Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dolot-Wylot (ODLOT!!!:-)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 30 Cze 2006 15:55     Temat postu:

Tomasz napisał:
Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.

Cool


hmmm czyli rozumiem że zmiana dolotu i wydechu dała Ci 22 KM i 21 Nm Confused: a powiedz czym mierzyłeś przyspieszenie do setki? Chyba nie stoperem..
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 01 Lip 2006 22:44     Temat postu:

ceremony napisał:
Tomasz napisał:
Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.

Cool


hmmm czyli rozumiem że zmiana dolotu i wydechu dała Ci 22 KM i 21 Nm Confused: a powiedz czym mierzyłeś przyspieszenie do setki? Chyba nie stoperem..


Zmiana dała 22KM i 21Nm bo wcześniej miałem tłumik ultera, który dławił 5KM. Poza tym moi mechanicy znają sie na tym i wiedzą co robią. w końcu stworzyli Rovera 114GTI który od kilku sezonów króluje w klasie MINI.
Przyspieszenie mierzyłem G-techem. Stąd 0-96km/h (60 mil/h)

Cool
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 02 Lip 2006 1:37     Temat postu:

Tomasz napisał:
ceremony napisał:
Tomasz napisał:
Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.

Cool


hmmm czyli rozumiem że zmiana dolotu i wydechu dała Ci 22 KM i 21 Nm Confused: a powiedz czym mierzyłeś przyspieszenie do setki? Chyba nie stoperem..


Zmiana dała 22KM i 21Nm bo wcześniej miałem tłumik ultera, który dławił 5KM. Poza tym moi mechanicy znają sie na tym i wiedzą co robią. w końcu stworzyli Rovera 114GTI który od kilku sezonów króluje w klasie MINI.
Przyspieszenie mierzyłem G-techem. Stąd 0-96km/h (60 mil/h)

Cool

w takim razie daj znać, jak byś był w Warszawie, chętnie się spotkam na mały race Twisted Evil bo ja przy 171 km i 197Nm mam 6,5 do setki, więc niewielka różnica w sumie będzie.. Very Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 02 Lip 2006 10:31     Temat postu:

ceremony napisał:
Tomasz napisał:
ceremony napisał:
Tomasz napisał:
Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.

Cool


hmmm czyli rozumiem że zmiana dolotu i wydechu dała Ci 22 KM i 21 Nm Confused: a powiedz czym mierzyłeś przyspieszenie do setki? Chyba nie stoperem..


Zmiana dała 22KM i 21Nm bo wcześniej miałem tłumik ultera, który dławił 5KM. Poza tym moi mechanicy znają sie na tym i wiedzą co robią. w końcu stworzyli Rovera 114GTI który od kilku sezonów króluje w klasie MINI.
Przyspieszenie mierzyłem G-techem. Stąd 0-96km/h (60 mil/h)

Cool

w takim razie daj znać, jak byś był w Warszawie, chętnie się spotkam na mały race Twisted Evil bo ja przy 171 km i 197Nm mam 6,5 do setki, więc niewielka różnica w sumie będzie.. Very Happy


Spoko. Jak będę to dam znać. Może wystartujesz na Bemowie w klasie PROFI to pojedziemy w parze.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 02 Lip 2006 18:14     Temat postu:

Tomasz napisał:


Spoko. Jak będę to dam znać. Może wystartujesz na Bemowie w klasie PROFI to pojedziemy w parze.


Zobaczę jak będzie z kasą i czasem, ale propozycja dobra jestem za Twisted Evil
Powrót do góry
Kojot




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 13 Lis 2006 23:26     Temat postu:

Mam pytanie czy polozenie ukladu dolot-wylot w silniku 1,6 gaznikowy na lpg,wplynie na jazde na gazie i czy bedzie odczowalna roznica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 14 Lis 2006 9:26     Temat postu:

Kojot napisał:
Mam pytanie czy polozenie ukladu dolot-wylot w silniku 1,6 gaznikowy na lpg,wplynie na jazde na gazie i czy bedzie odczowalna roznica.


znaczy jak wplynie na jazde na gazie? bo troche nie czaje pytania, jak dasz blosa to bedziesz sie mogls cieszyc dobrymy osiagami na LPG , zreszta za pare tygodni udowadnie to wam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 10 Gru 2006 23:19     Temat postu:

Ceremo nie z Priemry GT tylko ze zwykłej primy P11 2.0...
Przepływke o większej średnicy daliśmy żeby był lepszy przepływ, teraz jak już się przekonałeś jest na to lepszy tzn. tańszy patent Ale bez smt6 i strojenia się nie obejdzie.

Wracają do temtu bo tyczy on silnika GA16DE to bez trudu można sprawić by nysa z nim kręciła czasy na poziomie ok 8 sek do setki, moc ok 120KM...

Podstawa to wałki z GA16DS + nowy kolektor wydechowy (najprościej 4-1 oparty o rurki fi 43mm+ + reszta wydechu przelotowa fi 52mm
Co do dolotu można się ograniczyć do powiększenia wlotu do seryjnej puszki i zapodania rury kominkowej która będzie pchała zimne powietrze z przodu.

Jakby to jeszcze wystroić jakimś prosiakiem to myślę że 120KM jest do złamania...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 12 Gru 2006 19:06     Temat postu:

Że się tak wtrące apropo dolotu. Właśnie wróciłem z warsztatu firmy tunni... gdzie stwierdzili, że niema gdzie u mnie umiejscowić stożka!Niema miejsca! czy wy tez mieliście takie problemy? firma w warszawie.
Może ktoś poleci jakąś sprawdzoną gdzie mi to założą! oprócz el-teca oczywiście. najchętniej założyłbym to ustrojstwo sam ale niemam gdzie tego robić a pozatym jestem noga z mechaniki
Powrót do góry
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 12 Gru 2006 20:13     Temat postu:

heheh w GA16DS jest w pip miejsca i zmiescisz tam stozek bez problemu a jak nie to aku do kufra:DVery Happy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 12 Gru 2006 20:41     Temat postu:

kurcza az 3 na raz!!! pokasuj troche.
Pewnie chodzi im o to że nie ma gdzie stożka schowac przed ciepłym powietrzem. Ja juz ad tym myślałem troche i trzeba bedzie chyba zbudować mu jakąś puszke za aku, miedzy aku a kielichem i doprowadzic rure ze zderzaka. Takie rozwiazanie zapewni zimne powietrze i uniemozliwi mieszanie sie go z ciepłym dmuchanym prze wiatrak chłodnicy. TAKA MOJA OPINIA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12 Gru 2006 22:49     Temat postu:

no wiadomo ze trzeba bedzie oddzielic stozek od cieplego powietrza. Chociaz w przyrost mocy nie liczylbym za to jest fajny dzwiek:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 13 Gru 2006 9:55     Temat postu:

Coobcio napisał:
Ale bez smt6 i strojenia się nie obejdzie.

Wracają do tematu bo tyczy on silnika GA16DE to bez trudu można sprawić by nysa z nim kręciła czasy na poziomie ok 8 sek do setki, moc ok 120KM...

Podstawa to wałki z GA16DS + nowy kolektor wydechowy (najprościej 4-1 oparty o rurki fi 43mm+ + reszta wydechu przelotowa fi 52mm
Co do dolotu można się ograniczyć do powiększenia wlotu do seryjnej puszki i zapodania rury kominkowej która będzie pchała zimne powietrze z przodu.

Jakby to jeszcze wystroić jakimś prosiakiem to myślę że 120KM jest do złamania...



Coobcio co to jest dokładnie to smt6? Wiem tyle, że potrzebne do strojenia i chyba ustawiana map.

Planowałem kupić GTi-ka ale jednak się rozmyśliłem - zostaje 1.6; była opcja z 93 r. z prawym nadkolem do roboty i nie wiadomo jak by dalej było z blachami bo są kulawe ogólnie w nysach. Reszta lata 91-92, jedna nysa była z 94 ale grubo ponad 2k Euro. Auto już ma 13 lat, trochę nim pochulam i będzie już z 16 a to dużo. Może się mylę no ale jednak lata robią swoje. ?!

Porobię trochu przy swoim...mianowicie: wałki od DS będą, dolot, wycięcie kata, no i kolektorek ale to już na "dłuższą" wiosnę także ok 115 kucy się złamie. i wystarczy aż się nie uzbiera na S14 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Gru 2006 1:09     Temat postu:

SMT6 to jest dodatkowy komputer dzięki któremu możesz wprowadzać korekty dla zapłonu i paliwa, proces strojenia z reguły odbywa się na ulicy z użyciem sondy szerokopasmowej a ostatnie szlify doprawia się na hamowni....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin