Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

100NX przed i po liftingu
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 19:31     Temat postu: 100NX przed i po liftingu

Witam,

poniewaz dopiero poznaje 100NX prosze uprzejmie o podanie roznic pomiedzy NX przed i po liftingu.

W opcji "szukaj" nie znalazlem jednoznacznych informacji tylko szczatkowe dane.

Z gory wielkie dzieki!!

Pozdr. wojh
Powrót do góry
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15 Wrz 2007 19:42     Temat postu:

po lifcie :
listwy w kolorze nadwozia
inny licznik w srodku obrotka po prawej i temp ipaliwo chodza poziomo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 15 Wrz 2007 19:54     Temat postu:

Po lifcie!
Zalety:
- ocynkowane blachy Very Happy
- wtrysk? (z tym mogę się mylić, bo samemu dokładnie nie wiem)

Wady:
- szara tapicerka zamiast czarnej (nad czym strasznie ubolewam Sad )

Chyba jeszcze dochodził brak linki prędkościomierza, ale nie wiem dokładnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 19:59     Temat postu:

Wielkie dzieki za superszybkie odpowiedzi!

Kiedy byl lifting?

Czy GTi tez wystepowal po liftingu?

Widzialem liczniki cyfrowe czyli jak to sie pisze digital - tacho. Jakie modele to mialy?

Trzeba w koncu uzupelnic Wikipedie Wink
Powrót do góry
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:02     Temat postu:

Chyba jakoś pod koniec 93.
Ale lepiej niech się wypowie ktoś, kto zna dokładną historię modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:05     Temat postu:

Ged napisał:
Chyba jakoś pod koniec 93.
Ale lepiej niech się wypowie ktoś, kto zna dokładną historię modelu.


Z tego wynika, ze nie bylo GTi po liftingu, tak?

Wikipedie angielska i niemiecka sa bardzo ubogie i nic nie wyjasniaja.

Prwdopodobnie po '93 model 1.6 w wersji 102 KM zastepuje ten 90 KM, ale juz bez targi i chyba schodzi z linii GTi.
Powrót do góry
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:26     Temat postu:

Bez dachu to wersja 1,6 SR i ma coś koło 110KM.
Wersje 1,6 102KM występowały w Japonii, a do Europy (nie wiem czy całej) były ograniczane do 92KM.
Odnośnie serii GTi się nie wypowiadam, bo nie znam żadnych danych na ten temat.

PS. Wszelkie informacje zawarte w moich postach pochodzą z tego forum, bądź ze spotów.
I nie jestem do końca pewny czy są prawdziwe, bo nie pamiętam dokładnie wszystkich informacji. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:31     Temat postu:

Wikipedia DE


1,6 Liter (1.597 cm³) GA16DS 4 Zylinder in Reihe 66 (90) bei 6.000 1/min 133 Nm bei 4.000 1/min elektronisch geregelter Vergaser
1,6 Liter (1.597 cm³) GA16DE 4 Zylinder in Reihe 66 (90) bei 6.000 1/min 136 Nm bei 4.000 1/min Multipointeinspritzung
1,6 Liter (1.597 cm³) GA16DE 4 Zylinder in Reihe 75 (102) bei 6.000 1/min 136 Nm bei 4.000 1/min Multipointeinspritzung, nur im Coupé ohne Targa (SR)
2,0 Liter (1.998 cm³) SR20DE 4 Zylinder in Reihe 105 (143) bei 6.400 1/min 178 Nm bei 4800 1/min Multipointeinspritzung, nur GTi

Z tego wynika tylko tyle, ze 102KM byly montowane w SR.

Hehe, sprobujcie wytlumaczyc naszym mechanikom, ze istnije cos takiego jak gaznik sterowany elektronicznie, hihi, ktory to zrozumie!!??


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 15 Wrz 2007 20:36 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:35     Temat postu:

Ged napisał:
Bez dachu to wersja 1,6 SR i ma coś koło 110KM.
Wersje 1,6 102KM występowały w Japonii, a do Europy (nie wiem czy całej) były ograniczane do 92KM.
Odnośnie serii GTi się nie wypowiadam, bo nie znam żadnych danych na ten temat.

PS. Wszelkie informacje zawarte w moich postach pochodzą z tego forum, bądź ze spotów.
I nie jestem do końca pewny czy są prawdziwe, bo nie pamiętam dokładnie wszystkich informacji. Wink



SR-ki miały tylko i wyłącznie 102 kuce - bez targi. Moc w postaci 90hp (niemcy) lub 102hp (np. dania, belgia) była zależna od kraju na jaki był produkowany NX.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:37     Temat postu:

NadiR napisał:
Ged napisał:
Bez dachu to wersja 1,6 SR i ma coś koło 110KM.
Wersje 1,6 102KM występowały w Japonii, a do Europy (nie wiem czy całej) były ograniczane do 92KM.
Odnośnie serii GTi się nie wypowiadam, bo nie znam żadnych danych na ten temat.

PS. Wszelkie informacje zawarte w moich postach pochodzą z tego forum, bądź ze spotów.
I nie jestem do końca pewny czy są prawdziwe, bo nie pamiętam dokładnie wszystkich informacji. Wink



SR-ki miały tylko i wyłącznie 102 kuce - bez targi. Moc w postaci 90hp (niemcy) lub 102hp (np. dania, belgia) była zależna od kraju na jaki był produkowany NX.


Czyli SR'ki miały silnik identyczny jak te nieograniczone 1,6?
Dziękuję za sprostowanie, bo jak już pisałem, samemu pewny nie byłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:39     Temat postu:

Ged napisał:
NadiR napisał:
Ged napisał:
Bez dachu to wersja 1,6 SR i ma coś koło 110KM.
Wersje 1,6 102KM występowały w Japonii, a do Europy (nie wiem czy całej) były ograniczane do 92KM.
Odnośnie serii GTi się nie wypowiadam, bo nie znam żadnych danych na ten temat.

PS. Wszelkie informacje zawarte w moich postach pochodzą z tego forum, bądź ze spotów.
I nie jestem do końca pewny czy są prawdziwe, bo nie pamiętam dokładnie wszystkich informacji. Wink



SR-ki miały tylko i wyłącznie 102 kuce - bez targi. Moc w postaci 90hp (niemcy) lub 102hp (np. dania, belgia) była zależna od kraju na jaki był produkowany NX.


Czyli SR'ki miały silnik identyczny jak te nieograniczone 1,6?
Dziękuję za sprostowanie, bo jak już pisałem, samemu pewny nie byłem.


Wg Wikipedii.de tylko SR ma 102 KM, ale to malo wiarygodne zrodlo, mimo wszystko.
Powrót do góry
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:42     Temat postu:

wojh napisał:
Wg Wikipedii.de tak to sie ma, ale to malo wiarygodne zrodlo, mimo wszystko.

To że Wiki jest mało wiarygodne to wiem.
Przekonałem się pisząc inżynierkę, bo musiałem poprawiać parę artykułów w niej zawartych.
Na szczęście dla mnie miałem wtedy do dyspozycji oryginalne źródła informacji.
Co niestety w przypadku 100NX jest chyba dość ciężkie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:43     Temat postu:

Ged napisał:


Czyli SR'ki miały silnik identyczny jak te nieograniczone 1,6?


GA16DE jest zarówno w SR jak i w wersji z targą, czyli wtrysk wielopunktowy. Gdzieś te 12 kucy uciekło - w rajchu płacili wówczas nie od pojemności, ale od mocy auta i dlatego było 90hp w 1.6.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:45     Temat postu:

Ged napisał:
wojh napisał:
Wg Wikipedii.de tak to sie ma, ale to malo wiarygodne zrodlo, mimo wszystko.

To że Wiki jest mało wiarygodne to wiem.
Przekonałem się pisząc inżynierkę, bo musiałem poprawiać parę artykułów w niej zawartych.
Na szczęście dla mnie miałem wtedy do dyspozycji oryginalne źródła informacji.
Co niestety w przypadku 100NX jest chyba dość ciężkie.


Hehe, jak ja pisalem dyplom to przesyl 56 kps to bylo maaax!! Nikt nie slyszal o wiki Very Happy
Powrót do góry
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 15 Wrz 2007 20:50     Temat postu:

wojh napisał:
Ged napisał:
wojh napisał:
Wg Wikipedii.de tak to sie ma, ale to malo wiarygodne zrodlo, mimo wszystko.

To że Wiki jest mało wiarygodne to wiem.
Przekonałem się pisząc inżynierkę, bo musiałem poprawiać parę artykułów w niej zawartych.
Na szczęście dla mnie miałem wtedy do dyspozycji oryginalne źródła informacji.
Co niestety w przypadku 100NX jest chyba dość ciężkie.


Hehe, jak ja pisalem dyplom to przesyl 56 kps to bylo maaax!! Nikt nie slyszal o wiki Very Happy


No ja w takim razie świeżynka jestem, bo się broniłem 19 lipca bieżącego roku. Wink

PS. Sorka za drobne OT. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin