Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Co powiecie na SR20VE :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sty 2008 12:55     Temat postu:

Jeśli chodzi o maks moce to SR20DE jest lepszy i pod kontem N/A i turbo...
Ps. poniżej przedstawiam wykres SR20DE z tego samego sunny GTi po podstawowych modach które ma już chyba co druga primera ode mnie wyjerzdzająca:
http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/sunny_4.jpg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 20 Sty 2008 14:13     Temat postu:

Pozdrowienia dla Cuby.I grrrratulacje.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NISSIO100 dnia 20 Sty 2008 14:30 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 20 Sty 2008 14:16     Temat postu:

chmm chyba czas coś pogrzebać u mnie
widziałem w gazecie "GT" jakiegoś sunnego od ciebie podobny wynik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brzozka




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 20 Sty 2008 14:47     Temat postu:

Extra projekcik, na początku zle przeczytałem i myslalem,ze chodzi o sr16ve a wtedy nie bylby to pierwszy w PL bo od jakiegos czasu jezdzi po lubelszczyznie mocne 1,6 http://lkt.pl/viewtopic.php?t=5359

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sty 2008 16:25     Temat postu:

Ten z lublina jeszcze nie jest gotowy ale to kwestia paru dni...
Niewątpliwa zaleta SR16VE to jego wałki rozrządu i to że w komplecie ma fajną krótką i zeszperowaną skrzynię biegów...
A tak to takie 175Konne 1,6 chodzi podobnie jak seryjne 2.0 z tym że do 5000obr.min strasznie jest ospałe.
Nie ma to jak podrzucenie gratów z SR20DE i tym samym mamy super SR20VE okolice 210-215KM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Cze 2008 11:27     Temat postu:

Coobcio napisał:
poniżej przedstawiam wykres SR20DE z tego samego sunny GTi po podstawowych modach które ma już chyba co druga primera ode mnie wyjerzdzająca:
http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/sunny_4.jpg


Mam prośbę, jeśli możesz wrzuć tu krótki opis tych modów, które dały tych 167kucy w SR20DE, bo może nie każdy goni po NKP i śledzi te wątki.
Z góry dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Cze 2008 17:40     Temat postu:

[quote="red_shogun"]
Coobcio napisał:
Mam prośbę, jeśli możesz wrzuć tu krótki opis tych modów, które dały tych 167kucy w SR20DE, bo może nie każdy goni po NKP i śledzi te wątki.
Z góry dziękuję.

To taki mój standardzik na głowicy z 130 konnej z primy wyszło by sporo więcej... Very Happy

Tak więc lista modów:
- kolektor wydechowy SSAC 4-2-1
- przestawiony rozrząd
- wydech przelot fi 63,5mm (śmiało można zrobić coś z przedziału 55-60mm)
- stożek w miejsce puszki (tu akurat szkodził)
- mocna pompa paliwa
- porting przepustnicy gazu
- ECU Master i strojonko...

Efekt moich modów w stosunku do stanu w jakim auto przyszło w moje ręce:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 27 Cze 2008 17:42 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Cze 2008 18:22     Temat postu:

Coobcio napisał:
red_shogun napisał:
Mam prośbę, jeśli możesz wrzuć tu krótki opis tych modów, które dały tych 167kucy w SR20DE, bo może nie każdy goni po NKP i śledzi te wątki.
Z góry dziękuję.

To taki mój standardzik na głowicy z 130 konnej z primy wyszło by sporo więcej... Very Happy

Tak więc lista modów:
- kolektor wydechowy SSAC 4-2-1
- przestawiony rozrząd
- wydech przelot fi 63,5mm (śmiało można zrobić coś z przedziału 55-60mm)
- stożek w miejsce puszki (tu akurat szkodził)
- mocna pompa paliwa
- porting przepustnicy gazu
- ECU Master i strojonko...


Wielkie dzięki za szybką odpowiedz.

Tak szczerze to zaciekawiła mnie kwestia szkodliwości stożka w miejscu ori puchy w SR20DE. Jak byś mógł rozwiń temat, tzn. mając nie osłonięty stożek w miejscu puchy ile jest straty w kucach (wg hamowni) względem ori filtra w puszce, a ile względem stożka w nadkolu? Zauważyłem w Twoim projekcie N14 gti że stożek siedzi w ori puszczce od filtra, to wg Ciebie lepsze rozwiązanie niż np. stożek w nadkolu? (bo że lepsze niż "goły" stożek w miejscu puchy to się domyślam). I czy ten stożek w puszcze w Twoim N14 to "robocze rozwiązanie" czy będzie on tam siedział już docelowo?

Za ile można by dostać ten chiński kolektorek SSAC 4-2-1?

Jak się ma kwestia portingu przepustnicy do np. zastosowania większego przepływomierza np. z p11? Ile kucy daje porting ile większa przepływka? i czy zastosowanie przepływki o większym fi, bez dłubania w przepustnicy coś da?

Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 27 Cze 2008 18:24 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Cze 2008 22:26     Temat postu:

stożek goły w miejcu puszki ssie naj gorętsze powietrze...
Najepszym rozwiązaniem jest CAI ale w rajdach się to nie sprawdzi ze względu na syf, wodę itd... więc postanowiłem wrzucić stożek w seryjną puszkę a w niej powiększę otwór do fi 80mm i połącze go z otworem w nadkolu (który też powiększe) rurą karbowaną kominkową - nie podejdzie nią woda.
Ps. w serii masz przepływkę fi 50mm a przepustnica gazu ma fi 60mm - wnioski są oczywiste ale przyrosty na seryjnym silniku mało spektakularne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Cze 2008 10:04     Temat postu:

Coobcio napisał:
stożek goły w miejcu puszki ssie naj gorętsze powietrze...
Najepszym rozwiązaniem jest CAI ale w rajdach się to nie sprawdzi ze względu na syf, wodę itd... więc postanowiłem wrzucić stożek w seryjną puszkę a w niej powiększę otwór do fi 80mm i połącze go z otworem w nadkolu (który też powiększe) rurą karbowaną kominkową - nie podejdzie nią woda.
Ps. w serii masz przepływkę fi 50mm a przepustnica gazu ma fi 60mm - wnioski są oczywiste ale przyrosty na seryjnym silniku mało spektakularne.


No czyli tak jak myślałem zaczynam zabawę w chowane stożka do puchy. Jaki masz stożek w swoim N14 że Ci tam wszedł? podaj jak możesz firmę i wymiary.
Co do większej przepływki, to faktycznie pomyślę o tym za jakiś czas jak już zamieszka u mnie np. ten kolektorek Razz
A propos kolektorka, ile kosztuje ten rekomendowany przez Ciebie?
o sądzisz o tych:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/91-99-Nissan-Sentra-2-0L-SR20DE-Stainless-Steel-Header_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33631QQihZ024QQitemZ370063284053QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Stainless-Steel-Header-Sentra-200SX-SR20DE-91-98-99-2-0_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33631QQihZ014QQitemZ330246782542QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

podejdą do 100NX gti ???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 28 Cze 2008 10:07 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Cze 2008 10:36     Temat postu:

@red_shogun
No kaman... nie mów mi ze nie jesteś w stanie samemu przemierzyć seryjnej puchy i dobrać stożka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalek




Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: 28 Cze 2008 11:32     Temat postu:

Redu widzę że podałeś stronki na ebaya zza wody Wink będziesz z tamtąd brał kolektorek? bo mnie męczy 421 do siebie i też myśle coby go sciągać z ameryki, może jakaś wspólna wysyłka w nieokreślonej przyszłości ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Cze 2008 12:31     Temat postu:

foster napisał:
@red_shogun
No kaman... nie mów mi ze nie jesteś w stanie samemu przemierzyć seryjnej puchy i dobrać stożka Wink


Po pierwsze kolego foster - istnieje w przyrodzie takie zjawisko jak pójście na łatwiznę Laughing Razz Po drugie, moje pytanie miało głębsze przesłanie, a mianowicie miało na celu wyciągnięcie od dr Coobcia informacji o marce stożka i jego wymiarach, która najlepiej się sprawdza (czytaj: daj najlepszy efekt w przyroście mocy) w rozwiązaniu: ori pucha + stożek w silniku SR20DE
Tak więc na drugi raz proponuję zachować ciszę i spokój, bo a nóż widelec sam możesz się dowiedzieć czegoś ciekawego i interesującego (tym bardziej że kwestia stożka jest u Ciebie chyba też nadal sprawą otwartą Razz)

michalek napisał:
Redu widzę że podałeś stronki na ebaya zza wody Wink będziesz z tamtąd brał kolektorek? bo mnie męczy 421 do siebie i też myśle coby go sciągać z ameryki, może jakaś wspólna wysyłka w nieokreślonej przyszłości ?


No pomalutku dojrzewam do tego tematu, więc myślę że będziemy w kontakcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Cze 2008 18:15     Temat postu:

@red_shogun
Very Happy ehh leniuchu, jak dla mnie to szału nie ma w stożkach biorąc pod uwagę te oczko wyżej... Pipercross ew. K&N. Co do koltka to jak nie masz zamiaru wchodzić w głowicę to top 1.25 i 2/2.25 Ci wystarczy, nawet te ceramizowane po 45$ - a jak planujesz obróbkę głowicy + profi wałki to bierz 1.7/2.5. Ale oczywiście mogę się mylić Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Cze 2008 11:18     Temat postu:

foster napisał:
@red_shogun
Very Happy ehh leniuchu, jak dla mnie to szału nie ma w stożkach biorąc pod uwagę te oczko wyżej... Pipercross ew. K&N. Co do koltka to jak nie masz zamiaru wchodzić w głowicę to top 1.25 i 2/2.25 Ci wystarczy, nawet te ceramizowane po 45$ - a jak planujesz obróbkę głowicy + profi wałki to bierz 1.7/2.5. Ale oczywiście mogę się mylić Very Happy.


A propos stożków na przykładzie Hondy Type-R (EP3) wygląda to tak:

Zwycięzcy:

1) ITG (stelaż z wysokogatunkowej stali, specjalna pianka Reticulated Polyester Foam, k. szary): PRZEPŁYW: 75,2%, MOC: 188,75kM, cena: 290zł

2) BLITZ (bawełniany - k. niebieski ): PRZEPŁYW: 74,4%, MOC: 188,25KM, cena: ok. 185zł

3) GREEN (bawełniany - k. zielony ): PRZEPŁYW: 73,6%, MOC: 187,5KM, cena: ok. 264zł

4) ori OWALNY filtr Hondy (k. błękitny): PRZEPŁYW: 72,6%, MOC: 186,95KM, cena: ok. 93zł

5) K & N (bawełniany, dożywotnia gwarancja, k. ceglany): PRZEPŁYW: 74%, MOC: 186,35KM, cena: ok. 180zł

6) SPOON (piankowy, k. żółty, jak widać marka to nie wszystko : PRZEPŁYW: 74%, MOC: 185,15KM, cena: ok. 600zł

p.s. szkoda że nie było w teście Pipercrossa.

Stożki wkładane były do ori plastikowej obudowy od owalnego filtra Hondy.
Poniżej 5000 obr./min. moce uzyskiwane we wszystkich testowanych filtrach były praktycznie identyczne.
Aparatura pomiarowa: SuperFlow Corporation SF-1020.
Źródło: GT Street & Style nr 02 (110) 2008 str. 72-75.


Stąd było m.in. moje pytanie do wg mnie największego znawcy w tym kraju silników SR20DE, który stożek we współpracy z tym silnikiem i ori puchą sprawdzi się najlepiej.

OK a co do kolektorków to masz rację, przy naszym SR20DE z ori 4-2-1, ebay'owskie 4-2-1 da zdecydowanie mniej niż by się tego oczekiwało, więc zdecydowanie ciekawiej wyglądała by zabawa z wałkami, czyli chyba faktycznie najpierw wałeczki, głowa, przepływka, przepustnica, regulowane kółka rozrządu, Walbro 255l, a dopiero potem "kosmetyka" jak ten kolektorek z ebay'a Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin