Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

ANTILOCK
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Maj 2009 6:33     Temat postu:

jak nie ma ząbków, to kupiłeś wersję bez ABSu, ząbki są do czujników. Jak się świeci to nie działa. Sprawdź sam na jakiejś trawie albo piasku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Maj 2009 18:57     Temat postu:

a czy moge tak jezdzic ? jak sie swieci w niczym to nie bedzie przeszkadzalo.Bo bez abs nawet calkiem dobrze mi sie hamuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olik




Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Maj 2009 21:12     Temat postu:

Zobaczysz PaCo ja ci sie dobrze bedzie chamowac w znime albo chociazby na mokrej nawierzchni... Powodzenia... Oczywiscie mozesz tak jezdzic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Maj 2009 23:14     Temat postu:

Wlasnie przetestowalem... Po pada u mnie ciagle deszcz...rozpedzilem sie do 120 i zaczolem hamowac dosc ostro, nie czulem jakiegos poslizgu.dosc ladnie i szybko wychamowal.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaCo dnia 28 Maj 2009 23:15 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Gru 2010 13:52     Temat postu:

Ma ktoś zdjęcia pierścienia od ABSu z przodu. Mnie on zbędny, ale pożyczam auto na kilka dni i wolę żeby ta osoba ABS miała. Znalazłem jakiś pierścień od ABSu ale wolę się upewnić zanim rozbiore przód żeby go założyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Gru 2010 16:14     Temat postu:

a mi zaczął się pokazywać ANTILOCK jak szalałem po śniegu ciekawe dlaczego.zgasiłem odpaliłem i wraca do normy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Gru 2010 16:36     Temat postu:

lewy napisał:
a mi zaczął się pokazywać ANTILOCK jak szalałem po śniegu ciekawe dlaczego.zgasiłem odpaliłem i wraca do normy.


Może gdzieś się dostał śnieg między koronkę i czujnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Gru 2010 19:25     Temat postu:

podj napisał:
Może gdzieś się dostał śnieg między koronkę i czujnik.
Odpada, to są czujniki indukcyjne, środowiska obojętne magnetycznie nie mają wpływu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Gru 2010 19:30     Temat postu:

Błoto po śniegowe niesie ze sobą masę zanieczyszczeń, nie jestem do końca przekonany czy jest to środowisko obojętne magnetycznie.

Ps. Przypominam sobie sytuacje z tamtego roku kiedy to podczas silnych mrozów zamarzła mi linka ręcznego. Przejechałem wtedy około 500 m na zablokowanym kole i też abs się wyłączył.Sytuacja podobna jak jazda na ręcznym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 05 Gru 2010 20:04 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Gru 2010 20:24     Temat postu:

podj napisał:
Błoto po śniegowe niesie ze sobą masę zanieczyszczeń, nie jestem do końca przekonany czy jest to środowisko obojętne magnetycznie.
A bzdura i kropka, to nie apteka. Heble z tyłu masz totalnie odkryte i jego praca w syfie to norma.
podj napisał:
Ps. Przypominam sobie sytuacje z tamtego roku kiedy to podczas silnych mrozów zamarzła mi linka ręcznego. Przejechałem wtedy około 500 m na zablokowanym kole i też abs się wyłączył.Sytuacja podobna jak jazda na ręcznym.
Dziwne jakby nie wywaliło błędu, przecież miałeś koło/koła zablokowane Cool A gdzie tu związek z zanieczyszczeniami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Gru 2010 21:59     Temat postu:

foo napisał:
podj napisał:
Błoto po śniegowe niesie ze sobą masę zanieczyszczeń, nie jestem do końca przekonany czy jest to środowisko obojętne magnetycznie.
A bzdura i kropka, to nie apteka. Heble z tyłu masz totalnie odkryte i jego praca w syfie to norma.
podj napisał:
Ps. Przypominam sobie sytuacje z tamtego roku kiedy to podczas silnych mrozów zamarzła mi linka ręcznego. Przejechałem wtedy około 500 m na zablokowanym kole i też abs się wyłączył.Sytuacja podobna jak jazda na ręcznym.
Dziwne jakby nie wywaliło błędu, przecież miałeś koło/koła zablokowane Cool A gdzie tu związek z zanieczyszczeniami...


Foo błoto pośniegowe niesie ze sobą masę zanieczyszczeń. Na własne oczy niejednokrotnie widziałem ciała obce powbijane między wzniosy koronek abs po dobrej zabawie na śniegu.. Łącznie z popękanymi koronkami....

Chyba też dawno nie zaglądałeś w którym miejscu znajduje się czujnik abs z tyłu. Śmiem twierdzić,że czujniki kół z tyłu są lepiej osłonięte niż czujniki z przodu - chociażby przez sam kształt tarczy przeciw błotnej. Pisząc o zanieczyszczeniach myślałem o przedniej osi.

A co do sytuacji z zamarznięta linką, nawet błędów nie sprawdzałem bo nie było po co. Linka odpuściła i abs zadziałał. Chciałem tylko zwrócić uwagę na sytuację jaka może się pojawić po długiej zabawie ręcznym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Gru 2010 9:19     Temat postu:

@podj

ANTILOCK jest następstwem wywalenia błędu - resetowanym ponownym odpaleniem. Koronka w przodzie jest praktycznie w całości osłonięta bo siedzi na przegubie praktycznie w piaście. O budowie nx'a proszę się z Foo nie licytować, bo zezrał na tym zęby Very Happy No i Foo ma zawsze racje Wink - to pomijam.

O lince zamarzniętej i zabawie na ręcznym a zapalającym się ANTILOCK'u to zgoda po całości - to sytuacje praktycznie tożsame o innej etymologii.

Pozdro,
Foo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Gru 2010 9:35     Temat postu:

mi się wydaje ze sie zawiesza porostu i za mocno szaleje heheheh.już linka się urwała wiec po zabawie heheh.ważne z ten błąd znika.moim skromnym zdaniem komputer dostaje błędne informacje gdy np linka nie odpuści bo czasem mi trzymał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Gru 2010 11:20     Temat postu:

foo napisał:
@podj

O budowie nx'a proszę się z Foo nie licytować, bo zezrał na tym zęby Very Happy No i Foo ma zawsze racje Wink - to pomijam.

Pozdro,
Foo


W takim razie zwracam honor Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel.W.




Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: slupsk

PostWysłany: 08 Gru 2010 19:03     Temat postu:

mi terz sie to pali non stop mam 100 z lpg i abs ale umnie pisze antilock rok 92

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel.W. dnia 08 Gru 2010 19:03 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin