Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

kompatybilność hamulców w 100nx
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03 Lis 2007 18:17     Temat postu:

popieram twoje zdanie foster w 100%. zas co do nissia no koment wystarczy sie popatrzec jaka ma nyse to wszystko wyjasnia....
ps nissio ten maluch to mini drugster i nie sadze zeby jakis angol zrobil go na orginalnym maluchowskim podwoziu i nadwoziu wiec przyklad ci sie raczej nie udal;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lis 2007 19:18     Temat postu:

obserVator napisał:
Quattro nikt nie rzuca się na Ciebie w wątkach technicznych lecz większość powątpiewa w Twoje doświadczenia w mechanice ( zwątpienie to jedna z przywar ludzkich niestety ) ale jeśli Twój powyższy post jest odzwierciedleniem prawdy ( tego nie wiem bo w realiach nie miałem możliwości tego sprawdzić ) to wreszcie co po niektórym pogoniłeś kota i udowodniłeś, że łebski z Ciebie gość.

Po za nawiasem mówiąc "jeśli" prawdą jest to co napisałeś powyżej to zarówno mi jak i innym zainteresowanym znacznie pomogłeś.

Pozdrawiam


Ja nie jestem alfa i omega, ale pracuje nad ciaglym poglebianiem wiedzy zarowno praktycznej w warsztacie jak i teorii - w szkole. Foster mi wyglada na lebskiego faceta - jestem ciekaw czym zajmuje sie na codzien.

Mnie jest troche zal, ze pewnie przeloze jeszcze hamulce tarczowe na tyl, zaloze ostre walki i granatowe wnetrze, ale raczej sprzedam setke szybciej niz dojdzie do dalszych modow (w planach byl m.in. SWAP i budowa najmocniejszego "Less than 2.0" 100NX-a w Polsce, heble z S14a, klatka i dwukolor)

foster napisał:

No może nie najważniejszą, ale jednak istotną, bo określa pracę zacisku, czyli jego maksymalny/minimalny nazwę to wychył/wysunięcie. Ważna jest również jej grubość i założenie że praca tarczy B13 i S13 to ta sama płaszczyzna, co nierozerwalnie związane jest z mocowaniem strzemiona do kolumny. Generalnie temat teoretycznie możemy rozważać mając dane z obu zwrotnic, znając prześwit strzemion, odległości i kąty mocowania na osiach strzemion, grubość i szerokość klocków, wysunięcie tłoczków, grubość tarcz (nie tylko średnica, odsadzenie od piasty, średnica zewnętrzna na piaście), odległości mocowań strzemiona: tak w pionie jak i w poziomie do "odsadzenia" na piaście i mocowania strzemiona itd. A wszystko po to żeby wyeliminować przypadek że np. klocek przeleci Ci pomiędzy strzemionem a tarczą, tłoczek będzie pracował "jednym klockiem", albo kąt osadzenia strzemiona będzie różny od osi pracy tarczy i będzie ją rzeźbić docierając klocki pod kątem itp. itd.
Jak by ktoś miał takie dane, lub manuala serwisowego do S13 to chętnie przekopie go pod tym kątem.

Podsumowując nie jest powiedziane że się nie da, może wystarczy lekka rzeźba i będzie super. Osobiście poluję na złoty środek ulepszenia hebli w GTI, bo bez tego raczej mogę zapomnieć o bezpieczeństwie przy suszeniu. Gdybym miał dostęp do sprawnego kompletu z S13 w przyzwoitej cenie lub nawet pożyczyć taki na przymiarkę, to już dawno bym to zrobił...


Wychyl mozna zmienic i wyregulowac, zreszta hamulce w Nissanach sa chyba w systemie standartyzacji Lucasa. Jesli tak to punkty mocowania podstawy zacisku do zwrotnicy powinny byc identyczne, zas rowniez plaszczyzna powinna sie zgadzac. Podobnie jak odsuniecie od osi symetrii. Ale to mozna sprawdzic jedynie w praktyce, albo majac dostepne dane ze zwrotnic.

Niemniej, chce tylko przypomniec ze Coobcio w swojej Primerze ma zaciski z S14a, a przegladajac rysunki ukladow hamulcowych w: B13, P10, S13, S14a, Z32 i R33 - widze ze uklad mocowania do zwrotnicy jest chyba ten sam (co do Skyline nie jestem pewny - nie mam rysunku samej zwrotnicy), wiec wydaje mi sie ze temat jest calkiem otwarty czekajacy na poruszenie...

foster napisał:

Piastę może nie, ale hebli z Primery raczej nie przekładałbym, bo przód to to samo co GTI "aż" ma w serii, a przynajmniej 1.6 lub 2.0D i niektóre 2.0. Tak że skórka za wyprawkę, jedynie tył zrobiłby się mocniejszy. Generalnie prościej jest "skręcić" korektory na maksymalne obciążenie i tył zaczyna lepiej pracować od początku.


Ja wspominalem jedynie o przekladaniu piasty a nie hamulcow - znow nieuwaznie czytasz moje posty Wink

foster napisał:

Może bez sensu to całkiem nie jest, ta z S13 ma zapewne większą wytrzymałość niż piasta NX'a. Zabawa na maksa może być przy przegubach, wieńcu abs, to raczej osobny temat na dyskusję, a z heblami ma związek jeśli chodzi o odsadzenie tarczy od zwrotnicy.


Piasty 100NX ma te same co 225-konny Sunny GTI-R (ktory ma chyba te same hamulce co N14 i B13 GTI - klocki i tarcze wychodza te same Wink )

foster napisał:
Quattro! Pisz śmiało jak coś wykminisz, po to jest forum!!!
Jest kilka osób które walczą z tematem hebli w NX bo na mody to są one w serii za słabe, a przynajmniej ja tak uważam.


Zacznijmy od tego, ze hamulce sa tematem czesto zaniedbanym - ludzie patrza na mody, a najpierw powinni je po prostu zregenerowac. Zestaw naprawczy (tloczysko + wszystkie gumy) pasuje od Daewoo Tico i kosztuje ok 45zl na strone....

foster napisał:

eee tam... opowiadasz. Jedynie będziesz obserwowany i jak coś chlapniesz to sprowadzany na ziemię. Cool Zresztą to działa w obie strony, większość ludzików przyzna Ci się do pomyłki czy odda honory Shocked. Podpisując się "mały mechanik" i biorąc czynny udział w dyskusjach musisz się z tym liczyć, że temat będzie rozwijany. Dodatkowo sam rozwijaj temat na tyle, żeby rozwiewać wątpliwości a nie siać je. Pozdr!


ale to jest czasami bardzo irytujace.... szczegolnie jak czlowiek czyta - tego sie nie da, tamtego sie nie da... no fakt ja sie wychowalem wsrod ludzi ktorzy twierdza ze jesli czegos sie nie da zrobic - to tylko do czasu az oni sprobuja (obecnie kibicuje projektowi 550konnego 126p budowanego w Krakowie - takie OT Wink )

gruby napisał:
popieram twoje zdanie foster w 100%. zas co do nissia no koment wystarczy sie popatrzec jaka ma nyse to wszystko wyjasnia....
ps nissio ten maluch to mini drugster i nie sadze zeby jakis angol zrobil go na orginalnym maluchowskim podwoziu i nadwoziu wiec przyklad ci sie raczej nie udal;)


Udal sie pod jednym wzgledem - pokazal, ze wszystko mozna zrobic jesli sie tylko chce, a Ty poki co stoisz jedynie na pozycji marudy - "to sie nie uda' tamto niewykonalne a inne za trudne" Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 03 Lis 2007 20:04     Temat postu:

Elo GRUBY!!!!Wiesz osądzać możesz ale tylko siebie!Jesteś kompletnie nie rozwojowy!Nie uważnie czytasz to co się dzieje na naszym forum!A jak się nie podoba się tobie moja nysa to nie patrz!!!I mam nadzieje że kiedyś staniesz ze mną na kresce wąchając moje spaliny!!!A nyska moja koleś to wygląda zupełnie inaczej!Jak na tym zdjęciu!!! Jest w traktcie przebudowy i turbienia!Ale co ty możesz o tym wiedzieć skoro swap hebli to dla ciebie big problem!!!!I nie oceniaj bo zostaniesz oceniony!reszta na pw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 03 Lis 2007 20:27     Temat postu:

Pozatym kolego Gruby wykazałeś sie nie lada błyskotliwością stwerdzając ze maluch 500hp nie jest na orginalmym silniku Twisted Evil chyba nigdy nie jezdzileś nyską GTI skoro (domyślam się)uwazasz że hamulce od GTI są super!!!A napewno nie jeżdziłeś nigdy mocnym naprawde mocnym autem Twisted Evil a ja kupując moje GTI to kupowalem z myślą o porządnym tunningu!!! Twisted Evil I nie tylko wizualnym ale przedewszystkim MECHANICZNYM Twisted Evil pozdrawiam!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lis 2007 20:51     Temat postu:

dwa posty?? co ?? dotknęło i nie dawało spokoju Wink Forum jest po to aby wyrażać miedzy innymi swoje opinie i nawet jeżeli są one dla danego obiektu niepochlebne to nie znaczy, ze mamy ich nie mówić...chyba nie dążymy do tego, aby tylko tyłki sobie lizać...

Poza tym, jakoś nie widzę słowa od grubego na temat silnika tego malucha...
Jedno jest pewne, przeglądając forum i czytając miedzy innymi Twoje posty nissio100, jedyne co widzę to tylko mówisz co to ty nie zrobisz. Prawie w każdym poście mówisz o cały czas tych samych planach...planach...planach....planach...ile można?? Fajnie że masz zapał i do tego środki, ale może choć raz napiszesz parę zdań z przebiegu tych planów i z tego co już zrobiłeś. W ogóle to piszesz, ze osądzać to można tylko siebie, po czym ;lecisz z ocena forumowicza, zamiast jego auta, tak jak on ocenił Twoje ( jeżeli twoja nysa to ta ze zdjęcia to mi tez nie pasuje)

acha, możesz mi wierzyć, ze gruby śmigał autami o potężnej mocy...ale za starzy jesteśmy, aby się przechwalać chyba.. czyż nie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lis 2007 21:03     Temat postu:

Quattro napisał:
Foster mi wyglada na lebskiego faceta - jestem ciekaw czym zajmuje sie na codzien.

-no jest tego trochę... ale autami to czysto hobbystycznie, bo i wykształcenie mam zupełnie inne i pracuje w totalnie odmiennej gałęzi, walczę w garażu, amatorskim sprzętem Laughing i jak się okazało z pasją i przyjemnością, wszystko po tym jak auta które miałem z byle pierdołą zaczęły lądować po naprawie od warsztatu do warsztatu, miałem dość macherów i zacząłem dłubać. Generalnie, nie wypowiadam się na tematy których nie dotknąłem w jakiś sposób osobiście, jeżeli coś ruszam to od a do z staram się zrozumieć i rozpracować.

Ty też chłopie całkiem całkiem zaczynasz pisać Cool! Zresztą krótko jak na razie jesteś tu (chyba że przeoczyłem) i mam nadzieję że nie raz jakiś temat z kilkoma sprytnymi osobami ruszymy. W końcu też po to mamy właśnie forum lub PW. ps. zacznij klepać polskie fonty bo admin się upomni..., chyba że mnie się nie wyświetlają.
Quattro napisał:
Wychyl mozna zmienic i wyregulowac, zreszta hamulce w Nissanach sa chyba w systemie standartyzacji Lucasa. [...]Ale to mozna sprawdzic jedynie w praktyce, albo majac dostepne dane ze zwrotnic.

Dokładnie, jest spore pole manewru co do kątów, hehe najwyżej będzie piszczeć na zakrętach Wink. O Lucasie to nie wiedziałem, również nigdzie się nie natknąłem na takową standaryzację grupy elementów, może tak być; btw. firmę Lucas omijam na kilometr...
Quattro napisał:
przegladajac rysunki ukladow hamulcowych w: B13, P10, S13, S14a, Z32 i R33 - widze ze uklad mocowania do zwrotnicy jest chyba ten sam (co do Skyline nie jestem pewny - nie mam rysunku samej zwrotnicy), wiec wydaje mi sie ze temat jest calkiem otwarty czekajacy na poruszenie...

JA CHCĘ KOPIĘ TAKICH MATERIAŁÓW!!! Rolling Eyes
Quattro napisał:
Ja wspominalem jedynie o przekladaniu piasty a nie hamulcow - znow nieuwaznie czytasz moje posty Wink

Uważnie, to że cytuję Ciebie lub kogoś innego nie znaczy że czepiam się, często chodzi również o kontekst Twojej wypowiedzi w którym użyłeś odniesienia do kogoś tam wcześniej i jedynie rozwinąłem myśl. Czyli wszystko OK.
Quattro napisał:
Piasty 100NX ma te same co 225-konny Sunny GTI-R (ktory ma chyba te same hamulce co N14 i B13 GTI - klocki i tarcze wychodza te same Wink )

Przynajmniej teoretycznie. Tutaj właśnie miałem złe doświadczenia, bo np. piasta 100NX, przed liftem a po jest zdecydowanie mocniejsza, nie jeden już wymieniał na starszą używkę... dlatego nie jest to dla mnie oczywiste z teorii bo praktyka pokazała mi inaczej.
Quattro napisał:
Zacznijmy od tego, ze hamulce sa tematem czesto zaniedbanym - ludzie patrza na mody, a najpierw powinni je po prostu zregenerowac. Zestaw naprawczy (tloczysko + wszystkie gumy) pasuje od Daewoo Tico i kosztuje ok 45zl na strone....

Święte słowa! Gdzieś już opisywałem co należy zrobić i na co uważać aby heble doprowadzić do stanu używalności. Jak pogrzebiesz na forum to znajdziesz i pewnie zgodzisz się choć w części. Druga sprawa to ograniczenia forum, przynajmniej moje jeśli chodzi o czas na opisywanie. Drugie to również forma jak komuś przekazać to czy tamto. A trzecia, nie wszystkim trzeba się chwalić .... nie? Wink hehe

Quattro napisał:
ale to jest czasami bardzo irytujace.... szczegolnie jak czlowiek czyta - tego sie nie da, tamtego sie nie da... no fakt ja sie wychowalem wsrod ludzi ktorzy twierdza ze jesli czegos sie nie da zrobic - to tylko do czasu az oni sprobuja (obecnie kibicuje projektowi 550konnego 126p budowanego w Krakowie - takie OT Wink )

Zgodzę się i mam podobnie, nie ma niemożliwe, to kwestia nakładów, ale też pasuje mieć wyczucie jakim nakładem kasy i pracy to robić. Są ludzie którzy z tego żyją, mają sponsorów, bądź własny fundusz bo tatuś wygrał w totka itp., są też ludzie jak ja którzy traktują dłubanie jako hobby z relaksem i mają jeszcze dwa inne auta, firmę i rodzinkę na utrzymaniu i totalny brak czasu, na który od dwóch lat narzekam że się nie da wydłużyć hehe. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03 Lis 2007 21:16     Temat postu:

po pierwsze nissio nie jestem twoim kolesiem po drugie jak mam sie nie patrzec to usun zdjecie z profilu po trzecie nigdy nie powiedzialem ze chamulce od gti sa najlepsze po czwarte skad wiesz co ja potrafie i umiem po piate czytaj uwaznie moje wypowiedzi nigdzie nie napisalem ze 500 konny malucha zrobili na orginalnym silniku napisalem ze z orginalu zostala tylko buda i to nie calkiem bo pewnie z zywicy. na koniec co masz namysli mowiac pozadny tuning??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 03 Lis 2007 22:47     Temat postu: KOMPATYBILNOŚĆ HAMULCÓW 100NX

A więc co zrobione z moim SR20DE?Chce po przyjeżdzie do Polski na świętazałożyć osobny temat foty itp.Ale teraz uchyle rąbek tajemnicy i proszę!!! Very Happy 1.odprężony silnik tłoki z SR20De założone wklęsłe seria to gladkie 2.głowica przygotowana będzie w grudniu3.uszczelka głowicy Cometic 4.Prosty kolektor z nierdzewki.5Wydech przelot 2.5 cala końcowy tłumik z silencerem Tanabe 6.komp SMT6i.7.zegary Greedy seria SMI.8.Centralka kontroler zegarów GREEDY SMI.9.Turbina Garrett GT2871RS.10.Intercooler SpeedMax..11 taśma termoizolacyjna do turbo Thermo TEC.12.Lakier Czarny diament z palety MB 13.Wtryski SRAD Very Happy 14. turbo timer GREEDY 15.hamulce:tarcze Brembo zaciski 200sx s14 klocki EBC.16pompa paliwa Walbro 255 Pozatym do dokupienia jeszcze troche gratów zostało.Jest jeszcze jeden skladnik już kupiony ale na razie to TOP SECRET!Ujawnie go jak praca ruszy na maxa i myśle ze bedzie to mały szok!Wkoncu siedzieć będzie w 100NX!!!A opis prac jak i foto relacja będzie na naszym forum!!!I wtym miejscu sooryGruby!Troszke mnie poniosło Embarassed ale też wiesz jak jest nikt chyba nie lubi jak ktOs go ocenia po zakupie auta!!!pozdro ps. i mój tata niestety nie wygrał w totka Sad a szkoda!Ja też mam oprócz nyski na głowie 2 auta, budowe domu, na wiosne zakladam rodzine wkoncu trzeba bo już ze mnie stary pryk 34 na zegarze!!! Very Happy a tunning to moja pasja!Tak jak nyska a marzenia są po to aby je realizowac!!! Very Happy i niestety czasu też brak!Zresztą po pracy to nic nie zdziałam bo Nyska w Polsce Ja w Rotterdamie!!!A gdy jestem w domu to czas dziele moja Pani-garaż Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NISSIO100 dnia 03 Lis 2007 23:15 , w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 03 Lis 2007 23:07     Temat postu: Re: KOMPATYBILNOŚĆ HAMULCÓW 100NX

I to na tyle soory za 2gi post przypadek!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2007 9:59     Temat postu: Re: KOMPATYBILNOŚĆ HAMULCÓW 100NX

NISSIO100 napisał:
A więc co zrobione z moim SR20DE? [...]

Osobiście to kibicuje Ci już od jakiegoś czasu, zresztą pisaliśmy o tym. I troszkę Ci zazdroszczę, że masz już kupione trochę tego Laughing.
Ja co odłożę na projekt to się coś wys** Crying or Very sad Nie dalej jak trzy tygodnie temu buchnęli mi/mojej Pani, Almerę i teraz organizuję jakiś pupowuz dla niej, normalnie aż mnie telepie... echhh

btw. patrząc na graty gromadzone to będzie mocno, hehe, a przynajmniej rozwojowo. 3 mam kciuki!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 04 Lis 2007 11:47     Temat postu:

UPS!!! Crying or Very sad Szkoda Almerki!!!A najgorsze jest to że sq.......ny ukradną zwykłemu Kowalskiemu taką Alemerke a nie Jaga Carinngtonowi!Życzę im z całego serca aby wpadli w łapy policji i bekli za wszystko co możliwe!!! Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2007 12:25     Temat postu:

NISSIO100 napisał:
UPS!!! Crying or Very sad Szkoda Almerki!!!A najgorsze jest to że sq.......ny ukradną zwykłemu Kowalskiemu taką Alemerke a nie Jaga Carinngtonowi!Życzę im z całego serca aby wpadli w łapy policji i bekli za wszystko co możliwe!!! Twisted Evil

Takie życie... Powiem Ci że przyzwyczaiłem się już, regularnie co pól roku mam jakąś ostrą jazdę. AC nie brałem tak że kicha Crying or Very sad. Jak określił jeden z policjantów, prawdopodobnie auto jest już na ukrainie albo rasiji w częściach, bo mają boom na japan car's. Uważajcie gdzie parkujecie, NATS nie pomógł wcale tak że szkoda się denerwować nawet.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2007 14:47     Temat postu: Re: KOMPATYBILNOŚĆ HAMULCÓW 100NX

NISSIO100 napisał:
...Jest jeszcze jeden skladnik już kupiony ale na razie to TOP SECRET!Ujawnie go jak praca ruszy na maxa i myśle ze bedzie to mały szok!Wkoncu siedzieć będzie w 100NX!!!...


Czuję się wyróżniony że ja już wiem o co chodzi, albo przynajmniej domyślam się co to jest Razz
Pozdro Piotrek i jak wiesz mocno 3mam kciuki za projekt i nie tylko!

p.s. foster kto by pomyślał kiedyś miałem mieszkać w Tarnowie, teraz już wiem że to byłby zły pomysł, pechowe miasto Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 04 Lis 2007 15:02     Temat postu:

Very Happy Tak jest "red" dobrze wiesz co to jest!!!(top secret) Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lis 2007 15:13     Temat postu: Re: KOMPATYBILNOŚĆ HAMULCÓW 100NX

red_shogun napisał:
p.s. foster kto by pomyślał kiedyś miałem mieszkać w Tarnowie, teraz już wiem że to byłby zły pomysł, pechowe miasto Shocked

Ha, właśnie, gdyby to się stało w Tarnowie lub lokalnie to przynajmniej miałbym cień szansy zdobyć jakiekolwiek info na temat auta... Evil or Very Mad póki co z wiadomych względów lokalizacji nie mogę ujawnić. Osobiście to postawiłem już kreskę na tym... Sad Sad Sad wcześniej czy później #$%^&*^&*( bekną za to czy coś innego, a przynajmniej mocno w to wierze Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin