Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
JAKI MAM SILNIK - może mi ktopś odpowie?????
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Sty 2009 11:18     Temat postu:

no to 2,0 jest, chyba coś było przy nim robione, więc może i ma te 150:) jeźdź na hamownię i sprawdź, mój też niby ma mieć 113 przy 1,6 na wtrysku, tak się zbieram na hamownię i zbieram...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzybu




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Sty 2009 11:46     Temat postu:

Demon napisał:
http://i62.photobucket.com/albums/h100/mookie916/DSC03848.jpg


Tylko dlaczego nie Siedzi w setce tylko innym Nissanie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komorokoro




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Żoliborz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Sty 2009 12:01     Temat postu:

może kolega dał foto silnika jako takiego który posiada a nie ze swojego konkretnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Sty 2009 13:12     Temat postu:

Demon napisał:
WItam wszystkich mógłby mi ktoś napisać jaki to silnik i ile ma koni?? Bo gośc od którego go kupiłem mówił,ze 150 http://i62.photobucket.com/albums/h100/mookie916/DSC03848.jpg


Ten silnik to SR20DE, w Nissanie Sunny GTI i w 100NX GTI miał oficjalnie 143 konie (po wycince katalizatora pod 150), a w Nissanie Primera GT miał oficjalnie 150 koni (ale parę przykładów pokazało że GT miała seryjnie podobną moc jak Sunny i 100NX - ok. 145 koni, dopiero wycinka kata dawała pełne 150 koni). Aha w Primerze miał czerwoną pokrywę zaworów, w 100NX i Sunnym taką jak na tym zdjęciu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 29 Sty 2009 13:57 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demon
Gość






PostWysłany: 29 Sty 2009 14:23     Temat postu:

Dokładnie komorokoro
Powrót do góry
grzybu




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Sty 2009 14:57     Temat postu:

Ok, tylko takie rzeczy to można w dowodzie znaleźć, no chyba że było coś swapowane, ale już nie zabieram głosu, bo tylko niepotrzebną dyskusję robię. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filip100




Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Różyca k. Łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 12 Lut 2009 1:48     Temat postu:

Ja też mam pytanie odnośnie swojego silnika. Co do tego, że to wersja z wtryskiem wielopunktowym to nie mam wątpliwości,ale w karcie pojazdu mam napisane 77KW, czyli 102KM, a przecież taka moc była w wersji 1.6 SR, która trochę różniła się z zewnątrz. I teraz nie wiem czy mam zwykły 90 konny silnik GA16DE czy rzeczywiście to jest wersja 102, konna tak jak jest w papierach. Jak można to najłatwiej sprawdzić ?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Logos




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tor/byd
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Lut 2009 3:10     Temat postu:

może poprostu swap.
Stary silnik umarł i wstawili taki co mieli pod ręką, czyli DS'a, stąd niezgodność papierów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vangie




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Lut 2009 9:18     Temat postu:

nie wiem jak u was, ale u mnie to jest na silniku wyryte...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 12 Lut 2009 12:41     Temat postu:

Filip100 napisał:
Ja też mam pytanie odnośnie swojego silnika. Co do tego, że to wersja z wtryskiem wielopunktowym to nie mam wątpliwości,ale w karcie pojazdu mam napisane 77KW, czyli 102KM, a przecież taka moc była w wersji 1.6 SR, która trochę różniła się z zewnątrz. I teraz nie wiem czy mam zwykły 90 konny silnik GA16DE czy rzeczywiście to jest wersja 102, konna tak jak jest w papierach. Jak można to najłatwiej sprawdzić ?
pozdrawiam


No właśnie - masz to napisane w karcie pojazdu. A skąd się są brane dane do karty pojazdu? Ano z pierwszego przeglądu tech. czyli to co jest w karcie pojazdu zależy od tego co sobie pan diagnosta wyklika na kompie - czasem mylą się, zwłaszcza jeśli chodzi o moc bo ich tabelki nie uwzględniają wszystkich wersji które wychodziły (w przypadku naszego 1.6 były praktycznie trzy - DS i dwa DE 90 i 102). Skąd masz sprowadzone auto?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filip100




Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Różyca k. Łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 13 Lut 2009 0:16     Temat postu:

Auto było sprowadzone z Belgii. To jak jest w końcu z tym 102-konnym silnikiem ? To też jest GA16DE, tylko po modyfikacjach? Te 102 konne wersje czym się różnią wizualnie? Szukałem trochę w internecie ale nic nie znalazłem za bardzo. Przeczytałem gdzieś że silniki ze 102km miały oznaczenie SR tak jak 2.0 GTI.
Z góry dzięki za odpowiedź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Lut 2009 1:13     Temat postu:

na belgie byly puszczane wersje 102KM, 90 to ograniczenie na Niemcy i Anglie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 13 Lut 2009 12:59     Temat postu:

Filip100 napisał:
Auto było sprowadzone z Belgii. To jak jest w końcu z tym 102-konnym silnikiem ? To też jest GA16DE, tylko po modyfikacjach? Te 102 konne wersje czym się różnią wizualnie? Szukałem trochę w internecie ale nic nie znalazłem za bardzo. Przeczytałem gdzieś że silniki ze 102km miały oznaczenie SR tak jak 2.0 GTI.
Z góry dzięki za odpowiedź


102 od 90 różniły się rozmiarem kanałów dolotowych - w 90 były zwężone:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40359&highlight=zw%EA%BFony+dolot
i/lub wałkami:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=19871&postdays=0&postorder=asc&highlight=zw%EA%BFony+dolot&start=0

Wizualnie (z zewnątrz) niczym się nie różnią.
Coś źle przeczytałeś - SR to nie jest oznaczenie silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 13 Lut 2009 13:40 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamill




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 14 Lut 2009 0:03     Temat postu:

Quattro napisał:
na belgie byly puszczane wersje 102KM, 90 to ograniczenie na Niemcy i Anglie...

a ja co wynika z papierków sr-ke mam kupioną w salonie w Niemczech ale kto za tym wszystkim nadąży...hehe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Lut 2009 9:33     Temat postu:

Kamill napisał:
Quattro napisał:
na belgie byly puszczane wersje 102KM, 90 to ograniczenie na Niemcy i Anglie...

a ja co wynika z papierków sr-ke mam kupioną w salonie w Niemczech ale kto za tym wszystkim nadąży...hehe

Z tego co wiem to na Niemcy były oba, tak 90 jak i 102KM. Zresztą od SR'ki zaczęła się moja przygoda z NX i miał normalnie wbite 75kW w papierach. Moim skromnym zdaniem jest to teoria polepszająca humor niektórym właścicielom DS'ów twierdzących że mają 102KM z wbitą w papiery "zaniżoną" mocą. Ale kłócić się nie będę Cool.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin