Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

1.6(90hp) i 1.6(102hp) SR
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 08 Sie 2006 21:09     Temat postu:

Kwi@t - jak masz motor z Primy 98rok z GB to na 100% masz 102PSy. Jak nie więcej - hamownia prawdę Ci powie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 08 Sie 2006 21:25     Temat postu:

tarsar napisał:
Kwi@t - jak masz motor z Primy 98rok z GB to na 100% masz 102PSy. Jak nie więcej - hamownia prawdę Ci powie.


motor tak ale sterownik mam od starego silnika... :-/
musze sie kiedyś wybrać na teścik ale najpierw dolocik założe
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 07 Paź 2006 15:43     Temat postu:

czyżby tajemnica rozwiana???

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 07 Paź 2006 17:23     Temat postu:

ooo no to jeszcze jedna zagadka, w takim razie i mapy sa pozmieniane na jakies słabsze. Hmm... Ciekawe, szkoda ze nie bardzo sie przykładałem do nauki niemieckiego i nie wiele poza ps Wink rozumiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 07 Paź 2006 20:02     Temat postu:

Czyli był 3 typy kompów:

Es gibt bei den Steuergeräten 3 Nummern...

73C01 = 90PS

73C02 = 90 PS

73C03 = 102 PS!!!!

Pasuje do motora GA16DE i daje 10-12 KM.

Reszta nic ciekawego z tego co kumam:)

Ci co mają DE niech sprawdzają numery kompa!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 07 Paź 2006 21:48     Temat postu:

tarsar napisał:
Ci co mają DE niech sprawdzają numery kompa!


Ja mam DE na części i mam zamiar przełożyć cały układ wtryskowy do swojej Nyski. A na kompie mam 73C02, więc wychodzi na to, jakbym miał wielopunkt i komputer 73C03 od SR'ki to bym miał jakieś 10-12 KM więcej. 73C01 w takim razie z całą pewnością jest od DS.

A tak na marginesie ktoś się orientuje czy wiązka elektryczna w GA16DS i GA16DE jest taka sama? Na dniach zobacze czy wystarczy jak przełoże cały kolektor z listwą wtryskową, kompem, itp czy będe musiał całą głowice zmieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 07 Paź 2006 23:07     Temat postu:

lukasz_lublin napisał:
Na szczescie to nie tak jak kolega wyzej pisze, ta różnica pojawila sie na skutek wymiany walka wydechowego na taki od 1,4 i to wszystko prawdopodobnie!!! Wiec jesli ktos ma dostep do czesci to ja od razu sie bym na taki seryjnie od 1.6 pisal !!!!


Czyli jednak miałem racje:-) To komputer Twisted Evil
Powrót do góry
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 15 Paź 2006 14:19     Temat postu:

sam komp nie załatwi sprawy bo wysokosc krzywek pozostaje ta sama,czyli taka jak w 1.4 i sama zmiana kompa na 102hp nie da 102 hp a jedynie co najwyzej spalanie wzrosnie a moc nieodczuwalnie skoczy do gory. Do pełni szczescia trzeba wymienic wałki na takie od GA16DS i do tego dostroic SMT6 Very Happy alo conajmniej ten komp 73C03 który ma inne prawdopodobnie mapy zapłonu i tyle według mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 15 Paź 2006 16:19     Temat postu:

lukasz_lublin napisał:
sam komp nie załatwi sprawy bo wysokosc krzywek pozostaje ta sama,czyli taka jak w 1.4 i sama zmiana kompa na 102hp nie da 102 hp a jedynie co najwyzej spalanie wzrosnie a moc nieodczuwalnie skoczy do gory. Do pełni szczescia trzeba wymienic wałki na takie od GA16DS i do tego dostroic SMT6 Very Happy alo conajmniej ten komp 73C03 który ma inne prawdopodobnie mapy zapłonu i tyle według mnie


Ja myśle że u mnie mogł by dać 102km bo silnik mam angielski który nominalnie miał 102KM tylko komp mam stary od 90KM. Więc myśle że zmiana załatwiła by sprawe...
Powrót do góry
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 17 Paź 2006 12:14     Temat postu:

jak masz z primy to tak. Ale pozostaje jeszcze sprawa imobilajzera ciekawe czy nie trzeba trzeba z nim jeszcze zawalczyc ??? jak zostawiles stary komp to i stacyjka sie nie buntowala a jak zmienisz na inny to nie wiem ?? nie jestem pewnien ale moze powstac jakis problem na który trzeba vedzie jeszcze cos do rzucic z kieseni niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin