Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Jacek GA16DE>SR20DE>+Kompresor>SR20VE>+K
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PittKF




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań<
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Paź 2012 15:28     Temat postu:

miałem te same felgi i też kombinowałem jak pomalować. oto mały VT jaki dostałem od moryca i Thomsonicusa:





na mój gust złote środki i rant poler jest kozacki wogóle te felgi ładnie pasują do setki
PS. do setki z glebą na te felgi polecam opony 205x45, szersze lub wyższe będą lekko ocierać o osłonę przednich nadkoli (od strony zderzaka) przy maksymalnym skręcie, zwróć na to uwagę przy doborze opon.
polecam też continental sportcontact -kleją się niemiłosiernie Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Paź 2012 21:44     Temat postu:

lewy napisał:
nie masz jeszcze jednych ori uchwytow


Właśnie z tego co wiem moryc7 ma jeden na sprzedaż bo ja miałem wziąć od niego już od bardzo dawna miałem zaklepane ale zrezygnowałem więc wystarczy się do niego uśmiechnąć


PittKF napisał:
miałem te same felgi i też kombinowałem jak pomalować. oto mały VT jaki dostałem od moryca i Thomsonicusa:





na mój gust złote środki i rant poler jest kozacki wogóle te felgi ładnie pasują do setki
PS. do setki z glebą na te felgi polecam opony 205x45, szersze lub wyższe będą lekko ocierać o osłonę przednich nadkoli (od strony zderzaka) przy maksymalnym skręcie, zwróć na to uwagę przy doborze opon.
polecam też continental sportcontact -kleją się niemiłosiernie Twisted Evil



Rzeczywiście miałeś te same felgi że nie skojarzyłem . A tak mi się zdawało że u kogoś je widziałem a co do opon to myślałem nawet nad 205x40 bo i tak 45 są trudno dostępne i z neta muszę szukać co do koloru będę myślał co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Paź 2012 22:08     Temat postu:

Doszedł także tempomat nad którym długo się główkowałem i niestety nie skończyłem ale tylko dlatego że zabrakło kilka chwil i prądu potrzebnego do polutowania przewodów a tak poza tym wszytko było po przykręcane i pozakładane






Ale jeszcze do niego wrócę niestety na dzień dzisiejszy nie da rady dokończyć a o czemu to już nie długo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moryc7
stary wyjadacz



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Paź 2012 19:11     Temat postu:

haha pięknie, tempomacik tak jak podejrzewałem gdy mnie pytałeś o przepustnicę w NVCS'ie Razz z czym się tyle męczyłeś? widzę że tempomacik oryginalny nissanowski bo aktuator na grodzi wygląda znajomo Razz więc nie trzeba rzeźbić jak przy dokładanych zestawach z allegro przecież..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Paź 2012 8:41     Temat postu:

ogólnie dużego problemu nie było co było do ogarnięcia to:

- zamocować nowe śruby stare były pozrywane
- wmontować sprytnym sposobem półkole na przepustnicę
- wmontować uchwyt na linkę
- opracować schemat instalacji
i to chyba tyle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moryc7
stary wyjadacz



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Paź 2012 13:29     Temat postu:

no tak, u mnie w amerykańcu już było przygotowane miejsce na drugą linkę do tempomatu więc po problemie coś jeszcze fajnego szykujesz czy na razie przerwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Paź 2012 17:05     Temat postu:

ja tez mam guzik ale jak na razie nic więcej eh.miejsce na linkę mam ale skąd wziąć resztę ma ktoś graty do poskładania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Paź 2012 21:16     Temat postu:

moryc7 napisał:
no tak, u mnie w amerykańcu już było przygotowane miejsce na drugą linkę do tempomatu więc po problemie coś jeszcze fajnego szykujesz czy na razie przerwa?


Każda wolną chwile praktycznie grzebie przy NX-e tylko niestety tego czasu mało ale mam się znowu czym pochwalić tylko nie mam czasu opisać


lewy napisał:
ja tez mam guzik ale jak na razie nic więcej eh.miejsce na linkę mam ale skąd wziąć resztę ma ktoś graty do poskładania?


Szukać
Wiem że ciężko wogule z częściami do nissana typu przeróbki czy innego typu zabawki i właśnie jest w tym coś fajnego nie jest to żadna honda które poprostu zamówię wszystko na alledrogo i tyle . przy nissanie trzeba sporo się na szukać .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 10 Paź 2012 18:30     Temat postu:

a schemat na instalacje zrobiłeś czy próbujesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Paź 2012 7:53     Temat postu:

lewy napisał:
a schemat na instalacje zrobiłeś czy próbujesz?


schemat już mam tylko kwestia tempomatu narazie poszła na bok więc w najbliższym czasie nie będę się z nim zajmować wkrótce zobaczysz też dlaczego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Paź 2012 9:32     Temat postu:

Dobra przejdziemy teraz do mocy w sumie to z tematem jestem trochę do tyłu ale niestety nie mam ostatnio czasu opisywać.

Więc tak :
od dłuższego czasu korciło mnie by wsadzić coś mocniejszego najpierw miałem Ds marzyło mi się 1.6 na wtrysku no to sobie sprawiłem DE lecz mając już DE znowu stwierdziłem że to też zbytnio nie jedzie wiec zamarzyła mi się setka z 2 litrowym silnikiem ale w sumie idea szybko wygasła z braku środków i w sumie z braku chęci na ponowne rejestrowanie ubezpieczanie po porostu nie lubię tego .

Dość często podglądywałem oferty na allegro aż w końcu znalazłem
nx gti silnikiem od 150 konnej primery GT na początku nawet nie myślałem o kupnie stała za 5000 zł ale po jakimś czasie właściciel szedł sporo trochę z ceny pomyślałem sobie że zbliżają się urodzinki wiec może sprawie sobie jakiś prezencik.

I stało się jadę w siadłem że swoją w pociąg 10h drogi naszą piękną polską koleją i dojechałem na miejsce Bielsko-biała (Zawsze myślałem że to nie dużo miasteczko max 50 tyś. ludziska a tu zwiecha to dość sporę miasto)
W ogłoszeniu podane było do roboty:

Skorodowane progi i wydech oraz do wymiany Przeguby wewnętrzne.
Zanim dojechałem miałem dylemat czy bawić się w swapa czy poprostu zostać przy tym GTi.
Lecz na miejscu już wiedziałem że przeznaczony będzie na Swapa .

Wydech nie był skorodowany roboty tylko poprostu go nie było brakowało z 0.5 metra wydechu do tłumika końcowego
z blacharki miały być tylko progi do roboty okazało się że by trzeba było robić całą blacharkę od nowa progi ,nadkola kielichy podłoga przednie błotniki i tylne poprostu wszystko.
Więcej w wkrótce
Kilka fotek:









Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jacek100nx dnia 23 Paź 2012 9:37 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Paź 2012 19:56     Temat postu:

widziałem go długo stal zewnątrz ładnie wyglądał no a tak jak mówisz od środka inaczej hehe.primera miała inny kolektor ssący.
teraz nieco ze groźnie twój wygląda to i będzie miał coś pod pedałem gratki postępów
fajnie ze kolejny gti bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Paź 2012 22:16     Temat postu:

lewy napisał:
widziałem go długo stal zewnątrz ładnie wyglądał no a tak jak mówisz od środka inaczej hehe.primera miała inny kolektor ssący.
teraz nieco ze groźnie twój wygląda to i będzie miał coś pod pedałem gratki postępów
fajnie ze kolejny gti bedzie


źle mówisz jest to silnik od primery GT z High portem i miały właśnie taki kolektor
sprawdź sam znalazłem nawet temat o silnikach
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Paź 2012 17:35     Temat postu:

rzeczywiście a które 100nx gti były bez kata bo tez niby 2 odmiany z i bez

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2012 17:51     Temat postu:

Przejmy teraz do najważniejszej rzeczy czyli do swapu na sr20de Twisted Evil ogólnie auto potrzebowałem praktycznie codziennie do pracy więc musiało być w każdej chwili sprawne dlatego ciężko było by cokolwiek przełożyć ale udało się załatwić 4 dni wolnego wyliczyłem że potrzebuje 2 dni ale wiadomo zawsze trzeba wziąć poprawkę na takie rzeczy.
Założenia były takie :

-Przełożyć silnik z osprzętem
-Pozostawić klimę czyli zaadaptować go pod sr20de
-Przełożyć ABS
-Wymienić przeguby z półosiami (telepało samochodem powyżej 100km/h)
-Wszystko ładnie poskładać bym mógł się normalnie poruszać

Zanim doszło do godziny zero załatwiłem sobie kanał, ruchcug na szynie, dokupiłem klucze jakie mogły się jeszcze przydać , oba przeguby z półosiami (nie byłem do końca pewny co jest przyczyną drgań więc załatwiłem kpl.) oraz pomocnika do pomocy grzesia

Dzień pierwszy:
No to zaczynamy godzina 8.00 na pierwszy ogień poszedł ga16de najpierw wiadomo wszystkie przewody,węże,mocowania won także z klimy trzeba było z puścić ciśnienie (aż szkoda było) ale cóż taka kolej rzeczy następnie po odłączeniu wszystkiego pora było na wyciągnięcie silnika tylko czym ?? zapomniałem zabrać pasów . Czas nagli wiec nie myśląc długo szybko nóż i ciach pasy bezpieczeństwa spełniają wszystkie normy bezpieczeństwa i wytrzymałości Cool w sumie po 4 godzinach GA16DE był już na wózku znaczy przez kilka sekund póki wózek się nie przechylił i sruu GA znalazł sobie miejsce pod drzewkiem widocznie chciał tam spocząć.







Godzina 12.00 czas na dawcę najpierw wiadomo przewody wężyki itd. Jakie było moje zdziwienia gdy doszedłem do półosi wyciągam a tu sruu łożysko się posypało Okazało się że przez nie były te drgania (szlag). Wyjęcie SR-a zajęło około 6 godzin licząc przerwy oraz obiadzik i pogadanki .Następne 2 godziny zajęło rozkminianie klimy jak to zrobić by działała łapa nie pasuje, koło pasowe inne,szlag by to trafił dajemy sobie spokój bo bez głupiej łapy ani rusz rusz.



Około 20.00 można było jedynie posprzątać i poukładać sobie narzędzia na następny dzień jedyne co można jeszcze zrobić zacząć rozbierać wiązkę elektryczną.



Dzień drugi
Znowu godzina 8.00 więc do roboty zaczęło się od wymiany maglownicy (według manuala w gti jest inna niż 1.6) następnie wziąłem się za zmianę wiązki elektrycznej zacząłem od silnikowej.Ale niestety jak to u mnie była nie wszystko jest z górki a raczej pod nią ,jak już wcześniej wspomniałem chciałem również przełożyć ABS (głupi pomysł wiem )okazało się że wiązka kabinowa z ABS jest inna niż ta bez ABS-u. a że przy okazji był dimmer do ściemniania zegarów więc się nie zastanawiać zacząłem wymieniać. Po wymianie i wyklinaniu wziąłem się za wykręcanie pompy ABS i przewodów hamulcowych.Lecz te mają do zjeżdżania się śruby.I niestety nie miałem odpowiedniego narzędzia więc dałem sobie spokój z ABS wogule po co miał być mi potrzebny.


Po zmarnowaniu pół dnia przy przekładaniu wiązki i abs w końcu silnik był już na swoim miejscu jeszcze kilka rzeczy udało podłączyć,poodkręcać w ten dzień, przy okazji okazało się że linka od sprzęgła inna to także szybko podmiana i trzeba było się zwijać do domu

Dzień trzeci
Nowy dzień nowy zapał do pracy więc do roboty około godzina roboty i wydaje się że można spróbować odpalać silnik na miejscu , wiązka podłączona, paliwo dostarczone,brak wydechu ale to chyba nie szkodzi no to kluczyk w stacyjkę, zapłon pompa słychać chodzi lecz nie świeci się kontrolka od ładowania ale próbuje Start... kontrolki przygasają słychać przekaźniki lecz nic nawet nie kręci
szlag by go trafił coś źle podłączyłem lecz od nie chcenia spróbowałem jeszcze kilka razy i nagle odpalił Banan na twarzy od ucha do ucha(okazało się że aku padł ). chodzi zaj...cie (niby jak ma chodzić bez wydechu dodając gazu)

Pełen zapału szybko gasząc silnik wziąłem się za wlanie oleju do skrzyni i tu znowu psikus zapieczona śruba do wlewania i kontroli oleju a po 1 godzinie udało się dobrać do korka Przez cały dzień udało się wszystko ogarnąć pozakładać prócz wydechu.



Dzień 4 ostatni

Po przyspawaniu dwóch rurek (w dwóch miejscach musiałem go ciąć by wyjąc wydech , następny wydech będzie skręcany Razz )



Czas na jazdę próbną . Wiadomo banan na twarzy od ucha do ucha i jechać
po jeździe wiadomo zawsze coś się znajdzie do poprawy więc szybko szybko i Bzdęk zaryłem o otwartą klapę bagażnika aż wylądowałem plackiem na chodniku i tu skończyła historia na rozciętej głowie zakrwawienie wszystkiego w drodze do łazienki oraz przy kilku próbie zadzwonieniu na pogotowie prze rodzinkę
Ostatnie miejsce spoczynku


Dziwne Pytania i ciekawostki.
Do pchania dawcy bez silnika i półosiek potrzeba było dwóch ludzi i 5 żuli + dwóch przechodnich by wepchać w pole takie stawiało opór koło bez półosiek i łożyska
Przy pchaniu nikt nie był chętny ale wspomnieniu o piwie zaraz się szybko znalazło kilku żuli tak że przy podnoszeniu silnika na wózek było już ich 7 a przy wyciąganiu 9
-Co to jest maglownica?? jakaś ryba ??
-Jak to nie będziesz miał klimy ??przecież idzie zima będzie ci zimno
-Przecież założyłeś inne koła to nie będzie jechać niby jak ??

Pozdrowienia dla wszystkich co w jakiś sposób pomagali lub próbowali pomóc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 6 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin