Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
kielek/ 1.6 16V 90KM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kielek




Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłża k. Radomia
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Lis 2008 11:46     Temat postu: kielek/ 1.6 16V 90KM

Autko zakupione tydzień temu przeze mnie seryjne wyposażenie autka:
-wspomaganie kierownicy
- elekt. regulowane lusterka boczne
- elektryczne szyby (tylko od kierowcy, pasażer ma niestety manual)

Nad autkiem trzeba trochę popracować, w końcu nie jest ono takie znów młode.
W aucie były na tylnej półce zamontowane już głośniki alpine 6x9 a ja włożyłem radio Clarion plus 2 głośniki tej samej firmy o mocy 100 watt. Teraz myślę nad jakimś wzmacniaczem co by to wszystko napędził i jakiś subie. A oto fotki:






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szugaso




Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Lis 2008 11:52     Temat postu:

Niezły okaz z fajnym,rzadko spotykanym przednim zderzakiem. Wrzuć fotki lepszej jakości jak możesz i napisz coś więcej o tym autku czyt. Rok,przebieg itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ponur




Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: E-g

PostWysłany: 30 Lis 2008 12:50     Temat postu:

Z wierzchu całkiem przyjemnie. Ile zapłaciłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pitek NX




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Lis 2008 14:28     Temat postu:

Pierwszy raz widzę takie zderzaki przód i tył jak i progi. Ładne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Lis 2008 14:31     Temat postu:

też mi się podoba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Lis 2008 14:39     Temat postu:

przedni zderzak to nie przerobka??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kielek




Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłża k. Radomia
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Lis 2008 15:45     Temat postu:

Rok produkcji 1991 przebieg 180 000 km. czy zderzak to przeróbka? nie wiem? Taki już był mnie on się podoba. Jest w nim trochę do zrobienia a to progi bo poprzedni właściciel albo nie zauważył i próbował wjechać na chodnik i lekko zgniótł prawy próg albo przy wymianie opon, samochód dosyć nisko siedzi i trzeba na to uważać. Cena to rozliczenie za moje poprzednie autko czyli seata ibize z 94 roku bez jakichkolwiek dopłat, może ktoś powie że mi się nie opłacało bo w seta włożyłem w ciągu 3 miesięcy ponad 3 tysie ale nissan zaje..... mi się podoba i nie żałuje tego a że w tego trzeba troszkę włożyć kasy i czasu to nie robi mi różnicy. Heh po prostu zakochałem się w tym aucie jak nim się pierwszy raz przejechałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Lis 2008 16:13     Temat postu:

"Heh po prostu zakochałem się w tym aucie jak nim się pierwszy raz przejechałem"

PIEKNE SLOWA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 30 Lis 2008 18:16     Temat postu:

No prosze... troche go ogarniesz i będzie kolejna piękna i orginalna setka w klubie. Widze że prawdopodobnie Twoja setka miała orginalnie założony pakiet ospojlerowania POSTERT'a, tylko poprzedni właściciel zmienił w nim przedni zderzak na ten, który obecnie masz... no i brakuje jeszcze lotki na szybie, albo jej nie było albo została usunięta. Tak czy siak nissanek fajnie wygląda a ten nowy przedni zderzak bardzo mi się podoba. Zrób kosmetyke i kup jednakowe aluski i będzie SUPER.

Ostatnio zmieniony przez Kwi@t dnia 30 Lis 2008 18:17 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
qbalol




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Sty 2009 14:38     Temat postu:

Przedni zderzaczek jest chyba z golfa III tzn przerobka podoba mi sie cacy setunia Wink a na przod nie masz takich felg?? Pozdro!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kielek




Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłża k. Radomia
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Sty 2009 18:10     Temat postu:

Tzn. koleś od którego go kupiłem trzyma je dla mnie ale myślę nad innymi 17 do setki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziulek75




Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klonow
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Sty 2009 18:32     Temat postu:

fakt jednakowe felgi mała inwestycja i masz naprawde fajnego NISMO.mam pytanko.zaliczasz się do 1,6 czy2,0?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05 Sty 2009 18:46     Temat postu:

qbalol napisał:
Przedni zderzaczek jest chyba z golfa III tzn przerobka
moim zdaniem to tez golfem zalatuje a tu potwierdzenie http://moto.allegro.pl/item514478610_vw_golf_2_zderzak_przedni.html. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kielek




Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłża k. Radomia
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Sty 2009 18:52     Temat postu:

ziulek75 napisał:
fakt jednakowe felgi mała inwestycja i masz naprawde fajnego NISMO.mam pytanko.zaliczasz się do 1,6 czy2,0?


do 1,6 oczywiście a czemu pytasz?


gruby napisał:
qbalol napisał:
Przedni zderzaczek jest chyba z golfa III tzn przerobka
moim zdaniem to tez golfem zalatuje a tu potwierdzenie http://moto.allegro.pl/item514478610_vw_golf_2_zderzak_przedni.html. pozdro


Czemu tak twierdzisz? Ten który podałeś jest tylko podobny do tego mojego ale nie identyczny. A to czy on jest z golfa czy z innego autka tego nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kielek dnia 05 Sty 2009 18:54 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin