Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
GTi gaśnie i wariuje na obrotach
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 13:34     Temat postu: GTi gaśnie i wariuje na obrotach

Jest sobie GTI które jak odpali to zaraz gaśnie - wariuje na wolnych. Da się go wkręcić na obroty ale chodzi na nich nierówno.
Wymieniłem przepływke(poprzednia kombinowana) i wyciągnąłem szmate spod filtra(po co to było to niewiem) + wymieniłem filtry i dalej to samo.
Pompa paliwa daje ciśnienie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 14:43     Temat postu:

Wariuje na zimnym czy niezależnie od temperatury??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 15:06     Temat postu:

nie doszedłem do tego żeby go zagrzać, jak równo trzymam pedał gazu to obroty spadają, czasami depnięcie w pedał go zdusi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 15:22     Temat postu:

Dużo możliwości kurcze musiałbyś jakoś dokładniej opisać objawy żeby mieć jakiś punkt zaczepienia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DamianS




Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 15:50     Temat postu:

Kiedy były wymieniane świece?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 16:48     Temat postu:

Auto to jest nowy nabytek - cudów nie wymagam bo za psi pieniądz, ale do rzeczy:
jak go kupiłem to nie chciał się wkręcać, na wolnych chodził jako tako.
Przepływomierz kwalifikował się do wymiany bo miejsce gdzie mierzy powietrze było odsunięte od korpusu tak że zasysał lewe powietrze - jakaś rzeźba.
Kupiłem na alledrogo przepływkę, zamontowałem (wyciągnąłem szmate spod f. powietrza), zalałem świeżej wachy - i odpala, wkręca się, ale kilka-kilkanaście sec po odpaleniu na wolnych obrotach gaśnie - jakby wachy nie dostawał. Po przygazowaniu wkręca się, ale trzymając równo pedał gazu potrafi zejść z obrotów na zero - jako że pierwsza moja myśl była skierowana w kierunku filtra paliwa to tenże razem z f.powietrza wymieniłem. Objawy się nie zmieniły.
Co do świec - nie wiem, pewnie z zamierzchłej przeszłości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 17:18     Temat postu:

Skoro to nowy nabytek w dodatku za psie pieniądze to lecisz kable, kopułka, palec, świece, ustawienie zapłonu, filtry, płyny, skoro twierdzisz, że brał gdzieś lewe powietrze to warto to sprawdzić. Możliwe miejsca to łączenia z przepływką i tłumikami szmerów(przy okazji możesz oba wywalić zrobi się deko gorzej w niskim zakresie obrotów ale poprawi się góra) łączenie z przepustnicą, dalej czyszczenie przepustnicy, krokowca, termostat itp czyli generalnie to co powinno się zrobić zaraz po zakupie....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tjozwiak




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skawina k.Krakowa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 18:01     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
termostat itp ....
nie wiedziałem że trzeba wymieniać termostat po zakupie samochodu Rolling Eyes Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 18:11     Temat postu:

Lewe brał przez kombinowaną przepływkę, tą wymieniłem.
Generalnie nie wydaje mi się żeby to była wina zapłonu (wtedy by nie odpalał), chociaż te elementy i tak wymienię


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 18:46     Temat postu:

Ja wymieniłem bo mi się zawieszał i jakoś tak teraz radzę wymienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 21:41     Temat postu:

a ja mam 2.0GTI i jak go odpalam jak jest zimny to wskakuje odrazu na 2500 tys obrotow i pochwili spada tak do 1500tys a jak sie rozgrzeje to faluje tak miedzy 900 a 1200 co to może robic silniczek krokowy ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 22:48     Temat postu:

Ja miałem takie falowanie jak miałem przebicie na kablach choć u mnie nigdy nie było więcej niż 1500 na zimnym silniku.Jak kupiłem to było 1500/1100 a teraz po zabiegach mam 1100 na zimnym a 950 na cieplym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 23:24     Temat postu:

przyszło mi do głowy: czy to może być wina przepływki? bo się zastanawiam czy ta z alledrogo nie jest walnięta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 23:39     Temat postu:

A też tak może być... poszukaj w manualu jak diagnozować przepływkę żeby nie wydawać kasy ciągle na nowe części tylko wymienić to co uszkodzone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Lis 2009 8:30     Temat postu:

kable mam nowe firmy NGK to kable odpadaja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin