Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

GA16[DS-->DE]
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moryc7
stary wyjadacz



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Paź 2010 21:10     Temat postu: GA16[DS-->DE]

Witam. wszyscy tu piszą o zaletach wielopunktowego wtrysku nad gaźnikiem itp... jestem laikiem w tej dziedzinie i jeżeli to nie ma sensu to proszę o konkretne uzasadnienie. ale do rzeczy- czy jest możliwość przeróbki silnika GA16DS na wtrysk? co będzie potrzebne (najlepiej lista wszystkich podzespołów)? jak się to będzie miało cenowo? pozdrawiam, Moryc7

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 05 Paź 2010 21:37 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Paź 2010 21:33     Temat postu:

napewno na wstepie nie oplaci się taka przerobka... zmienic trzeba całą góre silnika oraz jego osprzet tzn wiazka i sterowanie...

z tego co mi się wydaje wtrysk mniej pali, jest mniej problemowy( rozregulowany gaźnik to same problemy)... a pozatym jest lepszy w kwestjii tuningu...


generalnie z tego co pamietam był gdzieś temat czym rozni się DS od DE...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackhonda6




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Paź 2010 21:34     Temat postu:

temat byl juz omawiany poszukaj troche,byly wymieniane elementy ktore sa potrzebne,ogolnie ponoc sie nie oplaca. w wielopunkcie jest wiecej mozliwosci modyfikacji/zwiekszenia mocy(kolektor ssacy,walki z ds,wtryski,wydajniejsza pompa paliwa itd w ds tego nie zrobisz) mysle tez ze DE sa mniej awaryjne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Paź 2010 21:37     Temat postu:

Heh, ja bynajmniej nie pisałem i raczej nie napiszę o wyższości wtrysku nad gaźnikiem. Generalnie uważam, że w gaźniku jest większy potencjał, tylko problem z tym, że trzeba się znać na jego ustawianiu, a tym bawić się niewielu umie. Sam z chęcią bym w swoim SR20 założył gaźnik. Nawet widziałem plany, jak przerobić (jaki gaźnik i co zmienić, ale niestety raczej mnie na to nie stać. Może w przyszłości

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Paź 2010 21:57     Temat postu:

do sr-a jeśli już to zamontowałbym całą baterię motocyklowych - np. z Bandita 1200, czy któregoś 1400, zwiększył dysze, odp. długi dolot. Całość jest jak najbardziej wykonalna, z tym że koszta są spore bo bez hamowni i szerokozakresowej sondy jest bez szans zeby max wyciągnąć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Paź 2010 12:12     Temat postu:

ja widziałem plany i obliczenia z jakimś Weberem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DVD




Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Paź 2010 20:57     Temat postu:

Ja tam mam DS i jestesmy razem szczesliwi !
Ja go dobrze karmie i znosze jego grymasy,
a on mi w zamian daje do dyspozycji 108 KM i 144Nm.
Mysle, ze to dobry uklad jak na DS.
Pozdro dvd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Molossus




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Paź 2010 13:10     Temat postu:

DVD napisał:
Ja tam mam DS i jestesmy razem szczesliwi !
Ja go dobrze karmie i znosze jego grymasy,
a on mi w zamian daje do dyspozycji 108 KM i 144Nm.
Mysle, ze to dobry uklad jak na DS.
Pozdro dvd

Ile Ci pali takie cudo? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DVD




Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Paź 2010 17:44     Temat postu:

Pali tyle ile wleje

Generalnie miasto :
- ligtht ( bardzo delikatna jazda ) okolo 10 l.
- normal ( czyli zawsze pierwszy ze swiatel, a reszta w miare lajtowo do 6000rpm ) okolo 12 l.
- power ( ten tryb sa w stanie opisac tylko miejscowi policjanci i ludzie, ktorzy znaja mnie i auto ) do 15 l.

Trasa - ( normal - czyt. wyzej ) - 6,5 l.

Od 1,5 roku nissan stal sie drugim autem i nie jest juz dupowozem do poruszania sie na codzien. Z tego tytulu korzystamy z trybu normal, okazjonalnie lub przy hustawkach nastroju power .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 14 Paź 2010 18:11     Temat postu:

Jeżeli ktoś byłby chętny to mam cały osprzęt potrzebny, żeby z gaźnika zrobić wtrysk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartik




Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 15 Sty 2011 22:00     Temat postu: Swap DS => DE

witam, mam nadzieję, że to jest odpowiedni temat do rozwiązania mojego problemu Confused Tak, więc zaczynając od poczatku, przez splot różnych zdarzeń i moją głupotę (pożyczyłem auto) mam uszkodzony silnik (GA16DS), remont jest raczej nie opłacalny, więc pozostaje jego wymiana... I tutaj pojawia się moje pytanie: jakie problemy niesie za sobą wymiana silnika za DS na DE? Czy to jest opłacalne, czy to jest równie problematyczne jak swap na 2.0? Dodam, że podmiana na DE pasowałaby mi również z powodu planowanego założenia LPG.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartik dnia 15 Sty 2011 22:02 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Sty 2011 22:47     Temat postu:

Dużo roboty - wiązka, koputer, sam silnik, bak, pompa paliwa, krzynka biegów/impulsator do licznika, . Z DSa chyba podobna ilość pracy zrobić DE albo 2.0. Najlepiej niech się wypowiedzą te osoby które taką operację przeprowadziły, np. Challenger (u niego to nawet na DE+T). Generalnie wystarczy poszperać na forum i byś znalazł o tym już tematy zakładane. Leń? Neutral
Do GA16DE najlepiej zakładaj instalkę na sekwencji, te z mikserem ucinają powera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartik




Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 15 Sty 2011 23:04     Temat postu:

Dosyć długo szukałem bardziej odpowiedniego tematu i nie znalazłem Sad.

Właściwie z twojej wypowiedzi juź wiem wszystko, co chciałem wiedzieć (generalnie jest to nie opłacalne), teraz będe szukał DS-a, a w przyszłości uważał komu pozyczam auto :/.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Sty 2011 0:21     Temat postu:

bartik napisał:
Dosyć długo szukałem bardziej odpowiedniego tematu i nie znalazłem Sad.

Właściwie z twojej wypowiedzi juź wiem wszystko, co chciałem wiedzieć (generalnie jest to nie opłacalne), teraz będe szukał DS-a, a w przyszłości uważał komu pozyczam auto :/.


niech ten co Ci zajechał auto wramach przeprosin zasponsoruje SR'ke pod maske i juz Rolling Eyes Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackhonda6




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Sty 2011 14:43     Temat postu:

Bartik a co uleglo uszkodzeniu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin