Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Zwiększenie mocy w naszych 100NX - tłumaczenie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 10:41     Temat postu: Zwiększenie mocy w naszych 100NX - tłumaczenie

Witam,

na forum niemieckim istnieje zestawienie modyfikacji 100NX podzielone na działy:

I. Wydech
II. Dolot
III. Zmiany w silniku
IV. Zmiany w elektronice
V. Pozostałe
VI. Inne
VII. Kolejne możliwości

Z tego co zaobserwowałem temat ten powstawał na niemieckim forum dość długo i wzbudził wiele dyskusji. Poniższe mody użytkownicy 100NX w Niemczech opracowywali i testowali przez kilka lat i umieszczali wnioski na forum. Potem VIPER wpadł na pomysł, aby zebrać je w jeden topic.

Prawa autorskie należą do VIPER'a z [link widoczny dla zalogowanych]

Oryginalny tekst: [link widoczny dla zalogowanych]

Proszę zwrócić uwagę, że jest to wyłącznie tłumaczenie, a nie moje przemyślenia. Nie jestem mechanikiem


UWAGA! Dostęp do oryginalnego tekstu możliwy dopiero po zarejestrowaniu się na forum niemieckim.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 15 Wrz 2007 16:38 , w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15 Wrz 2007 10:57     Temat postu:

a ja podejme dyskusje gdyz wywalenie tlumola srodkowego powoduje spadek mocy moze nie jest az tak duzy ale jednak jest <dotyczy aut seryjnych>. a wydech mozna zrobic przelotowy ale na zasadzie zmiany srednicy rur. kumpel ma cos takiego w golfie zrobione..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aras




Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wroclaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Wrz 2007 11:25     Temat postu:

podzielam zdanie grubego jak chodzi o tlumik srodkowy,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 11:33     Temat postu:

Ciezko mi cos powiedziec, gdyz nie jestem mechanikiem.

Powyzsze mody uzytkownicy 100NX w Niemczech opracowywali i testowali przez kilka lat i umieszczali wnioski na forum. Potem VIPER wpadl na pomysl aby zebrac je w jeden topic, ktory teaz powoli tlumacze.

Proszę zwrócić uwagę, że jest to wyłącznie tłumaczenie, a nie moje przemyślenia.

Dyskusja jest zawsze wskazana, tylko prosze bez zadnych wycieczek osobisty do mnie Wink
Powrót do góry
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15 Wrz 2007 12:24     Temat postu:

spoko. takie rozwiazanie z tlumikiem ma tylko sens jzeli kata zostawiaja. wez dokladnie sprawdz czy kat w ich modyfikacjach zostaje czy tez go wycinaja..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 12:28     Temat postu:

gruby napisał:
spoko. takie rozwiazanie z tlumikiem ma tylko sens jzeli kata zostawiaja. wez dokladnie sprawdz czy kat w ich modyfikacjach zostaje czy tez go wycinaja..


Kat pozostaje w kazdym wariancie modyfikacji. Czasami Niemiaszki wymieniaja go na metalowego / sportowego.

Raz pojawila sie sugestia aby wymienic kata na jakiegos malego przelota srodkowego plus przelot koncowy, ale ten temat sie dalej nie rozwijal na forum. Najprawdopodobniej technicznie jest to lepsze, a ekonomicznie tańsze rozwiązanie. Z uwagi jednak na restrykcyjne przepisy dot. przeglądów rejestracyjnych w Niemczech (AU / HU) czy też w Austrii (nazywa się to chyba Pickerl) jest mało prawdopodobne skuteczne przeprowadzenie takiej modyfikacji w tychże krajach.

Dlatego też u nich kat pozostaje zawsze na swoim miejscu, a u nas... sami wiecie Wink


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 15 Wrz 2007 14:47 , w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15 Wrz 2007 12:32     Temat postu:

to wszystko wyjasnia.. a tlumik srodkowy jest moim zdaniem lepszym i ekonomiczniejszym rozwiazaniem..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 15:01     Temat postu:

Prośba do Admina!!

Można by było ten topic przykleić, tak jak to ma miejsce na forum niemieckim. Wtedy uniknęłoby się wielu pytań nowych użytkowników pt.: Co mogę zmienić w moim 100NX, aby jeździł jeszcze szybciej?

Pozostały jeszcze 2 rozdziały do przetłumaczenia.
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 15 Wrz 2007 15:21     Temat postu:

wojh napisał:
Prośba do Admina!!

Można by było ten topic przykleić, tak jak to ma miejsce na forum niemieckim. Wtedy uniknęłoby się wielu pytań nowych użytkowników pt.: Co mogę zmienić w moim 100NX, aby jeździł jeszcze szybciej?

Pozostały jeszcze 2 rozdziały do przetłumaczenia.

Nie ma problemu. Wątek zostanie przyklejony, gdy już skończysz pracę nad tłumaczeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 15 Wrz 2007 15:37     Temat postu:

Tylko jeśli masz katalizator wpisany w dowodzie rejestracyjnym,
to wycinanie go jest nielegalne. Zastępowanie strumienicą w puszce kata również.
Wystarczy, że policja Cię zatrzyma, wsadzi sondę i leżysz.
A posiadają takie ustrojstwa przenośne, bo już mnie raz tak kontrolowano. Shocked

Więc może Niemcy po prostu tuningują zgodnie z przepisami? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15 Wrz 2007 15:46     Temat postu:

skomentuje to ze bez ryzyka niema zabawy....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 16:00     Temat postu:

gruby napisał:
skomentuje to ze bez ryzyka niema zabawy....


...no risk, no fun
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 17:17     Temat postu:

marthen napisał:
wojh napisał:
Prośba do Admina!!

Można by było ten topic przykleić, tak jak to ma miejsce na forum niemieckim. Wtedy uniknęłoby się wielu pytań nowych użytkowników pt.: Co mogę zmienić w moim 100NX, aby jeździł jeszcze szybciej?

Pozostały jeszcze 2 rozdziały do przetłumaczenia.

Nie ma problemu. Wątek zostanie przyklejony, gdy już skończysz pracę nad tłumaczeniem.


Done! Przypinamy!
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 15 Wrz 2007 17:50     Temat postu:

wojh napisał:
marthen napisał:
wojh napisał:
Prośba do Admina!!

Można by było ten topic przykleić, tak jak to ma miejsce na forum niemieckim. Wtedy uniknęłoby się wielu pytań nowych użytkowników pt.: Co mogę zmienić w moim 100NX, aby jeździł jeszcze szybciej?

Pozostały jeszcze 2 rozdziały do przetłumaczenia.

Nie ma problemu. Wątek zostanie przyklejony, gdy już skończysz pracę nad tłumaczeniem.


Done! Przypinamy!

Nowy wątek został przyklejony i zablokowany, by nie tworzyć gigantycznych OT. Wszelkie pytania na forum ogólnym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 15 Wrz 2007 19:50     Temat postu:

wojh napisał:

Done! Przypinamy!


Gratulacje i wielkie podziękowania należą się temu Panu. Very Happy
Odwaliłeś kawał dobrej roboty.
Dzięki w imieniu (chyba) wszystkich użytkowników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin