Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Moj kolejny NX :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Lip 2006 14:05     Temat postu:

AndyP napisał:
ale ten "dizajn" mi nie podchodzi. Cóż... jeśli to był jedyny w akceptowalnym stanie...
IMHO NX-y są same w sobie ładne, nie wymagają usprawnień tego typu

fakt nxy są fabrycznie ładne- tu się muszę z tobą zgodzić. jednak widać mamy trochę inne gusta- dla mnie ten egzemplarz nie jest przesadzony i przebajerzony [ehh znów mi się mrówkojad przypomniał Wink]. jest indywidualistą wśród nx'ów co się może podobać lub nie. mi się osobiście podoba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 28 Lip 2006 14:30     Temat postu:

Seba napisał:
AndyP napisał:
ale ten "dizajn" mi nie podchodzi. Cóż... jeśli to był jedyny w akceptowalnym stanie...
IMHO NX-y są same w sobie ładne, nie wymagają usprawnień tego typu

fakt nxy są fabrycznie ładne- tu się muszę z tobą zgodzić. jednak widać mamy trochę inne gusta- dla mnie ten egzemplarz nie jest przesadzony i przebajerzony [ehh znów mi się mrówkojad przypomniał Wink]. jest indywidualistą wśród nx'ów co się może podobać lub nie. mi się osobiście podoba

kazdy ma inne podejscie do samochodu, Dla mnie wygląd nie jest wazny ale jak kupilem moja setke to spac nie moglem ze stresu, za kazdym razem gdy musialem do niej wsiasc musiam sie petrzec na jej fatalny boczny profil(wersja bez dodatkowych spjlerów) Szczególnie chodzilo mi o przód. Ten samochód z seryjnym ryjem wygląda tak jak człowiek bez dolnej szczeki, poprostu BEZNADZIEJNIE! Każda zmiana tego elementu wychodzi na plus(nawet mrówkojad pana Mazura) a TA jest tak zrobiona ze ma byc LAS i taki jest
wiec nie ma co tu sie wywodzic czy bardzo czy nie bardzo. Wazne ze smiga, jeszcze tylko SR20DET i rakieta jakich malo Cool
Pozdrawiam i zapraszam do LUBLINA na streeating Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Lip 2006 14:38     Temat postu:

Łukasz fakt- z profilu surowy przód jest "niedorobiony".. mi się kojarzy z jakąś amfibią czy z tymi samochodami co to pływają Wink mi też czegoś brakuje na dole.. za bardzo jest tam wcięty.. no ale da się przyzwyczaić- nie ma tragedii zresztą- jak jeżdzę nx'em nie czuję się głupio, nie jeżdżę w kominiarce więc chyba jest dobrze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 28 Lip 2006 14:47     Temat postu:

Bardzo ładne autko... i z orginalnym nieprzebajerowanym wyglądem Mi się podoba. Gratuluje zakupu i niech służy ci wiernie
Powrót do góry
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 28 Lip 2006 14:55     Temat postu:

Mi tez sie podoba. Moim zdaniem nie jest przesadzony, taki w sam raz. Wygląda na zadbany. Oby służył Ci długo. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 28 Lip 2006 16:07     Temat postu:

fajna gaźnik? i ciekawi mnie ta instalacja gazowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Lip 2006 16:12     Temat postu:

Gościu napisał:
i ciekawi mnie ta instalacja gazowa
hahaha zboczenie zawodowe? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 28 Lip 2006 17:42     Temat postu:

Endriu jak możesz zapodaj fotki środka "tego skóropodobnego" jestem ciekaw zwłaszcza bag. Laughing

ps: gratulacje , pozdrowienia dla kobiety
Powrót do góry
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 28 Lip 2006 18:46     Temat postu:

Ludzie, ludzie... Są gusta i guściki. IMHO jeśli auto jest naprawdę zadbane,
to wygląd może mieć małe znaczenie. W każdym razie, jeśli miałbym do wyboru
czerwonego NX-a i rozbudowanego czerwonego NX-a w takim samym stanie,
to kupiłbym tego pierwszego. Jeśli auto modyfikowane byłoby lepsze (chodzi mi o stan),
to kupiłbym to drugie.
A kolor też ma dla mnie znaczenie.

Reasumując podzielam radość Endriego, że może znowu jeździć NX-em,
ale tamten był ładniejszy w/g mnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28 Lip 2006 22:26     Temat postu:

Hehe widze ze sporo emocji wzbudza to auto Wink Szczerze mowiac tak jak mowi marthen zazwyczaj nie podobal mi sie przerobiony NX, ten natomiast wyglada wg mnie super, wyglada na duzo masywniejszego niz moj poprzedni, felgi 16stki sa w nim ani za male ani za duze.NIe do konca podoba mi sie przod, bedzie przerabiany, bedzie w stylu calego auta, czyli ma go optycznie "obciazyc", jednak nie bedize nizszy niz jest w tej postaci.Faktycznie brakuje w nim SR20DET, bo ludzie podpuszczaja mnie na swiatlach Wink Ogolnie uwazam, ze Pawel zrobil go z glowa, byl to democar firmy Expert Audio, czyli musial wzbudzac emocje, ale mysle, ze nie przesadzil.Brakuje mi natomiast tego audio co bylo w srodku Wink Co do stanu w srodku...hmmm ja tam nic specjalnie nie widze zeby bylo cos nie tak, w srodku jest to calkowita seria i czuje sie w nim jak w moim poprzednim aucie . Co do spoilerow, niestety Pawel nawet nie wiedzial dokladnie z jakiego auta sa, wszystko bylo kilka razy przerabiane aby dopasowac.
Co do fotki tego materialu skoropodobnego nie wiem czy takie foto wystarczy:

Jesli chodzi o bagaznik to niestety od swiatla ten czerwony kolor wyblakl:/

Najbardziej mi sie podoba, ze Pawel pisal do mnie juz kilka smsow jak sie sprawuje furka, czy wszystko z nia w porzadku, ciesze sie, ze nie kupilem od handlarza auta tylko od niego.

Ogolnie jestem b.szczesliwy, ze akurat los sie tak potoczyl, ze i ja i moj ojciec mielismy akurat tego wtorku wolne i moglismy pojechac po auto do Gdanska. Mysle, ze byla to niesamowita okazja i ja wykorzystalem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iro




Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 29 Lip 2006 0:31     Temat postu:

autko jest super jedyna rzecza ktora go szpeci to wlot na masce do reszty sie nie czepiam milej jazdy i bez wypadkowej jak i tobie tak kazdej setce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Lip 2006 20:42     Temat postu:

fajnie ,ze twoja rodzinka spowrotem w komplecie

wszystkiego najlepszego na nowej drodze...

ps.na zdjeciach prezetuje sie jak na czerwony ok.

tak jak ty wolisz czerwonego to ja gustuje w czarnych .wazne by tobie sie podobal.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Lip 2006 17:54     Temat postu:

no, calkiem calkiem... ale za ten wyglad to pewnie na swiatlach nie masz spokoju...

osobiscie to tylko czarny nx w wygladzie gti, ale... de gustivus nondiscutante!

gratuluje!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 31 Lip 2006 19:48     Temat postu:

Dzis zrobil mi kolejna mila niespodzianke...spalanie przy dosyc mocnym traktowaniu wyszlo 10.6l gazu:),poprzednik 12l. Niezle jeszcze trzeba wziac pod uwage kapcie 205-tki na 16stkach:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CASANDRA




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OPOLE

PostWysłany: 01 Sie 2006 19:23     Temat postu:

gratuluję nowego zakupu mnie się bardzo podoba nawet bardziej niż twój poprzedni--życzę oby jak najdłużej służył Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin