Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

WYDECH
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Paź 2011 18:58     Temat postu:

Thomsonicus komin napisałem w odniesieniu do skojarzeń nigdy nie lubiłem tych końcówek takich eliptycznych, spłaszczonych, szeroki ostatni tłumik mi nie przeszkadza jesli jest okrągły, co łatwo mozna się domyslic, bo w każdym aucie miałem mugena albo apexi

wpisałem w google "komin wydech" i na 2 stronie mnie zrozumieli Razz



ps. sprzedam swojego
wydech.jpg[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teoś




Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno/Bydgoszcz
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Paź 2011 20:23     Temat postu:

nismojoe napisał:
Thomsonicus komin napisałem w odniesieniu do skojarzeń nigdy nie lubiłem tych końcówek takich eliptycznych, spłaszczonych, szeroki ostatni tłumik mi nie przeszkadza jesli jest okrągły, co łatwo mozna się domyslic, bo w każdym aucie miałem mugena albo apexi

wpisałem w google "komin wydech" i na 2 stronie mnie zrozumieli Razz



ps. sprzedam swojego
wydech.jpg[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Doskonale sie zgodze z kolega mugen albo apexi.Ten ktory pokazałes nadaje sie do............ Z własnego doswiadczenia wiem ze te owalne tłumiki i rozne podobne to shit....... Mialem zalozony taki owalny to strasznie pierdzial np przy redukcji na niskich obrotach gdzie nie powinno go wogole slychac. Wyleciał po 2 miesiacach bo odgłos tłumika był straszny.Wiec kupiłem apexi i jestem z niego bardzo zadowolony ładnie słychac i dopiero wkreca sie na wyzszych obrotach a koszt takiego tłumika jest w granicach 150zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Mar 2012 10:59     Temat postu:

Mam problem i za razem mam nadzieje że ktoś kto coś o tym wie podpowie mi cośRazz

Czy jeśli oem-owy wydech od 1.6 będzie na jednej strumienicy AWg w kształcicie katalizatora i wydechem tzw.'kominem' jak końcowy przejdzie przegląd ? Albo czy 2 strumienice AWg jedna na kształt katalizatora a druga normalna nie zamulą go za bardzo ? Ostatnio na przeglądzie , koleś powiedział ze w najbliższej przyszłości jeśli samochód ni będzie miała katalizatora to nie przejdzie przeglądu , ile tym prawdy nie wiem ... Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 11 Mar 2012 11:01 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz1




Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Mar 2012 11:04     Temat postu:

kat nie jest wbity w dowod. Nie bedzie problemow z przegladem no chyba, ze glosnosc wydechu bedzie pozostawiala wiele do zyczenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Mar 2012 11:25     Temat postu:

ja mam kata wbitego w dowód ale mam przelotowy w kształcie katalizatora i auto bez najmniejszego problemu przeszło przegląd. wydaje mi się żę wszystko zależy od tego co masz w dowodzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Mar 2012 11:50     Temat postu:

Sprawdziłem Kata nie mam wbitego w dowód Very Happy Tylko jest jeszcze kwestia czy 2 strumienice go nie zamulą ? Bo teraz czuć że jest bardzo przytkany ,a mody wyniesie 0zł bo za mój katalizator dają mi 130zł Rolling Eyes Wiec gra jest warta świeczki Mi nie przeszkadzało by to że był by na jednej strumienicy (chodzi o emitowany hałas) Tylko czy policja przychyli się do mojego zdania Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 11 Mar 2012 11:52 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackhonda6




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Mar 2012 12:19     Temat postu:

tez niemam kata wbitego w dowod,ani niemam go w aucie.na poprzednim przegladzie diagnosta pofatygowal sie i w jakims katalogu poszukal ze ten model powinien miec katalizator.w zwiazku z tym oswiadczyl ze za rok bez kata nie przejdzie.wszystko przez to ze na analizatorze spalin troche norma byla przekroczona Wink zmienilem stacje diagnostyczna i ostatni przeglad bez problemowo-nawet spalin nie sprawdzal.wiec zalezy na kogo trafisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lewy955




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Mar 2013 21:54     Temat postu: Re

Mam wydeszek Ultera ( [link widoczny dla zalogowanych] )
I mały kłopocik z nim, a mianowicie jest deczko za głośny. Bariera 2,300-3,500 obrotów poprostu masakra powyżej-poniżej cisza jak lecę do 6tyś słychać tylko silnik, a tłumika nic. Macie jakiś sposób, rozwiązanie lub coś innego by to trochę wyciszyć bo po mieście nie ma jazdy, a na trasie to już koniec.
A wydeszek ma się tak Kolektor--->Nowy zamiast kata tłumik środkowy (?komorowy?)---> jakiś środkowy oryginalny -----> no i nieszczęsny Ulter
Pozdrówki
Lewy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Mar 2013 22:08     Temat postu:

zależy co to za środkowy tam wsadziłeś? jak jakiś rozprężający i nadal łeb urywa to jedne co możesz zobić z wyciszeniem wydechu to wymiania końcowego na coś normalnego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lewy955




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Mar 2013 13:50     Temat postu:

W środku jest tłumik komorowy zamiast kata, tłumikowiec powiedział że będzie ciszej, bo przedtem była tylko sama pusta blacha po katalizatorze, a znikł tylko rezonansz tej puszki a ciszej nie jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Mar 2013 23:04     Temat postu:

Ulter? ale wtopiłeś chłopie raz, że drogi, dwa, że nie daje nic chyba że wygląd 3 miałem okazję jechać primerą z ulterem - masasakra tylko buczenie w ogóle to nie brzmi.
Ściągnąłem ostatnio jeden przelotowo-komorowy tlumiczek jednemu chłopaszkowi z USA jak założy to am filmik wysłać, to wstawie i sobie zobaczysz jak to brzmi.

Jeśli seryjny masz oryginał to faktycznie tylko końcowy może coś wyciszyć, mozesz tez nawiercic i pokombinować z jakimś silencerem ale obstawiam, że wyjdzie ejscze gorzej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konr4d




Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Lis 2013 13:24     Temat postu:

Panowie, co zrobić z wydechem żeby zwiększyć moc w GA16DE ?

Mam już kolektor 4-2-1 , jak to dalej najlepiej poprowadzić ?

MA być najciszej jak się da i żeby nie rzucało się w oczy ale żeby przyrost był wart wydanej kasy.

Także co polecacie , w co warto zainwestować ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konr4d dnia 03 Lis 2013 13:58 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moryc7
stary wyjadacz



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Lis 2013 20:41     Temat postu:

podłączam się pod pytanie bo nurtuje mnie ten sam problem w GA16. zaczynamy od 4-2-1, no ale co dalej? jaka średnica rur, jakie parametry tłumika środkowego itp żeby uzyskać możliwie najwięcej przyrostu mocy z wydechu, a zarazem zachować trochę przyzwoitości i nie drzeć japy na całe miasto (no przynajmniej do 3tys, bo wyżej to niech się dzieje co chce Razz )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 08 Lis 2013 20:42 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Lis 2013 20:52     Temat postu:

4-2-1 potem rury 2 cale. kupując gotowy kolektor wydechowy 4-2-1 wyjście z niego jest na standardową średnice jaka jest w 1.6 czyli bodajże 1,75 cala także to warto odrazu przerobić też pod 2 cale.
aby było względnie cicho musisz mieć jakiś tłumik środkowy- inaczej cokolwiek założysz jako końcowy i tak będzie mega głośno.
Moją setke słyszałeś- nie drze japy, nie jest głośny i nie jest cichy, jest w sam raz.
ja mam środkowy przelotowy i końcowy komorowo-przelotowy robiony na zamówienie.
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moryc7
stary wyjadacz



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Lis 2013 8:28     Temat postu:

hmmm dzięki za info!! czyli w wydechu masz tylko 2 tłumiki? żadnego kata / strumienicy itp?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Następny
Strona 14 z 15

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin