Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
kręci ma chęć zapalić ale nic z tego:(
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Abarth
Gość






PostWysłany: 20 Lut 2008 17:56     Temat postu:

ksychu4 napisał:
dziś razem z Rz sprawdzalismy wszystko iskra niby jest ale faktycznie moze to walnieta cewka i ta iskra nie jest taka jak powinna być.Poza tym paliwo dochodzi bo sprawdzilismy filtr paliwa i czy pompa zasysa paliwo no i jest ok.Ja też podejrzewam ze to cewka ale w sumie skoro iskra niby jest...może jednak nie jest tak mocna i taka jak powinna być.No bo co by to mogło być innego..?


U mnie był podobny objaw, gdy padły kable. Po ich wymianie na szybkensa pomyliłem ich kolejność i setka nie chciała zapalić. Walczyłem z nią przez dwa dni ponieważ zalewała świece, a pamiętaj, że na mokrych jej za chiny nie zapalisz. Moja rada - sprawdź kolejność kabli o ile były rozpinane,
- wykręć świece, wyjmij kabel z cewki i pokręć silnikiem - wydmucha w ten sposób część paliwa
- wypal świece na kuchence gazowej ( i wkręcaj je jak będą ciepłe jeszcze)

Cewkę możesz sprawdzić za pomocą zwykłego omomierza:

opór, cewka pierwotna: 0,5 - 2,0 omów - sprawdzasz pomiędzy pinami zasilającymi cewkę
opór, cewka wtórna: 10 000 - 16 000 omów - pomiędzy prawym pinem (stojąc od przodu auta) a gniazdem na przewód zapłonowy.

Sprawdź napięcie zasilania cewki - 12V - pomiędzy prawym pinem a (-) akumulatora.

Możliwe, że uszkodzony jest moduł w aparacie zapłonowym - jego sprawdzasz w ten sposób, że odpinasz wtyczkę zasilania cewki i wpinasz się kontrolką (żarówka wystarczy) pomiędzy piny wtyczki - masa musi być wzięta z wtyczki !
Poproś kogoś, żeby postartował silnikiem. W chwili włączenia zapłonu żarówka nie powinna się świecić (jeśli by się paliła to świadczy o padniętym module w aparacie) , natomiast w czasie kręcenia powinna migać.
Powrót do góry
Messer




Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 20 Lut 2008 19:38     Temat postu:

sprawdź jeszcze czy kable od czujnika temp silnika są całe może się odłączył styk i komputer czyta że silnik cały czas jest ciepły i nie ma ssania. a co za tym idzie kręci kręci i nicccccc Razz pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ksychu4




Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20 Lut 2008 19:51     Temat postu:

a gdzie są te kable i te styki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 20 Lut 2008 20:06     Temat postu:

ksychu4 napisał:
a gdzie są te kable i te styki ?


Przy termostacie.

Zdejmij pokrywę filtra powietrza i zajrzyj do gaźnika. Jeśli klapka ssania jest zamknięta (pozycja pozioma) to ssanie jest włączone. Jeśli jest otwarta to już wiesz, że jest coś nie tak z ssaniem.
Powrót do góry
ksychu4




Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26 Lut 2008 20:04     Temat postu:

dziś poszedłem do auta z zamiarem wykręcenia cewki zeby sprawdzić ją u kumpla czy jest dobra.Pomyslalem sobie ze może jeszcze raz spróbuje zakrecic tak raczej juz licząc na cud;)no i sie wydarzył,bo mi odpalił,potem przegazowałem go bardzo mocno przez kilka minut,ze pół osiedla zakopciło i troche dymu az bylo,przejechalem sie kawalek a potem jeszcze troche jedziłem po miescie nawet sporo i kilkanascie razy go gasiłem,odpalał momentalnie bez problemu.Tyle ze nadal nie wiem co mu sie stalo ze wtedy nie chciał palić...teraz znow jest wszystko ok ale nie mam pewnosci czy kiedyś nie zrobi mi takiego samego numeru.
Co to moglo być? moze ktoś miał podobnie?poki co jest wszystko dobrze i ladnie pali za kazdym razem,jutro tez mam zamiar rano jechac do pracy:)i mam nadzieje ze odpali:)Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin