Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Ghostrider - GA16DS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GHOSTRIDER
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Slask
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2009 15:15     Temat postu: Ghostrider - GA16DS

Po dlugim czasie sie odnalazlo dla niedowiarkow:)



Ze zlym dolotem i EGR i wykazalo tyle bez 4-2-1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GHOSTRIDER dnia 17 Lis 2009 8:24 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2009 15:25     Temat postu:

no to tak czy siak mniej niz seria (niutki). oj bida ghost bida

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GHOSTRIDER
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Slask
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2009 15:28     Temat postu:

rz napisał:
no to tak czy siak mniej niz seria (niutki). oj bida ghost bida


Popatrz na obroty ty masz 6 z grosze ja mam prawie 8

Ja mam gaznik ty wtrysk a co do tego trzeba by bylo zmierzyc teraz jakie sa efekty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2009 16:07     Temat postu:

Proponuje poprawic opisy na niektorych stronach bo 98 a 115 to spora roznica. No i koniec offtopa. Wykresy zamieszczaj w swoim temacie a nie tutaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2009 20:16     Temat postu:

ale lipa.. tyle chudych kucy, to za wycięcie kata i średni wydech... a o niutkach nawet nie wspomne, bo skoro nawet serii nie trzyma..to żal się produkować.
masz rację, że to dla niedowiarków wstawiłeś..teraz Ci wierze....Twoja setka to padło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 04 Lis 2009 20:34     Temat postu:

GHOSTRIDER napisał:
Po dlugim czasie sie odnalazlo dla niedowiarkow:)
(...)
Ze zlym dolotem i EGR i wykazalo tyle bez 4-2-1

I chcesz żebyśmy uwierzyli że ze Śląska pojechałeś do Torunia na hamownię?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GHOSTRIDER
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Slask
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2009 21:41     Temat postu:

marthen napisał:
GHOSTRIDER napisał:
Po dlugim czasie sie odnalazlo dla niedowiarkow:)
(...)
Ze zlym dolotem i EGR i wykazalo tyle bez 4-2-1

I chcesz żebyśmy uwierzyli że ze Śląska pojechałeś do Torunia na hamownię?


Nie GENIUSZU!! Na SUMMER CARS PARTY na ktorym odziwo bylem i startowalem na 1/4 MILI byla hamownia i jakos mozna bylo za 50 zl schamowac auto! I Stoo ci moze nawet potwierdzic!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Lis 2009 23:29     Temat postu:

GHOSTRIDER napisał:
marthen napisał:
GHOSTRIDER napisał:
Po dlugim czasie sie odnalazlo dla niedowiarkow:)
(...)
Ze zlym dolotem i EGR i wykazalo tyle bez 4-2-1

I chcesz żebyśmy uwierzyli że ze Śląska pojechałeś do Torunia na hamownię?


Nie GENIUSZU!! Na SUMMER CARS PARTY na ktorym odziwo bylem i startowalem na 1/4 MILI byla hamownia i jakos mozna bylo za 50 zl schamowac auto! I Stoo ci moze nawet potwierdzic!

tak tez tam byłem i karteczke oglądalem ..
moge potwierdzic jako obiektywny user


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Lis 2009 6:54     Temat postu:

marthen przenies jesli mozesz wszystkie posty (od wydruku ghostridera wlacznie) do jego tematu bo mi sie tu burdel robi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Lis 2009 18:10     Temat postu:

To i ode mnie drobna nutka obiektywizmu Razz
Być może prowadziliście między sobą jakąś inną rozmowę z której wynikało by że Ghostrider ma 115 koni,
rz napisał:
Proponuje poprawic opisy na niektorych stronach bo 98 a 115 to spora roznica. No i koniec offtopa. Wykresy zamieszczaj w swoim temacie a nie tutaj

ale po przewertowaniu tego wątku znalazłem tylko takie oto wypowiedzi w niniejszej tematyce:
gem napisał:
GHOSTRIDER napisał:
Ja bez kolektora w tamtym roku mialem 98.5 ze złym dolotem i EGR'em

taaaa, teraz masz około 170 i pali Ci 7.5 na mieście... i do tego igła stan wizualny Twisted Evil załóż temat...wklej wykresy... bądź konkretny.
tak red, całe auto pełna seria, tylko kolektorek rz zapodał... zmiana chyba najlepiej na niutkach się odbiła.. z tego co kojarzę do 1.6 to rz uzyskał +10..
dalsze mody rz ma w planie...w tym roku myślę, że 115 km przekroczy....
Cool a teraz mnie powiesi, za to co napisałem Very Happy

W temacie niutków, to czy jest ich 9 więcej od serii: GA16DE=136Nm (rz 145), czy 3 mniej od serii: GA16DS=133Nm (Ghostrider 130), to mi to osobiście serdecznie powiewa, bo taka wyliczanka niutków na silniku ma się nijak do tych najważniejszych, czyli niutków na kołach Razz No ale ok rozumiem że z braku laku w naszych przypadkach (i nie tylko naszych), takie wykresy z hamowni mierzących niutki na silniku, to jedyna możliwa "porównywanka" między poszczególnymi pacjentami (to że mało miarodajna względem rzeczywistych realiów na drodze to już inna sprawa Razz). Biorąc jednak to wszystko po uwagę, tym bardziej wydaje mi się, że jest to "porównywanka" o którą nie warto chyba aż tak bardzo kruszyć kopi, bo chyba oczywistym jest i ameryki nikt tutaj nie odkrywa, że w 1.6 kolektor 4-2-1 poprawi niutki, a tam gdzie takiego kolektorka nie ma i dodatkowo jest przyduszony dolot, to te niutki poprawione nie będą, a i nawet do serii może troszkę brakować Rolling Eyes
Ślicznie widać, że np. kolektorek poprawia charakterystykę w szerszym zakresie obrotów (do 5 tys. obrotów rz wygrywa z Ghostriderem, zarówno w temacie moc jak i moment).
Nie zgodzę się jednak z gem'em że fura Ghostridera to "padło". Wg mnie charakterystyka tych jego równomiernych wykresów dobrze rokuje na przyszłość, aż się prosi żeby był zrobiony dobry dolocik i wsadzony także i do niego ten kolektorek 4-2-1, wtedy mogło by być naprawdę miło, bo znacznie podniosło by to niutki w kierunku odcinki. No cóż, a na razie ze względu na braki w powyższym maksymalne niutki łapie już przy ok. 3,5 tys. obrotów i następnie jedziemy w dół zamiast w górę (a to przecież nie TDI Laughing), a więc smutno ma się to choćby do tej maksymalnej mocy łapanej aż pomiędzy 6-7 tys. obrotów.
PS.
Popieram rz'ta, że wartałoby przenieść gdzieś ten jego i Ghostridera wykres (z ewentualnymi naszymi komentami), by inni mogli w spokoju przeanalizować sobie to co na nich widać, czyli na co mają wpływ najprostsze mody robione w setkach (np. na co ma wpływ dolot + kolektor, a na co wycinka kata i robota z wydechem), a następnie już we własnym zakresie, aby mogli wyciągnąć wnioski z tego co może dać połączenie jednej i drugiej roboty Cool )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Lis 2009 18:20     Temat postu:

może inaczej... był przy mnie hamowany gaźnik i brak kata + wydeszek poprawił KM, niutki trzymały fabrykę... ghosta nie trzyma... + wyglaąd = PADŁO
a z mojego punktu widzenia, to każda setka dobrze rokuje na przyszłośc, to tylko kwestia kasy i korzystania z niej z głową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Lis 2009 18:23     Temat postu:

dziadzio na posterunku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Lis 2009 18:27     Temat postu:

szukam gala Wink iwpadłem na forum...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin