Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Obniżenie zawieszenia - jakieś rady dla nowicjusza????pomocy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Sty 2009 23:53     Temat postu:

foster napisał:
@Red... powinieneś startować do "Mam talent" jako człowiek, który w zasadzie zgadza się z kimś, ale mimo to się pokłóci Razz. Pozdro!


Zgadzam się Laughing

A wracając do meritum: fajnie by było jak by ktoś podłapał ten temat KYB AGX, Koni Special i Koni Sport do naszych 100NXów i wyjaśnił co z czym i jak, bo regulowana zawiecha + siła tłumienia = kozacka sprawa, szczególnie w przypadku naszych dróg - wieziesz babcie do kościoła stawiasz furę "na amfibie' Laughing lecisz ścignąć się z ziomkiem - kładziesz bestię na glebę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Sty 2009 16:47     Temat postu:

Z tego co kojarze to ktos wspominal ze do regulacji to trzeba amory zdejmowac z fury wiec malo efektywne to jest Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Sty 2009 17:10     Temat postu:

a to :





http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=737.0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Sty 2009 0:55     Temat postu:

stoo napisał:
a to :

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=737.0


No no ładnie to wygląda, to teraz tylko dawać mi tu tłumacza z holenderskiego na nasze i jesteśmy w domku Laughing
Pozdrowił.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 16 Sty 2009 0:56 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomi100nx




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno/Śląsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sty 2009 14:37     Temat postu:

http://www.tommydriv3r.livenet.pl/ tu jest fotka jak siedzi moja nyska Sad i wcale mi sie to nie podoba tylne amorki wymienione ale chyba springi by sie zdały tez nowe tylko czy standartowe cos dadza Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Sty 2009 18:06     Temat postu:

red_shogun napisał:
stoo napisał:
a to :

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=737.0


No no ładnie to wygląda, to teraz tylko dawać mi tu tłumacza z holenderskiego na nasze i jesteśmy w domku Laughing
Pozdrowił.


LINK

Wystarczy? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Sty 2009 18:44     Temat postu:

Cytat:
1. Jesteś teraz uruchomiony z ręki pierścień na wiosnę dół.
2. Vervolgens zet je deze vast met de "borgring veer". 2. Następnie należy umieścić je na wiosnę, zachowując pierścień. Gebruik hiervoor de meegeleverde sleutels. Użyj dostarczonych kluczy.
3. Deze stelringen zijn om de veer in stellen en wordt sterk afgeraden om deze vaster aan te draaien dan “handvast”. 3. Zestaw pierścieni na wiosnę i jest silnie zniechęcać do tego, aby działać szybciej niż "ręcznie". Mocht het nog niet naar je zin zijn kan je het later altijd nog aanpassen. Jeśli to nie będzie jak zawsze możesz dostosować ją później.
4. Draai nu de "borgring bevestigingsblok" omhoog tot ca. 4/5 cm onder de eerder vastgezette "borgring veer". 4. Uruchom zachowaniu pierścień bloku potwierdzenie "do około 4 / 5 cm poniżej wcześniej zabezpieczone" zatrzymanie pierścień wiosny.
5. Draai nu het bevestigingsblok (met die 2 grote gaten voor aan je ophanging) tot tegen de "borgring bevestigingsblok". 5. Uruchom potwierdzenie bloku (z 2 dużych otworów do zawieszenia) przeciwko zachowaniu pierścień blok potwierdzenia.
6. Draai nu de onderste zwarte borgring tot tegen het bevestigingsblok en gebruik nu de meegeleverde sleutels om het bevestigingsblok met beide borgringen vast te zetten/borgen. 6. Uruchom niższe czarny pierścień zachowując do montażu bloku i będzie dostarczone klucze do bloku potwierdzenie dwa pierścienie do zapewnienia transferu / gwarantów.
7. Doe nu hetzelfde met de andere schokbreker en zorg ervoor dat de afstanden tussen de ringen exact hetzelfde zijn (anders gaat je auto scheef staan). 7. Teraz zrobić to samo z innymi szoku i upewnij się, że odległość między pierścieniami dokładnie takie same (w przeciwnym razie samochód jest chude).


no i wszystko jasne Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sty 2009 19:22     Temat postu:

stoo napisał:
Cytat:
1. Jesteś teraz uruchomiony z ręki pierścień na wiosnę dół.
2. Vervolgens zet je deze vast met de "borgring veer". 2. Następnie należy umieścić je na wiosnę, zachowując pierścień. Gebruik hiervoor de meegeleverde sleutels. Użyj dostarczonych kluczy.
3. Deze stelringen zijn om de veer in stellen en wordt sterk afgeraden om deze vaster aan te draaien dan “handvast”. 3. Zestaw pierścieni na wiosnę i jest silnie zniechęcać do tego, aby działać szybciej niż "ręcznie". Mocht het nog niet naar je zin zijn kan je het later altijd nog aanpassen. Jeśli to nie będzie jak zawsze możesz dostosować ją później.
4. Draai nu de "borgring bevestigingsblok" omhoog tot ca. 4/5 cm onder de eerder vastgezette "borgring veer". 4. Uruchom zachowaniu pierścień bloku potwierdzenie "do około 4 / 5 cm poniżej wcześniej zabezpieczone" zatrzymanie pierścień wiosny.
5. Draai nu het bevestigingsblok (met die 2 grote gaten voor aan je ophanging) tot tegen de "borgring bevestigingsblok". 5. Uruchom potwierdzenie bloku (z 2 dużych otworów do zawieszenia) przeciwko zachowaniu pierścień blok potwierdzenia.
6. Draai nu de onderste zwarte borgring tot tegen het bevestigingsblok en gebruik nu de meegeleverde sleutels om het bevestigingsblok met beide borgringen vast te zetten/borgen. 6. Uruchom niższe czarny pierścień zachowując do montażu bloku i będzie dostarczone klucze do bloku potwierdzenie dwa pierścienie do zapewnienia transferu / gwarantów.
7. Doe nu hetzelfde met de andere schokbreker en zorg ervoor dat de afstanden tussen de ringen exact hetzelfde zijn (anders gaat je auto scheef staan). 7. Teraz zrobić to samo z innymi szoku i upewnij się, że odległość między pierścieniami dokładnie takie same (w przeciwnym razie samochód jest chude).


no i wszystko jasne Razz

OMG, zajebiste Laughing A tak na marginesie, co tu dużo tłumaczyć, gwint jak każdy inny Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Sty 2009 13:49     Temat postu:

Kriczer napisał:
red_shogun napisał:
stoo napisał:
a to :
http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=737.0


No no ładnie to wygląda, to teraz tylko dawać mi tu tłumacza z holenderskiego na nasze i jesteśmy w domku Laughing
Pozdrowił.


LINK

Wystarczy? Razz


Kriczer szczere dzięki za próbę uszczęśliwienia mnie, ale niestety jestem wymagający, mi nie wystarczy Sad

foster napisał:
stoo napisał:
Cytat:
1. Jesteś teraz uruchomiony z ręki pierścień na wiosnę dół.
2. Vervolgens zet je deze vast met de "borgring veer". 2. Następnie należy umieścić je na wiosnę, zachowując pierścień. Gebruik hiervoor de meegeleverde sleutels. Użyj dostarczonych kluczy.
3. Deze stelringen zijn om de veer in stellen en wordt sterk afgeraden om deze vaster aan te draaien dan “handvast”. 3. Zestaw pierścieni na wiosnę i jest silnie zniechęcać do tego, aby działać szybciej niż "ręcznie". Mocht het nog niet naar je zin zijn kan je het later altijd nog aanpassen. Jeśli to nie będzie jak zawsze możesz dostosować ją później.
4. Draai nu de "borgring bevestigingsblok" omhoog tot ca. 4/5 cm onder de eerder vastgezette "borgring veer". 4. Uruchom zachowaniu pierścień bloku potwierdzenie "do około 4 / 5 cm poniżej wcześniej zabezpieczone" zatrzymanie pierścień wiosny.
5. Draai nu het bevestigingsblok (met die 2 grote gaten voor aan je ophanging) tot tegen de "borgring bevestigingsblok". 5. Uruchom potwierdzenie bloku (z 2 dużych otworów do zawieszenia) przeciwko zachowaniu pierścień blok potwierdzenia.
6. Draai nu de onderste zwarte borgring tot tegen het bevestigingsblok en gebruik nu de meegeleverde sleutels om het bevestigingsblok met beide borgringen vast te zetten/borgen. 6. Uruchom niższe czarny pierścień zachowując do montażu bloku i będzie dostarczone klucze do bloku potwierdzenie dwa pierścienie do zapewnienia transferu / gwarantów.
7. Doe nu hetzelfde met de andere schokbreker en zorg ervoor dat de afstanden tussen de ringen exact hetzelfde zijn (anders gaat je auto scheef staan). 7. Teraz zrobić to samo z innymi szoku i upewnij się, że odległość między pierścieniami dokładnie takie same (w przeciwnym razie samochód jest chude).


no i wszystko jasne Razz

OMG, zajebiste Laughing A tak na marginesie, co tu dużo tłumaczyć, gwint jak każdy inny Razz.


Tiaaa... w takim razie słuchamy "małego" tłumaczenia made in foster Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Sty 2009 14:04     Temat postu:

red_shogun napisał:
Tiaaa... w takim razie słuchamy "małego" tłumaczenia made in foster Razz

Pfff... o czym tu pisać, trzymajcie mnie Laughing.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomi100nx




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno/Śląsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2009 15:04     Temat postu:

czy sprężyny tylne z sunny pasują do 100nx?? bo wiem ze one są wyzsze(tzn tak mi w sklepie powiedzieli) a chce miec wyższy tył

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomi100nx dnia 26 Mar 2009 15:16 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Senior




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Lip 2009 22:07     Temat postu:

Tomi100nx napisał:
czy sprężyny tylne z sunny pasują do 100nx?? bo wiem ze one są wyzsze(tzn tak mi w sklepie powiedzieli) a chce miec wyższy tył


Pasują. Ja miałem założone z tyłu od sunny kombi przez jakiś czas bo orginalne popękały i musiałem na szybko coś wmontować bo spot się zbliżał. Miałem najwyższe nismo na spocie Laughing Terenowe. Kossztowały mnie 100 zł za sztukę ze szrotu. Później sprzedałem je jak już miałem orginalne.

Pozdro Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Lip 2009 10:36     Temat postu:

ja jak narazie to bede zmuszony sprezyny zalozyc na amorki orginalne ale nowe wiec troche powinny wytrzymac a jak nieoddam sie na gwarancje:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin