Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
obserVator - GA16DS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Mar 2008 1:50     Temat postu: obserVator - GA16DS

DANE TECHNICZNE

miejsce i data produkcji :

Deutschland, Flensburg, 17.01.1991

silnik :

1600ccm 16V, GA16DS ( gaźnik );

kolor :

czerwony

wyposażenie :

podstawowe :

elektrycznie regulowany poziom wysokości świateł
elektrycznie regulowane lusterka
regulacja wysokości kierownicy
welurowa tapicerka

dodatkowe (wbite w Fahrzeugbrief ) :

spojler firmy Pfeba
felgi aluminiowe firmy AEZ 15 cali

nadwozie :

dach typu Targa wraz z podsufitkami

HISTORIA SAMOCHODU

I właściciel : S.Hering, Riesa ( zarejesrowany 19.XII.1992 )
II właściciel : A.Raizka, Döbeln ( przerejestrowany 21.05.1992 )
III właściciel : M.Wuttke, Döbeln ( przerejestrowany 09.XI.2004 )
- Nissana kupiłem 13.XII.2006 roku z przebiegiem 164164km, więc
IV właściciel : S. i R. Grabowski, Zawiercie ( I rejestracja w Polsce 28.XII.2006 )

PRZEBIEG

- przy zakupie 164164km;
- obecnie 184203km;

SPALANIE

- tryb miejski 9-11 litrów PB '95
- na trasie 7.4 litra PB '95

MOJE POCZYNANIA Z NISMO

zakupione/wymienione zostały :

- klocki, szczęki f. Kashyama;
- przewody hamulcowe tylne ( metalowe i gumowe );
- cylinderki kół tylnych f. JC ;
- opony Goodyear Hydragrip 195/50/15 82V ( x4 );
- łożysko koła tylnego f. JC;
- tylne amortyzatory f. Kayaba ( olejowe );
- łączniki stabilizatora f. Yamato ( przednie x2 );
- akumulator Bosch Silver 55A 420ma
- przewody hamulcowe przednie ( gumowe );
- pompa hamulcowa Nabco ( Tokico );
- cylinderki kół tylnych f. Kagger;
- servo f. Nissan;
- filtry f. Filtron i Bosch;
- kopułka i palec f. EPS;
- świece NGK;
- kompletne sprzęgło f. Sachs;
- linka sprzęgła f. Yakuza;
- końcówki drążków kierowniczych f. Yamato;
- gumy zewnętrzne na przegubach;
- tarcze hamulcowe f. Brembo;
- wahacze przednie f. Yamato;
- drążki stabilizatora tył f.Yamato;
- tuleje gumowe stabilizatora przedniego;
- poduszka silnika z przodu i tylna;
- bębny hamulcowe f. LPR;
- opony f. Dębica Firgo 175/70/R13

dodatkowo :

- odtworzyłem tylne kielichy;
- pomalowałem zaciski i bębny na złoto;
- tłumik środkowy i końcowy przelotowy utrzymując średnicę fi 60 od kolektora do końca ( środkowy Michael, końcowy WM Sport );
- zamontowałem shortshifter;
- dokonałem adaptacji siłowników klapy bagażnika dedykowanych do Skody Fabii;
- usunąłem EGR;
- zamontowałem filtr powietrza K&N RE-910, plus akcesoria f. Jacky oraz Aoma;

OLEJE, PŁYNY

- olej silnikowy : Valvoline MaxLife 10w40;
- olej przekładniowy ELF Tranself EP 80W90;
- płyn hamulcowy : DOT3 Ferodo

CO KUPIĘ/WYMIENIĘ

- zamontować tuleje gumowe stabilizatora tylnego;


PLANUJĘ

- profesjonalnie zakonserwować podwozie;
- wyeliminować wszelkie ogniska rdzy;
- położyć nowy lakier;
- do progów od GTI, które już posiadam dokupić jeszcze dokładkę zderzaka przedniego i pokusić się o ich montaż;
* a z nadmiaru pieniędzy Laughing
- obniżyć zawieszenie o 35mm;
- zamontować kolektor wydechowy 4-2-1;


OD AUTORA

Mimo iż moje nismo pochłonęło w częściach i naprawach ( których nie potrafiłem wykonać sam ) pokaźną liczbę złotówek, a prawdopodobnie pochłonie jeszcze więcej niż dotąd, wielbię je za swoją oryginalność i perfekcyjną pracę silnika

ZDJĘCIA













PS. Pozdrawiam gorąco wszystkich, którzy końca tej powieści doczytali Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez obserVator dnia 04 Sty 2010 15:25 , w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Cze 2009 20:31     Temat postu:

Trochę o wydechu.

Średnica końcówki standardowego tłumika nie przystoi Wink nawet DS'owi.




Robione domowym sposobem, i choć za głośno to jednak posłuchać miło a i wygląda nie tak źle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 17 Cze 2009 23:45     Temat postu:

Ładna i zadbana pod wieloma względami setka Cool. Oby tak dalej, pozdro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Cze 2009 8:57     Temat postu:

hmmm igiełka a jakieś audio posiadasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Cze 2009 14:01     Temat postu:

Ładnie brzmi i śmiga słyszalem nie raz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Cze 2009 18:39     Temat postu:

Dzięki za dobre słowo
Moje audio to stary Clarion ( kaseciak ) i oryginalne głośniki, więc żadna rewelacja. Wolę posłuchać ryku silnika Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczorw




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory/k. Piły
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Cze 2009 20:15     Temat postu:

...i mi się podoba Twoja setka. Ładny egzemplarz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Wrz 2009 23:14     Temat postu:

Długo leżakujące w garażu "bebechy" doczekały się montażu. Wreszcie jest czym oddychać Cool



Gościu CAI concept :





Jeszcze tylko jakaś zmyślna osłona termiczna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez obserVator dnia 26 Wrz 2009 22:36 , w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Wrz 2009 8:44     Temat postu:

mialem zrobiony dolot na tym patencie z tym, ze przy LPG i zdawal egzamin (nie bylo dziury miedzy 4 a 5tys obr).

jak to sie spisuje na Pb? nie oslabla ci przerazajaco gora?

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Wrz 2009 11:23     Temat postu:

rz napisał:
mialem zrobiony dolot na tym patencie z tym, ze przy LPG i zdawal egzamin (nie bylo dziury miedzy 4 a 5tys obr).

jak to sie spisuje na Pb? nie oslabla ci przerazajaco gora?

pzdr
rz

Na chwilę obecną zrobiłem rundkę po pobliskich uliczkach i odczuwam, że ciut mocniejszy zrobił się w całym zakresie. Do tej pory miałem ory puszkę z przelotowym wydechem stąd to odczucie zapewne. Pełnymi odczuciami podzielę się po jakimś większym dystansie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Paź 2009 22:33     Temat postu:

Testy przeprowadzone Cool odczuwalny jest przyrost w okolicy od 1500 do 3000, przy czym nie odczułem spadku mocy na wysokich obrotach. Przyznam się jednak, że bardzo rzadko dopuszczam się jazdy powyżej 6000 obr/min.
W chwili obecnej jestem usatysfakcjonowany bo bez większego hałasu osiągam wystarczające dla mnie prędkości Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin