Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

foster - SR20DE [III]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Menago




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Lis 2009 18:47     Temat postu:

foster teraz srodek to masz miod malina Wink gratki kolego i oby tak dalej.
ps
ciekawe kiedy ja wkoncu rusze ze swoim srodkiem heh pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Lis 2009 20:34     Temat postu:

red_shogun napisał:


Po raz kolejny szacun za robotę
Choć w temacie kompa z gt, wolałbym oblukać coś bardziej namacalnego (np. wykres z hamowni), niż subiektywne odczucia właściciela fury (które jak wiadomo przy tego typu "grubszych" zmianach nie bez powodu mogą być faktycznie obarczone zbyt dużą nutką subiektywizmu, podobnie zresztą jak ma to czasem miejsce wśród niektórych "tuningowców" po założeniu strumienicy, czy wiatraczka w dolocie dodających kilka kucy Razz.
Jednak znając Twój profesjonalizm foster nie posądzam Cię o zbytnią megalomanię w tym temacie, ale nie ukrywam że wykresiki z hamowni (przed i po zmianie kompa) były by więcej niż mile widziane. Przynajmniej można by było dzięki nim w 100% definitywnie rozwiać NKPowskie i NX Squadowe prawdy i mity dotyczące tego modu.
PS.
Choć może wyskakuję troszkę przed orkiestrę, bo wnikliwi mogą mi zarzucić zbyt daleko idące wyciąganie wniosków. W końcu napisałeś tylko i wyłącznie, że po zapodaniu kompa z gt poprawiła się kultura pracy i elastyczność silnika, o wzroście mocy nic nie piszesz Razz Wink



haha wymiekam Very Happy ja nie musze kupowac slownikow bo wszystkie trudne slowa zawarte sa w tym poscie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Lis 2009 22:33     Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:49 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Lis 2009 23:39     Temat postu:

foster napisał:
@red_shogun
Very Happy 60pln na konto i specjalnie dla Ciebie mogę śmignąć na hamkę ze starym kompem i z nowym. Jak coś to numer konta masz Wink A najlepiej to kup i się przekonaj, będzie kolejna opinia. Pomijam, że kolega Jamal "odhamiał" się już z GTI na GT i takowym wykresem dysponuje.
Hamowanie planuje dopiero jak wleci portowany kolektor z większą przepustnicą i stożek, no i regulowane kółka, które zajmą mi najwięcej czasu na hamce, tak że na zabawy z kompem raczej nie będzie już czasu...

1) Hehe no spoko jak tylko uda Ci się shamować dwa razy furę za 60pln to możemy się dogadac Wink Przy okazji dasz mi namiar na tą hamownie
2) W setce kolegi Jamal'a siedzi swap całego, po lustracji w realu na moje oko bardzo zdrowego SR20DE od primki gt (czerwona pokrywa zaworów). W związku z tym jego wykresy z hamowni (przed i po wyprzedzeniu zapłonu) nie są dla mnie osobiście miarodajne w temacie: "porównanie, czy komp z gt daje przyrost mocy, a jeśli tak to jaki, po przeszczepie do SR20DE ze srebrną pokrywą zaworów"
Dla mnie osobiście jest to o tyle ważne porównanie, że być może jak pamiętasz (lub nie), u mnie w seryjnym SR20DE (ze srebrną pokrywą zaworów), z ori wydechem czyli także i z katem oraz dodatkowo ze zwężką w dolocie jaką jest nadal niewątpliwie blos, wyszła moc 147 koni (więc o dziwo więcej o 4 niż seria, a tylko o 3 mniej niż w SR20DE z primki gt - na co wpływ mógł mieć choćby ten blos w dolocie. Tak więc nadal uważam sprawę za otwartą i wartą wyjaśnienia.
3) No cóż rozumiem że z braku laku chcesz shamować jedynie efekt końcowy. Pewnie po tych wszystkich modach które wymieniłeś, na moje oko będzie to kolejne wolnossące SR20DE w tym kraju z przedziału 165-170 koni. Jednak jak to mówi dobra szkoła tuningu: fura powinna być hamowana po każdym modzie, żeby było wiadomo dla potomnych co dany mod daje lub nie daje, ale to tak na marginesie Razz
4) Hm skoro piszesz, że bez zasponsorowania Ci shamki nie mam co liczyć na porównanko: ori komp w srebrnym SR20DE vs. komp z gt w srebrnym SR20DE, to chyba masz rację że taniej mnie wyjdzie zakup takiego kompa z gt i dokonanie porównania we własnym zakresie. Cóż, jak się nie da przez Tarnów to trzeba przez Rzym Laughing

foster napisał:

@rz
No Łukasz już tak ma, że raczej prosto z mostu Wink a nie tam owijać w bawełnę Very Happy
I za to, Go lubię haha i wielkie pozdro

Owszem już tak mam i bardzo się cieszę Krzyśku że jako jeden z niewielu (o ile nie jedyny) potrafisz to docenić Very Happy Również wielkie pozdro
OK już nie OTuję, bez odbioru............................................................................ do następnego razu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Lis 2009 23:48     Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:49 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Gru 2009 22:19     Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:50 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Sty 2010 15:33     Temat postu:

Foster chyba Ci się galeria posypała, a szkoda bo chciałem coś oblukać Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Sty 2010 18:16     Temat postu:

chyba sam ją zmienił, jak większość postów...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mandhorm




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Sty 2011 0:25     Temat postu:

ze czemu ;]?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Strona 13 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin