Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Blacha w 100NX - rdza, ocynk i inne
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Nadwozie i wnętrze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Maj 2010 22:44     Temat postu:

a ja muszę powiedzieć ze właśnie z taka się spotkałem na zlomnie była po wypadku. cala rozebrałem w środku i była nic zjedzona,orginal wszystko i przy 100km uderzył w słup albo drzewo i cały przód się oderwał.cala konstrukcja była w lakierze i nie było spawu żadnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Maj 2010 11:08     Temat postu:

z tego co słyszałem, to setki po lifcie były już w ocynku...
co do tego modelu, to zamiast dachu zdejmowanego i 90 KM, ma sztywniesze nadwozie i 102 KM... więc może i smigacie latem bez dachu w swoich fabrycznych 1.6, ale zdrowej SR nie obiedziecie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 790
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Maj 2010 18:40     Temat postu:

gem napisał:
z tego co słyszałem, to setki po lifcie były już w ocynku...
co do tego modelu, to zamiast dachu zdejmowanego i 90 KM, ma sztywniesze nadwozie i 102 KM... więc może i smigacie latem bez dachu w swoich fabrycznych 1.6, ale zdrowej SR nie obiedziecie Razz


Po pierwsze kolega ma gaźnik a nie wtrysk w tej setce a co do ocynku to nie jest napewno ocynkowana blacha. Sam mam setke po lifcie i nie jest ocynkowana. Może i jest lepiej jakoś zabezpieczona ale napewno nie jest w ocynku a z biegiem czasu w każdej setce sypią się nadkola z tyłu. U mnie też już powoli wychodzi ale to małe ogniska rdzy a kielichy sprawdzałem 2 dniu temu i też już powoli trzeba będzie robić. Nie uwierzę w to że jeżeli ktoś nie robił blacharki nie ma rdzy w tych okolicach. A co do tego objezdrzania SR-ki to 90 konne na wtrysku bez kata i na przelocie z ssacym 73c aijeszcze chinolem 4-2-1 to Sr-ki się chowają a koszt takiej zabawy to niewiele a jazda bez dachu bezcenna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Maj 2010 18:48     Temat postu:

ŻADNA setka nie ma ocynku!
wydawać się może ze po lifcie lepiej się trzymaja- prawda ale są to też młodsze auta.
Dawid jak masz purchle zrob to odrazu bo ja tez czekałem... jak zaczeliśmy szlifować to przeszło na wylot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Maj 2010 19:17     Temat postu:

dawidkrakow napisał:
A co do tego objezdrzania SR-ki to 90 konne na wtrysku bez kata i na przelocie z ssacym 73c aijeszcze chinolem 4-2-1 to Sr-ki się chowają a koszt takiej zabawy to niewiele a jazda bez dachu bezcenna


a stosując te same modyfikacje w SR, to koszt ten sam i Twoje 90 konne na wtrysku znowu się chowają i to dalekooooo, a przez sztywniejszą konstrukcję, ładniej w zakręcie wychodzą.. ale wiadomo... lans najważniejszy... nawet jak się z tyłu zostaje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Maj 2010 19:21     Temat postu:

gem a ty miales targe czy sr?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 790
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Maj 2010 19:25     Temat postu:

Przerobić silnik 90 koni na 102 z Srki to nie żaden problem. I wtedy masz to samo co w srce. Na tych samych gratach wyjdzie bardzo podobnie więc nie ma się co tu sprzeczać. W Sr-ce podoba mi się tylko to że miała odrazu body gti ale tylko tyle. Wiesz Gem że silniki z srki rózniły się wałkami, kompem. kolektorem itp. Wszystko jest na forum. To tyle odemnie bo nie chcę zaśmiecać tematu kolegi o to o jego aucie a nie sprawach związanych z mechaniką

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Maj 2010 19:36     Temat postu:

majchrzok napisał:
gem a ty miales targe czy sr?


ja się lansowałem Cool bez dachu...

jeszcze tylkododam: a co to jest SR?? bo różne twory były produkowane http://www.100nx.fora.pl/forum-ogolne,2/100nx-przed-i-po-liftingu,1897.html

co do ocynku..to jednak skłaniam się ku temu iż po lifcie był robiony... ale nie jest to jakaś twarda wiedza

macie racje koniec OT... autora tematu przepraszam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FullMetalJacket




Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Maj 2010 21:30     Temat postu:

offtop niezły ;-D ja wybaczam...tylko Mikołaj pewnie przyjdzie w tym roku z rózgą ;-D

a tak a propos stanu blachy to poprzedni właściciel mojej Nysy często jeździł konserwować podwozie...tak wiec jedyne do czego mogę się przypierniczyć to lekko rdzewiejacy próg z prawej strony od strony wewnętrznej obok tylnego nadkola...a tak to gitez majonez Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Maj 2010 22:33     Temat postu:

czyli standardowo. z ludzmi co maja 100 z ktorymi gadałem jak rowniez i u mnie to jako pierwsze zaczynało rdzewieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Maj 2010 12:14     Temat postu:

majchrzok napisał:
ŻADNA setka nie ma ocynku!

Przepraszam bardzo, ale po lifcie drzwi były cynkowane. Wiem na 100% bo wymieniałem u siebie i miałem porównanie (ale i tak wziął sprzed liftu bo mi listew się nie chciało malować...).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Molossus




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Maj 2010 17:27     Temat postu:

A ja mam zdjęcia nadkola w, które przywaliły mi drzwi przy wjeździe do garażu ( ponad 1,5 roku temu) Mam ocynk czy nie mam? Very Happy zaznaczam, że byłem u blacharza i odpowiedz znam.





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Maj 2010 18:02     Temat postu:

jeszcze jedna kwestia.. nawet jeżeli ocynk był po lifcie..to taki posiadacz jaką ma pewnosc, że poprzedni właściciel nie wymieniał elementu na inny, bo lekko przywalił i nie chciał szpachlować, więc kupił element prosty i tylko pomalował lub nawet w kolorze kupił..problem tylko taki, że kupił z setki przed liftem... i np setka ma maske i przednie błotniki z przed liftu, a reszta po lifcie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Molossus




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Maj 2010 18:35     Temat postu:

no problem taki, że najpierw mu zacznie gnić ta część Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Maj 2010 18:48     Temat postu:

Molossus cynkowane były drzwi, a mnie się zdaje że to błotniki pokazałeś.
Ja jak wymieniałem drzwi (wjechała mi Laguna) to miałem w pewnym momencie kilka sztuk do wyboru. Były jedne żółte, z listwami w kolorze właśnie z auta z 1995 roku i były cynkowane. Na drugich, rozbitych, było widać na blasze tam gdzie odłupała się farba. Rozłożony 100NX z którego pochodziły drzwi stał nieopodal, miał liczniki "w poziomie", z inną czcionką i ponoć rocznik był właśnie 95.
Wybrałem jednakże drzwi w kolorze czerwonym z siwą listwą, sprzed liftingu. Sporo mniej było przy nich roboty z malowaniem itd i to był jedyny powód dla którego je wziąłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Nadwozie i wnętrze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin