Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lis 2006 21:09 Temat postu: regulacja świateł |
|
|
w sumie to mi nie przeszkadza ani innym kierowcom ale spytam się z ciekawości- czym może być to spowodowane że nie działa w jednym reflektorze? tyle dobrze że stoi na 3 czyli tym w ulicę a nie w oczy innych kierowców. może ktoś działanie tak opisać mniej więcej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 26 Lis 2006 21:26 Temat postu: |
|
|
Jak auto jest na pusto - czyli stoi gotowe do drogi ,to powinno być ustawione na "0".
Wraz ze zwiększaniem obciążenia przestawiasz na 1,2,3. A poznacz to po zasięgu świecenia świateł- tak jak było na zerze na pusto.
A w dzień jak masz dowalone, to to pstykniesz na "1" i amen.
Jeśli masz coś poknocone,to podjedź na jakąś stacje kontroli pojazdów- powinni Ci to ustawić w 8minut.
A jak jeden silniczek nie działa,to jak będzie dobrze ustawiony,nie będzie bardzo przeszkadzać. A ten dobry zawsze możesz dobie obniżać- jeden punkt oślepiający mniej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Lis 2006 22:06 Temat postu: Re: regulacja świateł |
|
|
Seba napisał: | w sumie to mi nie przeszkadza ani innym kierowcom ale spytam się z ciekawości- czym może być to spowodowane że nie działa w jednym reflektorze? tyle dobrze że stoi na 3 czyli tym w ulicę a nie w oczy innych kierowców. może ktoś działanie tak opisać mniej więcej? | w poprzednim tez tak mialem w reflektorze z prawej strony. Mnie osobiscie przeszkadzalo bo nie doswietlalo wystarczajaco droge w nocy w trasie.Regulacja reczna mi nic nie dawala, bo widocznie silniczek zablokowal mozliwosc regulacji srubami.Teraz w drugim Nxie nawet nie dotykam sie do tej regulacji zeby znow sytuacja sie nie powtorzyla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2006 0:06 Temat postu: |
|
|
jutro popatrzę jak to tam jest.. 3 świeci najniżej czy źle mówię?
Endriu no mi właśnie też prawy nie chodzi reflektor.. i właśnie szczerze to wolałbym żeby on był sprawny.. ale nie świeci źle.. zresztą i tak w trasie z przyzwyczajenia biorę na długie - wygodniej jest niż ciągle bawić się tym pokrętłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
iro
Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Lis 2006 19:32 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to sa dwie sruby do regulacji gora dol i lewo prawo tak mi kumpel powiedzial bo on to ustawial
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2006 19:39 Temat postu: |
|
|
iro są śruby do regulacji przy reflektorach ale wolę podjechać na stację i zapłacić te pare złotych i mieć ustawione na sprzęcie a nie na ścianie czy bramie garażu
teraz moje 2 pytania:
a) czy 'niedziałalność' jednego reflektora da się jakoś naprawić? co może być przyczyną? przewody, silniczek czy coś jeszcze?
b) jak podjadę na stację żeby ustawić światła to na jaki poziom sobie pstryknąć? oczywiście biorąc pod uwagę że potem będę mógł zmieniać jedynie kąt świecenia w lewym reflektorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Lis 2006 19:59 Temat postu: |
|
|
Seba napisał: | iro są śruby do regulacji przy reflektorach ale wolę podjechać na stację i zapłacić te pare złotych i mieć ustawione na sprzęcie a nie na ścianie czy bramie garażu
teraz moje 2 pytania:
a) czy 'niedziałalność' jednego reflektora da się jakoś naprawić? co może być przyczyną? przewody, silniczek czy coś jeszcze?
b) jak podjadę na stację żeby ustawić światła to na jaki poziom sobie pstryknąć? oczywiście biorąc pod uwagę że potem będę mógł zmieniać jedynie kąt świecenia w lewym reflektorze | ja bym ustawil prawe tak samo jak lewe w pozycji "0" jesli jezdzisz duzo sam i masz w miare twarde zawieszenie. Napisz czy udalo sie ustawic...jestem ciekawy czy tylko u mnie silniczek zblokowal mozliwosc regulacji recznej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2006 20:50 Temat postu: |
|
|
czyli im bardziej naładowany samochód tym na wyższy numer się pstrykaczem bierze?
no to regulację w takim razie na 0 zrobię. tyle że przy większym nacisku nie będę oświetlał drogi mlecznej i innych kierowców? jeśli 0 to taka 'uniwersalna' opcja to tak zrobię.
Endriu a nie dało rady wymienić na sprawny silniczek czy cuś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Lis 2006 9:26 Temat postu: |
|
|
Seba napisał: | czyli im bardziej naładowany samochód tym na wyższy numer się pstrykaczem bierze?
no to regulację w takim razie na 0 zrobię. tyle że przy większym nacisku nie będę oświetlał drogi mlecznej i innych kierowców? jeśli 0 to taka 'uniwersalna' opcja to tak zrobię.
Endriu a nie dało rady wymienić na sprawny silniczek czy cuś? | moze i by sie dalo, ale wiesz jak sie zakonczyla historia z poprzednim NXem a lampy z niego juz dawno sprzedalem, chlopak sam wymienil sobie silniczek i wszsytko gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Lis 2006 12:33 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: | moze i by sie dalo, ale wiesz jak sie zakonczyla historia z poprzednim NXem a lampy z niego juz dawno sprzedalem, chlopak sam wymienil sobie silniczek i wszsytko gra | ehh niestety wiem.. hmm czyli jest szansa że po wymianie silniczka regulacja będzie działać? a jak to się ma że uszkodzony silniczek blokował ręczną regulację? można było kręcić tymi śrubami czy były zblokowane?
a jak nie silnik będzie to co? przewody? i jak to u nas idzie z tego środkowego panela z pstrykacza do lamp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klos1990
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Cze 2011 22:11 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie. Totalnie poległ mi lewy silniczek regulacji świateł i chciałbym się dowiedzieć jakie silniczki do regulacji świateł pasują do nysek (rocznik 91) i czy pokrywają sie z silniczkami regulacji świateł z sunny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
baszek
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16 Sty 2012 10:45 Temat postu: |
|
|
Ostatnio jadąc w trasę zauważyłem, że przestała mi działać regulacja świateł w aucie (dawniej działała), ktoś się orientuje gdzie znajdują się bezpieczniki od tej regulacji(w środku po lewej stronie-pod kierownicą)? Co jeszcze ewentualnie mogę sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|