Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Co powiecie na SR20VE :)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 17 Sty 2008 23:50     Temat postu: Co powiecie na SR20VE :)

Elo elo witojcie
No to mamy pierwsze SR20VE w polsce
4 dni walki ale trud chyba się opłacił:


A tak to wyszło pod maską:
[link widoczny dla zalogowanych]
A zmienne fazy obsługuje ECU master więc można wchodzić Very Happy

Kolektor wydechowy, wydech i dolot to pozostałości po starym SR20DE z którego wycisnąłem skromne 168KM i 194Nm...

Opis Sunnego GTi w którym siedzi ten zacny silnik tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 17 Sty 2008 23:51 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 0:34     Temat postu:

widze, ze Coobciomaster znowu zadziwia gratulacje udanego projektu

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 0:41     Temat postu:

W środę ponownie na rolki bijemy tym razem poprzestawiać trochę rozrządzik, w SR20DE przynosiło to bardzo przyjemne przyrosty, ciekawe co będzie tutaj - trzymać kciuki za złamanie 200KM

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 18 Sty 2008 0:41 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 10:55     Temat postu:

mysle, ze spokojnie dasz rade zlamac bariere 2-0-0 Wink zreszta po przegladnieciu forum nkp widze, ze czego bys sie nie dotknal to to ozywa i dostaje nadmocy Very Happy tak wiec powodzenia

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 12:07     Temat postu: Re: Co powiecie na SR20VE :)

Coobcio napisał:
Elo elo witojcie
No to mamy pierwsze SR20VE w polsce
4 dni walki ale trud chyba się opłacił:


Ajajaj śliczna ta czarna pokrywa jak ten sunniak odmłodniał Razz
Fajnie te niutki tam wyglądają ech... marzenia Razz
Domyślam się że to jest czysta seria SR20VE jeszcze nie dłubnięta?, ale powiedz czy reszta z poprzedniego projektu z SR20DE została tzn. wydech itp.?
Smuci mnie tylko jedno (jako fana konstrukcji SR20DE Razz) a mianowicie już widzę i wiem ile można wyciągnąć max z N/A SR20DE i o zgrozo co gorsza o ile bardziej technologicznie do przodu na początku lat 90tych była hondka ze swoim Vteciem. SR20DE to po prostu konstrukcja stworzona pod turbo i niestety myślenie o extra modach na N/A raczej się mija z celem, pozostaje albo swap tak jak tu, albo garrecik Sad

p.s.
ok już se sam odpowiedziałem - seria SR20VE miała mniej o 10 kucy niż na wykresie Razz

Ale doszło dodatkowe pytanie: jaka skrzynia biegów hula w tym sunnym z SR20VE?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 18 Sty 2008 12:28 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 16:27     Temat postu:

Skrzynia biegów seryjna czyli taka sama jak w 100nx GTi, co do modów to jest dolot, wydech, kolekotr wydechowy, pompa paliwa walbro i wystroiłem wszytko ECU masterem...
W dalszych planach to wyjazd na hamownię i precyzyjne wystrojenie rozrządu, w przypadku SR20DE można liczyć na ekstra 10-13Nm ciekawe co będzie tu

PS. nie mów mi że SR20DE jest nierozwojowe, z Kivim zrobiliśmy 210KM a to jeszcze niedokończony projekt, puki co jego sunny napędzany jest czymś takim:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 18 Sty 2008 16:28 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 16:47     Temat postu:

Coobcio napisał:

PS. nie mów mi że SR20DE jest nierozwojowe, z Kivim zrobiliśmy 210KM a to jeszcze niedokończony projekt, puki co jego sunny napędzany jest czymś takim:


Masz tam gdzieś jakiegoś linka z info co też takiego mesje Kivi wsadził w sunnego, i czy fura robiona była metodą "ekonomiczną"-garażową, czy na jakiś pokazach ma błyszczeć i kosztów nie cięliście? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 17:04     Temat postu:

Coobcio napisał:
PS. nie mów mi że SR20DE jest nierozwojowe, z Kivim zrobiliśmy 210KM a to jeszcze niedokończony projekt, puki co jego sunny napędzany jest czymś takim:

Fajny moment, przy odrobinie pomyślunku kierownika, spalanie można chyba utrzymać na przyzwoitym poziomie...
Hehe seryjne gti przy 5400, no a wyżej..., całkiem zawodowo to wygląda! Domyślam się że chcecie jeszcze dopracować zakres 3.8k~5.8k. Tak czy siak, re5pect i gratulacje!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 17:51     Temat postu:

Przede wszystkim góra do poprawy dołu może nie być, będziemy strugać jakiś kolektor ssący, większa przepustnica poustawiać wałki i celowanie będzie w okolice 240-250KM.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
integer2006




Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: 18 Sty 2008 18:06     Temat postu:

siema gratuluje, choc nie rozumiem ani slowa o czym tu mowa:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 20:05     Temat postu:

Coobcio napisał:

PS. nie mów mi że SR20DE jest nierozwojowe, z Kivim zrobiliśmy 210KM a to jeszcze niedokończony projekt
...
Przede wszystkim góra do poprawy dołu może nie być, będziemy strugać jakiś kolektor ssący, większa przepustnica poustawiać wałki i celowanie będzie w okolice 240-250KM.


Ale co to znaczy że dołu może nie być, ja np. muszę mieć dół i tu właśnie jest pies pogrzebany, SR20DE bez turbo może i można rozkręcić do tych 240KM ale wtedy robi się z tego fura na 1/4 mili, a to ma być fura do jazdy na codzień. Np. w hondowskim v-tecu B18C (Type R) na dzień dobry masz 210KM i teoretycznie furę do jazdy na codzień. A chcąc mieć furę do jazdy na codzien z równym dołem i fajną góra to się nie obędzie bez zaturbienia SR20DE lub wciskania nowszej technologicznie konstrukcji w miejsce SR20DE i... amen - wracamy do punktu wyjścia czyli: "nie mów mi że SR20DE jest nierozwojowe" a ja nadal mówię że SR20DE N/A nie jest aż tak bardzo rozwojowe jak by się tego chciało Razz

p.s.
Ciekawiła by mnie również tematyka żywotności takiego SR20DE N/A z tymi 210-250KM.

p.s.2
Żeby nie było, nadal jestem zakochany w SR20DE i zabiłbym Wink każdego fana hondziafki i nie tylko jak by złe słowo powiedział o tej konstrukcji, ale lubię być także od czasu do czasu człowiekiem obiektywnym i realistą, nie miejcie mi tego za złe Wink
A co do Twoich nissanowskich projektów Coobcio, weny twórczej, pracy, pomysłów i zamiłowania do tego co robisz, to przecież wiesz co sądzę - po prostu jesteś w tej materii NAJWIĘKSZY w tym kraju i szacun Ci za to, amen.
3mam kciuki za wszystkie Twoje projekty, a temat 240KM z N/A SR20DE będę bacznie śledził, bo jest naprawdę intrygujący.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 18 Sty 2008 20:07 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 20:28     Temat postu:

Hondowskie B18 z ITR nie spotkałem się z seryjnym egzemplarzem co by dysponował mocą chociaż 180KM, (katalogowo 190).
SR20VE którego zamieściłem wykres dół tzn przedział od 1500 do 4000obr.min ma lepszy jak BMW seri 3 o pojemności 2,5L...
Żeby mieć wolnossaka co ma mocny dół i górę oraz stabilne, równe wolne obroty to tylko zmienne fazy i nic innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 19 Sty 2008 1:16     Temat postu:

Coobcio napisał:

PS. nie mów mi że SR20DE jest nierozwojowe, z Kivim zrobiliśmy 210KM a to jeszcze niedokończony projekt, puki co jego sunny napędzany jest czymś takim:


Ciekawy wykresik, też będe bacznie śledził dalsze modyfikacje w tym Sunnym. Powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Sty 2008 20:47     Temat postu:

Coobcio napisał:
Hondowskie B18 z ITR nie spotkałem się z seryjnym egzemplarzem co by dysponował mocą chociaż 180KM, (katalogowo 190).
SR20VE którego zamieściłem wykres dół tzn przedział od 1500 do 4000obr.min ma lepszy jak BMW seri 3 o pojemności 2,5L...


No ja miałem na myśli dokładniej B18C w JDMowskiej Integrze Type R, która z tego co mi wiadomo miała na niektóre rynki 200KM a na inne 210KM. Oczywiście że to dane czysto katalogowe, a ile mogły mieć w rzeczywistości nie wiem, nie goniłem z nimi na rolki.
Piszesz tu o SR20VE, a przecież moje przemyślenia dotyczyły "ograniczonej rozwojowości" SR20DE na N/A. Więc podawanie zalet SR20VE mija się z celem bo chyba nie o ten silnik się rozchodzi
Oczywiście nie zmienia to faktu że SR20VE to skok o jedna epokę do przodu (względem SR20DE) i może faktycznie lepiej było by porównywać z B18C (1.8 ) właśnie SR20VE (2.0), tyle że ja nie posiadam ani jednego ani drugiego z tych silników, za to posiadam SR20DE stąd to całe moje zainteresowanie tą właśnie konstrukcją i powyższe przemyślenia
I w sumie na koniec bardzo trafnie poniekąd odpowiedziałeś mi na moje zapytania i dylematy, a mianowicie to:
Coobcio napisał:
SR20VE którego zamieściłem wykres dół tzn przedział od 1500 do 4000obr.min ma lepszy jak BMW seri 3 o pojemności 2,5L...
Żeby mieć wolnossaka co ma mocny dół i górę oraz stabilne, równe wolne obroty to tylko zmienne fazy i nic innego.

rozumiem tak, że chcąc mieć dwustu kilkunasto konnego wolnossaka o mocnym dole, mocnej górze i stabilnych wolnych obrotach muszę myśleć nie o rasowaniu SR20DE tylko o swapowaniu nowszej technologicznie konstrukcji.
I tym optymistycznym akcentem kończę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 19 Sty 2008 20:49 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 20 Sty 2008 12:47     Temat postu:

brawo super projekt a silniczek jeszcze ładniejszy też bym takim nie pogardził he he

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin