Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Obroty spadają na 500obr/min Nissan 1.6 Gaznik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurand1987




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojsławice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Lut 2009 14:08     Temat postu: Obroty spadają na 500obr/min Nissan 1.6 Gaznik

witam serdecznie,jak w temacie ,czytałem szukałem ale z takim przypadkiem nikt tu sie na forum jeszcze nie wypowiadał,u mnie w nismie występuje coś takiego, na zimnym silniku gdy sobie jadę jest wszystko oki,tzn. jade na obojetnie którym biegu,wysprzęglam i obroty ładnie się cofają na 900obr.min,ale jak już wszystko się nagrzeje to po dłuższej jerzdzie jest tak ze naprzykład przytrzymam go na np 3tys obrotów szybko puszcze pedał gazu i obroty spadają tak szybko na 500obr i sie dopiero podnoszą,wymieniłem wszystkie wężyki pod ciśnienia.dziękuję za rady JURAND1987


PS.może ktoś z okolic chełma lublina ma ochotę na spocik w Chełmie w celu wymiany informacjami?.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukkil




Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Mar 2009 7:44     Temat postu:

na bank masz nieszczelny uk dolotowy i łapie gdzieś lewe powietrze.
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maaly




Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Mar 2009 15:18     Temat postu: aaa

zgadzam się mam taki sam problem zaczeło sie jak wykrzaniłem układ dolotowy i zainstalowałem stożka najpierw był problem polegający na tym że kilka węźyków zostało luzem po usunięciu oryginalnego dolotu przy odpaleniu na zimnym silnik pracował na 2500 gdy sie zagrzał obroty sie stabilizowały na 1200-1500 ale po puszczeniu gazu samochód gasł momentalnie po zaślepieniu jednego z dwóch luźnych wężyków przestał gasnąć i normalnie na zimnym po dopaleniu jest 900-1100 no ale na rozgrzanym jak wcisnę sprzęgło obroty czasem (nie zawsze) spadają na 500-700 myślę że gdzieś jeszcze musi nie potrzebne powietrze wpadać trzeba opalić silnik przyłożyć ucho w okolice gaźnika i obadać czy gdzieś nie ciągnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s900




Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdansk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Mar 2009 8:55     Temat postu: jw

Dokladnie a najprosciej posprawdzac wszystkie wezyki - albo sparciale albo ktorys zlazl byl Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jurand1987




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojsławice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Mar 2009 12:12     Temat postu:

bardzo dzięki za rady,na pewno się przydadzą : ),pozdrawiam wszystkich wielbicieli Nisma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niedzwiedz82




Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Mar 2009 13:07     Temat postu:

witam

miałem podobny problem z obrotami. Prosty sposób to PLAK. Kup PLAKA do czyszczenie, nabłyszczania nałóż końcówkę (słomkę )taka jak na sprężone powietrze czy WD40 i dmuchaj po każdym przewodzie po kolei. Jak silnik zacznie łapać obroty (pod wpływem lewego powietrza PLAKA) to masz już miejsce gdzie jest przedmuch. Ja miałem centralnie pod gaźnikiem, dorobilem uszczelke i silikon wysokotemperaturowy i po sprawie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin