Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Dolot-Wylot (ODLOT!!!:-)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 21 Cze 2006 17:28     Temat postu: Dolot-Wylot (ODLOT!!!:-)

Witam
Mam małe pytanko:
Montował już ktoś z was cały ukł dolotowo-wylotowy do swojego nismo?
Jeśli tak to czy się opłacało? Jaki efekt?
Very Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 21 Cze 2006 18:21     Temat postu: Re: Dolot-Wylot (ODLOT!!!:-)

Kwi@t napisał:
Witam
Mam małe pytanko:
Montował już ktoś z was cały ukł dolotowo-wylotowy do swojego nismo?
Jeśli tak to czy się opłacało? Jaki efekt?
Very Happy

przeczytaj na stronie 100NX Squadu w dziale tuning.
Powrót do góry
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 21 Cze 2006 20:55     Temat postu:

Dzięki ceremony... Powiedz mi jeszcze tylko jaki jest szacunkowy koszt układu dolotowo-wylotowego w firmie el-tec? ile cie to około wyniosło?(dolot i wylot) No i czy warto zakładać? Wiesz ja mam mniejszy silniczek:-)
Powrót do góry
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21 Cze 2006 21:07     Temat postu:

Z 1.6 nie bedziesz mial zdumiewajacych wynikow niestety. koszt to ok.1200-1500zl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 21 Cze 2006 21:24     Temat postu:

Dobra dobra... z tego motorku do sie coś wycisnąć... Obecnie mam 90km bo komp mi zostal z starego silnika, jak włoże nowy od primerki bedzie 102km, dojdzie ukł dolotowo-wylotowy to też troch życia dostanie... no i rozważam chipa albo intercooler
Powrót do góry
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 21 Cze 2006 21:28     Temat postu:

Tym bardziej, że motorek nie stary taki bo r98 z przebiegiem 115k sprowadzony z anglii... radzi sobie nawet ale cos mu brakuje jeszcze
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 21 Cze 2006 23:44     Temat postu:

Kwi@t napisał:
Dzięki ceremony... Powiedz mi jeszcze tylko jaki jest szacunkowy koszt układu dolotowo-wylotowego w firmie el-tec? ile cie to około wyniosło?(dolot i wylot) No i czy warto zakładać? Wiesz ja mam mniejszy silniczek:-)

układ dolotowy to koszt około 300zł już ze stożkiem, jeśli bedziesz miał montowaną power rurę,
jak nie to mniej, koło 150zł, sam układ wydechowy z dwoma tłumikami to koszt ok 1300-1500zł jeżeli chcesz koniecznie katalizator, to montują taki zwany "sportowym" i to dodatkowo kosztuje ok 400zł.
Wydaje mi się, że jako kierowca własnego auta, poczujesz znaczną różnicę po założeniu już dolotu, a co dopiero kompletu (układ dolotowy i wydechowy), napewno nie bedziesz zawiedziony i u nich przynajmniej masz pewność że warto wydać te pieniądze.. Rolling Eyes
dam Ci przykład, mój kolega robił u nich dolot(power rurę) w Ibizie 1.4 i powiem szczerze, że ten samochód dostał niezłego kopa i odczuł to nie tylko kierowca, ale też ja jako pasażer, o dźwięku zasysanego powietrza przy naciśnięciu pedału gazu chyba nie muszę mówić.. Twisted Evil
Powrót do góry
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 22 Cze 2006 18:46     Temat postu:

Ja zrobilem dolot i wylot. Projekt wykonanie wlasne. Efekty odczuwalne. Naprawde warto!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 22 Cze 2006 18:47     Temat postu:

katalizator mnie nie interesuje a strumienica to dla mnie bajka, wstawić rurke z kwasówki i będzie ok nastepne pytanie brzmi czy potrzebne mi aż 2 tłumiki ? Kumpel ma w swoim civicu 1 i to środkowy a do końca kwasówke i końcówke i szczerze mówiąc fajnie to chodzi... chociaż na dłuższą trase nie polecam... ale dźwięk rasowy
A gdybym założył dolot i tylko końcowy tłumik? No katalizator tez mozna wywalić... Znasz może jakieś firmy które sprzedają tłumiki dedykowane do NX'a?
Powrót do góry
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 22 Cze 2006 18:55     Temat postu:

hmm jesli chodzi o ukł wydechowy to chyba sam cos poskładam Razz Ale dolot wole zeby założył fachowiec, chyba że znalazł bym dedykowany...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 25 Cze 2006 0:59     Temat postu:

Moja "setka" wlasnie stoi w warsztacie i robi sie uklad dolotowy i wzdechowy. Wcześniej zmierzone na hamowni - 136KM 168Nm. Spadek mocy przez tragiczny, brzęczący tłumik Ultera!! O efektach poinformuję a tymczasem małe pytanko związane z tematem. Co zrobić z przepływomierzem?? Przepustnica ma średnicę 60mm a na przepływomierzu jest zwężka 50 mm!! Jeśli ktoś się już zmagał z tym problemem to niech się podzieli jak go rozwiązał.

Pozdro Cool
Powrót do góry
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 25 Cze 2006 22:34     Temat postu:

wiekszy przeplywomierz ! zalatwi sprawe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 27 Cze 2006 9:01     Temat postu:

Kwi@t napisał:
katalizator mnie nie interesuje a strumienica to dla mnie bajka, wstawić rurke z kwasówki i będzie ok nastepne pytanie brzmi czy potrzebne mi aż 2 tłumiki ? Kumpel ma w swoim civicu 1 i to środkowy a do końca kwasówke i końcówke i szczerze mówiąc fajnie to chodzi... chociaż na dłuższą trase nie polecam... ale dźwięk rasowy
A gdybym założył dolot i tylko końcowy tłumik? No katalizator tez mozna wywalić... Znasz może jakieś firmy które sprzedają tłumiki dedykowane do NX'a?

co do jednego tłumika, to wiem, że do turbo jest zalecana jak najmniejsza liczba tłumików, ale spece z El-tecu stwierdzili że 2 dają lepszy efekt niż jeden i ja w to wierzę poza tym dźwięk jest wystarczająco rasowy Twisted Evil , a w trasie głowa nie boli Rolling Eyes
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 27 Cze 2006 9:05     Temat postu:

Tomasz napisał:
Moja "setka" wlasnie stoi w warsztacie i robi sie uklad dolotowy i wzdechowy. Wcześniej zmierzone na hamowni - 136KM 168Nm. Spadek mocy przez tragiczny, brzęczący tłumik Ultera!! O efektach poinformuję a tymczasem małe pytanko związane z tematem. Co zrobić z przepływomierzem?? Przepustnica ma średnicę 60mm a na przepływomierzu jest zwężka 50 mm!! Jeśli ktoś się już zmagał z tym problemem to niech się podzieli jak go rozwiązał.

Pozdro Cool

możesz założyć przepływomierz od Primy GT ale potem jest tam problem z elektroniką, kolega zrobił to u mnie i nysa nie chciała odpalić, trzeba by było podstroić komputer przy pomocy SMT6 ale ja nie chciałem już tego robić, bo miałem ustawione dobre mapy na hamowni i bałem się je ruszać. Efektem większej przepływki będzie napewno większe spalanie, a to dodatkowo mi już nie pasuje ja zostawiłem seryjny i jakoś daje radę Twisted Evil
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 30 Cze 2006 15:09     Temat postu:

Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.

Cool
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin