Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
mechanicy i nie tylko: SR20DE pod pokrywą
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 09 Cze 2007 20:46     Temat postu:

Przyjmując, że mam czerwoną pokrywę zaworów to są dwie opcje a nawet trzy:

1. przekładka silnika z primy GT
2. pokrywa zaworów od primy GT
3. pokrywa zaworów pomalowana na czerwono

Czym się sugerować żeby to sprawdzić?
Powrót do góry
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 09 Cze 2007 21:06     Temat postu:

Przyjrzyj się zdjęciom z opisu Coobcia. SR20 od primy GT ma taki bardzo fajny, połyskujący czerwony. Kosa z NKP w swoim bolidzie (teraz własność Coobcia) miał SR20 nie od GT, czyli ten 130 lub 143 koni, ale pomalowany na czerwono. Widać gołym okiem, firmowe malowanie jest... hm... estetyczne? Profesjonalne? Przejrzyj foty dokładnie, będzie wszystko jasne czy to opcja 1-2 czy 3.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Sie 2007 14:28     Temat postu:

Odświeżam temat Panowie, bo wspomniane w pierwszych postach "chrobotanie" dochodzi jednak z łożyska na wale. Dowiedziałem się tego od "znawcy tematu". Gdyby chrobotanie dochodziło z łożyska sprzęgła to słyszalne by było po wciśnięciu pedału sprzęgła w podłogę, a u mnie jest na odwrót, czyli jak pedał nie jest ruszany chrobocze, jak wciskany w podłogę przestaje chrobotać. Wskazuje to na 100% na zużyte łożysko na wale. Dowiedziałem się również że to często spotykana przypadłość w autach w granicach 200.000km, a z wymianą "czeka się na lepsze czasy", czyli aż całkowicie pier.... (podobno przy okazji nie niszczy skrzyni czy innych elementów ale nie mam pewności Razz, to prawda?).

I teraz ostateczne pytanie do znawców 100NXa:

- czy ktoś spotkał się z podobnym problemem u siebie?
- czy ktoś może wymieniał takie łożysko na wale?
- jeśli tak ile taka zabawa kosztuje? tzn koszt łożyska na wale? i gdzie coś takiego można dostać do GTI (czy będzie to część używana z innego "dawcy", czy może można coś takiego kupić - jest to ogólnie dostępna część?

Proszę o wszelkie doradztwo, bo temat mnie zainspirował i bezpośrednio mnie dotyczy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin