Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Kwi 2012 18:58 Temat postu: |
|
|
nismojoe napisał: | ale zatęskniłem za 100nxem dzięki Benek  |
Nie ma sprawy !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 18:26 Temat postu: |
|
|
Sprężyny tylne zamontowane tak to wygląda :
Wydaje mi się albo słabo siadły , wiem sprężyny muszą się ułożyć ale spodziewałem się lepszego efektu ... A do tego wydaje mi się że tył jest teraz miększy niż na oem sprężynach ... Czy jeśli zamieniłem sprężyny tzn. Te które powinny iść na przód wsadziłem na tył to samochód będzie przez to miękki ? Jak czytałem w temacie kolegi Teoś to właśnie on miał tak zamienione springi ale wtedy dupę miał wysoko ... zamontuje jeszcze tył i się zobaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 19:06 Temat postu: |
|
|
Tył siedzi dobrze tylko przód coś wyżej.Mierzyłeś grubość sprezyn? Moze zle zalozyłeś? Zwróc uwagę na to ze masz 14 calowe stalówki jak zmienisz alu na 15 efekt bedzie o niebo lepszy przeswit sie zmieni , zobaczysz roznice.U mnie było tak zę przod skakał jak rybka bo sprezyny z przodu byly bardziej miekkie lecz kiedy zamienilem roznica jest w jezdzie o wiele lepsza jest sztywniejszy i nie skacze jak pilka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 19:14 Temat postu: |
|
|
Teoś mierzyłem , sprężyny które mam na tyle mają 12mm a te które czekają na montaż na przód mają 15mm Siedziałem teraz przy nismo i trząchałem tyłem przez jakiś czas i siadło jeszcze Tylko wg. mnie jest MIĘKKO , a jak jeszcze siądę to wgl tył siada z dobre 1,5cm a znowu ciężki bardzo nie jestem 87kg Jedną reką bez wysiłku da się spokojnie ugiąć samochód .... myślałem ze będzie taczka . MOże amory już siadają ? niby kyb ten lepszy wymieniane ze 3 lata temu i przejechane max 7000tys Jeden jak wyjąłem zdjąłem sprężynę i to 'tłoczysko' opadło zaczynało się chować ... na przeglądzie wyszło że mają ok 68% z tego co pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hasco
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 19:24 Temat postu: . |
|
|
Sądząc po pomiarach to sprężyny siedzą na swoim miejscu.
A jeśli amorek faktycznie Tobie opadl przy wymianie to masz już przyczynę dlaczego masz wrażenie ze jest miękki U mnie amorki z przodu mają dość i setka skacze jak piłka..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hasco dnia 11 Kwi 2012 19:32 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 19:33 Temat postu: |
|
|
Kolego ale inaczej nie mogą iść Kto by dał spręzyny 12mm na przód a grube 15mm na tył ? Ciasny zwojami(progresem) włożyłem do góry Tak mi napisał kiedyś kolega foo i PittKF oraz poparł to zdjęciami kolega żywy który ma te sam springi tak u niego wygląda tył [link widoczny dla zalogowanych] a tak przód [link widoczny dla zalogowanych] ewidentnie sprężyny przednie są grubsze Zastanawia mnie tylko to że tył jest tak cholernie miękki .... fuck
EDIT:
Własnie dopytałem się ojca który był na przeglądzie nissanem i amortyzatory miały 86% sprawności .... Wiec zostaje tylko opcja wytłuczonych sprężyn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 11 Kwi 2012 19:38 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hasco
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 19:54 Temat postu: . |
|
|
Dla mnie tez jest to oczywiste ale widocznie źle zrozumiałeś mojego posta
BeNeK napisał: | Czy jeśli zamieniłem sprężyny tzn. Te które powinny iść na przód wsadziłem na tył to samochód będzie przez to miękki ? |
Dlatego napisałem że sprężyny o większej średnicy zwoju powinny znaleźć się na przedniej osi a te o mniejszej z tyłu. Zamieniając (wsadzając sprężyny odwrotnie) dajemy twardsze na tył, dlatego nie spowodowałoby to tego, że auto byłoby bardziej miękkie z tyłu. Co moim zdaniem jest oczywiste.
Według mnie przyczyna miękkiego tyłu Twojej setki to zużyte amorki. Mam nadzieje ze teraz wszystko będzie jasne. Pozdr.
EDIT: BeNeK napisał: | MOże amory już siadają ? niby kyb ten lepszy wymieniane ze 3 lata temu i przejechane max 7000tys Jeden jak wyjąłem zdjąłem sprężynę i to 'tłoczysko' opadło zaczynało się chować ... |
Nie znasz dnia ani godziny. Według mnie ten amortyzator jest już jest zużyty, albo w szkole na praktykach warsztatowych spałem... ^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hasco dnia 11 Kwi 2012 19:59 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 20:39 Temat postu: |
|
|
Możliwe z tymi amorkami , jak tylko skończę nissana to podjadę gdzieś na stacje na sprawdzenie to chyba najlepsza opcja Dzięki Kolego !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2012 20:28 Temat postu: |
|
|
Dokładeczka kupiona ponad rok temu , poszpachlowana,poklejona,pomalowana
Do dokładki przydało by mi się takie coś ale do NX'ów nie robili ...
-------------------------------------------------------------------------------------
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 12 Kwi 2012 20:29 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2012 20:54 Temat postu: dokladka |
|
|
czym kleiłeś dokłądke przednią?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 12 Kwi 2012 20:55 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2012 20:56 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojęcia ja nie kleiłem , znajomek mi to ogarnął za 10zł Albo jakąś żywicą albo specjalną szpachlą .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2012 21:10 Temat postu: |
|
|
Elegancko z dokładka bedzie o niebo lepiej wygladal.Kiedy bedziesz zakladal sprezyny na przod?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2012 21:17 Temat postu: |
|
|
Jak mi się uda to w sobotę Ale wątpię że skończę od razu ...
Przez tego czerwonego dziada nie mogę usiedzieć na miejscu Poupalał bym w końcu
Jak myślicie czy olej Castrol Limslip 90w nadał by się do nissanowskiej skrzynki ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Kwi 2012 19:53 Temat postu: |
|
|
byle przy montazu nie popenkala dokladeczka albo od naprezen i mnie wlasnie pekala nadal a nawet mialem zszywkami ja posklejana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Kwi 2012 20:13 Temat postu: |
|
|
arkady napisał: | byle przy montazu nie popenkala dokladeczka albo od naprezen i mnie wlasnie pekala nadal a nawet mialem zszywkami ja posklejana |
Postaram się wszystko dobrze ogarnąć
Dziś wyjąłem z ojcem przedni amor i wymieniliśmy sprężynę ... Niestety dla mnie się to źle skończyło , ponieważ za ściągacz służyły duża żaba . Jak z tyłu sprężyny nie wystrzeliły wyszły na luzie i nic nie odbiło tak z przodu wypadły z takim impetem i podstawa amora łuuuuuupppppppp w kostkę a sprężyna w zęby Młody i głupi ehhhh ... No i chyba faktycznie z tyłu amortyzatory nie domagają już wymiany. Zamiast zmiany na owe myślę o regeneracji,utwardzeniu i skróceniu skoku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 13 Kwi 2012 20:13 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|