Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
turbo do gti
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Mar 2008 22:54     Temat postu:

adamus napisał:
to był stary silnik teraz jest nowy

Cool

A dlaczego zmieniłeś silnik?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 05 Mar 2008 8:43     Temat postu:

obserVator napisał:
adamus napisał:
to był stary silnik teraz jest nowy

Cool

A dlaczego zmieniłeś silnik?



bo jak kupiłem sete to ktoś nie dbał o silnik i nie wymieniał oleju na czas i powstało takie "ciasto" (zły olej itp) było słychać panewki delikatnie i gdy doszło turbo przy 240km/h sie skończyły Confused
a i w tym starym silniku nie było chłodzenia oleju!
dlatego kupiłem drugi silnik i w tym wszystko gra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Mar 2008 10:00     Temat postu:

adamus napisał:
obserVator napisał:
adamus napisał:
to był stary silnik teraz jest nowy

Cool

A dlaczego zmieniłeś silnik?



bo jak kupiłem sete to ktoś nie dbał o silnik i nie wymieniał oleju na czas i powstało takie "ciasto" (zły olej itp) było słychać panewki delikatnie i gdy doszło turbo przy 240km/h sie skończyły Confused
a i w tym starym silniku nie było chłodzenia oleju!
dlatego kupiłem drugi silnik i w tym wszystko gra


Wygląda mi to na SR20DE z primerki p10gt, wersja chyba taka jak pierwotnie w setkach czyli: Hight Port.
Interesuje mnie jedna inna sprawa. W oryginalnym silniku SR20DE z setki nie było chłodzenia oleju, bo... nie (np. cięcie kosztów itp.), czy może z jakiś powodów było to trudne do zrealizowania i przez to nie zostało to wykonane?
p.s.
domyślam się że turbosprężarka pozostała ta sama (T25), na jakim doładowaniu lata teraz ten nowy silnik?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 05 Mar 2008 10:37     Temat postu:

red_shogun napisał:
adamus napisał:
obserVator napisał:
adamus napisał:
to był stary silnik teraz jest nowy

Cool

A dlaczego zmieniłeś silnik?



bo jak kupiłem sete to ktoś nie dbał o silnik i nie wymieniał oleju na czas i powstało takie "ciasto" (zły olej itp) było słychać panewki delikatnie i gdy doszło turbo przy 240km/h sie skończyły Confused
a i w tym starym silniku nie było chłodzenia oleju!
dlatego kupiłem drugi silnik i w tym wszystko gra


Wygląda mi to na SR20DE z primerki p10gt, wersja chyba taka jak pierwotnie w setkach czyli: Hight Port.
Interesuje mnie jedna inna sprawa. W oryginalnym silniku SR20DE z setki nie było chłodzenia oleju, bo... nie (np. cięcie kosztów itp.), czy może z jakiś powodów było to trudne do zrealizowania i przez to nie zostało to wykonane?
p.s.
domyślam się że turbosprężarka pozostała ta sama (T25), na jakim doładowaniu lata teraz ten nowy silnik?


w starym silniku nie było takiego małego odlewu pod filtrem oleju no i otwory potrzebne do płynu chłodniczego były zagłuszone i brakowało jednego króćca ale co najlepsze dopiero dowiedziałem się o tym jak wyjąłem stary silnik
a byłem pewien że mam te chłodzenie

Confused

turbina ta sama t25 doładowanie 0,5 bara stanowczo wystarczy jak dla mnie do codziennej jazdy + trasa nie chciałem wyżyłować silnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamus dnia 05 Mar 2008 10:41 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Mar 2008 13:48     Temat postu:

adamus napisał:
red_shogun napisał:
adamus napisał:
obserVator napisał:
adamus napisał:
to był stary silnik teraz jest nowy

Cool

A dlaczego zmieniłeś silnik?



bo jak kupiłem sete to ktoś nie dbał o silnik i nie wymieniał oleju na czas i powstało takie "ciasto" (zły olej itp) było słychać panewki delikatnie i gdy doszło turbo przy 240km/h sie skończyły Confused
a i w tym starym silniku nie było chłodzenia oleju!
dlatego kupiłem drugi silnik i w tym wszystko gra


Wygląda mi to na SR20DE z primerki p10gt, wersja chyba taka jak pierwotnie w setkach czyli: Hight Port.
Interesuje mnie jedna inna sprawa. W oryginalnym silniku SR20DE z setki nie było chłodzenia oleju, bo... nie (np. cięcie kosztów itp.), czy może z jakiś powodów było to trudne do zrealizowania i przez to nie zostało to wykonane?
p.s.
domyślam się że turbosprężarka pozostała ta sama (T25), na jakim doładowaniu lata teraz ten nowy silnik?


w starym silniku nie było takiego małego odlewu pod filtrem oleju no i otwory potrzebne do płynu chłodniczego były zagłuszone i brakowało jednego króćca ale co najlepsze dopiero dowiedziałem się o tym jak wyjąłem stary silnik
a byłem pewien że mam te chłodzenie
Confused
turbina ta sama t25 doładowanie 0,5 bara stanowczo wystarczy jak dla mnie do codziennej jazdy + trasa nie chciałem wyżyłować silnika


Czyli jak można to rozumieć? Wychodzi na to że oryginalnego SR20DE od setki nie opłaca się/nie powinno zaturbiać, tylko trzeba zrobić swapa tak jak u Ciebie i dopiero wtedy ma to sens?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 05 Mar 2008 19:00     Temat postu:

zależy od stanu silnika jak jest w dobrym to można sie pobawić
i na wszelki wypadek można zmienić panewki dla pewności


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mattinh




Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 26 Cze 2008 8:44     Temat postu:

obiło mi się , że zakładając T25 nie trzeba rozprężać silnika...przy doładowaniu nawet do 0,7 bara. Prawda do czy fałsz Very Happy ?

tak swoja droga zastanawialem sie czy rzeczywiscie nie uturbic mojej malej...zalozylbym T25 tak z doladowaniem do 0,5 bara max.
Czytalem caly opis tego u Nas na forum i czy wlasnorecznie daloby sie przerobic kolktor itd?
wydech to sobie wyspawam z nierdzewki tylko jak to przerobic ten kolektor. Reszta nie powinna stanowic wiekszego problemu chyba.
Wiem,ze sa gotowe zestawy do uturbienia ale jak chce to wlasnoreczenie zrobic , bo to mi daje sadysfakcje niesamowita Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2008 15:34     Temat postu:

mattinh napisał:
obiło mi się , że zakładając T25 nie trzeba rozprężać silnika...przy doładowaniu nawet do 0,7 bara. Prawda do czy fałsz Very Happy ?

tak swoja droga zastanawialem sie czy rzeczywiscie nie uturbic mojej malej...zalozylbym T25 tak z doladowaniem do 0,5 bara max.
Czytalem caly opis tego u Nas na forum i czy wlasnorecznie daloby sie przerobic kolktor itd?
wydech to sobie wyspawam z nierdzewki tylko jak to przerobic ten kolektor. Reszta nie powinna stanowic wiekszego problemu chyba.
Wiem,ze sa gotowe zestawy do uturbienia ale jak chce to wlasnoreczenie zrobic , bo to mi daje sadysfakcje niesamowita Wink


Widzę że ktoś tu się chce porywać z motyką na księżyc i przy okazji robić konkurencję Warszawie Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Lip 2008 17:02     Temat postu:

http://moto.allegro.pl/item396873672_nissan_100nx_220ps_.html

Widze ,ze promocyjna cena 70PLN za 1KM

Bardzo żałuje ze nie widziałem tego autka jak było w wawie, przekonałbym się, co potrafi setka z SR20DE+T

Cena w miare rozsądna jak dla pasjonata tego modelu. Ciekawe jak na cene patrza ludzie z poza klubu? Na takie autko to trzeba juz amatora...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrych




Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jadów (okolice W-wy)

PostWysłany: 15 Lip 2008 18:38     Temat postu:

A kto wie? Może weźmie je ktoś z klubu? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Cze 2010 21:56     Temat postu:

Może kogoś zainteresuje kolejna seta z sr20de+t na pokładzie. Autem zrobione już kilka tysięcy km ale dopiero teraz znalazłem chwilkę czasu na zamieszczenie zdjęć.

Widok z pod maski


oraz wykresik.
[/img]

Od razu dodam, że doładowanie nie przekracza 0.45 bar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Cze 2010 22:02     Temat postu:

gratulacje! kawał świetnej roboty. jak osiagi? duze koszta i naklad pracy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Cze 2010 22:41     Temat postu:

Gratulacje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Cze 2010 23:04     Temat postu:

Najzzz 200 kuca w polskiej setce odfajkowane. Z ciekawości jaką masz turbinę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Cze 2010 7:33     Temat postu:

Grubo. Teraz musi latać ładnie seteczka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Następny
Strona 12 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin