Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
problem z synchronizacją dwójki
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 12 Lip 2006 9:01     Temat postu: problem z synchronizacją dwójki

Coś mi się posypało z dwójką, zresztą już dosyć dawno. Czasem zgrzyta przy wrzucaniu, czasem mniej jak się wrzuci z wyczuciem. Ogólnie nieprzyjemna sprawa. Miał ktoś kiedyś ten problem? Co z tym fantem zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 12 Lip 2006 13:02     Temat postu:

Ja mam taki sam problem, ale narazie tego nie ruszam.
Powrót do góry
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 12 Lip 2006 13:31     Temat postu:

u mnie tak jest, na zimnym dwójka ciężej wchodzi.
Ponoć wymiana sprzęgła i oleju pomaga, ale u mnie wymieniłem olej i jest dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 12 Lip 2006 21:09     Temat postu:

ja to mam jak za szybko chcę wrzucić 2 to zgrzyta, ale jest na to sposób, wystarczy mocniej sprzęgło deptać, więc przysunąłem sobie fotel bliżej kierownicy i depczę w ten PEDAŁ ile się da i jest git wchodzi zajebiście szybko! Laughing
A tak na serio, to trzeba podciągnął sprzęgło tym motylkiem co jest pod maską i ustawić miejsce w którym ma "brać", ja mam ustawione dosyć nisko, bo tak mi jest wygodnie, ale jak ktoś lubi lekko dotykać tylko sprzęgło to można i tak..
aha to apropos dwójki było bo podobnie miałem ze wstecznym..
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 12 Lip 2006 21:52     Temat postu:

tak tak to prawda jak sie ciśnie jeden dwa trzy na szybciora to dwójka zazgrzyta, ale ja mam to z przywyczajenia ze starego auta z mojego kadzia bo tam dawałem pół sprzegła i dwójke mogłem wrzucać a tu trzeba depnąc na opur
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 12 Lip 2006 21:56     Temat postu:

Niestety częstym powodem zgrzytania biegów jest słaby synchronizator dlatego zgrzyta przy szybkiej zmianie, bo synchronizator nie jest w stanie wyrównać prędkości kół ze sobą współpracujących. Do szybkiej zmiany i lekkiego dotykania pedału sprzęgła idealna jast metalowa tarcza sprzęgła. Na niej po lekkim muśnięciu pedału od razu napęd się rozłącza a jak się puści to nie ma rzadnych poślizgów na sprzęgle tylko od razu ciągnie.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 13 Lip 2006 9:29     Temat postu:

Mrozu napisał:
Niestety częstym powodem zgrzytania biegów jest słaby synchronizator dlatego zgrzyta przy szybkiej zmianie, bo synchronizator nie jest w stanie wyrównać prędkości kół ze sobą współpracujących. Do szybkiej zmiany i lekkiego dotykania pedału sprzęgła idealna jast metalowa tarcza sprzęgła. Na niej po lekkim muśnięciu pedału od razu napęd się rozłącza a jak się puści to nie ma rzadnych poślizgów na sprzęgle tylko od razu ciągnie.

no i weź jeździj na takiej metalowej tarczy po mieście, to tylko na tor się nadaje.
wiesz.. czasem przydaje się poślizg sprzęgła jednak Wink a tak w ogóle to w naszych nysach da się super szybko wbijać biegi, trzeba tylko mocno i superszybko wciskać sprzęgło, sztuka warta opanowania, chociaż dosyć mozolna i czasem się o tym zapomina z wrażenia Very Happy
Powrót do góry
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 13 Lip 2006 11:37     Temat postu:

Podejrzewam, że miałem za nisko ustawione sprzęgło dłuższy czas i się sypneła synchronizacja. Teraz mam dużo wyżej, ale już jest po ptokach. Dowiem się, czy da się to zrobić, a jak nie to z czasem się wstawi skrzynię od sanek gti Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 13 Lip 2006 14:20     Temat postu:

damianos napisał:
Podejrzewam, że miałem za nisko ustawione sprzęgło dłuższy czas i się sypneła synchronizacja. Teraz mam dużo wyżej, ale już jest po ptokach. Dowiem się, czy da się to zrobić, a jak nie to z czasem się wstawi skrzynię od sanek gti Twisted Evil

właśnie czy skrzynia od sunnego gti różni sie od tej w NXach gti? słyszałem że są krótsze przełożenia..
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 13 Lip 2006 15:41     Temat postu:

Ceremony - nie sądzę. Osiągi idento, masa też b.podobna (1105 vs 1129), przełożenie główne 4,180 jest takie same. Być może 4 i 5 jest inne,ale Vmax jest też idento(210km/h) , choć wg mnie to NX ma bardziej aero kształt niż Sanki, co przy większych prędkościach jest b.ważne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 13 Lip 2006 16:34     Temat postu:

tarsar napisał:
Ceremony - nie sądzę. Osiągi idento, masa też b.podobna (1105 vs 1129), przełożenie główne 4,180 jest takie same. Być może 4 i 5 jest inne,ale Vmax jest też idento(210km/h) , choć wg mnie to NX ma bardziej aero kształt niż Sanki, co przy większych prędkościach jest b.ważne.

no i jest ładniejszy, a to też ważne dosyć Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 13 Lip 2006 16:55     Temat postu:

ceremony napisał:
no i weź jeździj na takiej metalowej tarczy po mieście, to tylko na tor się nadaje.
wiesz.. czasem przydaje się poślizg sprzęgła jednak Wink a tak w ogóle to w naszych nysach da się super szybko wbijać biegi, trzeba tylko mocno i superszybko wciskać sprzęgło, sztuka warta opanowania, chociaż dosyć mozolna i czasem się o tym zapomina z wrażenia Very Happy

Jeździłem ostatnio sc na metalowym sprzęgle i było ok. Co do szybkiej zmiany w naszych nyskach to się zgodze, że się da. Pare osób słyszało jak zmieniam biegi na spalarni na pół sprzęgle i o ile lecsze czasy miałem dzięki temu.
Powrót do góry
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13 Lip 2006 17:51     Temat postu:

Ech w moim NXie tak pieknie skrzynia dzialala zero zgrzytow...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 13 Lip 2006 21:06     Temat postu:

Endriu w moim też nie zgrzytała. Czasem tylko jak wbijałem biegi na pół sprzęgle, ale niestety i stety rozstałem się dziś z moim autkiem.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 13 Lip 2006 23:03     Temat postu:

nigdy nie wbijałem biegów na pólsprzęgle, szkoda mi jednak skrzyni.. zresztą nigdy nie miałem takiej potrzeby i tak daje jakoś radę Twisted Evil
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin