Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
lpg
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2008 7:51     Temat postu:

Generalnie po ostatnim temacie nt. pierscieni doszedlem do wniosku, ze jakakolwiek dyskusja z kolega kpi mija sie z celem, bo jest to czlowiek ktory skonfrontowany oko w oko z nosorozcem bylby w stanie zupelnie powaznie stwierdzic, ze takie zwierze nie istnieje i zada dowodow.

Jego posty czyta sie bardzo trudno, z uwagi na beztroskie olewanie zasad interpunkcji.

Zmeczylem sie i przeczytalem ten watek i to jest dla mnie potwierdzenie powyzszego. Brutalnie powiem, ze mam ciekawsze rzeczy do roboty niz udzielanie sie w watkach w ktorych jest on aktywny, np: patrzenie jak mi trawa rosnie Wink . To ja juz wole sie klocic z Redem, pisze ciekawiej, zabawniej i poprawniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2008 8:05     Temat postu:

kpi napisał:
foster napisał:
...

...
foster napisał:

Nie mam powodów do narzekania na hamulce oraz jakość abs'u w 100nx gti. Zgodzę się że jest nieco prymitywny bo wielu sytuacji - ze względu na młodość tego urządzenia w tym czasie - po prostu nie zna, ale również nie jest taki głupi, a już stwierdzenie że przeszkadza uważam za oznakę głupoty właściciela bądź usprawiedliwiania się że coś tam i blablabla stało się po fakcie. Z abs trzeba nauczyć się pewnych odruchów i tyle. Chyba że ktoś jest masakratorem i jak jest źle na drodze to wciska hamulec do dechy i liczy że boski ABS go uratuje!!!

...
na priv bo wyjdzie off topic i wtedy rzeczywiście będzie trol.

Po:

1. I twoim zdaniem obraziłem cię po chamsku w tym cytowanym fragmencie? Gdzie masz formułę forum "quote z kpi w roli głównej" lub bezpośredni zwrot do twojej osoby? Trudniejszy tekst na czytanie ze zrozumieniem mają dzieci na koniec podstawówki, skoro tego nie jesteś w stanie zinterpretować poprawnie - gdzie tu do ustaw i aktów prawnych.

2. Nawet luźno czytając moją wypowiedź, niepełną i bez kontekstu tematu - da się jasno ją zrozumieć i opisuje ona moje stanowisko na temat ABS w naszym konkretnym przypadku.

3. Wątek dotyczy systemu ABS zamontowanego w 18latnim (lata 90') samochodzie jakim jest 100NX, więc nagle nie wyskakuj z radami i przyjętymi za normę zachowaniami nie tylko na kursie.

4. Zapodaj link do właściwego wątku, nich sobie nowi koledzy poczytają jak wygląda z tobą dyskusja i sami ocenią. Bo dla mnie to jej nie ma, próżnia, wielki klops bez argumentów i zlepku pobocznych wątków z tekstami "a znajomi tak uważają". Większość użytkowników już się o tym przekonała dawno.

5. Na prv to sobie podyskutuj z samym sobą zakładając drugiego usera - będziecie na poziomie. Co do przenosin topicu, zakładania wątków to sobie daruj, skutecznie już naśmieciłeś.

6. Pa, trolu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 498
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31 Maj 2008 11:34     Temat postu:

Quattro napisał:
Generalnie po ostatnim temacie nt. pierscieni doszedlem do wniosku, ze jakakolwiek dyskusja z kolega kpi mija sie z celem, bo jest to czlowiek ktory skonfrontowany oko w oko z nosorozcem bylby w stanie zupelnie powaznie stwierdzic, ze takie zwierze nie istnieje i zada dowodow.

W temacie pierścieni nadal poszukuję wiążącej odpowiedzi. Żaden z dyskutantów nie potrafił jej dać. Zmienialiście zdanie w zależności od tego co powiedziałem. Do tej pory porozmawiałem jeszcze z kilkoma mechanikami oraz osobami co mają odpowiednie wykształcenie (np wyższe mechaniczne) i praktycznie wszyscy odpowiedzieli mi że mam rację. NIe, nie byli to moi znajomi, których poprosiłem o przyznanie racji. Tego i tak jednak obecnie nie mogę uznać za coś co Was przekona więc nadal szukam czegoś co pokaże Wam czarno na białym że mam rację. Jeśli jednak okaże się (jakimś cudem) że jej nie mam to również napiszę dlaczego i przyznam rację oponentom. Pasuje?
Quattro napisał:
Jego posty czyta sie bardzo trudno, z uwagi na beztroskie olewanie zasad interpunkcji.

Fakt. Zdania piszę nieco długawe czasami. Czytanie tego bywa męczące. Przepraszam.
Quattro napisał:

Zmeczylem sie i przeczytalem ten watek i to jest dla mnie potwierdzenie powyzszego. Brutalnie powiem, ze mam ciekawsze rzeczy do roboty niz udzielanie sie w watkach w ktorych jest on aktywny, np: patrzenie jak mi trawa rosnie Wink . To ja juz wole sie klocic z Redem, pisze ciekawiej, zabawniej i poprawniej.

To po co to wogóle czytasz skoro tak narzekasz?
Powiedz mi tylko jedno: czy jak znajdę dowód na to że miałem rację to co zrobisz?
Może i ze mną dyskutuje się ciężko, ale tylko wtedy gdy nie ma się poważnych i wiarygodnych argumentów. Ja po prostu nie daję się zbyć byle odpowiedzią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 498
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31 Maj 2008 11:44     Temat postu:

foster napisał:
1. I twoim zdaniem obraziłem cię po chamsku w tym cytowanym fragmencie? Gdzie masz formułę forum "quote z kpi w roli głównej" lub bezpośredni zwrot do twojej osoby? Trudniejszy tekst na czytanie ze zrozumieniem mają dzieci na koniec podstawówki, skoro tego nie jesteś w stanie zinterpretować poprawnie - gdzie tu do ustaw i aktów prawnych.

Odpowiedziałeś dokładnie na to co ja napisałem o ABS. A to że nie dałeś quote nie znaczy że nie było to do mnie. Jakbyś napisał "mam zielonego nx" a ja napisałbym (bez quote) "posiadacze zielonych nxów to ćwoki" to też nie byłoby do Ciebie?
I po co znów dajesz te złośliwe obrażające kogoś komentarze? Co chcesz tym zyskać? żebym Cię zaczął jechać?
foster napisał:

2. Nawet luźno czytając moją wypowiedź, niepełną i bez kontekstu tematu - da się jasno ją zrozumieć i opisuje ona moje stanowisko na temat ABS w naszym konkretnym przypadku.

Przypadkiem obrażające osoby które myślą inaczej i przypadkiem napisane pod tym że napisałem że ABS w NX często przeszkadza zamiast pomagać.
foster napisał:

3. Wątek dotyczy systemu ABS zamontowanego w 18latnim (lata 90') samochodzie jakim jest 100NX, więc nagle nie wyskakuj z radami i przyjętymi za normę zachowaniami nie tylko na kursie.

Jak rozumiem 18 lat to "wiek konstrukcji"? No ale ok. Więc powiem Ci że jeździłem autem z ABS również z podobnego okresu i miało rewelacyjny ABS. Więc co ma do rzeczy wiek tego ABS do opisanego zachowania? Jest ono prawidłowe dla każdego systemu ABS. Co najwyżej skuteczność takiego manewru może być różna.
foster napisał:

4. Zapodaj link do właściwego wątku, nich sobie nowi koledzy poczytają jak wygląda z tobą dyskusja i sami ocenią. Bo dla mnie to jej nie ma, próżnia, wielki klops bez argumentów i zlepku pobocznych wątków z tekstami "a znajomi tak uważają". Większość użytkowników już się o tym przekonała dawno.

Istnieje funkcja "szukaj". Znajdą jeśli będzie im się chciało. A jak chcesz im to pokazać to sam wklej a nie wyręczaj się mną.
I nie mów za większość użytkowników. Na razie różnię się poglądami z kilkoma osobami. Nie ma argumentów? No sorry, ale napisałem przykład auta z płaską piastą i jakoś żaden z wielkich nie raczył tego skomentować. Napisanie "a nie znam tej konstrukcji" trudno uznać za komentarz. Poza tym przypomnę Ci że to ja się o coś pytam i proszę o wyjaśnienie. Jak to jest że nikt nie potrafił dać wiążących odpowiedzi na proste pytania w taki sposób żeby rozwiały się wątpliwości stawiane w moich postach?

foster napisał:

5. Na prv to sobie podyskutuj z samym sobą zakładając drugiego usera - będziecie na poziomie. Co do przenosin topicu, zakładania wątków to sobie daruj, skutecznie już naśmieciłeś.

No comment.

foster napisał:

6. Pa, trolu.

Pa bobasku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kpi dnia 31 Maj 2008 11:50 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2008 11:54     Temat postu:

kpi napisał:
...
Laughing never ending story, bye trolu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2008 14:04     Temat postu:

kpi napisał:
Quattro napisał:
Generalnie po ostatnim temacie nt. pierscieni doszedlem do wniosku, ze jakakolwiek dyskusja z kolega kpi mija sie z celem, bo jest to czlowiek ktory skonfrontowany oko w oko z nosorozcem bylby w stanie zupelnie powaznie stwierdzic, ze takie zwierze nie istnieje i zada dowodow.

W temacie pierścieni nadal poszukuję wiążącej odpowiedzi. Żaden z dyskutantów nie potrafił jej dać. Zmienialiście zdanie w zależności od tego co powiedziałem. Do tej pory porozmawiałem jeszcze z kilkoma mechanikami oraz osobami co mają odpowiednie wykształcenie (np wyższe mechaniczne) i praktycznie wszyscy odpowiedzieli mi że mam rację. NIe, nie byli to moi znajomi, których poprosiłem o przyznanie racji. Tego i tak jednak obecnie nie mogę uznać za coś co Was przekona więc nadal szukam czegoś co pokaże Wam czarno na białym że mam rację. Jeśli jednak okaże się (jakimś cudem) że jej nie mam to również napiszę dlaczego i przyznam rację oponentom. Pasuje?
Quattro napisał:
Jego posty czyta sie bardzo trudno, z uwagi na beztroskie olewanie zasad interpunkcji.

Fakt. Zdania piszę nieco długawe czasami. Czytanie tego bywa męczące. Przepraszam.
Quattro napisał:

Zmeczylem sie i przeczytalem ten watek i to jest dla mnie potwierdzenie powyzszego. Brutalnie powiem, ze mam ciekawsze rzeczy do roboty niz udzielanie sie w watkach w ktorych jest on aktywny, np: patrzenie jak mi trawa rosnie Wink . To ja juz wole sie klocic z Redem, pisze ciekawiej, zabawniej i poprawniej.

To po co to wogóle czytasz skoro tak narzekasz?
Powiedz mi tylko jedno: czy jak znajdę dowód na to że miałem rację to co zrobisz?
Może i ze mną dyskutuje się ciężko, ale tylko wtedy gdy nie ma się poważnych i wiarygodnych argumentów. Ja po prostu nie daję się zbyć byle odpowiedzią.


Jesli chodzi o pierscienie to napisalem to o co mi chodzi i nie zmienilem zdania, co najwyzej opisalem przypadek kiedy rant piasty nie jest wymagany, bo zmieniona zostala konstrukcja srub mocujacych... a w zasadzie nie konstrukcja a rozmiar.

Dodatkowo braku pierscienia doswiadczylem na wlasnej skorze i bolalo.. (a bylem pilotem w tamtym samochodzie)

Opisalem swoje i reszta... dla mnie to powyzszy przypadek nosorozca. Co do zdan nie chodzi o dlugosc, a o zwykle glupie przecinki...

Czytam fora dla wiedzy, bo wiedza to skarb. Czesciej wrecz czytam tematy, do ktorych wchodze z poczucia obowiazku niz to ktore chce mi sie czytac...

Jesli znajdziesz niezbite dowody ze nie mam racji - to ja nie bede sie upieral przy swoim...


Jesli chodzi o ABS to zeby nie on w moim poprzednim 100NX to nie pisalbym tu z Toba, bo mimo, ze do wypadku de facto doszlo to na zablokowanych kolach albo gosciu przy 90km/h uderzylby prosto w moje drzwi i albo by mnie zabil, albo ja bylbym w wiezieniu za spowodowanie obrazen jego nie przypietego niczym synka...

Jesli chodzi o sprawe LPG, to ja po prostu zadzwonie w poniedzialek do ITS i sie zapytam :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati1411




Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Swarzędz (WLKP)

PostWysłany: 01 Cze 2008 14:17     Temat postu:

Nie wchodząc w jakieś osobiste historie powiem tylko, że ja mam przekładaną instalacje gazowa z 1.6 gaźnik do GTI. (Oczywiście tylko część tej instalacji, bo sporo rzeczy musiało być nowych). Podczas tego manewru generalnie nikt sie nie zastanawiał co na to ustawy prawne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 498
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01 Cze 2008 19:10     Temat postu:

foster napisał:
Laughing never ending story, bye trolu.

Never ending bo ciągle odpisujesz nie wiadomo po co. Weź siedź już cicho i będzie ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 498
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01 Cze 2008 19:22     Temat postu:

Quattro napisał:
Jesli chodzi o pierscienie to napisalem to o co mi chodzi i nie zmienilem zdania, co najwyzej opisalem przypadek kiedy rant piasty nie jest wymagany, bo zmieniona zostala konstrukcja srub mocujacych... a w zasadzie nie konstrukcja a rozmiar.

Tak, pamiętam co napisałeś. Czy jednak przypadkiem ta mazda nie miałaby też większych śrub gdyby miała wystającą piastę? Po prostu to auto dostawcze, więc DMC jest odpowiednio większe niż w osobówce.

Quattro napisał:
Dodatkowo braku pierscienia doswiadczylem na wlasnej skorze i bolalo.. (a bylem pilotem w tamtym samochodzie)

Do auta na rajdy użyłbym więc raczej pasującej felgi (takiej co nie wymaga pierścienia). Nadal trudno mi sobie wyobrazić jak taki plasticzek miałby powstrzymać działanie siły tak dużej że ścięła śruby.

Quattro napisał:

Opisalem swoje i reszta... dla mnie to powyzszy przypadek nosorozca. Co do zdan nie chodzi o dlugosc, a o zwykle glupie przecinki...

No z tym nosorożcem tutaj to nie do końca. Urwałeś koło na hopie. Ale nie jest powiedziane, że jakbyś miał pierścień to byś go nie urwał. Rozumiem, że doszedłeś do takiego wniosku, że koło sie urwało przez jego brak. Ale nie koniecznie taka właśnie była przyczyna awarii.


Quattro napisał:
Jesli znajdziesz niezbite dowody ze nie mam racji - to ja nie bede sie upieral przy swoim...

Nadal szukam i jak tylko coś znajdę to napiszę. Dlatego już nie piszę w tamtym wątku. Po prostu nie mam mocnego dowodu.

Quattro napisał:

Jesli chodzi o ABS to zeby nie on w moim poprzednim 100NX to nie pisalbym tu z Toba, bo mimo, ze do wypadku de facto doszlo to na zablokowanych kolach albo gosciu przy 90km/h uderzylby prosto w moje drzwi i albo by mnie zabil, albo ja bylbym w wiezieniu za spowodowanie obrazen jego nie przypietego niczym synka...

Ja widziałem że gość się kiedyś uratował z wypadku dlatego że miał nie zapięte pasy. Co nie oznacza że po tym wydarzeniu zacznę sprzeciwać się pasom. Ciebie ten ABS uratował. A mi nie raz już podniósł ciśnienie, gdy nie mogłem się zatrzymać samochodem, bo ABS stwierdził że mi w tym pomoże. Z aut którymi jeździłem 100NX miał najgorszą wersję ABS. Jeździłem w NX z oraz bez ABS. Mniej stresu miałem jeżdżąc bez
Quattro napisał:
Jesli chodzi o sprawe LPG, to ja po prostu zadzwonie w poniedzialek do ITS i sie zapytam :]

Jest to chyba całkiem rozsądne wyjście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Cze 2008 20:17     Temat postu:

kpi napisał:
foster napisał:
Laughing never ending story, bye trolu.

Never ending bo ciągle odpisujesz nie wiadomo po co. Weź siedź już cicho i będzie ok.

Rozkazywać to możesz sobie przed lustrem.
...never ending story.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 01 Cze 2008 20:29     Temat postu:

foster napisał:
kpi napisał:
foster napisał:
Laughing never ending story, bye trolu.

Never ending bo ciągle odpisujesz nie wiadomo po co. Weź siedź już cicho i będzie ok.

Rozkazywać to możesz sobie przed lustrem.
...never ending story.

Dobra, koniec Waszych sporów. Jak chcecie kontynuować to zapraszam na priv.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrych




Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jadów (okolice W-wy)

PostWysłany: 02 Cze 2008 0:03     Temat postu:

kpi napisał:
Quattro napisał:
...

Do auta na rajdy użyłbym więc raczej pasującej felgi (takiej co nie wymaga pierścienia). Nadal trudno mi sobie wyobrazić jak taki plasticzek miałby powstrzymać działanie siły tak dużej że ścięła śruby.


Nie wiem, czy dobrze to rozumiem, ale może pokażę na przykładzie: jak na przykład ćwiczysz na siłowni, to czasami jest tak, że nie dajesz rady wypchnąć ciężaru, ale gdy ktoś pomoże ci chociaż 2 palcami, to wtedy dajesz radę wypchnąć ciężar (wiem, bo sam parę razy takie doświadczenie przeprowadzałem Very Happy). I ja to zrozumiałem tak, że w wypadku koła, to osobę wyciskającą symbolizują śruby, a tą, która pomaga - pierścień centrujący. Przecież to nie jest tak, że pierścienie przenoszą na siebie całą siłę, która ścina śruby, tylko pomaga śrubom. Poza tym jest jeszcze jedna rzecz, a przynajmniej mi się tak wydaje Very Happy (znowu pokażę na przykładzie ciężarów xD) - koło w pewnym stopniu wisi na śrubach, tak jak ktoś kiedyś pisał, jak obrazek na gwoździu. Natomiast na pierścienie działa zupełnie w inny sposób - tak jakby je przyciska. Spróbuj utrzymać jakiś ciężar trzymając przed sobą na wyprostowanych rękach, a potem spróbuj ten sam ciężar utrzymać w górze leżąc na ziemi. Na pewno za drugim razem będzie o wiele łatwiej.
Oczywiście zaznaczam, że ja sie na mechanice itp w ogóle nie znam, i napisałem tylko, jak to odebrałem na chłopski rozum Very Happy Jeżeli jestem w błędzie to proszę mnie z niego wyprowadzić Very Happy Tylko jakby można było bez jechania po mnie przy tym...

Taki OT, ale akurat mi przyszło to teraz do głowy Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrych dnia 02 Cze 2008 0:10 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin