Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
100NX GTI vs Skoda Fabia TDI 130KM
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mietas
Gość






PostWysłany: 07 Lut 2008 9:45     Temat postu:

Golf V 1.4 TSI GT DSG - moc silnika (kW/KM) 125 kW / 170 KM / 6000 obr.max moment obrotowy (Nm) 240

przyspieszenie (0-100km/h) 7.7 - wyjaśnia prawie każde GTI .... i TDI nie potrafi ?? heheheh , taki golfik to moje marzenie.
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Lut 2008 9:49     Temat postu:

mietas napisał:
Golf V 1.4 TSI GT DSG - moc silnika (kW/KM) 125 kW / 170 KM / 6000 obr.max moment obrotowy (Nm) 240

przyspieszenie (0-100km/h) 7.7 - wyjaśnia prawie każde GTI .... i TDI nie potrafi ?? heheheh , taki golfik to moje marzenie.


Z tej całej Twojej wypowiedzi zrozumiałem tylko początek o danych technicznych i końcówkę o Twoich marzeniach Laughing Cóż warto marzyć i śnić, a nóż marzenia o golfie się spełnią Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michu85
Gość






PostWysłany: 07 Lut 2008 10:28     Temat postu:

mietas napisał:
Golf V 1.4 TSI GT DSG - moc silnika (kW/KM) 125 kW / 170 KM / 6000 obr.max moment obrotowy (Nm) 240

przyspieszenie (0-100km/h) 7.7 - wyjaśnia prawie każde GTI .... i TDI nie potrafi ?? heheheh , taki golfik to moje marzenie.


Nie chciałbym Turbo w benzynie o tak małej pojemności.Z danych tech wynika ze turbo dziury takowej nie ma ale ile to pojezdzi?? jeszcze mniej od wysilonych Tdi .

Fakt jet faktem turbo w benzynie to juz inna bajka... no i wir w baku.
Powrót do góry
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 07 Lut 2008 18:59     Temat postu:

Fabia TDi 130KM - 100nx GTi 143KM 1:0

Takie jest moje zdanie, dlaczego?
Życie mnie zmusiło żeby kupić drugie auto, golf IV 1.9 TDi 101KM szybki wirus by Rogalotti i jest 142KM. Dieslem jeżdżę teraz jak benzyną(jest sens ciągnąć powyżej 3000 obr/min - przed wirusem nie było). GTi zostaje z tylu i nie dogoni, jechałem 200km/h i golfina bardzo chce dalej. Podstawowa różnica, którą daje się odczuć po pierwszej trasie, czas w jakim auto przyspiesza 80km/h-100km/h czy 180km/h-200km/h jest taki sam - w nismo niestety tak nie było.

Argument pt. zależy od umiejętności kierownika obalony - kierownik ten sam Wink

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michu85
Gość






PostWysłany: 07 Lut 2008 21:12     Temat postu:

Rav napisał:
Fabia TDi 130KM - 100nx GTi 143KM 1:0

Takie jest moje zdanie, dlaczego?
Życie mnie zmusiło żeby kupić drugie auto, golf IV 1.9 TDi 101KM szybki wirus by Rogalotti i jest 142KM. Dieslem jeżdżę teraz jak benzyną(jest sens ciągnąć powyżej 3000 obr/min - przed wirusem nie było). GTi zostaje z tylu i nie dogoni, jechałem 200km/h i golfina bardzo chce dalej. Podstawowa różnica, którą daje się odczuć po pierwszej trasie, czas w jakim auto przyspiesza 80km/h-100km/h czy 180km/h-200km/h jest taki sam - w nismo niestety tak nie było.

Argument pt. zależy od umiejętności kierownika obalony - kierownik ten sam Wink

Pozdrawiam


Powalkowalem troche temat Youtube itp to mysle ze raczej Nissan by wygrał na pewno tak do 140Km/h.Max może nie bo przez te swiatla z przodu nie poleci zbyt wiele choc wetpie aby TDI polecialo wiecje jak 220.Primera GT ma 230max do teog stożek i masz 240 wiec TDI bez szans

Zresztą Twoje auto ma wiecej jak 130KM a to tez róznica

Patrac nie patrząc przy wiekszych pojemnosciach np 3,0 TDI to topornie to wyglada natomiast silniczek V6-V8 3,0 w benzynie to zyleta -ma i moc i obroty i NM.Do poj 2,5 l nic nie podskoczy V-tec VTI
Powrót do góry
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 07 Lut 2008 21:45     Temat postu:

red_shogun napisał:
Kwi@t napisał:
Hmm chciałbym zwrócić uwagę że ta felicia to chyba po swapie jest bo o ile mnie pamięć nie myli to silnika 1.9 TDI 130KM nie było w tym modelu Confused: :!: Rolling Eyes
może o fabie ci chodziło Confused:


Co do skody to racja, koledze Michu85 chyba się 130konna felicia z fabią pomyliła. 130KM były w fabii I-gen. i to w topowej wersji vRS, a od 2007 w II-generacji 1,9tdi ma już tylko 105KM. Z tego co mi wiadomo nowa fabiowska vRSka pojawi sie w połowie br i pójdzie innym torem niż jej poprzedniczka, bo podobno wsadzą w nią silnik 1.4 TSI o mocy 170KM.

Kwi@t napisał:

w każdym razie te 130 konne TDI się naprawde w tak małej budzie dobrze zbiera...
...chociaż... w danych katalogowych fabia RS 130KM ma 9,5s do setki więc zdrowe GTI wygrywa a nawet zmodowana 1.6 teoretycznie powinna dać rade...


No patrząc na tą opinię:
Official figures state 0 to 100 km/h (62 mph) takes 9.5 seconds, but several motoring magazines and websites have timed this to faster (around the 7.0-7.5 seconds) (Autocar: 7.1 seconds, Auto Express: 8.1 seconds, and FastHatchbacks.com: 8.5 seconds).
to nawet zmodowane 1.6 może sobie nie dać rady.

zależy jak bardzo zmodowane ... Twisted Evil
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Lut 2008 0:16     Temat postu:

Kwi@t napisał:
red_shogun napisał:

No patrząc na tą opinię:
Official figures state 0 to 100 km/h (62 mph) takes 9.5 seconds, but several motoring magazines and websites have timed this to faster (around the 7.0-7.5 seconds) (Autocar: 7.1 seconds, Auto Express: 8.1 seconds, and FastHatchbacks.com: 8.5 seconds).
to nawet zmodowane 1.6 może sobie nie dać rady.

zależy jak bardzo zmodowane ... Twisted Evil


No tak jak się da w naszych warunkach najmocniej zmodować 1.6, czyli do 125-130KM - żeby przynajmniej na papierze dojść do tej fabii 1.9tdi Laughing


Rav napisał:
Fabia TDi 130KM - 100nx GTi 143KM 1:0
Takie jest moje zdanie, dlaczego?
Życie mnie zmusiło żeby kupić drugie auto, golf IV 1.9 TDi 101KM szybki wirus by Rogalotti i jest 142KM. Dieslem jeżdżę teraz jak benzyną(jest sens ciągnąć powyżej 3000 obr/min - przed wirusem nie było). GTi zostaje z tylu i nie dogoni, jechałem 200km/h i golfina bardzo chce dalej. Podstawowa różnica, którą daje się odczuć po pierwszej trasie, czas w jakim auto przyspiesza 80km/h-100km/h czy 180km/h-200km/h jest taki sam - w nismo niestety tak nie było.
Argument pt. zależy od umiejętności kierownika obalony - kierownik ten sam Wink
Pozdrawiam


Nie no Rav proszę Cię, co jak co ale po Tobie takich herezji się nie spodziewałem Wink
Tyle wiary będącej w temacie wypisuje się w różnych magazynach, pismach, artach na temat ZŁUDNEGO górowania na kresce konstrukcji turbodieslowskich nad benzynowymi (o tej samej mocy), że aż się dziwię że Ty znawca mechaniki o tym nie słyszałeś Laughing

W skrócie o co biega: otóż o to że wysoki moment obrotowy w turbodieslach skutkuje tym że:
1) auto ma największego kopa szybciej niż wysokoobrotowy benzyniak
2) skoro max kopa ma tak szybko to następuje złudne odczucie u kierownika że cała fura leci jak rakieta (sam tego doświadczyłem)
3) co więcej odczucie to potęgowane jest faktem konieczności szybszej zmiany biegów
4) to skutkuje bardzo często spotykaną sytuacją którą opisuje taka oto scenka: benzyniak zaczyna być widoczny w tylnej bocznej szybce to znaczy że ja turbodiesel wygrywam, tzn. wygrałem bo przecież już muszę hamować bo czerwone wskoczyło Laughing - taki typowy obraz ścigania się na króciutkich odcinkach w mieście
5) a to z kolei skutkuje taką oto reakcją kierowcy TD: Uff to był wyścig na trójce leciałem jak dzikus moim..... golfem tdi i pięknie łyknąłem tego benzyniaka
(z tym że mała korekta - benzyniak się jeszcze dobrze nie wkręcił, a tu już było po zawodach - znów skrzyżowanie i znów czerwień Razz)

Reasumując, co jest najważniejsze w takich porównaniach, aby być w miarę obiektywnym:
1) NA JAK DŁUGIM ODCINKU SIĘ ŚCIGAMY:
- zasada jest taka: im krótszy wyścig tym większe prawdopodobieństwo że TD połyka benzyniaka (o tej samej mocy co TD, a nawet większej)
- i w odwrotną stronę: im dłuższy odcinek, tym benzyna wychodzi na prowadzenie - taki powinien być wynik na typowej ustawce na 400m pomiędzy turbodieslem a benzyniakiem o takiej samej mocy (oczywiście biorąc pod uwagę fakt że ich masa jest zbliżona, a stan ogumienia porównywalny)
- co ciekawe ta sama benzyna nie koniecznie musi wygrać na naprawdę długim odcinku drogi np. 3km na autostradzie - tu może się okazać że ten sam tdi co wygrał na 200m, przegrał na 400, może znów wygrać na.....3km gdyż jego V max jest większa niż u benzyniaka (są to jednak tak skrajne sytuacje i rzadko w naszych warunkach testowane że można takie porównanie pominąć)
2) TRAKCJA, TRAKCJA I JESZCZE RAZ TRAKCJA:
Zbyt wiele razy byłem świadkiem i sam doświadczałem na własnej skórze jak ten element (przez niektórych pomijany i często ignorowany) może zaważyć na ustawce (i to nie tylko między równorzędnymi furami, ale także między autami o różnej mocy - niżej podaję przykład co mnie osobiście spotkało podczas konfrontacji ze słabszą furą podczas moich problemów z trakcją). Dobre kapcie, o odpowiednio dobranym do mocy fury profilu, to przy tego typu zabawach PODSTAWA.
3) UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNIKA:
Wbrew pozorom na poziomie amatorskich wyścigów (gdzie ustawiają się ludki wożący się ostrzej od kilku lat, ale cały czas czysto amatorsko, nie legitymujący się jednak oficjalną licencją rajdową a co za tym idzie i tego typu umiejętnościami), to szanse są tutaj bardzo wyrównane i osobiście w ogóle nie zajmował bym się tą kwestią (to nie 1/4 mili wśród dragsterów, gdzie czas reakcji liczony w milisekundach może zaważyć na wyniku).

Rav jeśli dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź to zawirusowany 1.9tdi to chipowa rasówką robiąca ze 101Km, 142? Jeśli tak to ja przytoczę tutaj moje ustawki z kilkoma turbodieslami które utkwiły mi w pamięci:

golf III - 1.9 TDI (109 KM) - łyknął mnie na króciutkim odcinku do świateł WSTYD! na swoją obronę zgonie winę na moje kapcie - bo to fakt że miałem wtedy mielenie jak nigdy Razz

golf IV - 1.9 TDI (150 KM) 320 Nm - przegrana na krótkim odcinku (aleje pod jagiellonką), potem z inną IV 1.9 wygrana na dłuzszym odcinku na nowohuckiej)

golf V - 2.0 TDI (138 KM) 320 Nm - łyknąłem dziada (sąsiada Razz) na wielickiej już po zapięciu trójki

passat B5 - 2.5 TDI (150 KM) 310Nm - przegrałem na krótkim odcinku od świateł do świateł (kamieńskiego/malborska/wielicka - nie zdążyłem zapiąć nawet trójki)

passat B6 - 2.5 TDI (155 KM) 310Nm - łyknięta na dłuższym odcinku "telewizyjna" (gdy leciałem na trójce prawie pod redlajna)

meganka 2.0 dci (150 KM) - w plecy, łyknął mnie pod "jubilatem" (bardzo króciutki odcinek)

laguna II - 2.0 dci (175 KM) - wciągnięta dość późno bo na czwórce, ale zaliczona

volvo s40 D5 2.4TD (180KM) 350Nm - ten mi złoił dupę i na krótkiej i na długiej kresce, a przetestowałem konfrontacje z tym volvosem na wszystkie strony bo to fura "wujka" (za kierą siedział jego syn Razz)

Wiec wracając do Twoich spostrzeżeń Rav, proszę Cię nie pisz takich rzeczy "Fabia TDi 130KM - 100nx GTi 143KM 1:0" bo siedzi tu młodzież i nas czyta - a po co już na dzień dobry ma przyswajać nieprawdziwe fakty Laughing Bądźmy obiektywni po 300m jadąc tą fabią nie odczytasz już napisu 100NX z tylnej klapy gti Laughing, no chyba że opowiadamy sobie o skrajnych przypadkach typu: odcinek 100m, warunki pogodowe - trakcja itp. itd. Tylko po co opierać się na czymś co jest wyjątkiem od reguły?, ja osobiście preferuję oparcie się na tym co jest regułą

Pozdrawiam i dziękuję za okazaną cierpliwość w czytaniu moich spostrzeżeń Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 08 Lut 2008 0:49     Temat postu:

red_shogun napisał:


No tak jak się da w naszych warunkach najmocniej zmodować 1.6, czyli do 125-130KM - żeby przynajmniej na papierze dojść do tej fabii 1.9tdi Laughing


No do ilu da się zmodować to postaram się to sprawdzić jak już dojdą mi kolektor i wałki od JWT z USA, zrobie dolot, wylot, przestawie rozrząd, i zapodam prosiaka na hamowni...
termin z mistrzem od nissanków umówiony więc zobaczymy co się da zrobić...
... może 130 pęknie ... to się okaże...
no a jak nie to zawsze można ruszyć jeszcze głowice


Twisted Evil


Ostatnio zmieniony przez Kwi@t dnia 08 Lut 2008 0:56 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Lut 2008 2:51     Temat postu:

red_shogun napisał:
2) TRAKCJA, TRAKCJA I JESZCZE RAZ TRAKCJA:
Zbyt wiele razy byłem świadkiem i sam doświadczałem na własnej skórze jak ten element (przez niektórych pomijany i często ignorowany) może zaważyć na ustawce (i to nie tylko między równorzędnymi furami, ale także między autami o różnej mocy - niżej podaję przykład co mnie osobiście spotkało podczas konfrontacji ze słabszą furą podczas moich problemów z trakcją). Dobre kapcie, o odpowiednio dobranym do mocy fury profilu, to przy tego typu zabawach PODSTAWA.

Dokładnie... stare porzekadło rzecze:
"Trakcja jest jak dziwka z syfilisem... bez dobrej gumy nie podchodź."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Lut 2008 9:15     Temat postu:

Według mnie te porównania benzyny 2.0 i 1.9 TDI nie mają najmniejszego sensu.
Po pierwsze jeśli porównujemy dwie jednostki zasilane różnym rodzajem paliwa o tej samej pojemności, to obydwie powinny być silnikami tej samej generacji czy też uturbione. Inaczej według mnie jednostka posiadająca turbinę ma zawsze większą szansę na wcześniejszy finish, aniżeli ta startująca wraz z nią nie posiadająca turbiny.
Po drugie - red_shogun - z lekka się do Ciebie przyczepie. Nie uwłaszczam Twoim zdolnością i wiedzy ale z Twojej wypowiedzi, pomimo, iż jest wcześnie i myślę najlogiczniej o tej porze dnia, nie wyciągam żadnych interesujących wniosków. Przypominasz jedynie istotne fakty jakimi są : sprawne ogumienie i doświadczenie w takich sytuacjach, jakimi są "wyścigi".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 08 Lut 2008 11:47     Temat postu:

[quote="red_shogun]....[/quote]

Czytaj, czytaj - papier wszystko wytrzyma. A jak już przeczytasz wszystko to się przesiądź i oceń obiektywnie.

Co Twojego wypracowania, wszystko naginasz pod te GTi jak tylko możesz a technika nie idzie lecz pędzi do przodu. Uwielbiam swoje GTi ale obiektywnie oceniam jak się jeździ jednym i drugim i koniec kropka. A po kropce jedna krótka uwaga: piszesz o szybszej zmianie biegów, a tym że diesel bierze 'od dołu' co wszystko skutkuje złudnym uczuciem że jedziemy szybciej - a budzik=biegxNm w danej chwili?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Lut 2008 11:51     Temat postu:

obserVator napisał:
Według mnie te porównania benzyny 2.0 i 1.9 TDI nie mają najmniejszego sensu.
Po pierwsze jeśli porównujemy dwie jednostki zasilane różnym rodzajem paliwa o tej samej pojemności, to obydwie powinny być silnikami tej samej generacji czy też uturbione. Inaczej według mnie jednostka posiadająca turbinę ma zawsze większą szansę na wcześniejszy finish, aniżeli ta startująca wraz z nią nie posiadająca turbiny.
Po drugie - red_shogun - z lekka się do Ciebie przyczepie. Nie uwłaszczam Twoim zdolnością i wiedzy ale z Twojej wypowiedzi, pomimo, iż jest wcześnie i myślę najlogiczniej o tej porze dnia, nie wyciągam żadnych interesujących wniosków. Przypominasz jedynie istotne fakty jakimi są : sprawne ogumienie i doświadczenie w takich sytuacjach, jakimi są "wyścigi".


Hm z mojej wypowiedzi nie miały wynikać żadne interesujące wnioski, a jedynie korekta herezji które zagościły w niektórych wypowiedziach forumowiczów. Przez to że jak mówisz pisałeś posta wcześnie rano, to zrobię dla Ciebie wyjątek, poświęcę się Laughing i przypomnę jaką puentę należy wyciągnąć z mojego powyższego poematu:
1) Na 100-200m jest bardzo duże prawdopodobieństwo że 100NX gti 143KM nie łyknie konkurencji w turbodieslu o podobnej mocy, a nawet o mocy troszkę mniejszej niż 140KM.
2) Na 300-400m 100NX gti 143KM łyknie każdego turbodiesla o podobnej mocy, a nawet o mocy większej niż 140KM
3) Zwróciłem uwagę także no oczywisty fakt wpływu trakcji na wszelkie porównania osiągów i mocy (na kołach) wśród konkurujących ze sobą aut, bo wg mojego osobistego zdania zbyt mało osób bierze ten czynnik pod uwagę we wszelkiego typu "ustawkach na kresce" oraz w tzw. spontanach od świateł do świateł.

Mam nadzieję że tym razem rozjaśniełem Twój poranny umysł pisząc o jak by na to nie patrzeć oczywistych kwestiach, ale jak widać kwestiach nie dla wszystkich chyba jasnych i przejrzystych (skoro niektórzy potrafią pisać ze 130konny turbodiesel łyknie 143konnego benzyniaka). Stąd traktuj moją wypowiedź jako czysto korektującą, nie mającą na celu nikogo oświecać o tematach które powinny być powszechnie znane i nienegowane - a jak widać nie są.

Pozdrawiam Cię serdecznie uważny..... Observatorze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michu85
Gość






PostWysłany: 08 Lut 2008 11:54     Temat postu:

obserVator napisał:
Według mnie te porównania benzyny 2.0 i 1.9 TDI nie mają najmniejszego sensu.
Po pierwsze jeśli porównujemy dwie jednostki zasilane różnym rodzajem paliwa o tej samej pojemności, to obydwie powinny być silnikami tej samej generacji czy też uturbione. Inaczej według mnie jednostka posiadająca turbinę ma zawsze większą szansę na wcześniejszy finish, aniżeli ta startująca wraz z nią nie posiadająca turbiny.
Po drugie - red_shogun - z lekka się do Ciebie przyczepie. Nie uwłaszczam Twoim zdolnością i wiedzy ale z Twojej wypowiedzi, pomimo, iż jest wcześnie i myślę najlogiczniej o tej porze dnia, nie wyciągam żadnych interesujących wniosków. Przypominasz jedynie istotne fakty jakimi są : sprawne ogumienie i doświadczenie w takich sytuacjach, jakimi są "wyścigi".


TDI porównać do TB /?? Laughing Laughing to tak jakby postawic na kresce Fiata 126p i obok 100nx 1,6 -tu nie ma żadnych porwnań tu jest przepaść.No ale benzynka to co innego
Powrót do góry
lukkil




Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Lut 2008 18:02     Temat postu:

Witam!
Trzeba przyznac ze ciekawy temacik. Co nie co mam z nim wspolnego wiec dodam swoje trzy grosze.
Co do moich doswiadczeń w takim sciganiu. W lato pamietam ostro cialem sie z Audi A4 1.9TDI 115KM. Hehe nawet nie skrecilem do domu tylko cialem sie z nim tak ok 2km dalej Razz. Niektorych zadziwie ale wygralem, szedl ze mna rowno tak do 120, chcial wyprzedzic ale wtedy ja przeciagnalem moje Nissmo na 3ce do 6500rpm i gdy wrzucilem 4ke to juz sie od noego oddalilem potem gadalem z tym kolesiem bo zatrzymal mnie jak ja wykrecalem do domu-hehe pytal sie ile mam koni. To bylo jeszcze przed remontem, na czystej serii.

co do tego:
Rav napisał:
Fabia TDi 130KM - 100nx GTi 143KM 1:0

nie ma nawet takiej opcji. Oczywiscie ze setka wygra. I nie ma sie nad czym zastanawiac.

100NX (GA16DS) 90KM vs Golf3 1.9TD (90KM) - oczywiscie setka/

Pare dni temu tez mialem potyczke ze Skoda Octavia, taka obklejona naklejkami "TUNING", z dwoma batami na dachu, za kierownica mlody chlopaczek. Octavia 2.0B 115KM, tutaj poszlo znacznie latwiej-nie gdalem z kolesiem bo zostal w tyle, choc na poaczatku mi uciekl-przegonilem go no i potem chcial mnie wyprzedzic ale nie dal juz rady (tez wszytsko sie dzialo z 3ki na 4ke Very Happy

Na samym poczatku jak kupilem Nyse to wujaszek ze swoja Toyota Corolla 1.4VVTI (cos kolo 90KM) rzucil mi wyzwanie: przegrał krate browarów. Very Happy

No i podam cos jao ciekawostke:
Mitsubishi Eclipse 2.0 16v GS (1G) 150KM vs Nissan 100NX GTi 143KM
Widzialem to na wlasne oczy-moj brat mial Eclipse'a a wlascicielem setki byl klient ktory akurat przyjechal cerowac zakola do warsztatu. Braciak zakozaczyl i zaproponowal maly wyscig. Dostal takie baty ze szkoda gadac. Potem na trasie do Poznania, jakis koles robil nas jak chcial Toyota Carina 2.0 B, mimo ze to sedan.

W najblizszym czasie sprawdze jak wypada moj Nissan vs Eclipse 1G 2.0B, ma takiego ziomek w robocie i ciagle mnie meczy zeby sie zimerzyc.

Oczywiscie napisze co i jak.

Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukkil dnia 08 Lut 2008 18:05 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukkil




Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Lut 2008 18:13     Temat postu:

no i popieram to co mowi red_shogun...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin