Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

GAZ do GTI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 30 Sie 2006 19:56     Temat postu:

Kwi@t napisał:
red_shogun napisał:
nie przesadzajcie profanacja i szczyt ryzyka zaczynaja sie dopiero wtedy jak pod stację LPG podjezdza Nismo 240sx lub 350z Razz


Ja poprostu nie uważam tego środka napędu. Owszem można to założyć do rodzinnego auta które ma służyć do jazdy do roboty i dalekie wypady z rodzinką ale... ale nie do sportowego auta! A już szczególnie do mocniejszych wersji jak np GTI

Tylko mi nie mów, że NX 1.6 jest sportowym autem. 2.0 jako sportowe auto? Też nie bardzo. Bo co to za sportowiec bez seryjnej szpery, z budą miękką jak ... Confused To nawet maluch jest sztywniejszy.
Kwi@t napisał:

Dla mnie jest to śmieszne, jak kogoś nie stać na utrzymanie takiego auta to niech kupi jakieś 1.0l na gazie i będzie jeździł tanio i oszczędnie>

Ile jeździsz miesięcznie? Albo niewiele, albo masz bardzo dobrze płatną pracę. Bo gdybym ja w tej chwili jeździł na benzynie to moje miesięczne wydatki na paliwo wyniosły by ok. 1/5 wartości samochodu. Trochę sporo, nie uważasz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 30 Sie 2006 20:19     Temat postu:

marthen napisał:
Kwi@t napisał:
red_shogun napisał:
nie przesadzajcie profanacja i szczyt ryzyka zaczynaja sie dopiero wtedy jak pod stację LPG podjezdza Nismo 240sx lub 350z Razz


Ja poprostu nie uważam tego środka napędu. Owszem można to założyć do rodzinnego auta które ma służyć do jazdy do roboty i dalekie wypady z rodzinką ale... ale nie do sportowego auta! A już szczególnie do mocniejszych wersji jak np GTI

Tylko mi nie mów, że NX 1.6 jest sportowym autem. 2.0 jako sportowe auto? Też nie bardzo. Bo co to za sportowiec bez seryjnej szpery, z budą miękką jak ... Confused To nawet maluch jest sztywniejszy.
Kwi@t napisał:

Dla mnie jest to śmieszne, jak kogoś nie stać na utrzymanie takiego auta to niech kupi jakieś 1.0l na gazie i będzie jeździł tanio i oszczędnie>

Ile jeździsz miesięcznie? Albo niewiele, albo masz bardzo dobrze płatną pracę. Bo gdybym ja w tej chwili jeździł na benzynie to moje miesięczne wydatki na paliwo wyniosły by ok. 1/5 wartości samochodu. Trochę sporo, nie uważasz?


Nie napisałem ze 1.6l jest sportowym autem...
Ale niue oszukujmy się, NX na rodzinne auto nie wygląda i nigdy nim nie był... To auto poprostu wygląda na szybsze niż jest faktycznie.
Poza tym zależy co kryje się w twoim rozumieniu pojęcia auta sportowego?
Jeżdze dosyć sporo... codziennie do roboty... a i do kobiety ponad 100km mam a potrzeby są Twisted Evil Laughing
Ale jeśli ktoś decyduje się na kupno np GTI a potem zakłada GAZ to dla mnie jest to bez sensu. Sam nie mam 2.0 gti tylko 1.6l a I TAK NIGDY nie założył bym gazu... Poprostu nie mam zamiaru zaglądać zbyt często pod maske żeby zajmować się regulacjami pierdołami i awariami, poprostu jade na stacje leje PB98 i jest dobrze, nie narzekam, na lepszym paliwie nawet pali mniej:-) a w dodatku mam zamiar nieco przerobić ten silniczek ale nie w strone spadku mocy
PS: prace mam jaką mam, jeżdze sobie ciężarówką po kraju
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 30 Sie 2006 20:54     Temat postu:

Kwi@t napisał:
Poza tym zależy co kryje się w twoim rozumieniu pojęcia auta sportowego?

Samochód nadający się do sportu I tak, wściekły hothatch w stylu Uno Turbo czy Saxofon VTS nim jest, ale już NX 2.0 nie. Bo on jest bulwarowym cruiserem z bajerem w postaci targi. Tak samo jak Calibra - ot zabawka dla chłopców, którzy marzą o sportowym aucie na które w rzeczywistości ich nie stać.
To nie moc decyduje o charakterze auta. Bo gdyby nią się kierować, to wyjdzie że S600 jest stworzony do wyścigów Laughing Starsi stażem na forum pewnie pamiętają takiego jednego, co się upierał że Prosiak 928 jest świetnym autem wyścigowym... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 30 Sie 2006 22:24     Temat postu:

marthen napisał:
Starsi stażem na forum pewnie pamiętają takiego jednego, co się upierał że Prosiak 928 jest świetnym autem wyścigowym... Very Happy

A no bylo, bylo... i na dodatek bylo smiesznie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 30 Sie 2006 22:44     Temat postu:

marthen napisał:

Samochód nadający się do sportu I tak, wściekły hothatch w stylu Uno Turbo czy Saxofon VTS nim jest, ale już NX 2.0 nie. Bo on jest bulwarowym cruiserem z bajerem w postaci targi.

I tu się z Tobą nie zgodzę, bulwarowym criuserem to jest Mercedes SL 55 AMG w kabriolecie,a hothache to są te właściwe wersje "zwykłych" seryjnych samochodów, którymi powinny być już od początku. Very Happy
marthen napisał:
To nie moc decyduje o charakterze auta.

To w takim razie przeczysz sam sobie, bo czym jest według Ciebie Uno turbo, Saxo VTS, 106 GTI, 205 GTI, 206 RC, Mini Cooper S, Escort RS, Ibiza Cupra, Golf GTi, Clio sport, Punto HGT, Bravo GT, oraz 100NX GTi, Sunny GTi, Almera GTi? Czy nie są to samochody klasy GTI ze zwiększoną mocą i tak naprawdę nie do końca dobranymi do niej hamulcami i zawieszeniem, a do tego ten kwadratowy wygląd.. Przecież wszystkie są najmocniejszymi wersjami seryjnych modeli i według jednych każdy z nich jest autem sportowym, a według drugich to tylko małe zabawki dla ubogich, którzy chcą poczuć namiastkę auta wyścigowego jadąc z punktu A do punktu B.
Nie możesz rozdzielać 100NX GTI a Saxo VTS i Uno Turbo, że pierwszy to nie jest auto sportowe a te dwa tak. Przecież Saxo(dla mnie super autko) to małe gówno o wyglądzie seryjnego auta, a 100NX to sportowe (z wyglądu) auto o rzeczywistych osiągach wyprzedzających większość wymienionej konkurencji.. nie wiem dlaczego targa miała by być problemem, dla mnie zakręty nigdy nie stanowiły problemu z dachem, czy bez, szczerze.. jeżdżąc tym samochodem przez ponad 3,5 roku nigdy nie zauważyłem nawet zeby jego karoseria była zbyt miękka przy szybkiej jeździe. Jadąc powoli po dołach czuć, że napewno jest mniej sztywna, niż w autach z twardym dachem, ale to przecież nie dyskwalifikuje NXa jako auta sportowego, którym z resztą według mnie jest w 120% a dach targa nadaje mu tylko "smaczku" podobnie jak w Porsche 911, Suprze, 300ZXie, Pontiacu TransAmie i kilku innych autach wyścigowych z "giętką" karoserią. [/code]
Powrót do góry
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Sie 2006 22:50     Temat postu:

podzielam zdanie Marthena. nx nie jest autem sportowym [a już 1.6 to napewno]. tak, to nie jest rodzinne auto. ale raczej jako 2 czy 3 samochód w rodzinie a nie główny środek transportu. tym samochodem robisz sobie wypady gdzieś za miasto a nie jeździsz po torze. nx gti- jest mocniejsze i szybsze ale sportowym autem nie jest. niby czemu miałby być?
co do gazu- kilka lat temu mówiłem stanowcze nie, ale teraz się do tego przekonałem i sobie cenię. jak się sporo jeździ to się docenia zdecydowanie niższe koszty. a przy codziennym jeżdżeniu nie wiem jak wy ale nie próbuję się z każdym i nie ścigam się z własnym cieniem. chcę szybciej jechać- przerzucam się na benzynkę.. ale po co mam ciągle jeździć na benzynie która kosztuje ok 4.60zł jak mogę tankować gaz za maks 2.06? i naprawdę jak jest dobrze wyregulowany gaz to można dynamicznie jeździć.
ale np do nx'a co ma Ceremony gazu bym nie wstawiał bo koncepcja tego auta nie była taka żeby jeździć tanio i bez przerwy. ale jak ktoś nie ma takich planów to dlaczego ma rezygnować z gazu w nxie?
jasne że są samochody których wręcz nie wolno gazować bo to zbrodnia przeciwko ludzkości ale nx do tej grupy nie należy.
ot moje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 31 Sie 2006 6:35     Temat postu:

ceremony napisał:
marthen napisał:

Samochód nadający się do sportu I tak, wściekły hothatch w stylu Uno Turbo czy Saxofon VTS nim jest, ale już NX 2.0 nie. Bo on jest bulwarowym cruiserem z bajerem w postaci targi.

I tu się z Tobą nie zgodzę, bulwarowym criuserem to jest Mercedes SL 55 AMG w kabriolecie,a hothache to są te właściwe wersje "zwykłych" seryjnych samochodów, którymi powinny być już od początku. Very Happy

To czym jest NX w takim razie?
ceremony napisał:

marthen napisał:
To nie moc decyduje o charakterze auta.

To w takim razie przeczysz sam sobie, bo czym jest według Ciebie Uno turbo, Saxo VTS, 106 GTI, 205 GTI, 206 RC, Mini Cooper S, Escort RS, Ibiza Cupra, Golf GTi, Clio sport, Punto HGT, Bravo GT, oraz 100NX GTi, Sunny GTi, Almera GTi? Czy nie są to samochody klasy GTI ze zwiększoną mocą i tak naprawdę nie do końca dobranymi do niej hamulcami i zawieszeniem,

A które z tych samochodów nadają się do uprawiania sportu bez przeróbek? Większość z wymienionych przez Ciebie, ale wyłączyłbym z tego NXa. Nie to przeznaczenie. On służy do przyjemnego przemieszczania się z A do B, z wiatrem we włosach. Ot, funcar na codzień.
ceremony napisał:
a do tego ten kwadratowy wygląd..

Zwłaszcza w Bravo i 206 Very Happy
ceremony napisał:

Nie możesz rozdzielać 100NX GTI a Saxo VTS i Uno Turbo, że pierwszy to nie jest auto sportowe a te dwa tak. Przecież Saxo(dla mnie super autko) to małe gówno o wyglądzie seryjnego auta, a 100NX to sportowe (z wyglądu) auto o rzeczywistych osiągach wyprzedzających większość wymienionej konkurencji..

100NX jeździ wolniej niż wygląda, auto sportowe jeździ szybciej niż wygląda

ceremony napisał:
a dach targa nadaje mu tylko "smaczku" podobnie jak w Porsche 911, Suprze, 300ZXie, Pontiacu TransAmie i kilku innych autach wyścigowych z "giętką" karoserią.

TransAm i 300ZX wyścigowy/sportowy? Nie żartuj... Czy jakikolwiek samochód zrobiony w USA czy dla USA nadaje się do czegoś innego niż wyścigi na ćwiartkę? Kolejny przykład auta, które bardziej wygląda niż jeździ. A że można z niego, po włożeniu kupy kasy, zrobić coś co się nadaje do ganiania po owalu... TopGear zrobiło z Łady 2107 wyścigówkę, co potwierdza że z wszystkiego da się zrobić samochód zdatny do szybkiej jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 31 Sie 2006 11:05     Temat postu:

marthen napisał:
To czym jest NX w takim razie?

Czymś zupełnie wyjątkowym, sam o tym wiesz przecież! Very Happy

marthen napisał:
A które z tych samochodów nadają się do uprawiania sportu bez przeróbek?Większość z wymienionych przez Ciebie, ale wyłączyłbym z tego NXa.

BYYZYYDYYUURA! Niby czemu? One nawet nie wyglądają jak sportowe, a niektóre nawet nie jeżdżą Laughing

marthen napisał:
Nie to przeznaczenie. On służy do przyjemnego przemieszczania się z A do B, z wiatrem we włosach. Ot, funcar na codzień.

No właśnie od FUN do Sport już niedaleko Wink

marthen napisał:
Zwłaszcza w Bravo i 206 Very Happy

Czepiasz się Razz to i tak bryły seryjnych aut.

marthen napisał:
100NX jeździ wolniej niż wygląda, auto sportowe jeździ szybciej niż wygląda


Mój 100NX jeździ dużo szybciej niż wygląda, przekonało się już wielu kierowców szybkich aut Twisted Evil

marthen napisał:
TransAm i 300ZX wyścigowy/sportowy? Nie żartuj... Czy jakikolwiek samochód zrobiony w USA czy dla USA nadaje się do czegoś innego niż wyścigi na ćwiartkę? Kolejny przykład auta, które bardziej wygląda niż jeździ.

Jakoś dziwnym zbiegiem okoliczności ominąłeś Suprę i 911 Laughing a 300ZX podobnie z resztą jak 200SX to auta jak najbardziej sportowo wyścigowe, nie wszystkie samochody sportowe muszą wyglądać jak EVO i STI albo od razu jak Ferrari czy Porsche, są też takie mniej sportowe Wink

marthen napisał:
A że można z niego, po włożeniu kupy kasy, zrobić coś co się nadaje do ganiania po owalu... TopGear zrobiło z Łady 2107 wyścigówkę, co potwierdza że z wszystkiego da się zrobić samochód zdatny do szybkiej jazdy.

Nie każdy samochód do szybkiej jazdy od razu musi nadawać się na tor wyścigowy czy na rajd, może być poprostu szybki i dobrze jeździć, a do tego wyglądać. Tak jak 100NX Cool
Powrót do góry
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 31 Sie 2006 12:56     Temat postu:

Kwi@t napisał:
red_shogun napisał:
nie przesadzajcie profanacja i szczyt ryzyka zaczynaja sie dopiero wtedy jak pod stację LPG podjezdza Nismo 240sx lub 350z Razz


Ja poprostu nie uważam tego środka napędu. Owszem można to założyć do rodzinnego auta które ma służyć do jazdy do roboty i dalekie wypady z rodzinką ale... ale nie do sportowego auta! A już szczególnie do mocniejszych wersji jak np GTI
Dla mnie jest to śmieszne, jak kogoś nie stać na utrzymanie takiego auta to niech kupi jakieś 1.0l na gazie i będzie jeździł tanio i oszczędnie> Natomiast jak widze sportowe auto które podjezdza nod wlewke od gazu to... wydaje mi sie to komiczne. I aż mi żal tych niektórych aut w naszym kraju. Co oni u nas z nimi robią Shocked Sad

Oczywiście bez urazy panowie Very Happy
Ja już tak mam Laughing


Wracając do tego wątku...
Dla mnie komiczne jest nie to jak tankuje gaz, ale miny kierowców których objeżdżam na samym gazie. Mam niedłubniętą instalkę IIgen, jak ją odkręce to zbiera się porządnie i pali koło 12l gazu, jak przykręcam to spokojnie mieści się poniżej 10. Nawet jak bym nie robił długich tras dwa razy w tygodniu, to i tak zostałbym przy gazie. Ostatnio w końcu dokupiłem pompę paliwa, także teraz już mam jednoznaczne stanowisko na ten temat. Na benzynie nie ma dużej różnicy w mocy w porównaniu z tym, co było przed założeniem instalacji. Dodatkowo jak wleci blos, który dodatkowo odmuli benzynę, różnica będzie niezauważalna.
Czy to nie jest dobry kompromis? Przy dolocie, wydechu i blosie auto powinno śmiało przekroczyć 150 koni na benzynce, i ciągle palić poniżej 10 na gazie. Dla mnie bomba. Ktoś ma inne zdanie to trudno, ja sobie cenie bardzo szybkie i oszczędne auto jakim jest 100nx GTi z instalacją gazową.
Jeszcze do przeciwników gazu... niech któryś ustawi się swoim 1,6 z goago z nissan klubu, który ma 1,4 w almerze, tylko z gazem, bez benzyny. Zresztą fakt, że sam dr Nismo Coobcio składa primę bez benzyny też o czymś świadczy. Pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników gazu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 31 Sie 2006 13:54     Temat postu:

damianos napisał:

Wracając do tego wątku...
Dla mnie komiczne jest nie to jak tankuje gaz, ale miny kierowców których objeżdżam na samym gazie. Mam niedłubniętą instalkę IIgen, jak ją odkręce to zbiera się porządnie i pali koło 12l gazu, jak przykręcam to spokojnie mieści się poniżej 10. Nawet jak bym nie robił długich tras dwa razy w tygodniu, to i tak zostałbym przy gazie. Ostatnio w końcu dokupiłem pompę paliwa, także teraz już mam jednoznaczne stanowisko na ten temat. Na benzynie nie ma dużej różnicy w mocy w porównaniu z tym, co było przed założeniem instalacji. Dodatkowo jak wleci blos, który dodatkowo odmuli benzynę, różnica będzie niezauważalna.
Czy to nie jest dobry kompromis? Przy dolocie, wydechu i blosie auto powinno śmiało przekroczyć 150 koni na benzynce, i ciągle palić poniżej 10 na gazie. Dla mnie bomba. Ktoś ma inne zdanie to trudno, ja sobie cenie bardzo szybkie i oszczędne auto jakim jest 100nx GTi z instalacją gazową.
Jeszcze do przeciwników gazu... niech któryś ustawi się swoim 1,6 z goago z nissan klubu, który ma 1,4 w almerze, tylko z gazem, bez benzyny. Zresztą fakt, że sam dr Nismo Coobcio składa primę bez benzyny też o czymś świadczy. Pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników gazu.

Kiepskie argumenty jak dla mnie, nie przekonasz nikogo, że gaz to błogosławieństwo dla osiągów samochodu i trwałosci silnika.. a to że Kuba kupił Primę na gazie albo robi komuś zagazowane auto to o niczym nie świadczy, bo jest to jego 2 auto tylko i wyłącznie do ekonojazdy i zapytaj go, jak chcesz przyrosty mocy i lepsze osiągi to nie z gazem. A jak ktoś dużo jeździ i potrzebuje gaz to sprawa jest jasna i zrozumiała, że to się opłaca i wszyscy to rozumiemy, ale wtedy nie licz na szybkie auto, proste. :idea:
Pozdrawiam też.

p.s a to juz jest profanacja wybaczcie.. Rolling Eyes [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 31 Sie 2006 18:55     Temat postu:

Gaz to gaz,jak ktoś dużo jeździ to mu sie kalkukuje. Ja robie 15-20tys rocznie i montaż gazu raczej odrzucam. Chce miec japonca w czystej formie.

A czy NX jest sportowym autem? Jest takim jakim inne auta sportowe. Dla mnie sportowe auto to takie ,które jedzie w rajdzie albo na torze w profi wydaniu.A takie wszystkie inne wozy to mają cieszyć oko, i udawać co to one potrafią. Nikt przecież zwykłym autem na rajdy nie będzie jeździł.

Są inne priorytety - ekonomia,ergonomia itp itd. W swojej roli NX wywiązuje się na 5+.

BTW - ta Celina z LPG to kuzwa ktoś przesadził ,aż mnie zgieło w pół.......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 31 Sie 2006 21:38     Temat postu:

No to ja podsumuje:
1. Wielu z was poprostu myli pojęcia auta sportowego z autem rajdowym.
2. Auto raz przerobione na gaz (które pojeździ z pół roku) już nigdy nie będzie chodzić tak samo dobrze na bęzynie jak na początku. (taka prawda)
3. Obniżenie kosztów eksploatacji przez założenie gazu jest oczywiste i niepodważalne
4. Dla tych którzy znają się na motoryzacji NX może nie wydawać się autem sportowym ale gdyby tak postawić obok siebie NX'a i Lancera (w seri) obok siebie i zapytać spontanicznie spotkanych przechodniów, które auto według nich jest autem sportowym to 3/4 z nich postawi na naszą nyske

Pozdro dla all z "polskim NOSem" i reszty wyjadaczy na PB:-)
PS: Cremo widze, że w pewnych względach sie rozumiemy Twisted Evil [/url]
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Sie 2006 21:42     Temat postu:

boshe drogi jaka burze poniekad rozpetalem z tym tankowaniem gazu w setce gti, dwusetce i trzysta piecdziesiatce - naprawde wybaczcie nie chcialem !! Laughing

coz rozwoj dyskusji sprawil ze musze znow zabrac glos:

kwi@t ===> 1) moje gti sluzy jako auto do dojazdow do pracy dlatego mam w nim m.in. LPG Very Happy 2) stac mnie na utrzymanie mojego gti i powiem nieskromnie ze stac by mnie bylo na utrzymanie 3 takich gti, dlatego wg mnie to raczej nie jest argument do tego czy ma sie LPG czy nie. Pozatym nie szczedze na koniecznych remontach i czesciach ktore montuje w moim shogunku, a kwestia LPG wziela sie stad ze jak juz przy witaniu sie kilka dni temu zaznaczylem zakupilem juz to autko z LPG, a swoja droga dziwne by bylo zeby majac LPG brac sie za jego usuwanie Wink 3) mialem podobne zdanie jak Ty na samym poczatku eksploatacji "sportowego" auta, jednak w momencie jak uswiadomilem sobie ze po moim miescie jezdza naprawde sportowe samochody, a ja niestety przy nich mocno odstaje (bo co to za sportowka co nie ma nawet 200KM) hehe, to zdeczka odpuscilem sobie wyscigi spod swiatel, i odkrylem na nowo zalete posiadania LPG Laughing 4) i nie smiej sie z osob w "pseudosportowych" samochodach tankujacych na stacjach LPG, oni tez chca cos miec "ze swiatowego zycia w Miami" Laughing pozatym troszke pokory na drodze nikomu nie zaszkodzi Wink

marthen ===> zgadzam sie z Toba w 100%, jak duzo sie jezdzi autkiem (tak jak np. ja moim gti) to szybciutko sie docenia zalety LPG, i nie jest nawet kwestia czy ktos by poplynal jezdzac tylko na benzynce czy nie, ja moglbym jezdzic non stop po miescie od swiatel do swiatel na benzynce i z pichami, tylko pytanie po co, jak na nastepnym czerwonym i tak dojdzie mnie ten sam maluszek ktorego wczesniej minalem z predkoscia strusia pedziwiatra Very Happy , a przeciez zaoszczedzone grosiki odpuszczajac bezolow98 mozna wykorzystac na tyle przyjemnosci np. na wyjscie do kina ze swoja kobieta na szybkich 3 z tokyo Laughing

seba ====> zgoda w 100% za wypowiedz

damianos ====> zgoda w 2 x po 100% za wypowiedz


Tyle mojego pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 31 Sie 2006 21:56     Temat postu:

red_shogun napisał:
stac mnie na utrzymanie mojego gti i powiem nieskromnie ze stac by mnie bylo na utrzymanie 3 takich gti


nie zebym się tam czepiał ale zaóważyłem pewien paradox:

stać cie na utrzymanie 3 GTI i mógłbyś cały czaś latać na bęzynce a oszczędzasz na kino Confused: :!: Laughing
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Sie 2006 22:14     Temat postu:

Kwi@t napisał:
red_shogun napisał:
stac mnie na utrzymanie mojego gti i powiem nieskromnie ze stac by mnie bylo na utrzymanie 3 takich gti


nie zebym się tam czepiał ale zaóważyłem pewien paradox:

stać cie na utrzymanie 3 GTI i mógłbyś cały czaś latać na bęzynce a oszczędzasz na kino Confused: :!: Laughing


To nie wiesz ze najbogatsi sa najwiekszymi sepami! Laughing Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin