego, i dalej jedno nie hamuje.
Rozwiązaniem może być hydrauliczny ręczny. Gdzieś natknąłem się na stronkę maluchów, gdzie opisali jak zrobić hydrauliczny z dwóch dowolnych pomp. Trzeba by przetestować w nyskach:twisted: , tylko nie mogę znaleźć stronki. Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 20 Cze 2007 14:43     Temat postu: Re: Hamulce, reczny, korektory i inne

ceremony napisał:
kmc napisał:

Czy ktos z Was pomijal korektory sily hamowania z tylu? bo mnie w jednym pekl lacznik.
Wyraznie
twardnieje mi pedal po 2 krotnym nacisnieciu. jakies pomysly?

wiecej pytan poxniej


Ja jak mi pękł jeden przeciąłem drugi, ale szybko naprawiłem bo to nie ma sensu, zacinały mi się szczęki z tyłu i paliły się klocki przy ostrym hamowaniu, także nie polecam, mój znajomy mechanik zrobił mi to za 200zł własnym patentem..


Ceremony, czy możesz dac namiar na tego mechanika co poradził sobie z korektorami. Czeka mnie ich wymiana (własnie przyszły pocztą - uzywane). Niestety, bark jest łaczników i coś musze wymyśleć.

Pozdrawiam
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 20 Cze 2007 20:27     Temat postu: Re: Hamulce, reczny, korektory i inne

Trebor napisał:
ceremony napisał:
kmc napisał:

Czy ktos z Was pomijal korektory sily hamowania z tylu? bo mnie w jednym pekl lacznik.
Wyraznie
twardnieje mi pedal po 2 krotnym nacisnieciu. jakies pomysly?

wiecej pytan poxniej


Ja jak mi pękł jeden przeciąłem drugi, ale szybko naprawiłem bo to nie ma sensu, zacinały mi się szczęki z tyłu i paliły się klocki przy ostrym hamowaniu, także nie polecam, mój znajomy mechanik zrobił mi to za 200zł własnym patentem..


Ceremony, czy możesz dac namiar na tego mechanika co poradził sobie z korektorami. Czeka mnie ich wymiana (własnie przyszły pocztą - uzywane). Niestety, bark jest łaczników i coś musze wymyśleć.

Pozdrawiam

Ceremo bardzo rzadko bywa na forum - sprzedał NXa. Możesz spróbować wysłać do niego maila.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 20 Cze 2007 21:08     Temat postu:

albo na gg:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian100nx




Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zubrzyca Górna - małopolskie
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Cze 2009 19:56     Temat postu:

Może ktoś napisać jaką złączką połączyć przewody hamulcowe po wywaleniu korektorów, bo mam zamiar to zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Cze 2009 23:42     Temat postu:

adrian100nx napisał:
Może ktoś napisać jaką złączką połączyć przewody hamulcowe po wywaleniu korektorów, bo mam zamiar to zrobić?

>> Zrób to sam prosto z NKP <<


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian100nx




Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zubrzyca Górna - małopolskie
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Cze 2009 16:20     Temat postu:

Dziękuje bardzo za tego linka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
valdi




Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 51
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódż
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Cze 2009 18:06     Temat postu:

mój nissan ma inny korektor i takim łacznikiem tych przewodów nie połącze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin