Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
problem z synchronizacją dwójki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 14 Lip 2006 5:01     Temat postu:

a ja kurde jakoś nie umiem Sad 1 pizda cisne daje 2 i "zgrzyt" Sad
Powrót do góry
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 14 Lip 2006 9:00     Temat postu:

wodny napisał:
a ja kurde jakoś nie umiem Sad 1 p.... cisne daje 2 i "zgrzyt" Sad

ech... Następny ze skojarzeniami dotyczącymi przedłużania gatunku Wink
Jak by tu napisać....
uważaj na język (ten polski, pisany) hehe [delikatnie grozi paluchem]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 14 Lip 2006 9:34     Temat postu:

ceremony napisał:
damianos napisał:
Podejrzewam, że miałem za nisko ustawione sprzęgło dłuższy czas i się sypneła synchronizacja. Teraz mam dużo wyżej, ale już jest po ptokach. Dowiem się, czy da się to zrobić, a jak nie to z czasem się wstawi skrzynię od sanek gti Twisted Evil

właśnie czy skrzynia od sunnego gti różni sie od tej w NXach gti? słyszałem że są krótsze przełożenia..


Dokładnie to samo słyszałem, że to najlepsza skrzynka do naszych nysek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 14 Lip 2006 22:17     Temat postu:

ceremony napisał:
nigdy nie wbijałem biegów na pólsprzęgle, szkoda mi jednak skrzyni.. zresztą nigdy nie miałem takiej potrzeby i tak daje jakoś radę Twisted Evil

Tak, ale Ty masz coś chyba koło 172KM, a ja miałem tylko 95 w serii a po tylu latach pewnie sporo ubyło, więc musiałem to jakoś nadrabiać. Możesz spytać się Czarka "Gościa" on może powiedzieć jak moje nismo dawało sobie rade. Elo
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 14 Lip 2006 22:20     Temat postu:

wodny napisał:
a ja kurde jakoś nie umiem Sad 1 pizda cisne daje 2 i "zgrzyt" Sad

Z czasem się nauczysz. Praktyka czyni mistrza Wink
Powrót do góry
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 14 Lip 2006 23:37     Temat postu:

Mrozu napisał:
wodny napisał:
a ja kurde jakoś nie umiem Sad 1 pizda cisne daje 2 i "zgrzyt" Sad

Z czasem się nauczysz. Praktyka czyni mistrza Wink


Albo skrzynia czyni zgrzyt, jak u mnie Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 15 Lip 2006 9:43     Temat postu:

Skrzynie od 2.0 mają podwójne synchro na 1,2,3 biegu ,więc i takiej skrzyni można dac radę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 15 Lip 2006 10:33     Temat postu:

tarsar napisał:
Skrzynie od 2.0 mają podwójne synchro na 1,2,3 biegu ,więc i takiej skrzyni można dac radę


W jakim sensie? Może synchro jest symetryczne jak trybik od piątki i wchodzi ładnie do góry nogami i jest git? Chociaż sam i tak bym nie zrobił raczej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 15 Lip 2006 11:08     Temat postu:

Mrozu napisał:
ceremony napisał:
nigdy nie wbijałem biegów na pólsprzęgle, szkoda mi jednak skrzyni.. zresztą nigdy nie miałem takiej potrzeby i tak daje jakoś radę Twisted Evil

Tak, ale Ty masz coś chyba koło 172KM, a ja miałem tylko 95 w serii a po tylu latach pewnie sporo ubyło, więc musiałem to jakoś nadrabiać. Możesz spytać się Czarka "Gościa" on może powiedzieć jak moje nismo dawało sobie rade. Elo


a no dawało dawało wynik 8,5 do setki tyle wyciagaly crx'y


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Lip 2006 12:34     Temat postu:

Gościu napisał:
Mrozu napisał:
ceremony napisał:
nigdy nie wbijałem biegów na pólsprzęgle, szkoda mi jednak skrzyni.. zresztą nigdy nie miałem takiej potrzeby i tak daje jakoś radę Twisted Evil

Tak, ale Ty masz coś chyba koło 172KM, a ja miałem tylko 95 w serii a po tylu latach pewnie sporo ubyło, więc musiałem to jakoś nadrabiać. Możesz spytać się Czarka "Gościa" on może powiedzieć jak moje nismo dawało sobie rade. Elo


a no dawało dawało wynik 8,5 do setki tyle wyciagaly crx'y

crxy 125 konne 1.6 nawet nie te na vtecu 160 konne, do setki fabrycznie mają 7,5 do setki Wink ale 8,5 to ma seryjny NX gti, raczej 95 koników tam nie było, musiało być coś koło 110 Twisted Evil przyznajcie się Very Happy
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 15 Lip 2006 16:07     Temat postu:

Co do CRX:

II generacja (88-92)

1600 16V ma 120PS (z Niemiec, byc moze inne mają 125PS) setka 8,5s, Vmax 205km/h.

1600 16V V-TEC ma 150PS, setka w 7,2s Vmax 222km/h

Widziałem dane przyspieszeń zmierzone profi - NX 1600 seryjny wyszedł 0-100 - 10,3s. Jeszcze było 0-96km (60MPH) ale nie pamiętam, chyba było 9,6s.

Natomiast Mrozu miał off kat, plus bogaaaatą mieszankę, plus szybkie wajchowanie. Wg mnie mógł zejść do 9 - 9,5s. A reszta to Gtechobajkopisarz:)

Ale trzeba przyznać , że GA16 ma potencjal jak na 1.6.Przecież w wersji USA na wielopunkcie mial w serii całe 110PS. Jeździłem parowa autami z 1.6 na pokładzie,ale w żadnym nie czuc takiego potencjału jak w NX. Parę modów mam w swoim, można rzec,że jest "odblokowany"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Lip 2006 17:28     Temat postu:

tarsar napisał:
Co do CRX:

II generacja (88-92)

1600 16V ma 120PS (z Niemiec, byc moze inne mają 125PS) setka 8,5s, Vmax 205km/h.

1600 16V V-TEC ma 150PS, setka w 7,2s Vmax 222km/h

Widziałem dane przyspieszeń zmierzone profi - NX 1600 seryjny wyszedł 0-100 - 10,3s. Jeszcze było 0-96km (60MPH) ale nie pamiętam, chyba było 9,6s.

Natomiast Mrozu miał off kat, plus bogaaaatą mieszankę, plus szybkie wajchowanie. Wg mnie mógł zejść do 9 - 9,5s. A reszta to Gtechobajkopisarz:)

Ale trzeba przyznać , że GA16 ma potencjal jak na 1.6.Przecież w wersji USA na wielopunkcie mial w serii całe 110PS. Jeździłem parowa autami z 1.6 na pokładzie,ale w żadnym nie czuc takiego potencjału jak w NX. Parę modów mam w swoim, można rzec,że jest "odblokowany"

W pełni się z Tobą zgodze, że G-tech zaniża, ale jak Gościu mierzył swojego to wyszło mu 10.5 a Endriu coś więcej. Mój w trakcie pomiarów miał wycięty kat, bogatą mieszanke, szybka zmiana biegów plus dobry start bez strat na kołach plus wyjęty filtr powietrza żeby nie stawiał oporów i żeby było więcej powietrza dla paliwa, do tego opony były napompowane na coś koło 3 bary. Jaką miał moc w takiej konfiguracji Confused: ciężko stwierdzić, ale to prawda, że te autko jak na taki silnik miało niezły potencjał. Moja Kobitka miała starego Civica "żelasko" z 91 roku z silnikiem 1.3 16V z kolektorem z kwasa i całym wydechem od El-Teca i z taką konfiguracją robiło się cify 1.5 a odemnie dostawał do ok.500m po dupie, ale jak on wrzucał 4 to mi już odjeżdzał (ale ważył 850kg a nie jak mój prawie 1100kg). Inną bajką było to, że w cifie obrotomierz zatrzymywał się na 8000obr/min a silnik kręcił się dalej.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 16 Lip 2006 18:13     Temat postu:

Mrozu napisał:
Inną bajką było to, że w cifie obrotomierz zatrzymywał się na 8000obr/min a silnik kręcił się dalej.

no bo to Honda, szybciej jeździ niż wygląda Wink
a crx 1.6 125 koni ma 7,5 i upieram się przy tym, bo widziałem to w dwóch katalogach jednym z 91 roku bodajże, a drugi raz w auto świecie, a 1.6 na vtecu jeździł w 7 do setki. przecież to takie małe i lekkie jest Rolling Eyes
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 16 Lip 2006 20:40     Temat postu:

Nasz miał 1.3 16V i niby tylko 75KM i koła 195/50/15, ale jeździł jak by miał zdecydowanie więcej. Na spalarni obieżdzał cify 1.5. To prawda,że nie wyglądają te auta na szybkie, ale są i to bardzo. W to,że CRX 1.6 125KM ma 7s do 100 jestem w stanie uwierzyć, bo to auto jest cholernie lekkie a do tego kręci się jak wiertarka.
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 17 Lip 2006 10:14     Temat postu:

No tak,ale praw fizyki nie przełamie. Dane za katalogiem z 90roku.Moc podana jest bez kata - jeszcze nie było norm Euro 1 itd. Wszystkie autka miały parę kucy więcej:)np Mazda 626coupe 88rdo90r 148KM,a potem równe 140KM. A więc tak to wygląda...

Honda CRX 1.6i-16V 88-90rok.
silnik R4E 16V
moc 96KW czyli 130KM, (później był tylko osłabsze - 120 lub 125PS.)
0-100: 8,1s
Vmax:212km/h
MASA ok.915kg

To by się zgadzało,bo wersja na Niemcy z 91roku ma 120PS i setke w 8,5s i Vmax 205km/h.
Co nie znaczy ,że z pewnymi modami nie dary zejść do 7,5s...

PS.Oczywiście część aut miała wczesniej kat-y i moce się nie zmieniły np. Vectra 2.0I było 115KM i tak zostało. Choć wiem,że były te motory na Francje miały nie 115 tylko 122KM... Takie detale,które ciężko zauważyc na codzień.


PS2. Co do samego CRX-a. Dość się go naoglądałem, ale wolę NXa,jakiś milszy wewnątrz. A Crx jest też faajny,ale ten rozstaw osi (2300mm...) i długość 380cm oraz wysokość 127cm mnie przeraża w kontakcie z czymkolwiek...No i miejsca zero z tyłu już całkowicie...Też ciężko znaleśc nie bitego i niekatowanego Laughing Rolling Eyes

PS3. Mrozu - piszesz,że ten Civ miał obrotek,z tego co wiem wersje DX czyli 1.3 16V (pojemność 1343cm3) nie miały obrotka wogóle w żelażkach... Dopiero ten motor 1.4 16v (pojemność 1396cm3) miał obrotek.Bo on mi wygląda na 1.4 z tymi osiągami,chyba ,że ten wydech tyyyle dał...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin