Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

1.6(90hp) i 1.6(102hp) SR
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 08 Maj 2006 14:50     Temat postu: 1.6(90hp) i 1.6(102hp) SR

Zwykła 1.6 ma w serii 90hp a 1.6 SR ma 102hp gdzie te 12hp sa w moim 1.6? Moze to kwestia komputera?
Ktos moze wie gdzie i w jaki sposob mozna komputer przeprogramowac w lubelskim lub mazowieckim?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_lublin dnia 08 Maj 2006 22:32 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 08 Maj 2006 15:51     Temat postu:

SR a nie RS to nie Ford Wink
Masz wersje na wtrysku Confused:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 08 Maj 2006 22:34     Temat postu:

Ups! Błąd, tak jest SR. Tak mam wersje na wtrysku z 1995r. i w seri ma 90hp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 09 Maj 2006 7:20     Temat postu:

dlatego ze ma targe Wink
Powrót do góry
0l0




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SG\Gliwice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Maj 2006 7:26     Temat postu:

lukasz_lublin napisał:
Ups! Błąd, tak jest SR. Tak mam wersje na wtrysku z 1995r. i w seri ma 90hp

Z tego co sie orietuje to wersja na wtrysku ma właśnei w serii 102 kuce.
Ale bardziej niz tych kilku koni wiecej zazdroszczę Ci lepszej blachy.
Ach marzy mi sie dorwac jakas zatarta nyske po 93 roku i przelozyc same blachy do mojej, która mimo nowego lakieru, zabiegów i starań czasem rdza kąsa. Ostatnio zauważyłem ze pod wlewem paliwa mam ognisko rdzy (ciekawe czy od pistoletu z PB) niestety jezdze na LPG i dostrzegłem jak juz jest sporych rozmiarów Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 09 Maj 2006 15:55     Temat postu:

Ale z tego co wszedzie pisza to jest wlasnie 90 a nie 102:(
CHROSTA jak mozesz to walnij foto silnika zobaczymy czy to dokladnie to samo? I moze Nr kompa ja lukne do swojego i sie moze dowiemy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 09 Maj 2006 16:08     Temat postu:

chrosta napisał:
dlatego ze ma targe Wink


Yep- SR-ka była tansza o 2500DEM,ale za to miała progi,lotke,przodzik z halogenami kosztem Targi. No i moc 102 a nie 90.

Tez Sunny SR miał 102PS.

Z wyglądu silnika nic nie stwierdzisz - to kwestia komputera i elektroniki.Moze jakies minimalne zmiany techniczne.A moze chodzi o co innego Confused:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 09 Maj 2006 18:47     Temat postu:

tarsar napisał:
....

Z wyglądu silnika nic nie stwierdzisz - to kwestia komputera i elektroniki.Moze jakies minimalne zmiany techniczne.A moze chodzi o co innego Confused:


to moze wspolnymi silami znajdziemy te 12 kucy? EGR ma ? katalizator?

czy ktos z posiadaczy 1.6 na wtrysku sprawdzal nyske na hamowni?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 09 Maj 2006 19:32     Temat postu:

kata ma to normlane, moim zdaniem rozni sie komputer jak to kiedys przeczytałem wersje z Targa były "ograniczone" w celach bezpieczeństwa nie wiem ile w tym prawdy
Powrót do góry
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 09 Maj 2006 19:50     Temat postu:

to co znalazlem :

The 100NX came with two engine options, a 1.6 litre and a 2.0 liter.

The 1.6 liter, made from 1990 to February of 1993 had a carburetor fitted which tended to consume excessive fuel as it aged. From April of 1993 onwards, the 100NX was sold with a more efficient fuel injected setup.

* 1.6 carbureted — 89 bhp
* 1.6 fuel injected — 105 bhp
* 2.0 fuel injected — 140 bhp

The 1.6 liter fuel injected version achieved 0-60 mph in 10.5 seconds and had a top speed of 121 mph.

--------------------------------------

The GA16DE is a 1.6 L (1597 cc) engine produced from November 1990 through 1997. All GA16DEs have 16 valves and DOHC heads. There are two versions, the VTC, which produced 115 hp (85 kW) and 108 ft·lbf (146 Nm) and a non-VTC version (European-spec) which made 102 hp (76 kW).
--------------------------------------
The GA16DS is a 1,6 L (1597 cc) engine with an electronic carburetor and a catalyst. It produces 90 hp (66 kw)

Moze poprostu podczas rejestracji wpisuja bzdury? ja mam w dowodzie 68Kw - inni maja 66, moze wpisuja jak leci byle pojemnosc sie zgadzala a tak naprawde jest jak podaje wikipedia ze z wyryskiem bylo 102 a gaznik 90?


zrodlo:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 09 Maj 2006 20:24     Temat postu:

To jest tak jak z Sunny 1.4 75PS ,a Almera 1.4 (75PS)87PS. Moc została ograniczona przez stawki podatkowe jakie są u Niemców(do 75PS,a potem do 90,do 115 do 150,i powyżej 150 bodajże...)

Ktos na NKP był na hamowni z Sunny ale nie pamietam czy 1.4 czy 1.6 w każdym razie miał moc tą niższą,czyli jednak są obniżone. Choć nie brak głosów,że to nieprawda.

NX GA16DS z katem ma 66KW(90PS),bez kata 95PS. Czyli Grzechu masz raczej pomyłkę w dowodzie , a GA16DE ma 90PS albo SR 102PS.

A GA16DE 115PS, był montowany w innych Nissanach na USA albo Japan np. w Sentrze. A co to jest VTC? Z tym czymś ma te 115PS-ów.

Tylko nie wiadomo jak japońce to robili, czy podnosili z 90 na 102 ,czy blokowali jakoś ze 102 na 90? Oba scenariusze są prawdopodobne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 09 Maj 2006 20:52     Temat postu:

z tego co wiem to nie da sie hamowac automatu (2 czy 3 hamownie w polsce ) ale moze ktos sprawdzal swojego GA16DE ?

Tu tez podaja 102hp:
[link widoczny dla zalogowanych]

ciekawe o ile wzrosnie czas od 0-100 bez tych 12 koni
Powrót do góry
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 09 Maj 2006 21:19     Temat postu:

z tego co wiem to nie da sie hamowac automatu (2 czy 3 hamownie w polsce ) ale moze ktos sprawdzal swojego GA16DE ?

Tu tez podaja 102hp:
[link widoczny dla zalogowanych]

wlasnie znalazlem, ze wersja 102 konna (SR) miala czas 0-100 lepszy od 90 konnych NXow o 0,3 sekundy .. dziwnie malo daje te 12 koni...za to automat zabiera 1,8 sekundy od 0 do 100

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 09 Maj 2006 21:20     Temat postu:

GRZECHu napisał:

ciekawe o ile wzrosnie czas od 0-100 bez tych 12 koni


Za katalogiem:

90PS - 0-100 - 10,7s Vmax 185 km/h
102PS - 0 100 - 10,4s Vmax 190km/h

(z pamięci)

Ta, automat zawsze pożera pare sekund. Z tego co sam się spotkałem,to cichym faworytem jest Peugeot 406 Coupe 2.0 16V. Setka manual w 10 z hakiem a z automatem.... 14.1s Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 09 Maj 2006 22:11     Temat postu:

tarsar napisał:

Ta, automat zawsze pożera pare sekund. Z tego co sam się spotkałem,to cichym faworytem jest Peugeot 406 Coupe 2.0 16V. Setka manual w 10 z hakiem a z automatem.... 14.1s Laughing


gadalem z kolesiem na niemieckim czacie (http://www.100nx-fanpage.de/Start/) z kolesiem co robil porownanie miedzy SR 102hp i 90hp GA61DE, srednio wychodzilo mu 0,3 sec, maksymalna roznica 0,5 (testowal od 0-100 i 80-130 na 4 biegu) ... jak sprawdzil na hamowni tego GA16DE 90hp to mial ~100hp.... pisal ze w NX to pic na podatki te 90 i ze faktycznie maja wiecej


BTW: ostatnio pokazywali na TVN Turbo automat w... zapomnialem czym.. ale zmienial bieg w 0.3sek - bez utraty przspieszenia!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin