Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 02 Lis 2006 17:22 Temat postu: ŚREDNICA układ wydechowego ?? |
|
|
ktoś moze wie ?? bo chce strumienice wpakować i musze znać średnice rury z układu wydechowego
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 02 Lis 2006 19:16 Temat postu: |
|
|
43mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 02 Lis 2006 20:13 Temat postu: |
|
|
odradzam strumiennice bo to strata mocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
X(iksel)L
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GRu city--Grudziadz
|
Wysłany: 02 Lis 2006 21:43 Temat postu: |
|
|
to co zamiast strumienicy??
przelotowke do samego konca i na koncu jakis ladny tlumiczek??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 02 Lis 2006 22:12 Temat postu: |
|
|
nie, zamiast kata zwykla rura , za katem jest tlumik srodkowy a potem juz tylko koncowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 02 Lis 2006 23:32 Temat postu: |
|
|
ale ja mam teraqz rure zamiast kata i mam tak zjeb*** klang :/ a strumienica to przynajmniej będzie fajne buczenie
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Lis 2006 23:43 Temat postu: |
|
|
X(iksel)L napisał: | to co zamiast strumienicy??
przelotowke do samego konca i na koncu jakis ladny tlumiczek?? |
Polecam wydech od GTI jest juz odpowiednio wyprofilowany bo podloga w 1,6 i 2,0 jest taka sama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Lis 2006 19:56 Temat postu: |
|
|
w GTI średnica wydechu wynosi 46,5mm zassze troche luźniej i lepiej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AndyP
stary wyjadacz
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz
|
Wysłany: 08 Lis 2006 21:44 Temat postu: |
|
|
wodny napisał: | ale ja mam teraqz rure zamiast kata i mam tak zjeb*** klang :/ a strumienica to przynajmniej będzie fajne buczenie |
Tylko jeden wic: strumienica pracuje poprawnie przy pewnych obrotach (pierwotnie była stosowana w samolotach). Może spowodować wydmuchanie uszczelki. Choć nie mogę powiedzieć, że to pewnik, spotkałem się z takimi kilkoma przypadkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 08 Lis 2006 22:39 Temat postu: |
|
|
kata spwrotem nei dam bo sprzedałem, orpucz strumienicy na poprawe dźwięku wydechu nic innego nie widze, chociaz jutro skocze na garaz i musze zobaczyć moze mi chu**o zespawał i z pod auta mi tak pierdzi zobacze najwyzę jz reklamacją pojade do niego żeby mi poązdnie zespawał
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 195
Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 08 Lis 2006 23:40 Temat postu: |
|
|
Tez sie nasłuchałem sporo opini, że ze strumienicy wiecej problemów niz pożytku,
podobnie jak z katalizatora nieoryginalnego/uniwersalnego.
A co sądzicie o założeniu środkowego tłumika (czyli dwóch tłumików)
od wersji fabrycznie bez katalizatora?
Wydaje mi sie, ze powinno to byc najlepsze rozwiazanie bo nie powinno byc wtedy zadnych zawirowan spalin
jak przy strumienicach pseudo dodajacych mocy i do tego powinno byc troszke ciszej
dzieki dodatkowemu tłumikowi w miejscu kata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 09 Lis 2006 0:23 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: | Tez sie nasłuchałem sporo opini, że ze strumienicy wiecej problemów niz pożytku,
podobnie jak z katalizatora nieoryginalnego/uniwersalnego.
A co sądzicie o założeniu środkowego tłumika (czyli dwóch tłumików)
od wersji fabrycznie bez katalizatora?
Wydaje mi sie, ze powinno to byc najlepsze rozwiazanie bo nie powinno byc wtedy zadnych zawirowan spalin
jak przy strumienicach pseudo dodajacych mocy i do tego powinno byc troszke ciszej
dzieki dodatkowemu tłumikowi w miejscu kata. |
No ale przeciez w fabrycznym wydechu masz juz 2 tlumiki (srodkowy --> katalizator --> koncowy), wiec co jeszcze chcialbys dolozyc?? Zamiast katalizatora jeszcze jeden tlumik?? Wytlumacz bo nie rozumiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 195
Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 09 Lis 2006 0:57 Temat postu: |
|
|
Mam układ z rys na dole (tak jak wiekszosc z nas)
a zastanawia mnie rozwiazanie z rys na górze
[link widoczny dla zalogowanych]
I co o tym rozwiazaniu sadzicie :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 09 Lis 2006 13:08 Temat postu: |
|
|
Wiesz Coobek - lepszy taki albo podobny tłumik przelotowy, niż zapchany lub nie kat. I poza tym dzwięk z wydechu nie będzie taki pierdzący ,jak to zwykle bywa po wybebeszeniu lub wstawieniu rurki miast catalysatora:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Lis 2006 14:23 Temat postu: |
|
|
Ja miałem KAT -> SRODKOWY -> KOŃCOWY
teraz mam RURKA - SRODKOWY -> KOŃCOWY
Pozatym strumienica nie doda mocy a obniży moment max -10 Nm
|
|
Powrót do góry |
|
|
|