Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
STRUMIENICA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
johny_fellow




Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnice-GCH
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Cze 2007 15:51     Temat postu:

red_shogun napisał:

Ale człowieku nie szalej, ludzie tu wyjeżdżają z pytaniami na różne tematy bo od tego jest forum. Jak ktoś czegoś nie wie to pyta. Ja pytając o strumienicę zamiast kata, posiadam już wiedzę z czego jest zbudowana do czego służy i co daje lub nie, pytanie było krótkie czy "zapchanego kata" można zastąpić strumienicą do której link podałem kilka postów wyżej. Jeśli nie masz zamiaru na wstępie udzielić się merytorycznie na dany temat to zachowaj sobie te nic nie wnoszące do dyskusji teksty i szyderstwa na rozmowę z kolegą przy 4 browarku.

p.s. konkretem było by jak byś swoją propozycję na temat tłumika przelotowego troszkę rozwinął, no ale tobie lepiej wychodzi pisanie o F16.


Jeszcze nie zaszalałem.

Strumienica a tym bardziej jakaś naddźwiękowa (wciąż nie wiem co to ma oznaczać i smiać mi się chce za każdym razem kiedy to czytam) tak naprawdę będzie bardziej hamować przelot spalin niż tłumik przelotowy.
Dlaczego tłumik przelotowy a nie rurka? Dlatego, że rurka wpada w rezonans i powoduje śmieszne brzęczenie. Tłumik przelotowy pozwoli również w pełni zachować pojemność wydechu po usunięciu kata.
Ja zrobiłem patent gdzie wyciąłem kata, wspawałem w jego miejsce tłumik środkowy przelotowy 2", środkowy standardowy zastąpiłem nowym WALKER'a od GTi i na końcu wisi BLACKFLAME EXO140PS. Czyli wszystko położone na 2". Później jeszcze wjedzie kolektor 4-2-1 i będzie gites.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 10 Cze 2007 17:01     Temat postu:

Strumienica zwężkowa / naddźwiękowa

Zwężkowe strumienice niestety rozczaruję Was ale nie zamontowałem tego cudu techniki. Piszę o niej aby doinformować właścicieli Espero (ale chyba nie tylko) jakie są koszty i jakich zmiany wymaga seryjny wydech. Otóż planowałem eksperyment z zamianą posiadanego tłumika (zastępującego katalizator) na zwykłą rurę - koszt to 50 zł. Po wizycie u tłumikarza osłuchaniu i obstukaniu tłumików okazało się że efekt dźwiękowy będzie zdecydowanie gorszy (czyli głośniej) a przyrost dynamiki co najmniej wątpliwy jeżeli nie wręcz przeciwny. Potwierdziła się też opinia o solidnym wykonaniu tłumików przez zakład w Pruszkowie, podwójna ścianka i wystarczająco gruba blacha zapewnia iż są one solidne i odpowiednio ciche.
Drugim pomysłem było więc zamontowanie strumienicy w miejsce pierwszego tłumika. I tu niestety zaczynają się schody... jak się okazuje całkowita długość strumienicy wydechu wynosi około 50cm. W związku z tym oprócz usunięcia pierwszego tłumika (byłego katalizatora) należało by jeszcze obciąć kawałek rury i dorobić mocowania. Sprawa staje się już słabo odwracalna i ewentualne rozczarowanie musiałbym okupić kosztem dorabiania lub dokupienia pociętego elementu, ponadto dodatkowo zniechęcające mnie jest zakładane zwiększenie hałasu. Sama strumienica jest zamawiana pod konkretne potrzeby silnika i wydechu i kosztuje około 600zł, koszt montażu i przerobienie rury to kolejne 50-100zł. Czy warto to każdy musi sam się zdecydować, ja zrezygnowałem.....


Strumienica łuskowa (Jonesa)

Ponieważ coraz więcej się mówiło o tym cudzie postanowiłem poddać je osobistej ocenie. Teorię na pewno wszyscy znają, powiem tylko że w przeciwieństwie do strumienicy ww. (Strumienica zwężkowa / naddźwiękowa) nie zachodzi tutaj zjawisko sprężania i przyspieszania spalin poprzez zwężkę a jedynie wprowadzenie gazów w ruch spiralny.
Operacje modyfikacji wydechu, tym razem, przeprowadziłem w znanym mi od dawna zakładzie na Zielonej. Zostałem skuszony niską ceną bo za strumienicę z montażem zapłaciłem 180zł!, ale nie jest to oryginał Jonesa. Montaż jest prosty i przede wszystkim wymiary strumienicy (długość około 30cm) pozwalają na umieszczenie jej w miejsce katalizatora bez konieczności przerabiania rur łączących.
Dynamika. Ponieważ zamiast katalizatora już był przelotowy tłumik nie liczyłem na oszałamiające efekty i tak też się stało. Po wyjechaniu z zakładu poczułem lekką poprawę w elastyczności. Zmiana ta była na poziomie różnicy porównywalnej do poprawy osiągów na lepszej benzynie. Liczyłem że główny przyrost będzie na wyższych obrotach ale ta lekka poprawa była odczuwalna już przy 2000 obr/min. Oczywiście przy bardziej zmodyfikowanym wydechu efekt mógłby być lepszy ale ja staram się zachować kompromis z komfortem. Generalnie pozytywna zmiana nastąpiła i w oparciu również o opinie kilku znajomych, mogę śmiało polecić to usprawnienie.
Hałas. Drugą pozytywna cechą jest poziom hałasu, który zachowany jest na poziomie normalnego tłumika czyli bez pogorszenia a nawet mam wrażenie że poprawy odgłosu pracy silnika z wydechu, który jest bardziej spokojny i równomierny. Jest to cecha która, moim zdaniem, stawia ten typ strumienicy na pierwszym miejscu.
Cena. W porównaniu do 600zł za strumienicę zwężkową jest to zdecydowana różnica no i nie wymaga znalezienia odcinka przekraczającego długość katalizatora lub tłumika. Krótko mówiąc ekonomiczne wyjście.

Podsumowanie

Do modyfikacji wydechu podchodziłem bardzo ostrożnie, pomimo moich obaw o utratę komfortu zdecydowałem się jednak na powyższe zmiany i absolutnie ich nie żałuję. Jak udowodniłem można jednak osiągnąć kompromis i przy zachowaniu przyzwoitego poziomu hałasu uzyskać znaczące polepszenie dynamiki. Niestety z uszczerbkiem dla ekologii, ale to właśnie usunięcie katalizatora i zastąpienie go strumienicą łuskową daje największe efekty, z moich testów wynika że blisko o 1s polepsza się czas do uzyskania setki a poprawa elastyczności jest zdecydowanie odczuwalna w całym zakresie obrotów i na każdym biegu. Inną kwestia jest jednak minimalne zwiększenie zużycia paliwa, które głównie po mieście wzrasta o około 0,5 litra. Być może wynika to z mocniejszego wciskania pedału gazu ..tego na 100% nie wiem. Zasada jest jednak, jak cos zmieniać w wydechu to z głową i nie dać się wpuścić w maliny typu grubsze rury, brak tłumików pośrednich a tylni im głośniejszy tym lepszy, jeżeli chcecie samochodem jeździć na codzień i móc też w miarę komfortowo podróżować na trasie, to skorzystajcie z moich doświadczeń......
uaktualniono 21 marca 2001r.W tym miejscy chciałbym potwierdzić jedną bardzo ważną rzecz, wszelkie zmiany dokonywane w silniku, wydechu bądź gdziekolwiek indziej w aucie, muszę przejść swój okres stabilizacji i dostosowania do nowych warunków pracy samochodu. Zarówno komputer jak i inne elementy ulegają pewnym modyfikacjom i potrzebują czasu na adaptację do zmienionych warunków. Dlatego też zanim ktokolwiek będzie chciał wydać opinię na temat jakiś usprawnień powinien przez co najmniej miesiąc pojeździć sobie i wsłuchać się w swoje auto, bo dopiero po jakimś czasie jesteśmy w stanie ocenić co tak naprawdę w naszym samochodzie uległo poprawie..
Wiem z własnym obserwacji że zarówno po tuningu silnika jak i wydechu efekt pełnej odczuwalności pojawił się dopiero po około dwóch tygodniach. O ile po Chojnackim od razu poczułem że silnik pracuje bardziej miękko i cicho o tyle efekt przyrostu dynamiki doceniłem dopiero po kilku dniach jeżdżenia, podobnie wyglądała sprawa wydechu.
Moim zdaniem po tuningu silnika, drugą w pozytywnych odczuciach modyfikacją jest zmiana wydechu (usunięcie katalizatora).


tekst z 2001r. stąd: http://maciekgt.webpark.pl/2A-wydech.html

p.s. dodam tylko że strumienica którą jestem zainteresowany: http://www.allegro.pl/item198654763_strumienica_katalizator_el_tec_od_ss_gratis.html to właśnie strumienica łuskowa (a la katalizator)

Czyli na to wygląda, że w tej chwili powinienem rzucić sobie chyba pieniążkiem i jak wypadnie orzełek to robić za kata tłumik przelotowy, a jak reszka to tą strumienicę łuskową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 10 Cze 2007 20:16     Temat postu:

ludzie !!!! to forum, anie publikacja pracy inż. Moja jest taka opinia jak chcesz mieć efekt z wymiany czegokolwiek w układzie wydechowym to:
primo -> wszystko na 2" 1,6 na 2,5" ->2.0 bez tego to se pierdzieć można do woli
primo ultimo -> jeden środkowy tłumik i końcowy byle nie ala MUGEN i tego typu, coś sprawdzonego i o sporych rozmiarach puchy. El-tec lub choćby Upgrade o zakończeniu równym reszcie układu. broń boże 100mm to nie turbo!!! środkowy nie musi być duży wystarczy taki ala katalizator, ale im większy tym ciszej!!!
Chcesz mieć odczuwalny efekt no to trzeba sie trochę z kasy wypruć nie ma łatwo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 10 Cze 2007 20:31     Temat postu:

Chojnackim ??? Co u niego robiłeś ??? Pakiet RS ??? czy jakoś tam? Very Happy
jak tak to wszystko samemu mogłeś zrobć Very Happy i mieć jeszcze sadysfakcję !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VeNoM




Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podlasie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2007 18:34     Temat postu:

Elo Johny ty najpierw sprawdź info na temat strumiennic naddźwiękowych a dopiero potem się błaźnij. Prawda w oczy.
Chociażby ten sklep: http://www.jedrasik.com/pokaz_produkt.php?idprod=348
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
johny_fellow




Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnice-GCH
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Cze 2007 21:34     Temat postu:

VeNoM napisał:
Elo Johny ty najpierw sprawdź info na temat strumiennic naddźwiękowych a dopiero potem się błaźnij. Prawda w oczy.


Bzdury piszą i tyle.
Widze jak Ty się błaźnisz wieżąc w takie pierdoły i ładując komuś kasę za ten śmieć.
To coś bardziej zatyka wydech niż go usprawnia.
Poczytaj troszkę o poważnych projektach modyfikacji silnika i osprzętu a zobaczysz, że nikt, powtarzam nikt nie stosuje strumienic.
Jak masz 1.6 to gdyby była kiedyś taka okazja staniemy na kresce i zobaczymy co ten złom daje oprócz zbędnych kilogramów i zakłóceń przepływu spalin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2007 21:42     Temat postu:

lukasz_lublin napisał:
ludzie !!!! to forum, anie publikacja pracy inż.


Sorki fakt duzo tego, ale chciałem poprzez cytowanie tego tekstu zapodać różnicę pomiędzy strumienicą a strumienicą, nakreślić że strumienica strumienicy nie równa i że pewien typ strumienicy może być jednak zastosowany w miejsce kata. The End.

lukasz_lublin napisał:

Moja jest taka opinia jak chcesz mieć efekt z wymiany czegokolwiek w układzie wydechowym to:
primo -> wszystko na 2" 1,6 na 2,5" ->2.0 bez tego to se pierdzieć można do woli


Chyba troszkę przesadzasz, osobiście znałem typa co miał w gti zestaw wydeszkowy zrobiony na ori średnicy 2'' dający wg hamowni lepsze efekty niż zamontowany na próbę zestawik 2,5'' - do tego siadło autko na niskich obrotach.

lukasz_lublin napisał:

primo ultimo -> jeden środkowy tłumik i końcowy byle nie ala MUGEN i tego typu, coś sprawdzonego i o sporych rozmiarach puchy. El-tec lub choćby Upgrade o zakończeniu równym reszcie układu.


Jak juz wyżej napisałem u mnie będzie środkowy 2'' od walkera i tył od El-teca, a rozchodzi się o to czy w miejsce kata dać ww. strumienicę łuskową El-teca - reklamowaną jako dobry zamiennik dla kata.
p.s. Czy wg ciebie ten tłumik http://www.allegro.pl/item198074630_el_tec_japonski_styl_polski_produkt_zobacz_.html jest o sporych rozmiarach puchy? wg mnie nie, ale to chyba nie znaczy że przez to musi być do d....
Osobiście głównym powodem dla którego wymieniam tylny tłumik jest właśnie wielkość puchy w moim obecnym walkerze dedykowanym do 100nx gti, wielkość puchy na tyle "nieestetyczna" że wolę brać ww. El-teca.

lukasz_lublin napisał:

Chcesz mieć odczuwalny efekt no to trzeba sie trochę z kasy wypruć nie ma łatwo.


Nie chcę mieć odczuwalnego efekty bo to co mam pod kątem "odczuwalnego efektu" w zupełności mi wystarcza. Zmiany czynię jak juz wyżej napisałem wyłącznie w celach "estetycznych", a że przy okazji wyszukania ww. tłumika końcowego od El-teca wpadła mi w oko ich strumienica łuskowa reklamowana jako zamiennik dla kata - to pozwoliłem sobie zapytać was o zdanie i o opinie na jej temat.

lukasz_lublin napisał:
Chojnackim ??? Co u niego robiłeś ??? Pakiet RS ??? czy jakoś tam? Very Happy
jak tak to wszystko samemu mogłeś zrobć Very Happy i mieć jeszcze sadysfakcję !!!


Oświeć mnie do kogo to piszesz bo kurcze połapać się nie mogę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 11 Cze 2007 23:02     Temat postu:

red_shogun napisał:
[i] O ile po Chojnackim... [/u]


Nie wiedziałem czy to jest twoja wypowiedz czy cytat...

A co do 2" i 2,5" może i na niskich stracił ale nie wciśniesz mi że przed odcinką było gorzej !!! Bo tu o to chodzi aby uzyskać max długi i ciągły wzrost mocy.

VeNoM ty nie wież sprzedawcom bo oni zrobią wszystko abyś kupił jak najwięcej. Takie informacje staraj sie potwierdzać tylko i wyłącznie na płaszczyźnie pomiaru z hamowni. Dupohamownia sprzedawcy zawsze odczuje poprawę, i gatki typu mój kolega zrobił tak i mówi że jest lepiej...
a co do tłumika to coś takiego
http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=9&t_id=237&d_id=96970
lub El-tec za jakiś 400zł też już czyba coś uspawają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Cze 2007 9:58     Temat postu:

lukasz_lublin napisał:
O ile po Chojnackim...
Nie wiedziałem czy to jest twoja wypowiedz czy cytat...


red_shogun napisał:
...Moim zdaniem po tuningu silnika, drugą w pozytywnych odczuciach modyfikacją jest zmiana wydechu (usunięcie katalizatora)....
tekst z 2001r. stąd: http://maciekgt.webpark.pl/2A-wydech.html



lukasz_lublin napisał:

A co do 2" i 2,5" może i na niskich stracił ale nie wciśniesz mi że przed odcinką było gorzej !!! Bo tu o to chodzi aby uzyskać max długi i ciągły wzrost mocy.


Zgoda, tylko chciałem zauważyć że ja moją nyskę eksploatuję na codzień głównie po mieście (używając najczęściej przedziału obrotów 2000-3500), więc wydech 2,5" z kontrowersyjnymi niestabilnymi obrotami w niskim przedziale nie wchodzi w ogle w grę. To że raz na 2 tyg. dam się sprowokować i pójdę z kimś od świateł do świateł na fula, nie zmotywuje mnie do przerabiania wydechu tylko po to żeby było super ciągnięcie od 4000 obrotów i max. "góra".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 12 Cze 2007 11:52     Temat postu:

U mnie 2'' niesamowicie poprawiły dół (plus stabilność obrotów), do tego bardzo odczuwalny przyrost na górze - można odczuć poprzez np zrywanie trakcji czy piszczenie opon przy zmianie biegów. Więc nie zgodzę się, że 2'' jest do bani. Zresztą mówcie co chcecie, mi to po prostu za...chrzania jak trzeba. Fakt, za te +2000PLN może bym miał nawet i z 5 koni więcej, ale czy warto? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Cze 2007 12:29     Temat postu:

damianos napisał:
U mnie 2'' niesamowicie poprawiły dół (plus stabilność obrotów), do tego bardzo odczuwalny przyrost na górze - można odczuć poprzez np zrywanie trakcji czy piszczenie opon przy zmianie biegów. Więc nie zgodzę się, że 2'' jest do bani. Zresztą mówcie co chcecie, mi to po prostu za...chrzania jak trzeba. Fakt, za te +2000PLN może bym miał nawet i z 5 koni więcej, ale czy warto? Rolling Eyes


No wg mnie nie warto dlatego zdecydowałem się na 2".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 12 Cze 2007 18:16     Temat postu:

red_shogun napisał:
damianos napisał:
U mnie 2'' niesamowicie poprawiły dół (plus stabilność obrotów), do tego bardzo odczuwalny przyrost na górze - można odczuć poprzez np zrywanie trakcji czy piszczenie opon przy zmianie biegów. Więc nie zgodzę się, że 2'' jest do bani. Zresztą mówcie co chcecie, mi to po prostu za...chrzania jak trzeba. Fakt, za te +2000PLN może bym miał nawet i z 5 koni więcej, ale czy warto? Rolling Eyes


No wg mnie nie warto dlatego zdecydowałem się na 2".


Słusznie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CzarnaWanilka




Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 13 Cze 2007 11:17     Temat postu:

hehm.... tak czytam caly ten topic, czytam i... nadal nie rozwialiscie moich watpliwosci Wink

chce zmienic caly wydech (mam zapchanego kata i ponoc tez srodkowy tlumik). chcialabym zeby autko mialo ladny basik (podkreslam - ladny, przyjemny basik - nie wycie przedziurawionego tlumika) + jesli sie da - troche lepsze osiagi.

czy mozecie mi poradzic jakies konkretne zmiany/ tlumiki/strumienice (tylko tutaj prosze sie nie klocic ;>) /rozmiary/itp/itd?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 13 Cze 2007 12:59     Temat postu:

CzarnaWanilka napisał:
hehm.... tak czytam caly ten topic, czytam i... nadal nie rozwialiscie moich watpliwosci Wink

chce zmienic caly wydech (mam zapchanego kata i ponoc tez srodkowy tlumik). chcialabym zeby autko mialo ladny basik (podkreslam - ladny, przyjemny basik - nie wycie przedziurawionego tlumika) + jesli sie da - troche lepsze osiagi.

czy mozecie mi poradzic jakies konkretne zmiany/ tlumiki/strumienice (tylko tutaj prosze sie nie klocic ;>) /rozmiary/itp/itd?



Jak cały wydech to tylko z nierdzewki po całości i tyle (wymiary to już u tłumikarza)
Strumienice to bajka. Wycinasz kata, (dod. jakieś 5koników) wstawiasz rurke o śrenicy wydechu i tyle na temat strumienic. Środkowy tłumik ewentualnie możesz założyć również z nierdzewki przelotowy i tak samo końcowy i wydech gotowy do końca życia Przy okazji wpadnie jakieś 7-8 koników
średnica wydechu w przypadku 1.6 to max 2' !

Do tego jeszcze na deser profi dolot (stożek K&N - gra lepiej jak gitara Handrixa Wink ) i będzie jakieś 17-18 kucy więcej
Koszty takich działań to ok. 2 - 2,2k zeta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 13 Cze 2007 13:55     Temat postu:

NadiR napisał:

Do tego jeszcze na deser profi dolot (stożek K&N - gra lepiej jak gitara Handrixa Wink ) i będzie jakieś 17-18 kucy więcej
Koszty takich działań to ok. 2 - 2,2k zeta.

To daje w 1.6 już 107KM. Gościu pozmieniał jakby nieco więcej i ma 109. Czary?
Jak uzyskasz przyrost 5KM za pomocą wydechu to powineneś już być szczęśliwy z uzyskanych efektów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin