Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Problem z Obrotami pomocy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukkil




Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Sty 2009 9:55     Temat postu:

na wtrysku masz sete czy DS?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 16 Sty 2009 10:58     Temat postu:

Logos napisał:

P.S
Oczywiście to dotyczy silników z ecu i przepływomierzem.
Nie wiem czy są nysy bez (za młody jestem Very Happy ), ale ktoś pisał, że na gaźniku też jest ecu, jak jest ecu na bank jest czujka temp, nie wiem czy jest przepływka, czy z map bierze?


Gaźnikowce (GA16DS) występują w dwóch wersjach: z ECU i bez ECU.
Jaki masz silnik?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Logos




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tor/byd
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Sty 2009 11:16     Temat postu:

Pytanie zapewne nie do mnie, ale gdyby to:
mam wtrysk, przepływomierz,czujnik temp, wężyki powymieniane, filtry powymieniane, nowe kable, ciśnienie na najsłabszym garze 12,5, łańcuch zrobi jeszcze 150 tysi śmiało, 90koni, co do reszty to i tak mnie nie interesuje bo to wywalam w całości, a puki co chodzi...

Dbam o ten silnik dla przyszłego nabywcy, żeby mi nie gadał, że mu złom sprzedałem. Szczególnie jak z klubu bedzie...Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jasmin




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City

PostWysłany: 16 Sty 2009 16:52     Temat postu: Re: Problem z Obrotami pomocy

Jasmin napisał:
ERWIN napisał:
Witam was jestem nowy na poczatku pozdrawiam wszystkich. mam problem ze swoim nissanem a mieanowicie chodzi o obroty.
oto objawy:
-zapalam rano autko i obroty skacza mi na 1800 po czym po tak 10 sekundach spadaja na 1500 zaczynam jazde przejade jakies 100m wciskam sprzegło obroty skacza znowu na 1800 po czym znowu po chwili spadaja na okolo 1500 jak juz sie slinik nagrzeje to jest tak naprzykłąd dojerzdzam do skrzyzowania wciskam sprzegło obroty skacza mi na 1300 po czym powoli ale to bardzo powoli spadaja na te 850 i juz tak zostaje i chodzi wszystko równiutko zaczynam znowu jechac znowu gdzies na jakims skrzyzowaniu wcisne sprzegło to znowu sytuacja podobna obroty 1200 -1300 po czym po dłuzszej chwili spadaja na 850 -900. Koledzy co to moze byc te obroty jakby sie zawieszały (dodam ze autko bardzo duzo pali 13-14 litrów to jest chyba cos nie tak ) silnik krokowy czysciłem przepustnice terz przeczysciłem swiece palec kopułka były wymieniane jest to nissan 1.6 16V na wielopunktcie. Bardzo prosze o wasze opinie dzieki z gory i pozdrawiam
-


Podbijam. Mam dokładnie takie same problemy jak ERWIN. niestety nie zapytam się co mu pomogło, bo ostanti raz był tutaj 347 dni temu, a to dość dawno

Z tym ze ja mam 2.0. Stawiam na silnik krokowy, przepustnica była czyszczona i po tym zabiegu CZASEM obroty spadną do 900, ale zwykle trzymają się swoich 1200 ... no i to na prawde zabawne gdy jadąc w korku na dwójeczce nie wadząc nikomu autko przy lekkim muśnięciu sprzęgła potrafi "samo" dodac gazu i zrobić żabkę do przodu ... iście fajowskie, dobrze że mam reflex Wink

Pozdrawiam,
G.


Silniczek krokowy ??? Sad

Wie ktoś ?? Ktokolwiek ??

Pozdrawiam,
g.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Mar 2010 14:57     Temat postu:

Witam, mam pytanie. Po założeniu stożka w silniku sr20de obroty spadają i gaśnie. Jak się zagrzeje to nie gaśnie, ale obroty spadają do 400 500;/ co robić??

edit: poprawiłem literówki, brak interpunkcji i dołożyłem polskie literki. Thomsonicus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Mar 2010 23:29     Temat postu:

??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Mar 2010 23:36     Temat postu:

krzychun7 napisał:
Witam, mam pytanie. Po założeniu stożka w silniku sr20de obroty spadają i gaśnie. Jak się zagrzeje to nie gaśnie, ale obroty spadają do 400 500;/ co robić??


Może jakaś fota jak to zamontowałeś ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Senior




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Mar 2010 1:20     Temat postu:

krzychun7 napisał:
Witam, mam pytanie. Po założeniu stożka w silniku sr20de obroty spadają i gaśnie. Jak się zagrzeje to nie gaśnie, ale obroty spadają do 400 500;/ co robić??

edit: poprawiłem literówki, brak interpunkcji i dołożyłem polskie literki. Thomsonicus


Też mi gaśnie kiedy odpale i odrazu rusze. Jak chwile silniczek pochodzi to lapie pozniej normalnie 700 -750 obr./min. i nie mam żadnego stożka itp. Typowa seria (SR20DE)

Nie wiem jaka jest przyczyna Mad

W sumie ja się z tym pogodziłem może Ty też to zrób Razz Razz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Mar 2010 2:07     Temat postu:

za montowałem tak tylko do seryjnego układu samego stożka wiec nie wiem...;/a przy seryjnym mam normalne obroty??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrrzow




Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 05 Mar 2010 20:13     Temat postu:

a sprawdzałeś czy wężyki od filtra powietrza są dobrze założone wystarczy że chociaż jeden wypadł tam z tyłu i już obroty będą złe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Mar 2010 23:41     Temat postu:

ok ale założyłem spowrotem seryjny i chodzi normalnie;/Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Senior




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Mar 2010 0:08     Temat postu:

Może gdy jest założony stożek to łapie lewego powietrza, a przy orginalnym jest wszystko szczelne. Nie wiem nie znam się na tym za dobrze Mad A może przy tym stożku powinna być poprowadzona rura Confused: a nie orginalne plastiki...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Senior dnia 06 Mar 2010 0:12 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Mar 2010 7:30     Temat postu:

krzychun7 napisał:
ok ale założyłem spowrotem seryjny i chodzi normalnie;/Sad


Może masz za mały/za duży (nieprawidłowo dobrany) filtr stożkowy. jaki to stożek ??
Można też po montażu stożka spróbować podregulować wolne obroty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 06 Mar 2010 7:57 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paxon




Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kłodzko
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Mar 2010 10:22     Temat postu:

Cytat:
Witam was jestem nowy na poczatku pozdrawiam wszystkich. mam problem ze swoim nissanem a mieanowicie chodzi o obroty.
oto objawy:
-zapalam rano autko i obroty skacza mi na 1800 po czym po tak 10 sekundach spadaja na 1500 zaczynam jazde przejade jakies 100m wciskam sprzegło obroty skacza znowu na 1800 po czym znowu po chwili spadaja na okolo 1500 jak juz sie slinik nagrzeje to jest tak naprzykłąd dojerzdzam do skrzyzowania wciskam sprzegło obroty skacza mi na 1300 po czym powoli ale to bardzo powoli spadaja na te 850 i juz tak zostaje i chodzi wszystko równiutko zaczynam znowu jechac znowu gdzies na jakims skrzyzowaniu wcisne sprzegło to znowu sytuacja podobna obroty 1200 -1300 po czym po dłuzszej chwili spadaja na 850 -900. Koledzy co to moze byc te obroty jakby sie zawieszały (dodam ze autko bardzo duzo pali 13-14 litrów to jest chyba cos nie tak ) silnik krokowy czysciłem przepustnice terz przeczysciłem swiece palec kopułka były wymieniane jest to nissan 1.6 16V na wielopunktcie. Bardzo prosze o wasze opinie dzieki z gory i pozdrawiam

mam to samo
tylko ze mi skacza na 1,1 1,2 max


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez paxon dnia 06 Mar 2010 10:23 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Mar 2010 23:43     Temat postu:

no ja mam simote do 250 km wiec nie wiem duży??jak myślicie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin