Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Sty 2008 20:12 Temat postu: |
|
|
Challenger napisał: | Mam gaznik ale niestety u mnie w miescie nikt nie chcial sie wziasc za reguleacje i czyszczenie gaznika w mojej setce :/ |
gaznik przeczyscisz sam. kupujesz w sklepie/na allegro specyfik w psikaczu i wpsikujesz go do gaznika zgodnie z instrukcja na opakowaniu. te srodki sa dosyc mocne wiec calkiem sprawnie usuwaja wszelki syf. mozesz delikatnie pomoc mu szczoteczka.
zerknij tez dokladnie na gumowe wezyki. mozliwe, ze jakis sparcial i gdzies ci bajurka kapie, chociaz malo prawdopodobne zeby wykapalo ci az 25l
sprawdz jeszcze filtr powietrza
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Sty 2008 21:00 Temat postu: |
|
|
Wezyki sprawdzalem i wszytsko jest ok mam zalozony stozek to raczej nie wina filtra. Jutro lece po specyfik do czyszczenia gaznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Abarth
Gość
|
Wysłany: 30 Sty 2008 1:23 Temat postu: |
|
|
Nio i już wiem ile moja setka pali po mieście
40 km - to miasto i spokojna jazda (jeszcze przed modyfikacjami)
60 km - to również miasto ale jazda dynamiczna (po modyfikacjach)
Spalanie wyszło 9.8l / 100km - 1.6 gaźnik czyli wydaje mi się, że łapie się w normie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mietas
Gość
|
Wysłany: 30 Sty 2008 11:59 Temat postu: |
|
|
większość z was zna te auta lepiej ode mnie a każdy silnik działa optymalnie w pewnych warunkach więc niech ktoś dobrze znający te silniczki napisze mi przy jakich obrotach powinny palić najmniej bo szczerze mówiąc nie widzę wielkiej różnicy w spalaniu kiedy trzymam silnik na 2,5 czy na 3,5 tys obrotów.[/quote]
Powiem tak . jazda do 2,5 lub 3,5 rpm nie będzie jazdą ekonomiczną gdy przy startowaniu wciskasz gaz na maxa i ciągniesz autko do tych obrotów, w gaźniku jest tak że im więcej wcisniesz tym wiecej podajesz paliwa i lepiej autkoi sie wkręca. wiec trzeba wg. zwrócic na to uwagę. Sam jeżdze z lekką noga startując tez do 3 rpm . ale przy nie wielkim wciskaniu gazu. Udaje mi sie zejsc ponizej 8 a czasem later ponizej 7,5 l na miescie!. noi używam duzo po miescie biegu 5. próbowałem butowac autko wlasnie stosując maksymalne wciskanie gazu no faktem jest to ze spalil mi regularnie te 2 litry a nawet 3 więcej! wiec uwazam ze m.inn to ma wplyw na spalenie w aucie. oczywscie gaznikowca , nie wtrysk...tam jest inna bajka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 30 Sty 2008 21:01 Temat postu: |
|
|
spoko spoko ale ja mam wtrysk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 31 Sty 2008 22:36 Temat postu: |
|
|
w książce o naszych autach przeczytałem że filtr paliwa trzeba zmieniać co 24 miesiące lub co 40tyś km. więc postanowiłem zmienić filtr w moim aucie. stary filtr chyba pamiętał dzień kiedy moje auto opuszczało fabryke. był mocno zniszczony miał znaczek nissana i jakąś białą naklejkę a po wymontowaniu leciała z niego czarna benzyna. nowy kosztował mnie 45zł. zobaczymy czy zmniejszy sie spalanie i poprawi kultura pracy silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 31 Sty 2008 23:11 Temat postu: |
|
|
Rogii napisał: | w książce o naszych autach przeczytałem że filtr paliwa trzeba zmieniać co 24 miesiące lub co 40tyś km. więc postanowiłem zmienić filtr w moim aucie. stary filtr chyba pamiętał dzień kiedy moje auto opuszczało fabryke. był mocno zniszczony miał znaczek nissana i jakąś białą naklejkę a po wymontowaniu leciała z niego czarna benzyna. nowy kosztował mnie 45zł. zobaczymy czy zmniejszy sie spalanie i poprawi kultura pracy silnika. |
no stary to te auto ci się dusiło i męczyło, powinna być znaczna poprawa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Sty 2008 23:25 Temat postu: |
|
|
ja tez mam stary filtr;p najlepsze jest to ze 4 osoby pbowaly go wymienic i nie szlo wezykow sciagnac:( ale musze wymienic bo sie dusi troszke..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Lut 2008 2:15 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ja tez mam stary filtr;p najlepsze jest to ze 4 osoby pbowaly go wymienic i nie szlo wezykow sciagnac:( ale musze wymienic bo sie dusi troszke.. |
Ja zmienialem filtr chyba ze 2 godziny wlasnie przez wezyki. Pomogla goraca woda i zniszczenie obejm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 01 Lut 2008 9:48 Temat postu: |
|
|
fakt faktem że wężyki ciężko schodziły ale całą wymiana trwała około 15 minut. trzeba odkręcić na maksa zaciski i obracać filtrem raz w prawo raz w lewo. poza tym robiłem to zaraz po dłuższej trasie więc wszystko było nagrzane w komorze silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukkil
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Mazowiecki Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Lut 2008 16:37 Temat postu: |
|
|
moja setka pali mi teraz ok 10L. GA16DS. Wciaz uwazam ze to troszke za duzo mimo ze jezdze na krotkich odcinkach do pracy (ok 10km) i tak do max 4000rpm. Postanowilem ze wymienie termostat (gdy jest temperatura ujemna podczas jazdy spada mi temperatura silnika, gdy auto stoi wszytsko jest OK-tak samo w cieple dni), wymienie filtr paliwa, wymienie swiece (tym razem beda to DENSO a nie NGK), przyspiesze nieco zaplon bo zawsze jezdze na PB98, no i zatkam EGR. Rozbiore taklze automatycznme ssanie i je przezcyszcze. Katalizatora juz nie ma. Zobaczymy czy to cos pomoze.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukkil dnia 01 Lut 2008 16:44 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Lut 2008 0:10 Temat postu: |
|
|
1,6 wtrysk
miasto 8,5l pb(duzo jazdy na 1i 2 biegu ruszanie hamowanie -praca kuriera) 14l lpg przechodze na PB mysle ze dobry wynik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
VeNoM
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podlasie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lut 2008 10:22 Temat postu: |
|
|
Jaki wynik na BP to nie wiem, ale na gazie bierze mi 8,5l oczywiscie w trasie, predkosc 100-110. 1.6 gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VeNoM dnia 20 Lut 2008 10:23 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rogal996
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 20 Lut 2008 19:42 Temat postu: |
|
|
mi pali 13 l gazu mozna powiedziec ze w miescie przy normalnej jezdzie mam stozek i mysle ze przez niego tyle wsysa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 20 Lut 2008 20:08 Temat postu: |
|
|
mnie pali kolo 10l w miescie w 1.6 teraz w zimie wzroslo do 12l oczywiscie LPG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|