Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

BLOS BLOS BLOS !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Kwi 2007 11:20     Temat postu:

HUBERT napisał:
Parę osób miało kłopot z przygasaniem silnika tak jak w twoim przypadku niemieli oni jednak lpg. Według mnie na przygasanie niema wpływu instalacja lpg ani stożek. Temat był chyba na forum NKP.U kilku osób było to zależne od pogody a dokładniej od tego czy powietrze na zewnątrz było zimne czy cieple.

Ja w zeszłym roku wyczyścił dolot i do tej pory jest gti



No to racja Hubert ale racja z tzw. prawd oczywistych. Takie "falowanie" obrotów pod wpływem wzrostu temp. zawsze występuje, dodam tylko że u mnie np. w lecie od poziomu ok. 1000 obr/min. do ok. 800 obr/min.
Problem polega na tym że w moim (opisywanym wyżej przypadku) falowanie było w 10 stopniu skali boforta i schodziło do min. 200 obr/min co powodowało gaśnięcie silnika. Na szczęście jak już setki komentarzy wyżej napisałem problem rozwiązałem, kłopoty zniknęły, temat uważam za zamknięty.


p.s. wszystkim dziękuję za pomoc, zarówno za tą szczerą, nieszczerą, przemyślaną i nieprzemyślaną, liczy się każda.



Rav napisał:
red_shogun napisał:
Jednak nie byłbym sobą gdybym nie dorzucił czegoś od siebie hehe...


Co fakt to racja.

Co do fotek jak to jest rozwiązane u mnie, ostatnio mam naprawdę mało czasu, im cieplej tym więcej pracy - taka branża Wink Nawet nie skończyłem na tiptop CAI ale jak wiadomo prowizorki są najtrwalsze.

Pozdrawiam.


Spoko juz się pogodziłem z faktem, że fotek z Twoim blosem nie ujrzę, w końcu faktycznie zamieszczenie zdjęć na jakimś serwerze bywa czasochłonne (sam tego doświadczyłem), no a przecież wysłanie emaila z fotkami też wymaga roboty na całą dniówkę, więc już nie naciskam.

Potwierdzam prowizorki są najtrwalsze.

Również pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gomes




Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: 30 Gru 2007 11:00     Temat postu:

Witam. Tez zastanawiam sie nad blosem ale posiadam taki reduktor: Parownik Tomasetto Elektronik 140 HP zintegrowany z filtrem AT07 ( [link widoczny dla zalogowanych] ). Jest on niby do 140 koni wiec chyba jest zly do mojego 1.6 gaznikowaca (kiedys 90 ciekawe ile teraz). Nie wiem czy on posiada tam mikser czy tylko sam filterek bo z tego co czytalem to blos wlasnie zastepuje mikser ?

2 ptanko to czy jak jade na gazie mieszanka idzie przez gaznik i tam moze cos zamulac? (np przez brudny gaznik).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 01 Sty 2008 18:24     Temat postu:

Witaj. ten redukotr daje rade, tak mieszanka przechodzi przez gaznik, ale czystosc jego nie ma ogromnego wplywu jak przy bezynie.

ostatnio opatentowalem elegancki dolot do blosa, jest jeszcze w fazie przejsciowej na jakis kiepskich komponeneetach, ale dziala rewelacyjnie.

postaram sie cos wam napisac o calym tym blosie, jego regulacji, zaplonie, wplywie dolotu na prace silnik. ale to pod koniec stycznia.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zwoli




Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia

PostWysłany: 11 Mar 2008 19:14     Temat postu:

Powiedzcie gdzie się reguluję dawkę gazu w blosie. Są dwa pokrętła i teraz które ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Mar 2008 19:41     Temat postu:

Zwoli napisał:
Powiedzcie gdzie się reguluję dawkę gazu w blosie. Są dwa pokrętła i teraz które ?


Już nie będę mówił żeście są wygodni, tylko zapodam po raz enty tą instrukcję:
[link widoczny dla zalogowanych]

Gościu napisał:
ostatnio opatentowalem elegancki dolot do blosa, jest jeszcze w fazie przejsciowej na jakis kiepskich komponeneetach, ale dziala rewelacyjnie. postaram sie cos wam napisac o calym tym blosie, jego regulacji, zaplonie, wplywie dolotu na prace silnik. ale to pod koniec stycznia.
Pozdrawiam


Mamy połowę marca


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 11 Mar 2008 19:43 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zwoli




Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia

PostWysłany: 11 Mar 2008 19:51     Temat postu:

Dzięki Red,

już miałem pisać że nie trzeba mi odpowiadac, bo przypomiało mi się że mam instrukcje do blosa a tam wszystko pisze, ale mnie wyprzedziłeś hehe Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 11 Mar 2008 19:56     Temat postu:

No dobraa Red przyszykuje materiał.

p.s czy nasza stronka działa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Mar 2008 20:01     Temat postu:

Gościu napisał:
p.s czy nasza stronka działa?


Podobno niet, zatem proponuje wrzucić np. na Picasa Google chronologicznie jakieś foty z opisem i gotowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Paź 2008 8:45     Temat postu:

próbowal ktoś obrócić blosa do góry nogami ?
doczytalem na NKP ze lepiej działa niz pod kątem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 25 Paź 2008 11:30     Temat postu:

ja mam do gory nogami :] i dzial czy lepiej nie wiem nigdy nie mialem normalnie :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Gru 2008 19:35     Temat postu:

Mam pytanie odnosnie reduktora + blos
zakupilem dzis :



a pytanie brzmi :
Którą z tych dwóch śrubek w reduktorze odkrecić na max ? Czy trzeba obie regulowac ?

[mi sie wydaje ze tą dużą czarną, ale jak wy macie ? ]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stoo dnia 18 Gru 2008 19:36 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzybu




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Gru 2008 20:43     Temat postu:

stoo napisał:

a pytanie brzmi :
Którą z tych dwóch śrubek w reduktorze odkrecić na max ? Czy trzeba obie regulowac ?
[mi sie wydaje ze tą dużą czarną, ale jak wy macie ? ]


U siebie wykręcałem właśnie tą dużą czarną, ta u góry reguluje obroty na biegu jałowym. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 19 Gru 2008 2:08     Temat postu:

Czarna wykrecasz a ta u gory na plaski srubokret jest od cisnienia, nie ruszać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Gru 2008 7:52     Temat postu:

podziękował

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Gru 2008 17:54     Temat postu:

wymiana reduktora pomogłą ...
brak dziury powyzej 4rpm
prawie jak na PB chodzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin