Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

100NX przed i po liftingu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Paź 2007 23:42     Temat postu:

Ged napisał:

Może to trochę rozjaśni sytuację. Wink
Choć i tak jakoś się nie spotkałem z żadnym takim egzemplarzem.

masz linke powyzej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 27 Paź 2007 23:38     Temat postu:

Quattro napisał:
SEBOL_MKS napisał:
Quattro napisał:

a.) przed facelitingiem NX wystepowal w 2 wersjach nadwoziowych:
- targa
- coupe


A gdzie spotkałeś się z tym, że 100NX wychodził w wersji coupe (czyli SR) przed 1993 rokiem czyli przed liftingiem? Dużo już widziałem, ale setki z twardym dachem, siwymi listwami i bez dokładek GTI jeszcze nie - mało tego nawet z takimi informacjami, że taka wersja istnieje się nie spotkałem.


lap jedna - z mojego malego archiwum Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Nie ukrywam, że mnie teraz zaskoczyłeś ... bardzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 23 Gru 2007 20:42     Temat postu:

Mam wreszcie pelne zestawienie produkowanych 100NX Niezawodne forum niemieckie [link widoczny dla zalogowanych]

Rozrozniamy 3 warianty podstawowe:

1.) 1.6 Targa 90KM
2.) 2.0 Gti Targa 143KM
3.) 1.6 SR (SR = Steel Roof = dach stalowy) 102KM

Dokladniejszy opis trzech wersji:

1.) 1.6 Targa 90KM

- 1596ccm, Euro 1, skrzynia manualna i automatyczna
- bez bodykit'u, felgi stalowe
- silniki:

----> silnik z gaznikiem sterowanym elektronicznie (GA16DS) - produkcja od 10/90 do 10/92

----> wtrysk wielopunktowy (GA16DE) - produkcja od 10/92 do 10/95


2.) 2.0 Gti Targa 143KM

- 1998ccm, Euro 1, skrzynia manualna
- seryjny bodykit skladajacy sie z nakladki przedniej, bocznych spoilerow i nakladki tylnej
- alu felgi seryjne
- silnik:

----> wtrysk wielopunktowy (SR20DE) - produkcja od 6/91 do 3/95


3.) 1.6 SR 102KM

- 1596ccm, Euro 1, manualna skrzynia biegow
- seryjny bodykit skladajacy sie z nakladki przedniej, bocznych spoilerow i nakladki tylnej
- felgi stalowe
- silnik:

----> wtrysk wielopunktowy (GA16DE) - produkcja od 9/93 do 9/95

(roznica wobec 1.6 Targa z silnikiem GA16DE 90KM polega na tym, ze zostal zamontowany inny ECU oraz skrzynia biegow zostala inaczej zestopniowana)


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 23 Gru 2007 20:44 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Molossus




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2007 6:10     Temat postu:

wojh napisał:
Mam wreszcie pelne zestawienie produkowanych 100NX Niezawodne forum niemieckie [link widoczny dla zalogowanych]

Rozrozniamy 3 warianty podstawowe:
...

3.) 1.6 SR 102KM

- 1596ccm, Euro 1, manualna skrzynia biegow
- seryjny bodykit skladajacy sie z nakladki przedniej, bocznych spoilerow i nakladki tylnej
- felgi stalowe
- silnik:

----> wtrysk wielopunktowy (GA16DE) - produkcja od 9/93 do 9/95

(roznica wobec 1.6 Targa z silnikiem GA16DE 90KM polega na tym, ze zostal zamontowany inny ECU oraz skrzynia biegow zostala inaczej zestopniowana)


Różnica jeszcze jest w wałkach (w DS są bardziej ostre - montując je w DE dostajemy większego kopa Razz)

Z tą skrzynią mnie zaciekawiłeś, tak czy tak DS czy DE tak samo się sypią - w moim SR jest zrobiony swap bo orygniał się posypał. Skrzynia z DS pasuje bez problemu.
Ciekawe czy przez tez swap moje Nismo jest wolniejsze/szybsze Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Molossus dnia 24 Gru 2007 6:11 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 24 Gru 2007 14:09     Temat postu:

Molossus napisał:
Z tą skrzynią mnie zaciekawiłeś, tak czy tak DS czy DE tak samo się sypią ...


Ponoć skrzynie z DS są bardziej wytrzymałe, niż te z DE no i przy zmianie skrzyni trzeba też zmienić półośki, albo je trochę przerobić, bo nie są takie same


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dr. P




Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko - Biała

PostWysłany: 05 Mar 2008 19:27     Temat postu:

Jestem posiadaczem NX'a z 1991r. z silnikiem 1,6 16V GA16DS (w dowodzie wbite 90 hp) TWARDYM, METALOWYM DACHEM i pełnym ospojlerowaniem z GTI (halogeny, progi, spojler). Wersja podstawowa - bez ABS-u, elektrycznych szyb i klimy. 100% oryginał!
Autko kupione od 1-szego właściciela z Austrii, była nawet faktura z salonu w Wiedniu z 1991 r. :!:
(po numerze VIN dowiedziałem się, że NX wyjechał z fabryki w grudniu 1990 i miał silnik 1,6 16V GA16DS - z góry dementuje tym samym pogłoski jakoby ktoś wsadził silnik 1,6 do budy z GTI).

Czy mam rozumieć,że to auto nie powinno istnieć ???Shocked

Wkrótce zdjęcia mojego tajemniczego wozu...pozdro Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dr. P dnia 05 Mar 2008 19:28 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Mar 2008 20:33     Temat postu:

dr. P napisał:
Jestem posiadaczem NX'a z 1991r. z silnikiem 1,6 16V GA16DS (w dowodzie wbite 90 hp) TWARDYM, METALOWYM DACHEM i pełnym ospojlerowaniem z GTI (halogeny, progi, spojler). Wersja podstawowa - bez ABS-u, elektrycznych szyb i klimy. 100% oryginał!
Autko kupione od 1-szego właściciela z Austrii, była nawet faktura z salonu w Wiedniu z 1991 r. :!:
(po numerze VIN dowiedziałem się, że NX wyjechał z fabryki w grudniu 1990 i miał silnik 1,6 16V GA16DS - z góry dementuje tym samym pogłoski jakoby ktoś wsadził silnik 1,6 do budy z GTI).
Czy mam rozumieć,że to auto nie powinno istnieć ???Shocked
Wkrótce zdjęcia mojego tajemniczego wozu...pozdro Very Happy


Twardy metalowy dach i 91r. z DSem ?, hm jeśli to prawda, to byłby to szok, zaburzający całą tą układankę, co do usystematyzowania wychodzących wersji 100NXa. I jeśli to prawda co piszesz, to ja osobiście się poddaję i mam serdecznie w d.... ustalanie co gdzie, w którym roku wychodziło, z czym i dlaczego, po prostu mnie to już męczy, a Nissan na początku lat 90tych widać leciał se nieźle w kulki Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rogal996




Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Działdowo

PostWysłany: 05 Mar 2008 21:07     Temat postu:

A co powiecie na model bez sady lambda i z takim charakterystycznym aparatem zaplonowym??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aquarius19




Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin

PostWysłany: 05 Mar 2008 21:55     Temat postu:

Jak bardzo charakterystycznym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dr. P




Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko - Biała

PostWysłany: 06 Mar 2008 19:36     Temat postu:

A oto kilka fotek NX'a z 1991r. z twardym dachem i silnikiem GA16DS.
Przypominam, że silnik nie był przekładany (zgadza się z numerem VIN), a gadżety od GTI też wyglądają jakby tkwiły na swoim miejscu od nowości. Może jakiś egzemplarz na specjalne zamówienie?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Mar 2008 20:28     Temat postu:

dr. P napisał:
A oto kilka fotek NX'a z 1991r. z twardym dachem i silnikiem GA16DS.
Przypominam, że silnik nie był przekładany (zgadza się z numerem VIN), a gadżety od GTI też wyglądają jakby tkwiły na swoim miejscu od nowości. Może jakiś egzemplarz na specjalne zamówienie?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


No ja pierniczę co za twór Shocked , więc jednak sie poddaję Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Mar 2008 20:32     Temat postu:

dr. P napisał:
zgadza się z numerem VIN


a gdzie odczytałeś nr VIN??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirek1965




Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Austria

PostWysłany: 06 Mar 2008 21:12     Temat postu:

dr. P napisał:
A oto kilka fotek NX'a z 1991r. z twardym dachem i silnikiem GA16DS.
Przypominam, że silnik nie był przekładany (zgadza się z numerem VIN), a gadżety od GTI też wyglądają jakby tkwiły na swoim miejscu od nowości. Może jakiś egzemplarz na specjalne zamówienie?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]






hehe taki sam jak moj tylko ja mam z 93r Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati1411




Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Swarzędz (WLKP)

PostWysłany: 06 Mar 2008 22:03     Temat postu:

Jest jeszcze coś takiego jak klient indywidualny moi drodzy.
Przy odpowiedniej ilości gotówki można sobie zamówić takie zdziwaczone wersje, gość miał kase ale widocznie nie chciał targi i koniec.
Nie mówie ze tak było na bank ale jest to możliwe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dr. P




Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko - Biała

PostWysłany: 07 Mar 2008 13:39     Temat postu:

Najpierw rozszyfrowałem numer VIN za pomocą programu dostępnego w internecie, ale wyszły tylko jakieś bzdury.
Zadzwoniłem do ASO Nissana i tam sprawdzili pojazd po numerze.
Wszystko się zgadza: silnik, data produkcji grudzień 1990, kolor, kolor tapicerki (okazuje się,że były też inne Shocked ), wyposażenie itd.
Jedyne czego się nie dowiedziałem to jaki miał dach (takich danych nie posiadali) Confused
Z tego wynika ,że faktycznie może to być egzemplarz z początkowej fazy produkcji na specjalne zamówienie.
W każdym razie czasem brakuje tej targi, ale z drugiej strony mam świadomość,że trudno o podobny egzemplarz Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin