Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
turbo do gti
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 19 Gru 2006 13:29     Temat postu:

Coobcio napisał:
Turbina jest IGIEŁKA więc dymić nie będzie
Psss hmmm jakiś tak dziwięk będzie bo jest seryjny BAY PAS, na tyle sprytnie pomyślany że powietrze wlatuje w obieg za przepływomierzem powietrza więc i spalanie nie wzrośnie i świece nie będą wymagały takiej częstej wymiany...
spalanie nie wzrosnie? Ej cos takiego chce miec w s13 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ADAMUS
Gość






PostWysłany: 19 Gru 2006 17:27     Temat postu:

Cytat:
Ps. Trzeba by jakiś pojedynek ustawić z Seryjnym S14 i skopać mu zadek, mam nadzieje że sprzęgło masz w miarę zdrowe

tak sie składa że sprzęgło jest nowe i to nie byle jakie Twisted Evil

Cytat:
można ale mocy to nie doda, osiągów nie poprawi, tylko sound się zmieni...

no właśnie a masz tam na miejcu takiego blow off-a gdzie kupić ?? widziałem że tak po 300zł do 800zł to takiego za 300-400 to bym se sprawił
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 19 Gru 2006 20:03     Temat postu:

Chlopaki mam nadzieje ze wszystko wejdzie bez problemowi czekam na ladne foto story.
Pozdrawiam powodzenia a Adamusowi gratuluje autka:)
Powrót do góry
ADAMUS
Gość






PostWysłany: 19 Gru 2006 20:21     Temat postu:

dzięki "andy_czarny" ja też mam nadzieje że wszystko będzie ok za ok. siedem godzin wyjeżdżam od siebie z chaty w baku asz sie przelewa! he he lipną mam tu u siebie pogode bo ślisko w lasach ale powoli sie doczłapie

pozdrawiam chłopaki!!
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 20 Gru 2006 21:31     Temat postu:

Czemu taka ciesza na forum? Jak prace przy uturbianiu Nyski?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 20 Gru 2006 21:54     Temat postu:

Cisza bo wszyscy w garage siedza i majstruja Very Happy ja juz zaczynam pomalutku tracic cierpliwosc, ale pomalutku do celu daze Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 20 Gru 2006 22:23     Temat postu:

Ludzie napiszcie cos jak tam idzie lub jak poszlo?? jestem bardzo ciekaw wynikow, czekam na zdiecia z opisem a najlepiej jakis filmik:)
Powrót do góry
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Gru 2006 11:57     Temat postu:

Oj ciężko było od samego początu - z trafieniem do mnie Very Happy
Fakt że akcje kiepsko zorganizowałem, ze swojej turbo primy wtryski musiałem wykręcać, potem ich przekładka i cały dzień w MOTOWYDECHU, chłopak mięknie zrobił wydech - to trzeba mu przyznać...
Ciekawostka jest taka że całą akcje przeprowadziliśmy bez kanału.
Cyrków trochę było największy to z doprowadzeniem oleju do turbiny ok. 20:00 wyjechałem na poszukiwania zakładu co mi to dorobi Very Happy Łącznie tego dnia 220KM nastukałem w celu zdobywania brakujących gratów - Jakiś duży filtr K&N, przewody olejowe, klucz by odkręcić czujnik oleju i parę innych.

Maszynę odpaliliśmy ok. 22:30 rozgrzaliśmy ją no i okazało się że trochę nieszczlne są te przewody olejowe tak wiec kolejne 30 minut walki i wszytko na telflon poskładane i nic nie cieknie, po tym ledwo kontaktujący zabrałem za podłanczanie się Świniaka... w amoku nie mogłem znaleść zasilania +12 po stacyjce, no ale o 24:00 już wszytko było podłączone jak trzeba i sonda szerokopasmowa siedziała w wydechu.

Auto zostało wystrojone ultra bezpiecznie przy doładowaniu wchodzi na bogatą mieszankę tzn AFR 11:1 i do tego delikatnie cofający się zapłon w miarę narastania doładowania, ok 1:00 auto było już wystrojone, trochę jeszcze jazd testowych i odbiór kobiety z Targówka no i powrót do mnie pod garage na szybkie podłączenie BOVa, o 2:00 odjazd do domu - 350Km Very Happy

No i na zakończenie ten SMS:
"o 6tej na chacie byliśmy w aucie wszytko ok zbiera się jak sk..."

ciekawe co to "sk" miało oznaczać Wink

Hehe a na chwilę obecną wszystko jest ustawione na totalne minimum (najmniejsze możliwe doładowanie, bezpieczna bogata mieszanka i cofnięty zapłon) i do tego co najistotniejsze IC zamknięty pod maską bez nawiewu - śmiało mogę powiedzieć że to jest zupełne minimum tego co oferuje ten turbo zestaw i w dodatku zdławione po przez gotujący się IC i końcowy tłumik komorowy o średnicy montażowej 50mm (a wydech ma nieskromne 60mm) Very Happy

Mam nadzieję że wkrótce hamownia i dostroimy to żeby nieco lepiej było Very Happy

Ps. Fotek za wiele nie mam, tylko te z telefonu:

Na początku było tak:


A po Zaturbieniu wyszło nam tak:


Pss. Fura na żywo naprawdę robi niesamowite wrażenie - nie dość że kozacko wygląda (choć na fotkach jakoś tak wsią zalatuje - co innego w realu!!) do tego ma bardzo dobre grańsko no a teraz zapierdziela Very Happy

A i zapomniałem wspomnieć że auto jest z Klimą przez co doszło parę drobnych komplikacji no ale udało się Ktoś mnie wkręcił że nie ma a tu taka muka Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 21 Gru 2006 12:12 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 21 Gru 2006 12:10     Temat postu:

No, wreszcie jest u nas NX SR20DET!

Gratki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Gru 2006 12:24     Temat postu:

to jest 100NX SR20DE + T silnik absolutna seria z dołożonym zestawem turbo...
Chyba pierwszy jeszcze nikt jeszcze w Polsce nie uturbił NXa Very Happy Tym bardziej w jeden dzień Razz Razz

Ps. po paru poprawkach będzie można leczyć łosi w WRX STI, czy tam w 300ZX TT no od biedy w S14 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21 Gru 2006 12:27     Temat postu:

Gratulacje! a o robote Coobcia nie ma sie co martwic, jak zwykle wszystko profi robi mimo, ze warunki ma slabe w garazu:) Musisz Kuba kiedys pomyslec o wlasnym zakladzie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 21 Gru 2006 14:25     Temat postu:

gratuluje chlopaki myslalem ze nie da rady tego poskladac w jeden dzien a tu niespodzianka:)
teraz przydal by sie jakis skan z hamowni i jakis filmik jak to sie zbiera, kurde coraz bardziej jestem nakrecony na 100:)
jeszcze raz gratuluje
Powrót do góry
ADAMUS
Gość






PostWysłany: 21 Gru 2006 15:37     Temat postu:

o matko ledwo wstałem moge walić byki ale jeszcze śpie w drodze powrotnej miałem już chaluny nie spałem 28godz

więć tak ogólnie wszystko jest ok fure odpaliłem z rańca bez problemu nic niecieknie itp..
coobcio spisał sie na medal choć momentami nie byłem pewien czy to wogle odpali Embarassed
kolega coobcio widać dobrze ogarnia temat!! (dać chłopakowi sprzęt i jakąś miejscówe i pełen profi...)

w auto wstąpił szatan
Twisted Evil nie dość że jeździ to jeszcze zap... Laughing
jestem zadowolony 100%-towo martwiłem się że nie dojade do domu ale auto sprawowało sie elegancko co potwierdziło prace coobcio (ma u mnie dóżą flache) polecam chłopa!!


później pokarze zdięcia i film z uturbienia mojej setki( ide spać)
Powrót do góry
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21 Gru 2006 16:49     Temat postu:

zrob pomar na hamowni zobaczymy ile to dalo mocy:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ADAMUS
Gość






PostWysłany: 21 Gru 2006 18:52     Temat postu:

sam jestem ciekaw szkoda że w warszawie mi nie wypaliło z tą chmownią
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 3 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin