Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
"Znowu" obroty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasmin




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City

PostWysłany: 03 Lip 2006 22:37     Temat postu: "Znowu" obroty

Witam!

Na wstępie chciałbym powiedzieć "CZEŚĆ" wszystkim użytkownikom Nysek. Jedna taka stoi pod domem (nie moja) druga, pod sklepem, w ktorym robie zakupy i sa tak piekne, ze postanowilem sobie takie autko sprawic! Czytam Wasze forum od 3 tygodni, lecz dopiero teraz postanowilem napisac, gdyz wlasnie otarlem sie o zakup i mysle, ze potrzebuje Waszej opini.

Znalazlem cudowna Nyske. Blachy w bardzo dobrym stanie, pelna opcja, silnik 1.6 na wtrysku - slowem, juz miala sie odbyc transakcja. Ale pojawil sie zonk (wczesniej, tj 2 tygodnie temu przy pierwszych ogledzinach autko tego nie robilo).

Symptomy:
- odpala pieknie, pracuje rowno, trzyma podrecznikowe 1000 obr.
- po dodaniu gazu, pieknie wspina sie na obroty,
- ZONK, po odpuszczeniu gazu obroty spadaja do 500 i mniej, silnik dławi się, ksztusi, sprawia wrazenie, jakby chcial zgasnac, po czym po dluzszej chwili obroty wracaja do siebie. Dzieje sie tak teraz za kazdym razem, nie wazne ile chodzi, czy jest zimny czy rozgrzany.

Koles sprzedajacy auto (wlasciciel komisu, autko stoi u niego ponad miesiac) twierdzi, ze wystarczy wymienic swiece i kable, ale dwoch niezaleznych mechanikow ktorych sie radzilem twierdza, ze to moze byc silnik krokowy, albo zawor powietrza (zaden niestety auta nie widzial i nie chce tego zmieniac, jestem na etapie gromadzenia danych). Jak myslicie, co to moze byc? Czy ktos z Was spotkal sie z taka usterka i pokonal ja?


Z gory dzieki i pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 03 Lip 2006 22:51     Temat postu:

Witam Cie i od razu powiem, że ja mam tak u siebie od kiedy założyłem wałki rajdowe i zacząłem kombinować z ciśnieniem paliwa w listwie wtryskowej i mapami paliwowymi.. Rolling Eyes u mnie prawdopodobnie spowodowane jest to modami które w żadnym przypadku nie miały powodować polepszenia kultury pracy silnika, tylko jego moc. Mi to właściwie nie przeszkadza, z tym że w mojej nysie to jest zazwyczaj na zimnym silniku, czasem też na ciepłym, ale nigdy na gorącym. W okresie ziomowym zdażało się to częściej, ale potem po przestrojeniu map paliwa częstotliwośc spadła i teraz jest sporadyczne.

W Nissanie seryjnym to na 90% silnik krokowy, który ja już mam wymieniony, albo spadek napięcia na przewodach, czyli nic nowego Ci nie powiedziałem ale też mi się tak wydaje.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 04 Lip 2006 10:55     Temat postu:

Tak jak przedmówca - na 90% silniczek krokowy. Wyjąć, przemyć, założyc z powrotem, powinno banglać...
Powrót do góry
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 04 Lip 2006 20:00     Temat postu:

Embarassed a gdzie mozna go znalezc? wstyd sie przyznac ale nie wiem Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 04 Lip 2006 20:51     Temat postu:

Sciagnij stad ktorys z manuali, przejrzyj. Chetnie wrzucilbym fotke z mojego czyszczenia przepustnicy/zaworka wolnych ale nie mam na stanie :/
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 04 Lip 2006 23:22     Temat postu:

U mnie dzieje sie to samo, lecz mi to nie przeszkadza. Moi mechanicy mówią że to regulator biegu jałowego, ale nie jest to sprawdzone.Wszystko było czyszczone, świece wymieniałem ale nie pomogło. Narazie jeżdże i sie nie martwię.
Powrót do góry
0l0




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 205
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SG\Gliwice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Lip 2006 10:21     Temat postu:

też tak mam

u mnie często pomaga włączenie dmuchawy na 1 tzn zawsze juz tak jeżdze. Jak mam na nawiem 0 to czesto obroty mam okolo 500 a jak nam na 1 albo wiecej lub tylna szybe wlacze to jest ok.
Ponoc wzbogaca sie wtedy mieszanka paliwe i sa wtedy lepsze obroty.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 12 Lip 2006 22:08     Temat postu:

U mnie też tak jest, ale problem pojawił się jak zapchałem zawór EGR. Z resztą od tamtego czasu auto duzo więcej mi pali i mocno się podlewa i zapewne dlatego ma nierówne obroty, ale jakoś mi to wszystko nie przeszkadz, bo mało nim jeżdze na codzień a dzięki bogatej mieszance lepiej jeździ.
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 12 Lip 2006 22:53     Temat postu:

To ciekawe Mrozu, u mnie po odpięciu (nie zatkaniu 2groszówkami) EGR-a spalanie nie zmieniło się nic a nic. - Ostatnio w trasie 5,7l. Obroty też oki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 12 Lip 2006 23:05     Temat postu:

tarsar napisał:
Ostatnio w trasie 5,7l


Albo masz w swoim 100NXie silnik jakiś od corsy 1.0 ECO albo nie wiem co jest grane Mi poniżej 7 za cholere nie zejdzie. Do ilu obrotów kręcisz auto i jaką prędkością jeżdzisz w trasie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 13 Lip 2006 0:22     Temat postu:

Mój w trasie zanim zatkałem EGR spalił coś koło 6L a na dzień dzisiejszy norma po mieście jest 12L, jak jeźdze nie dotykając gazu 10L a jak troszke poszaleje to podchodzi czasem do 16L, ale tak jak wcześniej wspominałem jest mocno zalewany bynajmniej tak wyszło na analizatorze spalin.
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 13 Lip 2006 9:59     Temat postu:

Mrozu, ale przynajmniej jedzie jak rakieta:)

Sebol - jak w trasie lecę to spokojnie - przeważnie 90km/h ,luzuję z górki, wyprzedzam normalnie.Mieści mi się w 6 luzem:) W tamtym roku jadąc na Słowację w 5osób + bagaż (po drogach krajowych, nie autostradach) w 323F 1.6 wszło mi 5,5litra.Sam byłem w szoku. W cyklu mieszanym ostatnio regularnie mieszcze się 6.5 -7. Może to zasługa też prz.zapłonu. Aze jak był mróz ,gdzie inne auta mi wychodziły 8-11,to zarówno Mazda jak i NX wychodził 7-7,5l. Pewnie czasem coś więcej weźmie,bo wiadomo,trzeba czasem nieco "poprostować zawory" Ale średnia jest jaka jest. Widocznie mam udany egzemplarz + jestem być może mistrzem ekonomicznej jazdy...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 13 Lip 2006 16:48     Temat postu:

Tarsar jeździł jak rakieta, bo dzis go sprzedalem.
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 13 Lip 2006 21:22     Temat postu:

Mrozu napisał:
Tarsar jeździł jak rakieta, bo dzis go sprzedalem.


Oops, no szkoda- ładny był. Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 14 Lip 2006 9:38     Temat postu:

lukasz_lublin napisał:
Embarassed a gdzie mozna go znalezc? wstyd sie przyznac ale nie wiem Embarassed


Szukałem w tych manualach, ale nie idzie się połapać. Więc jak ktoś umiałby wytłumaczyć... byłbym bardzo wdzięczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin