Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17 Wrz 2007 9:51 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | wojh napisał: | Czyli:
od poczatku produkcji 1990 do liftu w II/III 1993 wychodzily wylacznie targi:
- 1.6 90 KM na gazniku
- 2.0 GTi 143 KM
po lifcie:
- 90 KM na wtrysku targa
- 102 KM SR bez targi
- 143 KM GTi targa |
Dokładnie tak. |
W takim razie mam wyjątkowy model - GTi z początku 91 roku bez targi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Wrz 2007 16:21 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | Kwi@t napisał: | A zna ktos może nr jaki występował na wersji 102 konnej kompa od SRki? |
Proszę bardzo:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
a myślałem, że do 102 PS kompy były z nr 003 :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Wrz 2007 8:26 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | a myślałem, że do 102 PS kompy były z nr 003 : |
Komp wiele nie wnosi, z tego co wiem, +12KM siedzi w wałkach rozrządu. Fotki pochodzą z mojej SR'ki 75kW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Wrz 2007 15:42 Temat postu: |
|
|
no własnie problem nie rozstrzygniety był na forum, czy po załadowaniu kompa dajmy na to z SRki, to wzrosła by moc do tych jej 102 HP??, jeżeli tak, to w następnej fazie wymieniając wałki na te z wersji gaźnikowej było by kolejne 10 HP?? Może rzeczywiście chodzi o to, aby i wałki i kompa zmienic i dopiero razem to doda wartość 102 HP...??
jeżeli nie, i każda z tych modyfikacji dodaje kucy, to oznaczałoby, że za cenę około 350/400 pln mamy w wersji 1.6 DE plus 20 HP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Paź 2007 19:08 Temat postu: |
|
|
Beda do mnie strzelac za kopanie.
Wiec powstal maly miszmasz... o ile dobrze pamietam to:
a.) przed facelitingiem NX wystepowal w 2 wersjach nadwoziowych:
- targa
- coupe
oba auta mozna bylo dostac z silnikami:
- GA16DS (90KM)
- SR20DE (143KM)
wersja coupe w Europie przeznaczona byla chyba tylko na rynek skandynawski.
b.) po fl:
- targa
- coupe (tylko SR)
silniki to:
- GA16DE (90KM)
- GA16DE (102KM)
- SR20DE (143KM)
c.) roznica miedzy - GA16DE(90) i - GA16DE(102) polegala tylko i wylacznie na zastosowaniu w tej drugiej jednostce tych samych walkow rozrzadu co w poprzednim silniku - GA16DS. Wersje targa po fl mialy ograniczona moc do 90KM na rynkach - niemieckim i na wyspach.
d.) coupe 1.6 przed fl nie posiadalo pakietu ospoilerowania od GTI.
to chyba tyle... cos jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
integer2006
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: 17 Paź 2007 7:40 Temat postu: |
|
|
to by pasowało bo ja mam z rynku francuskiego i jest w papierach 75 kW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiG20_20
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 20 Paź 2007 10:19 Temat postu: |
|
|
Po lifcie na tylnej klapie oprocz logo nissana byla jeszcze naklejka 100nx (na srodku pod znaczkiem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Paź 2007 13:12 Temat postu: |
|
|
Na tylnej klapie nie ma naklejki 100NX - naklejka znajduje sie na tylnym pasie pod klapa - zarowno w wersji przed, jak i po fl...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aquarius19
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 23 Paź 2007 16:33 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do kogoś kto wie jak rozróżnić 100 DS (1.6) z 8 zaworami od tej z 16. Bo pokrywa klawiatury nie jest chyba miarodajna. W swijej mam kilka rzeczy od jednej i od drugiej i w zasadzie nie wiem czego się trzymać. A z jęzkiem angielskim to trochę bardzo u mnie "nie bardzo" hi,hi,hi,hi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Paź 2007 16:47 Temat postu: |
|
|
z tego co sie orientuje, to nie bylo 8 zaworowych jednostek w setkach
myle sie?
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 23 Paź 2007 18:27 Temat postu: |
|
|
Z tego co czytałem na różnych forach itp. nie było 8 zaworowych motorów w setkach. 4 gary i 16V. GA16DE I DS oraz SR20.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 23 Paź 2007 18:47 Temat postu: |
|
|
NadiR napisał: | Z tego co czytałem na różnych forach itp. nie było 8 zaworowych motorów w setkach. 4 gary i 16V. GA16DE I DS oraz SR20. |
Dokladnie tak jak NadiR pisze. Nie bylo 8V w setkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bk
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Paź 2007 22:16 Temat postu: |
|
|
Czyli według was wszyscy co mają wybite na pokrywie silnika 8v są ofiarami jednego wielkiego dowcipu mechaników nissana;) sora chłopaki ale po Polsce jeździ wystarczająco dużo dowodów świadczących o tym, że 8v siedzą w nissanach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bk
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Paź 2007 22:23 Temat postu: |
|
|
A co do nazewnictwa to GA16DE i DS oraz SR20DE nie pochodzą od ilości zaworów tylko od pojemności auta- nie sądzisz Nadir
GA16DE i DS poj 1,6l=1600cm3
SR20DE poj 2l=2000cm3
powyższe pojemności zaokrąglałem zeby nie pisać np. 1590cm3- bo wiadomo, że jest kilka osób, które mogły by się przyczepić...
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bk dnia 23 Paź 2007 22:26 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
aquarius19
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 23 Paź 2007 22:26 Temat postu: |
|
|
Szanowni Państwo! Tutaj nie chodzi tylko o dekle na klawiaturach, ale o to co jest w katalogach sklepowych. U mnie jest co prawda 16 ventyli na dekielku, ale jak ostatnio kupowałem kilka rzeczy (np. filtr paliwa) to pierwsze pytanie, które padło to 8 czy 16 wentyli różnica niewielka, 8 ma wyjście rurki tzn. górny wylot z boku a 16 u góry po środku mała rzecz nic nie znacząca (ponoć), ale jednak. Podobnie było przy filtrze oleju itd. Kupuję wszystko jak do 16v bo tak jest na deklu, ale warto by było wiedzieć, że są też 8.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|