Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Padł silnik SR20DE - z czego przeszczep?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mackowskib




Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 31 Mar 2009 23:24     Temat postu: Padł silnik SR20DE - z czego przeszczep?

Witam wszystkich niestety po prawie 3 latach jazdy GTI silniczek odmówił posłuszeństwa najprawdopodobniej panewka na 1szym. Jak przypuszczam remont mija się z celem więc pytam od razu z jakich modeli SWAP ewentualnie jakie trudności i niespodzianki przy przeszczepie - raczej prosze o pisanie o standardowym SR20 a nie DET-ach ewentualnie VE z góry wielkie dzieki za pomoce naukowe.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mackowskib dnia 01 Kwi 2009 11:25 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 01 Kwi 2009 0:14     Temat postu:

Przykro mi bardzo ale bądź łaskaw zmienić nazwę tematu na taką żeby od razu było wiadomo o co chodzi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Kwi 2009 14:08     Temat postu:

jednostki 143KM oprocz 100NX wystepowaly w autach:

- Sunny N14 GTI
- Almera N15 GTI

150KM:

- Primera P10 GT (czerwona pokrywa zaworowa)
- Primera P11 GT (czarna pokrywa zaworowa)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mackowskib




Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 01 Kwi 2009 14:23     Temat postu:

A czy to ze jest w 100NX przepustnica jest dolna a listwa wtryskiwaczy na górze a w wymienionych modelach jest na odwrót nie powoduje większych problemów. Może ktoś już przerabiał ten temat, z miłą chęcią poczytam wszelakich porad przy takim zabiegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Kwi 2009 14:31     Temat postu:

owszem wystepowaly dwie wersje...

u nas jest Highport, tak samo w Sunnym i w czesci P10, istnieja jeszcze Lowport - Almera, P11 i czesc P10...

Ale jesli ile sie nie myle, to sam goly silnik jest identyczny - roznica tkwi tylko w osprzecie....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzybu




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Kwi 2009 16:27     Temat postu:

Quattro napisał:
owszem wystepowaly dwie wersje...

u nas jest Highport, tak samo w Sunnym i w czesci P10, istnieja jeszcze Lowport - Almera, P11 i czesc P10...

Ale jesli ile sie nie myle, to sam goly silnik jest identyczny - roznica tkwi tylko w osprzecie....


mi się wydaje, że jednak Coobico kiedyś pisał, iż różnią się tez głowicami i nie podejdzie kolektor dolotowy z jedej wersji do drugiej. Reszta jest chyba taka sama. Można by wtedy kupić z kolektorem dolotowym silnik, a resztę gratów przerzucić ze swojego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Kwi 2009 8:40     Temat postu:

grzybu napisał:
mi się wydaje, że jednak Coobico kiedyś pisał, iż różnią się tez głowicami i nie podejdzie kolektor dolotowy z jedej wersji do drugiej. Reszta jest chyba taka sama. Można by wtedy kupić z kolektorem dolotowym silnik, a resztę gratów przerzucić ze swojego.

też coś takiego kojarzę... znaczy to, że głowice się różnią to nie mam wątpliwości bo DEH jest RR, dodatkowe kanaliki itd., tylko coś gdzieś było o tym kolektorze dolotowym Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez foster dnia 02 Kwi 2009 8:47 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Kwi 2009 9:15     Temat postu:

Ale jesli dobrze pamietam to w P10GT nie wystepowaly DEH?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzybu




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Kwi 2009 9:26     Temat postu:

Tak samo w P10 był zwykły De tylko, że Low Port. Wydaje mi się, że różniły się od tych z GT/GTi tym, że miały inne wałki kolektor wydechowy no i ECU. Można by się pokusić o przełożenie tych gratów ze starego silnika do nowego i powinno grać. Nie wiem tylko czy wtryski są takie same.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Kwi 2009 9:33     Temat postu:

Tylko wrzucać De, czy z p10 GT to zamienił stryjek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Kwi 2009 11:47     Temat postu:

Kiedys Coobcia pytalem o VE to koszt zabawy planuje sie tak:


Coobcio napisał:

na gotowo jak ktoś ma pod maską 2.0 to swap SR20VE/SR16VE z Ecu masterem strojeniem przerabianiem wiązki i podmianą czujnika w przepustnicy itd... to 6000zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Kwi 2009 15:14     Temat postu:

ale to z cena silnika wlacznie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mackowskib




Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 02 Kwi 2009 16:30     Temat postu:

Ale na forum naprawde nikt nie wrzucał takiego silnika aż nie do wiary, myślałem żeby wrzucić silnik z P11 jakiś najnowszy ale... a co do VE to niestety nie na moją kieszeń a poza tym przy przednim napędzie nie no nie wiem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Kwi 2009 16:40     Temat postu:

Na NKP ktoś tam chce kupić NX GTI z padniętym silnikiem, no nx, no problem Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Kwi 2009 19:34     Temat postu:

Quattro napisał:
ale to z cena silnika wlacznie?


Z tego co pamiętam to tak.

mackowskib napisał:
Ale na forum naprawde nikt nie wrzucał takiego silnika aż nie do wiary, myślałem żeby wrzucić silnik z P11 jakiś najnowszy ale... a co do VE to niestety nie na moją kieszeń a poza tym przy przednim napędzie nie no nie wiem...


Na forum NKP masz pare Sunny'ch z SR20VE po 200 koni, albo z modami w SR20DE na okolice 190 kilku i jeżdżą bez problemu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin