Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
SedS - GA16Dcoś:P ver.SR
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seds




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 23 Wrz 2008 15:38     Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR

Kwi@t napisał:
marthen napisał:
seds napisał:
16 calowe Hertz'e na przodzie

A opony do tego jakie masz?


dobre dobre...
raczej chodziło o cm i głośniki


Tak właśnie było, przepraszam... Embarassed

Z tym SR to faktycznie dziwna akcja... Tylko, że w wywodzie Reda znalazłem jedną nieścisłość, albo mnie się coś popieprzyło... SR przed liftem, czyli ten mój, ma 95 koni, bo 70 kW. I generalnie to są najsłabsze SR z jakimi się spotkałem. Czyli te poliftowe mają 95 lub 102 kucyki. Ale o 5 KM się nie będę kłócił Razz
I jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi... Na stronie NKP ktoś wrzucił link do jakiejś niemieckiej stronki fanów naszej zacnej marki. Były tam zamieszczone dane dotyczące różnych wersji nadwoziowych i silnikowych setek jakie wychodziły, zarówno na Europę jak i na resztę świata. Z tej strony dowiedziałem się, że:
1. wersja SR wychodziła od września 1994 do września bodaj 1996
2. obdarzona była tylko 102 - konną jednostką.
O bodykicie od GTi dowiedziałem się już później. Jeśli dobrze patrzę na moje autko (a nie jest to pewne), zawiera ono pewne elementy tego bk, ale tak jakby było to niekompletne (np. nie ma spojlera z tyłu). Jak się dowiedziałem, że wersja SR to była ta opcja bez targi to tak sobie zacząłem nazywać swoją Nysę, ale teraz zastanawiam się nad trzema opcjami:
1. jest tak jak pisze Red, że chodziły dwie wersje SR
2. dawno temu jakiś bogaty Niemiec zamówił sobie 100NX z całym dachem, bo stwierdził, że targa jest be, położył dużo marek na stole więc mu zrobili
3. tłumacz, który robił tłumaczenie papierów jak poprzedni właściciel przywiózł żółtego zza Odry popijał sobie polską czystą i cyferki mu się pomyliły.
Zastanawia mnie ten rok produkcji. Nie znam wprawdzie niemieckiego Laughing ale ta strona wyglądała wiarygodnie i generalnie większość danych się zgadza... Nie chcę marudzić, ale chciałbym znać chociaż strzępy historii mojego samochodu... Rolling Eyes

A co do tej wagi... Faktycznie ciekawa sprawa. Teoretycznie autka typu cabrio (nie ważne, czy zdejmujesz sobie wszystko co nad głową, czy jest to targa) powinny mieć wzmacniane NADWOZIE... Ale podwozie???? Z jakiej okazji?

A tak wogóle czy ktoś z Was, posiadaczy aut "targanych" miał kiedyś możliwość stać (parkować) obok SR?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam




Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łosice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Wrz 2008 15:38     Temat postu:

a ile waży wersja dwulitrowa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Wrz 2008 17:32     Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR

seds napisał:
Kwi@t napisał:
marthen napisał:
seds napisał:
16 calowe Hertz'e na przodzie

A opony do tego jakie masz?


dobre dobre...
raczej chodziło o cm i głośniki


Tak właśnie było, przepraszam... Embarassed

Z tym SR to faktycznie dziwna akcja... Tylko, że w wywodzie Reda znalazłem jedną nieścisłość, albo mnie się coś popieprzyło... SR przed liftem, czyli ten mój, ma 95 koni, bo 70 kW. I generalnie to są najsłabsze SR z jakimi się spotkałem. Czyli te poliftowe mają 95 lub 102 kucyki. Ale o 5 KM się nie będę kłócił Razz
I jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi... Na stronie NKP ktoś wrzucił link do jakiejś niemieckiej stronki fanów naszej zacnej marki. Były tam zamieszczone dane dotyczące różnych wersji nadwoziowych i silnikowych setek jakie wychodziły, zarówno na Europę jak i na resztę świata. Z tej strony dowiedziałem się, że:
1. wersja SR wychodziła od września 1994 do września bodaj 1996
2. obdarzona była tylko 102 - konną jednostką.
O bodykicie od GTi dowiedziałem się już później. Jeśli dobrze patrzę na moje autko (a nie jest to pewne), zawiera ono pewne elementy tego bk, ale tak jakby było to niekompletne (np. nie ma spojlera z tyłu). Jak się dowiedziałem, że wersja SR to była ta opcja bez targi to tak sobie zacząłem nazywać swoją Nysę, ale teraz zastanawiam się nad trzema opcjami:
1. jest tak jak pisze Red, że chodziły dwie wersje SR
2. dawno temu jakiś bogaty Niemiec zamówił sobie 100NX z całym dachem, bo stwierdził, że targa jest be, położył dużo marek na stole więc mu zrobili
3. tłumacz, który robił tłumaczenie papierów jak poprzedni właściciel przywiózł żółtego zza Odry popijał sobie polską czystą i cyferki mu się pomyliły.
Zastanawia mnie ten rok produkcji. Nie znam wprawdzie niemieckiego Laughing ale ta strona wyglądała wiarygodnie i generalnie większość danych się zgadza... Nie chcę marudzić, ale chciałbym znać chociaż strzępy historii mojego samochodu... Rolling Eyes

A co do tej wagi... Faktycznie ciekawa sprawa. Teoretycznie autka typu cabrio (nie ważne, czy zdejmujesz sobie wszystko co nad głową, czy jest to targa) powinny mieć wzmacniane NADWOZIE... Ale podwozie???? Z jakiej okazji?

A tak wogóle czy ktoś z Was, posiadaczy aut "targanych" miał kiedyś możliwość stać (parkować) obok SR?


Powiem tak, wszystko co wyżej napisałem jest tylko i wyłącznie moimi dywagacjami na temat nazewnictwa Sr i czego to nazewnictwo ma dotyczyć, powtarzam tylko moimi Miło się o tym ględzie, ale chyba faktycznie należy trzymać się ogólnie przyjętej zasady (i nie robić znów z Ziemi płaskiego kręgu) że SR w 100NXie to coś po lifcie, z body kitem od gti i co najważniejsze z silnikiem GA16DE ze 102 końmi (temat dachu należy chyba przemilczeć).

p.s.
Z tego co widzę z fotek Ty jak byk nie masz wersji SR (szare listwy świadczą o wersji przed liftowej czyli na 100% motorek GA16DS z 90 (może 95kuńmi bez kata Razz), bodykitu od gti mimo szczerych chęci też się nie mogę u Ciebie dopatrzeć, jedyne co to daszek blaszany domyka całość, tak więc chyba należy poprzestać na stwierdzeniu że to na pewno nie jest wersja SR


adam napisał:
a ile waży wersja dwulitrowa?


100NX GA16DES:
M/T: 1025 kg
A/T: 1050 kg

100NX GA16DE:
M/T: 1060 kg
A/T: 1085 kg

100NX SR20DE:
M/T: 1146 kg

Zauważcie że oficjalnie katalogi podają wagę tylko w zróżnicowaniu na wersję z manualem/automatem, a nie w zróżnicowaniu na wersję z targą lub bez.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam




Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łosice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Wrz 2008 19:01     Temat postu:

no to ja już nie rozumiem wpisów z dowodów rejestracyjnych... pewnie każdy z nas ma inną wartość...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ponur




Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: E-g

PostWysłany: 23 Wrz 2008 20:15     Temat postu:

Podobnie rzecz ma się z dopuszczalną liczbą pasażerów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam




Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łosice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Wrz 2008 20:20     Temat postu:

a to zależy od kraju przeznaczenia.... ja mam produkowany w Japonii przeznaczony na rynek europejski więc 5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seds




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 23 Wrz 2008 21:29     Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR

red_shogun napisał:
p.s.
Z tego co widzę z fotek Ty jak byk nie masz wersji SR (szare listwy świadczą o wersji przed liftowej czyli na 100% motorek GA16DS z 90 (może 95kuńmi bez kata Razz), bodykitu od gti mimo szczerych chęci też się nie mogę u Ciebie dopatrzeć, jedyne co to daszek blaszany domyka całość, tak więc chyba należy poprzestać na stwierdzeniu że to na pewno nie jest wersja SR



95 kucy jest z katem... Albo ani ja nie umiem przeliczać kW na KM i internetowe przeliczniki też się mylą... W dowodzie mam 70 kW wpisane. Żeby było ciekawiej masy mam wpisane 1020 kg, a mam automat Shocked Co do tego bodykitu to takie śmieszne coś co mam przy kołach tylnych jakoś nie pasuje mi do "zwykłej" wersji, ale może mi się wydaje.

No i powstaje więc pytanie... Jak nazwać to co mam???? Jajecznica? Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Wrz 2008 10:55     Temat postu: Re: SedS - GA16Dcoś:P ver.SR

seds napisał:

No i powstaje więc pytanie... Jak nazwać to co mam???? Jajecznica? Twisted Evil


Wg mnie to co masz nazywa się Nissan 100NX z 1991r. (przed liftem - czyli z szarymi bocznymi listwami, bez bodykitu od gti i zapewne z GA16DS on board), a z "egzotycznych" smaczków jest to wersja na automacie, bez targi i elektryką w oknach.
Amen


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 24 Wrz 2008 11:00 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seds




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 25 Wrz 2008 10:54     Temat postu:

I z mocniejszym silnikiem... Czyli... Mam nowe dwie opcje:
1. Limited edi, o której nikt nie słyszał Very Happy
2. robione na zamówienie Razz

Tak czy siak powinienem go sprzedać za min. 20k Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Wrz 2008 11:20     Temat postu:

Opcja nr trzy:
3. Ktos sie walnal w dokumentach ;P

btw. pokaz foto silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam




Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łosice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Wrz 2008 11:27     Temat postu:

u mnie poprzedni właściciel jeździł trzy lata z błędami w dowodzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seds




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 29 Wrz 2008 9:28     Temat postu:

W sumie fakt... Foto silnika dam jak zrobię Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 29 Wrz 2008 22:06     Temat postu:

To jeszcze ja dorzucę coś od siebie ... PO LIFCIE SETKI MIAŁY LEPSZE SERYJNE ZABEZPIECZENIE ANTYKOROZYJNE ... prawda czy fałsz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seds




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 30 Wrz 2008 22:51     Temat postu:

Hmm nie wiem czy prawda, u mnie jest całkiem nieźle,poza lewymi nadkolami (tylko lewymi Shocked ), gdzie weszła rdza ze 2 lata temu i się nie powiększa (więc są takie małe plamki) i kilkoma detalami jest super. Więc myślę, że to generalnie wszystkie setki są takie fajne Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Paź 2008 22:31     Temat postu:

Ta rdza od zewnatrz czy wewnatrz?

Nadal czekamy na foto silnika Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin