Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

[GA16DS] Regulacja obrotów w gaźniku
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Sty 2012 22:44     Temat postu:

Jak by ktos chcial wyregulowac gaźnik,albo tylko poczytać o tym,albo co innego sprawdzis w naszych nissanach to polecam wpisać w google "sam naprawiam samochod nissan sunny" i sciagnac sobie plik w PDF'ie i tam strona 95 jest opisane razem z schematami rysunkami,każda cześc opisana i co najwazniejsze po polsku Very Happy ja osobiscie teraz calą studiuje dobra lektórka do poznania calego nismo naszego.Ksiazka opisuje DS jaki i DE oraz SR20DE od roku 91 do roku 93 jakos tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Sty 2012 22:47     Temat postu:

Toż przecie są w dziale TECHNICZNE wstawione obie części manuali do ściągnięcia.

http://www.100nx.fora.pl/techniczne,71/instrukcja-serwisowa-100nx-i-sunny-pdf,1196.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Sty 2012 22:52     Temat postu:

a wybacz nie spojżałem no ale jak juz jest to,nie bedzie przynajmniej pytań "nie moge tego znalesc "

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
polu




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocek city
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Sty 2013 12:07     Temat postu:

Zaczynam miec dosc na lpg chdzi mi miodzio obroty sztywne sklad stehiomtryczny ale pb totalna kleska o ile na obrotach jest ok sklad w porzadku moc i wszystko ok to na jalowym robi sie ubogo i auto gasnie ... czyszczenie preparatami w sprayu dodatki do benzyny nic nie daja
regulacja sruba z tylu gaznika tez bez reakcji ...
Mam mieszane uczucia co robic z jednej strony chcialem go swapowac na wiosne na sr20 potem myslalem o 16de ale swap jest dosc kosztowny i raczej niedam rady wylozyc tyska i miec auto wylaczon na 3 dni z exploatacji...
Dlatego urodzil mi sie ciekawy pomysl w glowie
Kiedy posiadalem renowke czytalem ze ludzie przekladaja z niej gaznik do innych silnikow z pozytywnym skutkiem do innych jednostek
auto mialo silnik 1.4 8v zasilany 2gardzielowym weberem tldr32 i mialo 80 kucykow
dlatego chce kupic kolektor od ds gaznik od renaulta i dorobic flansze zeby to zgrac ze soba
CO O TYM SĄDZICIE??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MisFazi




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Mar 2017 18:55     Temat postu:

Żeby wyregulować samemu zagrzej silnik i pokręć kołkiem z tylu do uzyskania odpowiednich obrotów , oczywiście żeby dobrze wyregulować to polecam sprawdzić cały gaźnik wyczyścić co nieco a do tego nowe przewody i świece. Jeśli na ciepłym silniku będzie się dławił lub gasł to wina tego zaworu pokazanego na zdjęciu.
Zasada jego działania jest podobna do silnika krokowego. A ów sprężynka odpowiada za ustawienie tego zaworu który trzyma obroty na luzie. U mnie niestety pękła i chwile silnik pochodzi a następnie gaśnie.
Od razu mowie ze ciężko dostać sama sprężynkę chyba ze dla sprężynki kupi się cały gaźnik.




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MisFazi dnia 03 Mar 2017 19:01 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Mar 2017 7:07     Temat postu:

Też miałem ten sam silnik w R19 Rocznik '89, z elektrycznymi szybami i każdym elementem auta w innym odcieniu czerwieni, + kierownica z 16v.
Ten gaźnik będzie kulał, bo to zwykły gaźnik ze ssaniem elektronicznym, a gaźnik w NXie to podciśnieniowa masakracja z solenoidami. Jeśli chodzi o regulację gaźnika, to nie wygląda to tak jak sądzisz (a'la Polonez i jedna śrubka), bo NXowy gaźnik ma wiele ustawień biegu jałowego (np. jest stan podwyższania obrotów przy wysokim użyciu energii elektrycznej czy zwolnienie opadania obrotów). Ja bym zaczął od poszukiwań lewego powietrza, szczególnie przy mikserze, który ciężko jest do DSa dobrze dobrać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin