Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

foo'WOOZ - SR20DE - 4'ty i ostatni 100NX
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Paź 2012 17:19     Temat postu:

jacek100nx napisał:
Sorry za off topa

Proszę Wink

To up. Piątek wieczór i trochę soboty poznęcałem się nad blachą - akcja tył Wzmocnienie zderzaka oczyszczone i odmalowane w 2009 roku, w przededniu 2013 wygląda tak:



Nadkola z zewnątrz wytrzymały tyle samo i pojawiły się purchelki. Gdzie zarudziało, z barku alternatywy dla reperaturek corolli, postanowiłem zastosować blacharstwo artystyczne i wypełniacze ze szkłem.





Zejście nadkola, oraz pierwsze 40cm progu otwarłem, na tyle by dostać się do wszystkiego co tam straszy. Szkielet już gotowy, pozostało wyprowadzić wzmocnienia, odpływ poszerzyć i wykopać za próg, zamknąć i zakonserwować.





Głębiej 10cm i jak ręką odjął, zupełna zdrowizna, oryginalna blacha, nigdy nie konserwowana itd., no szok. Za te rurki wodne od targi to bym solidnego kopa zasadził projektantom Very Happy



Pozdr,
foo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lis 2012 21:18     Temat postu:

Up, kilka luźnych godzin ze środy, zaowocowały całkiem sporym pchnięciem prac. Rant pod zderzakiem odbudowany i zabezpieczony.



Sprawdzając nadkole, znalazłem miejsce na łatkę Wink



Ranty, miejsca łączeń potraktowane masą, na to pójdzie bollek itd.




Wewnętrzne poszycie progu, odbudowane i zamknięte, rurka spływu przedłużona, zablokowana i wypuszczona na zewnątrz, oraz potraktowana jak wyżej warstwami antykorozyjnymi.




A foogarażowy zdolniacha Tomuś, wystrugał zacną reperaturkę progu Very Happy



I zamknięty na wieki wieków Wink Prawa strona, prace blacharskie uważam za zakończone, została już jedynie kosmetyka.



Pozdr,
foo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lis 2012 21:49     Temat postu:

Lubię to ! zazdroszczę zaplecza narzędziowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Lis 2012 21:56     Temat postu:

Joe, zaplecze jak zaplecze ale zapał to jest to co podziwiam u Foo od zawsze! pro robota!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lis 2012 15:19     Temat postu:

kurcze ja ostatnio chęci mam sporo, ale jak mam siedzieć i pod blokiem z moją małą walizeczką to słabo
żeby nie bylo OT

kto nie kupił tej toczki niech żałuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lis 2012 20:43     Temat postu:

@nismojoe
Zawsze można kupić tę "taczkę" hihi, wybrać co tam kto chce mieć wsadzone w ramach tego co widnieje w opisie i viole. Setup minime, czy nawet po ABC był w takiej kwocie, że śmiech na sali. Gorzej jak pomaluję całość, w tedy już będzie żal sprzedać.

@majchrzok
Jedni piją, drudzy zbierają znaczki, inni się katują na parkiecie, ja muszę mieć jakieś wozidełko przy którym sobie dłubię, bo inaczej bym zwariował w wolnym czasie, nie samą rodziną i pracą człowiek żyje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Lis 2012 23:21     Temat postu:

Up, jako, że znów ponagliły mnie rozpórki, oraz pewna honda z padniętą uszczelką, foowooz wrócił pod chmurkę, ale wcześniej...

Epoksyd z włóknem.


Później fiber i dopiero na to będzie cienka warstwa lekkiej szpachlówki. Z prac blacharskich został lewy kielich, a konkretnie nadkole zewnętrzne do odbudowania, oraz drobiazgowe łatki podłogi, które w sumie jeszcze nie wiem, czy ruszać, czy dać im szansę i przy następnym remoncie zrobić.



I w końcu, po długich poszukiwaniach, kilku kompletach sprężyn do 100nx - zestawiłem setup do siebie. Gleba w oparciu o liniowe sprężyny, przód Weitec, a tył G&M.




Pozdr,
foo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shogun_0




Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Crieff
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Gru 2012 19:29     Temat postu:

Wielkie brawa i gratulacje za Twój projekt !

Tyle osób remontuje kielichy i tylne nadkola, ale w końcu ktoś pomyślał (u nikogo innego tego nie widziałem) o tym, aby zabrać się za tę nieszczęsną rurkę i zamknąć sprawę u źródła.
Jeżeli mogę coś zasugerować, bo też z tym walczyłem :
Spróbuj dorobić jakąś osłonę na tę rurkę, bo ona lubi się zabrudzić, przymarznąć, zatkać. Ja użyłem kilku części ze starej zmywarki (fi pasowało jak znalazł), czyli twardych plastików.
Jeżeli chodzi o same nadkola. W zeszłym roku pracowałem chwilę przy toyocie celice I i tam również tylne nadkola wyglądały podobnie. Z braku pomysłów i materiału użyliśmy... specjalnej papy termozgrzewalnej (nie do końca budowlanej, ale nie znam jej nazwy niestety), która po rozgrzaniu robi się jak asfalt, jest także o wiele grubsza. Dopiero na to przyszedł baranek i masa. Właściciel do dziś sobie to chwali, a nadkola wyglądają na nietknięte. Jeżeli nie, to przecież równie dobrze dysponując nagrzewnicą i paroma innymi narzędziami można samemu zrobić sobie nadkola. Poszukam zdjęć swojej starej nyski, w której pasowałem nadkola od alfy 145. Troszkę pracy to wymagało, ale miałem święty spokój aż do sprzedaży auta (czyli ponad 2 lata).
To oczywiście tylko sugestie, od dawna obserwuje Twój projekt i widzę, że wiesz co robisz. Jeszcze raz wielkie gratulacje !

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Gru 2012 15:28     Temat postu:

Hejka shogun_0 Pięknie podziękował, za dobre słowo Twoją setkę pamiętam oczywiście, bardzo zadbana sztuka. Dzięki za info o zakończeniu tej rurki, są to bardzo cenne uwagi. Ja to tak ogarnąłem, że na oryginalną rurkę nałożyłem przedłużenie o większej średnicy, połączyłem klejem do gumy i dodatkowo na zewnątrz nałożyłem koszulkę termokurczliwą słusznie podgrzewając. Ostatecznie, średnica wyszła praktycznie 4 razy większa samego wypływu.

Pozdr,
foo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shogun_0




Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Crieff
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Gru 2012 15:17     Temat postu:

I super. A zajrzałeś może od wewnątrz w jakiej kondycji jest ta rurka ? Widzę po zdjęciach, że miałeś zdjęte przednie drzwi, tam jest druga rurka, która idzie do przodu pod nadkole (tzn. dobrze ją wtedy widać). Ją też warto zrobić, bo jeśli będzie zniszczona, to progi będzie trzeba spawać od nowa w przeciągu roku (widziałem kiedyś jednego nx-a, który miał niestety taką lipę. Woda była nawet pod podłogą).
Przykro mi, niestety nie dysponuję zdjęciami z mojej sety, kiedy to robiłem, jak również nie znalazłem zdjęć jak zrobione zostały u mnie tylne nadkola, zatem moja pomoc będzie ograniczona tylko do pisania postów.
Aha. Powyżej jest zdjęcie samochodu ze zdjętym zderzakiem z tyłu. Jeżeli dalej masz dostęp do kanału, który jest odpowiedzialny za odprowadzanie powietrza z samochodu, to warto może byłoby go sprawdzić, odgrzybić, oczyścić ? Przez to + wodę i mokrą podłogę setki mają często zaparowane szyby, co przeszkadza i denerwuje. Widziałem gdzieś w tym dziale zdjęcie czyjegoś samochodu, w którym guma osłony tego kanału była pęknięta, kanał już na zdjęciu wyglądał źle i został częściowo zaślepiony (co prowadzi krótko mówiąc do zapalenia gardła w szybkim czasie i ciągłego zapachu pleśni w samochodzie). Piszę to tylko dlatego, że czasami ktoś nie wie, zabiera się za to mimo niewiedzy, zrobi jedną rzecz, ale trzy przeoczy. I nie piszę tego o Tobie foster. Ciebie proszę o jakieś zdjęcia pod choinkę jak wygląda fura Wink
Wesołych Świąt.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez shogun_0 dnia 20 Gru 2012 15:18 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Gru 2012 18:54     Temat postu:

Dobry post, już powinien być z tego nowy wątek w słusznym dziale Wink - na co uważać, przy robieniu blachy w 100NX.

shogun_0 napisał:
Ciebie proszę o jakieś zdjęcia pod choinkę jak wygląda fura Wink
Wesołych Świąt.

Najlepszego ze wzajemnością, na Święta i NR 2013.

Foty hmm, auto raz pod chmurką, raz w garage, nic do przodu nic do tyłu w modach. Najlepsze i najgorsze to to, że mam upolowaną budę 5d i nie wiem - kończyć foowooz, czy zrobić z niego prze-porządny swap. RZ namawia na ogłoszenie na otomoto bo może, ktoś przygarnąłby i dokończy, ale aż mnie serce boli Wink jak o tym myślę, że w klubie nie zostanie. Szkoda też do huty, a mnie aż roznosi by zacząć w końcu cichociemne 5 drzwi, którymi na co dzień bym wesołą gawiedź rozwiózł i wrócił jak lubię Very Happy

Pozdr,
foo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Gru 2012 23:19     Temat postu:

Jak masz okazję to bierz 5d. Potem sobie będziesz pluł w brodę.
PS: Znając życie po zakupie 5d pojawi się zaraz mega rodzyn w okazyjnej cenie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Gru 2012 12:17     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
Jak masz okazję to bierz 5d. Potem sobie będziesz pluł w brodę.
PS: Znając życie po zakupie 5d pojawi się zaraz mega rodzyn w okazyjnej cenie Razz

Dokładnie, ten nx miał się nigdy nie zdarzyć hyhy. Dobra dobra 5d, nie tak zaraz, foowooza mam od września 2008, więc mi tu nie imputuj, że prędko sprzedam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Gru 2012 13:03     Temat postu:

Wyciągnij wszystkie fanty, zejdź z ceny i się sprzeda. Na odbudowaną i dopieszczoną setkę trzeba zapaleńców jak my, a jak sam wiesz ciężko o takiego Wink .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Gru 2012 13:50     Temat postu:

Zejść z ceny powiadasz demontując, nie chce mi się powiem szczerze bo nie bardzo jest co tak na szybko Very Happy No ok, dolot to z 800 można odbić. SSAC zrzucić i spawać nowy wydech, szukać serii - bez sensu. Samego Proex'a zwalić, no może coś na końcowy bym znalazł, to -300. Reszta mechaniki tiptop. Jedyna droga, to całość jak stoi za okolice 4~5, albo komuś/sobie swap, a reszta huta - mniej pierdolenia. Chętnych zapraszam na PW jak coś Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin