Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

dużo pali
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
panas3




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Kwi 2010 14:30
PRZENIESIONY
14 Kwi 2010 14:48     Temat postu: Maly duzy problem z moja seteczka :)

Witam. Od dluzszego czasu mam problem z moja setka... Jest to model z zilnikiem 1.6 90 KM (gaznik). Problem polega na tym ze auto duzo pali... Przy bardzo spokojnej jezdzie auto w miescie pali jakies 10-12 litrow benzyny. pare dni temu wymienilem termostat bo byl uszkodzony ale wydaje mi sie ze zbytnio roznicy nie ma... Moje podejrzenia padly wiec na sonde lambda. Nie mam pojecia jak sie ja sprawdza lecz gdzies na roznych forach wyczytalem ze najlepiej jest rozgrzac silnik i odlaczyc sonde. Tak wiec zrobilem a auto jak chodzilo z sonda tak chodzilo bez niej... obroty to samo wkrecal sie i opadal z obrotow tak samo... Jeszcze jedno co moge powiedziec ze jak np jade sobie i nagle dam luz to obroty spadna do 500 i dopiero po chwili wracaja na 900. Z tylu gaznika zauwazylem jeden wlot gdzie wpadalo powietrze. Byl tam wezyk. Tym wlotem dostawalo sie za duzo powietrza. Gdy go zatkalem obroty sie unormowaly. Auto mialo kiedys wmontowany gaz lecz wymieniany byl silnik i zrezygnowalem z zamontowania gazu. Jezeli jest ktos z wroclawia kto moglby pomoc chetnie poprosze o takowa
Pozdrawiam i prosze o pomoc...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Kwi 2010 18:10     Temat postu:

mi pali 10l i to standard.jak ci pali 12 albo wiecej to sprawdz sonda lambde

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Kwi 2010 19:01     Temat postu:

zacznij od sady, u mnie ona miala najwiekszy wplyw na spalanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Kwi 2010 20:09     Temat postu: Re: Maly duzy problem z moja seteczka :)

panas3 napisał:
Witam. Od dluzszego czasu mam problem z moja setka... Jest to model z zilnikiem 1.6 90 KM (gaznik). Problem polega na tym ze auto duzo pali... Przy bardzo spokojnej jezdzie auto w miescie pali jakies 10-12 litrow benzyny. pare dni temu wymienilem termostat bo byl uszkodzony ale wydaje mi sie ze zbytnio roznicy nie ma... Moje podejrzenia padly wiec na sonde lambda. Nie mam pojecia jak sie ja sprawdza lecz gdzies na roznych forach wyczytalem ze najlepiej jest rozgrzac silnik i odlaczyc sonde. Tak wiec zrobilem a auto jak chodzilo z sonda tak chodzilo bez niej... obroty to samo wkrecal sie i opadal z obrotow tak samo... Jeszcze jedno co moge powiedziec ze jak np jade sobie i nagle dam luz to obroty spadna do 500 i dopiero po chwili wracaja na 900. Z tylu gaznika zauwazylem jeden wlot gdzie wpadalo powietrze. Byl tam wezyk. Tym wlotem dostawalo sie za duzo powietrza. Gdy go zatkalem obroty sie unormowaly. Auto mialo kiedys wmontowany gaz lecz wymieniany byl silnik i zrezygnowalem z zamontowania gazu. Jezeli jest ktos z wroclawia kto moglby pomoc chetnie poprosze o takowa
Pozdrawiam i prosze o pomoc...


aha i jak chcesz mieć pewność jak sprawdzić sonde czy jest sprawna ktoś nie tak dawno opisywał jakie powinna mieć napiecia na rozgrzanym silniku przy danych obrotach. a co do spalania to masz pewność ze ssanie się wyłącza? jakie masz obtory na jałowym na rozgrzanym silniku? jakie robisz średnio dystansy od odpalenia zimnego silnika? pozdr


edit: tematykę błędów proszę kontynuować w temacie -=tutaj=-, tam zostały przeniesione Wasze posty. Kilka postów zostało wysłane w krainę wiecznych łowów, nie traktowały o niczym sensownym ani nie były na temat. To jest temat nt. spalania i tego się trzymajmy. Thomsonicus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nekoro




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Kwi 2010 11:36     Temat postu:

Witam, ja ostatnio liczyłem u siebie średnie spalania, wyszło mi 8,3, z tym że na 300 km przejechane połowa moja po mieście przy jeździe ok 4000rpm, a resztę tatuś testował na trasie, wiec wydaje mi się że tyle GA16 powinien palić. Poza tym ludzie- japońskie samochody od zawszy kochały wysokie obroty, do takiej jazdy zostały one stworzone i jazda przy 2000rpm to jak trzymanie szczeniaka charta w klatce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Kwi 2010 19:49     Temat postu:

nekoro zgadzam sie z Toba 3tysie i powyzej ten samochod zyje
moja setka na wtrysku miasto 9-10 jazda malo ekonomiczna [lubie sie szybko oddalic od kazdego skrzyzowania]
trasa 4osoby 110>>wioski 130-40 poza wioskami do 160 expresówkami = 6,8 wynik po przelocie 874km


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Kwi 2010 0:22     Temat postu:

ja nie wiem jak wy liczycie spalanie.. mi ponizej 10 l ciezko zejsc w miescie. raz .... fakt udało mi się w malym miescie zmiescic w 7,2 ale jezdzilem jak prawdziwy emetyt. a cos mi sie nie chce wierzyc ze przy sredniej 140km/h spalanie wyszlo niecale 7 litrow.... jak przy TDI przy takich predkosciach spalanie wynosi okolo 7 litrow....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Kwi 2010 6:56     Temat postu:

6.8 litra to jest wynik jazdy mieszanej po za miastem obwodnice drogi przez wioski itd co trzeba bylo jechac tak 110 albo jechalo sie za tirem 90 ktorego ciezko bylo wyprzedzic no ale jak sie wylecialo na expresowke to jak pisalem do 160 lecialem wiec moja srednia gdzies taka predkosc to mysle w granicach 120-130 6.8 to za malo spalila??Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez molo dnia 17 Kwi 2010 6:59 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Kwi 2010 11:02     Temat postu:

no wydaje mi się przy benzynowym silniku 1,6 i takich predkościach mało możliwe. ale wsumie moooże. jak tak masz to tylko pozazdrościć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Kwi 2010 11:30     Temat postu:

dystrybutor raczej mnie nie oszukal Wink moze na gaznikowcu bylo by to niemozliwe bo wiadomo cos sie rozleguluje czy cos
drugi przyklad zatankowalem za 5dyszek wyszlo niecale 12 litrow jazda do bilgoraja i spowrotem lubelacy wiedza jaka jest droga wiec max predkosc jaka rozwijalem to bylo 120 a tak po 90 100 no i za te 5 dyszek obrucilem 193km tylko ze tu juz niebylo tankowane do pelna podejzewam ze 6.2-3 mogla lyknac wskazowka zatrzymala sie w podobnym miejscu jak wyjezdzalem czyli przed rezerwa
udowadniac nie musze wiem co i jak i jestem zadowolony jak wyjade w trase gorzej z ta jazda po miescie jak co 100km mi dyszka ubywa Rolling Eyes no a w zimie gdzies 12 13 potrafi sobie wziasc Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez molo dnia 17 Kwi 2010 11:44 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Kwi 2010 11:44     Temat postu:

ten gaźnik jak jest nie ruszany to nic nie powino sie z nim dziac. ja musze porzadnie przegonic wkoncu auto na trasie by obadać spalanie i go odmulić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Kwi 2010 22:20     Temat postu:

Ja mam ruszany gaźnik. Dwa razy do roku staram się znaleźć kogoś kto potrafi to cudo wyregulować. Teraz jeżdżę na LPG, ale na benzynie u mnie w mieście przy normalnej jeździe koło 8 litrów palił. Teraz, na LPG i gumach 205 pali jakieś 11L gazu, w zimie spada na jakieś 9-10 (bo zimówki 175). W trasach przelotowych jadąc 120-130 pali mi 10 litrów na letnich kółkach. Myślę, że tragedii nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nekoro




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Kwi 2010 7:57     Temat postu:

Przy tych osiągach to jest bardzo zadowalające spalanie, poza tym jadąc bez dachu mina wyprzedzanego kierowcy peugota 206 cc przy 170km/h była bezcenna Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nekoro dnia 18 Kwi 2010 8:06 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bziuk




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Kwi 2010 17:16     Temat postu:

kurde chłopaki ratujcie ! mój 2.0 przy normlanej jeździe po mieście drugi raz pod rząd spalił mi 16-17 litrow :/ teraz wlałem mu ponad 20 litrow przejechalem troche ponad 50 km i już połowy tego co było nie ma :/ zaobserowałem, że w kabinie śmierdzi czasem benzyną, i ogólnie bardzo smięrdzi spalinami jak się jedzie przy otwartej szybie.. wymieniane były ostatnio swiece, filtr powietrza i loeju razem z olejem. Nie wyrobie tak dalej z ciągłym tankowaniem ;/ macie jakies pomysły, sugestie ? co zrobić, jak zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Kwi 2010 17:53     Temat postu:

Sprawdzić gdzie cieknie, bo myślę że nawet przy uszkodzonym przepływomierzu takiego hardkoru by nie było. Mi podobnie pali jak ciągle na ssaniu jeździ, nie wiem jak to w SR zmierzyć, może lambdę sprawdzić podczas ruchu czy wskazuje na mocno bogatą mieszankę?
Wjedź na kanał i dobrze obejrzyj przewody paliwowe, może gdzieś zahaczyłeś podłogą. Jeśli gdzieś ucieka w trakcie jazdy to może spróbować położyć pod autem jakiegoś papieru (gazety czy coś na czym będzie ew. widać gdzie cieknie) i pogazować trochę. Może też gdzieś ciec w komorze silnika?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 19 Kwi 2010 17:55 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin