Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[GA16DS] Rozbieranie i czyszczenie gaźnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damian116




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Gru 2009 13:44     Temat postu:

Dzięki dulus za informacje. Niestety u mnie w mieście nie znajdę żadnego speca od gaźników...tym bardziej japońskiego.., a nie wiesz czy regulował tylko skład mieszanki z tyłu gaźnika i jałowy czy coś jeszcze?.. bo w gaźniku który mam luzem ta śruba jest widoczna, a w tym co w samochodzie jest zaślepiona i trzeba to przewiercić małym wiertłem żeby dostać się do tej śruby i raczej będę musiał go zdemontować żeby to jakoś zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dulus




Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Gru 2009 23:36     Temat postu:

hmm w sumie nawet nie sprawdzałem ale wydaje mi się ze raczej na bank nie regulował składu mieszanki. Zresztą on to robił w domowym garażu u siebie i wątpie zeby miał tam analizator spalin:P jak bede miał chwile to zerkne żeby sie upewnic i dam znac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian116




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 12 Gru 2009 17:40     Temat postu:

Dobra, niestety nie posłuchałem waszych rad żeby samemu nie rozbierać, rozebrałem, wyczyściłem, założyłem i powiem że elegancko... teraz mogę ruszyć z 1000-1500obr., wcześniej niewykonalne(min, 2000,2500obr.) i ogólnie obroty i wszystko w normie....cieszyłem się 3 dni....aż dziś zatankowałem na pewnej nieznanej stacji za 60zł...zrobiłem ze 2km i wjeżdżając na parking zgasł...odpalam...znów zgasł i niestety tak już zostało...zero wolnych obrotów...Czyli jakieś chrzczone paliwo...kupiłem i zalałem czerwony STP no i niestety na nic.... gaśnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13 Gru 2009 9:55     Temat postu:

Zobacz czy Ci podciśnienie przy ssącym nie spadło, a dokładniej za gaźnikiem jest trojniczek z podciśnieniami. pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian116




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 13 Gru 2009 14:05     Temat postu:

Sprawdzałem, nawet wymieniłem te wężyki na nowe wszystko ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GHOSTRIDER
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Slask
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Gru 2009 16:23     Temat postu:

proponuje zaczac juz szukac NOWEGO GAZNIKA:) przyda ci sie o ile chcesz autem jezdzic jak na sylikonie to zrobiles to bena go wyplukala:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian116




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 13 Gru 2009 21:24     Temat postu:

Nie zrobiłem tego na sylikonie tylko na starej uszczelce która była w bardzo dobrym stanie, po skręceniu i odpaleniu sprawdziłem szczelność i wszystko wskazywało że nie ma najmniejszego wycieku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13 Gru 2009 21:45     Temat postu:

a jaki sylikon dales?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Gru 2009 4:54     Temat postu:

gruby napisał:
a jaki sylikon dales?


damian116 napisał:
Nie zrobiłem tego na sylikonie tylko na starej uszczelce


Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Melron




Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Gru 2009 14:35     Temat postu:

pytaliscie co zrobilem zle:
uzylem starej uszczelki wewnatrz gaznika... duzo lepszym rozwiazaniem okazalo sie uzycie silikonu wysokotemperaturowego (czerwonego) ktory wbrew opiniom nie jest az podatny na dzialanie benzyny jakby sie wydawalo - sprawdzane na roznych gaznikach przez moich znajomych a osobiscie wykonywalem "uszczelki" silikonem przy garbusie.
BTW - nie wazne przy jakim samochodzie uszczelka byla robiona z silikonu - benzyna jest taka sama...
efekt mojego bledu to calkowicie zapchana jedna z dysz kawalkiem STAREJ USZCZELKI ktory sie odlamal po zlozeniu gaznika.

a'propos sruby z tylu gaznika to jesli mysle o tym samym to jest to sruba naciagajaca linke gazu wiec nie sadze zeby byla odpowiedzialna wylacznie za ilosc benzyny (tylko ilosc calej mieszanki). Ostatnio przyjrzalem sie dokladniej i zobaczylem srube po lewej o ktorej bylo gdzies wspominane... wygladalo ze jtez jest za to odpowiedzialna tylko "opierajaca sie" na termostacie (tak mi sie wydaje). Ruszylem ja i... teraz cos innego mi siadlo bo WCALE mi ssania nie zalacza i mam stanowczo za bogata mieszanke (wszystkie przewody podcisnienia mam wymienione) ...
chyba bede musial caly gaznik kupic...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian116




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Gru 2009 17:25     Temat postu:

Kurde już nie wiem co z tym samochodem robić chyba na złom oddam teraz w ogóle odpalić nie chce, ustawiłem jałowy na 1500 odpaliłem chodził sobie i wyszedłem porozmawiać z kolegą..a on w międzyczasie zgasł, zostawiłem go nie odpalałem i za jakieś 2 min próbowałem i nic, raz odpalił puściłem gaz i zgasł..i dalej nie chce, tyle kręciłem że nówka akumulator mi się skończył qrwa nie mam pojęcia....paliwo chyba nie dochodzi bo wciskałem gaz w podłogę z pół godziny a świece suche

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aras




Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wroclaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Gru 2009 18:10     Temat postu:

to pytanie bedzie z tych glupszych wiec z gory przepraszam jak cie uraze ale czy deptales ten gaz pol godziny z wlaczona stacyjka ? - chodzi mi o to ze w elektronicznym gazniku napewno jest jakis elektrozaworek ktory odcina paliko po wylaczeniu stacyjki , a z madrzejszej podopowiedzi to sproboj odlaczyc przewod paliwowy od gaznika i wcisnac go do jakiejs pustej buteleczki poczym zakrecic silnikiem - zobaczysz wtedy czy czasem twoja pompa paliwa nie umiera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian116




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Gru 2009 21:03     Temat postu:

Heh...trochę przesadziłem z tym pół godziny, ale wciskałem gaz raz na włączonej a raz na wyłączonej ale szczerze na wyłączonej więcej razy..udało się teraz odpalić pojechałem trochę się poślizgać na śniegu i po otwarciu maski mam wrażenie ze silnik jest bardzo gorący aż czuć dziwny zapach...(a nie gazowałem go ostro i wskaźnik na środku więc teoretycznie ok )...a pompa paliwa to już z zewnątrz wygląda nieciekawie w sumie to profilaktycznie mógłbym ją wymienić bo nigdy nie wiadomo może w tym tkwi problem...a wymieniał ktoś pompę na nową oczywiście jaka jest cena..

Aha.. w ogóle to podczas kręcenia rozrusznikiem wciskałem gaz raz mocniej raz słabiej i niestety po dłuuuugim kręceniu załapywał, lub po krótkim przepchaniu lekko po mielił i zaraz z rozrusznika załapywał.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian116




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Gru 2009 22:01     Temat postu:

Przypomniało mi się ze podczas kręcenia rozrusznikiem w pewnym momencie zaczyna migać kontrolka od oleju trochę jakby w rytm rozrusznika....i już głośno słychać łańcuch rozrządu.. ale tylko pod obciążeniem...jak podczas jazdy otworze okno od pasażera to jakbym faktycznie łańcuch za sobą ciągnął ale rozrządem się zajmę jak się uporam z obrotami i paleniem...no chyba że przez rozciągnięty łańcuch te cyrki...;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian116




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Gru 2009 15:23     Temat postu:

Panowie czy w naszych gaźnikach są gdzieś słynne membrany ?, bo nie okręcałem dolnej części gaźnika, a w górnej nie było...?

Czy to możliwe że siadła mi pompka paliwa skoro jak wciskam gaz przy bezskutecznym kręceniu rozrusznikiem i bez też to świece zapłonowe są suchutkie...?
I czy po sprawdzeniu rezystancji przewodów zapłonowych powinno pokazywać ciągłość obwodu...lub tam jakąś rezystancje...? bo na na wszystkich mi pokazuje, ale na ostatnim(najdłuższy kabel) nic nie pokazuje...i do tego świeca okopcona...inaczej niż inne....jestem na etapie wymiany kabli, kopułki, palca rozdzielacza i pompy paliwa.... i zobaczymy co z tego wyjdzie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damian116 dnia 19 Gru 2009 23:38 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin