Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
tuning
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwydh




Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lodz

PostWysłany: 15 Maj 2008 13:44     Temat postu:

widzialem duzo setek i to co ludzie z nimi robia to masakra moze ktos mi da jakas fotke dobrze zrobionej 100:) w polsce? nie liczac takiego tuningu jak felgi sprezyna bo to popieram duzo lepiej samochod prezentuje sie no i oczywiscie lpg to podstawa dobrego tuningu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2008 13:52     Temat postu:

Poczekaj jeszcze troche - nie od razu Torun zbudowano...

BTW Setke powinienem sprzedac chyba w dniu zakupu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2008 15:32     Temat postu:

A mnie zawsze dziwią głosy osób które wożą się taką taniochą jak 100NX, za to ostro optują tylko i wyłącznie za tankowaniem strucla jedynie benzynką. Widać nabijanie kabzy takim czy innym złodziejom (bo inaczej tego nazwać nie można gdy litr paliwa dochodzi do 5zł, przy średniej pensji krajowej =X) jest dla nich czymś normalnym, dla mnie osobiście nie jest. Kup sobie może jeden z drugim nowego GT-Ra ewentualnie 350Z i wtedy szydź z tych co zasilają swoje auto LPG, wtedy będziesz miał prawdziwy i uzasadniony powód do dumy że jesteś bogaty, stać cię na wypasiony tuning i co najważniejsze stać cię na benzynę za 5zł za litr. A na razie z tego co widać to stać jednego z drugim co najwyżej na furę za 5tys. zł, więc błagam litości...
Kwestia tuningu wygląda podobnie, zakochałeś się w 100NXie i nie chcesz dopieszczać żadnej innej fury?, masz na tyle kasy że jesteś w stanie włożyć w niego krotność pierwotnej wartości?, to wtedy możesz pomyśleć nad zabawą w tuning. Jeśli na żadne z powyższych pytań nie jesteś w stanie odpowiedzieć sobie pozytywnie, to szczerze daruj sobie tuning, a zajmij się pielęgnacją i doglądaniem tego co wyszło z fabryki te 15lat temu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwydh




Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lodz

PostWysłany: 15 Maj 2008 18:01     Temat postu:

ale ja sie nie smieje z lpg sam mam gaz i jestem z niego dumny a tuning popieram tylko mechaniczny . ale w silniku 1.6 nie ma sensu nic robic wiec poszedlem w lepsza strone oszczednosc Very Happy
spaleanie najwieksze jakie mialem przy ostrej jezdzie 16lpg nie jest wtedy straszne to zaledwie 8 litrow benzyny tyle co corsa spala przy normalenj jezdzie w miescie


********lpg power********
Twisted Evil Very Happy Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2008 22:04     Temat postu:

red_shogun napisał:

Kwestia tuningu wygląda podobnie, zakochałeś się w 100NXie i nie chcesz dopieszczać żadnej innej fury?, masz na tyle kasy że jesteś w stanie włożyć w niego krotność pierwotnej wartości?, to wtedy możesz pomyśleć nad zabawą w tuning. Jeśli na żadne z powyższych pytań nie jesteś w stanie odpowiedzieć sobie pozytywnie, to szczerze daruj sobie tuning, a zajmij się pielęgnacją i doglądaniem tego co wyszło z fabryki te 15lat temu.


Nie wiem czy Cie dobrze zrozumialem, ale z tym tuningiem to mi zalecialo tandetnym mysleniem 16-latka, ktory widzial powyzsze jedynie w NFS:U i wyzniaje zasady dobry tuning = drogi tuning...

Jesli tak to to moge twoje slowa skomentowac krotko...."Awwww BULLSHIT!"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2008 22:45     Temat postu:

Quattro napisał:
red_shogun napisał:

Kwestia tuningu wygląda podobnie, zakochałeś się w 100NXie i nie chcesz dopieszczać żadnej innej fury?, masz na tyle kasy że jesteś w stanie włożyć w niego krotność pierwotnej wartości?, to wtedy możesz pomyśleć nad zabawą w tuning. Jeśli na żadne z powyższych pytań nie jesteś w stanie odpowiedzieć sobie pozytywnie, to szczerze daruj sobie tuning, a zajmij się pielęgnacją i doglądaniem tego co wyszło z fabryki te 15lat temu.


Nie wiem czy Cie dobrze zrozumialem, ale z tym tuningiem to mi zalecialo tandetnym mysleniem 16-latka, ktory widzial powyzsze jedynie w NFS:U i wyzniaje zasady dobry tuning = drogi tuning...
Jesli tak to to moge twoje slowa skomentowac krotko...."Awwww BULLSHIT!"


Ależ skąd dobry tuning to plastiki na zewnątrz w tym szczególnie większy spojler na tył aby 1.6 lub 2.0 przypadkiem nie odfrunęło z nadmiaru mocy, plastiki do wewnątrz najlepiej takie świecące w ultrafiolecie neonków zamontowanych pod podeszwą buta, następnie trzymajcie się krzeseł - szok! amortyzatory gazowe za 199zł zamiast tych olejowych z allegro za 99zł, potem gdy już siedzą takie amory to grzechem było by nie obniżyć rakiety - więc startujemy z ucinaniem sprężyn o dwa zwoje w celu nadania rasowego wyglądu nowo rodzącemu się bolidowi, teraz czas na podniesienie mocy: dźwięcznie brzmiący uniwersalny tylny wydech marki ulter koniecznie 2,5 cala do 1.6 to podstawa, bezapelacyjna wycinka kata i i wspaw w jej miejsce trudnozdobywalnej rury z nierdzewki (35zł za metr bieżący), odczuwalny znaczący przyrost mocy - zwężka na kolektorze i tłumiku środkowym kto by się tym przejmował, następnie wyższy stopień wtajemniczenia: wzrost mocy w DE poprzez zapodawania wałków od DS dzięki czemu uzyskujemy 3KM i krócej o 0,1sek do setki, po czym zapodajemy szersze rasowe kapcie 215/45/R16 żeby przy takim wzroście mocy nie mielić non stop laczkami nawet z trójki, o kurcze ale przez to tak mozolnie zdobyte wyżej 0,01sek. zostaje utracone Sad, cóż nie pozostaje nam nic innego jak swap skrzyni biegów z DS na DE lub na odwrót - nie pamiętam, "lepszy" efekt w przełożeniach w 100% gwarantowany - zagubione 0,01sek znów odzyskujemy - radości nie ma końca, itp. itd.
Założę się że będzie to idealny tuning dla setki w twoim wykonaniu, wszyscy będą zachwyceni a najbardziej ty, bo będziesz wiedział ile cię to pracy kosztowało i jaki kosmiczny efekt przyniosło, no i co najważniejsze spełnią się twoje marzenia o tanim tuningu bo przecież zmieściłeś się z całością w 1000zł.
OK a teraz na poważnie, weź człowieku nawet nie podejmuj takich dyskusji bo szkoda twojego jak i mojego czasu. W poprzednim poście wyraziłem swoją opinię, mam do tego prawo i poprzestańmy na tym, tym bardziej że twoją opinię też już poznałem i dzięki temu już wiem żeby omijać cię szerokim łukiem
p.s.
a tak w ogóle to źle mnie zrozumiałeś Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tjozwiak




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skawina k.Krakowa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2008 23:17     Temat postu:

red_shogun napisał:
Quattro napisał:
red_shogun napisał:

Kwestia tuningu wygląda podobnie, zakochałeś się w 100NXie i nie chcesz dopieszczać żadnej innej fury?, masz na tyle kasy że jesteś w stanie włożyć w niego krotność pierwotnej wartości?, to wtedy możesz pomyśleć nad zabawą w tuning. Jeśli na żadne z powyższych pytań nie jesteś w stanie odpowiedzieć sobie pozytywnie, to szczerze daruj sobie tuning, a zajmij się pielęgnacją i doglądaniem tego co wyszło z fabryki te 15lat temu.


Nie wiem czy Cie dobrze zrozumialem, ale z tym tuningiem to mi zalecialo tandetnym mysleniem 16-latka, ktory widzial powyzsze jedynie w NFS:U i wyzniaje zasady dobry tuning = drogi tuning...
Jesli tak to to moge twoje slowa skomentowac krotko...."Awwww BULLSHIT!"


Ależ skąd dobry tuning to plastiki na zewnątrz w tym szczególnie większy spojler na tył aby 1.6 lub 2.0 przypadkiem nie odfrunęło z nadmiaru mocy, plastiki do wewnątrz najlepiej takie świecące w ultrafiolecie neonków zamontowanych pod podeszwą buta, następnie trzymajcie się krzeseł - szok! amortyzatory gazowe za 199zł zamiast tych olejowych z allegro za 99zł, potem gdy już siedzą takie amory to grzechem było by nie obniżyć rakiety - więc startujemy z ucinaniem sprężyn o dwa zwoje w celu nadania rasowego wyglądu nowo rodzącemu się bolidowi, teraz czas na podniesienie mocy: dźwięcznie brzmiący uniwersalny tylny wydech marki ulter koniecznie 2,5 cala do 1.6 to podstawa, bezapelacyjna wycinka kata i i wspaw w jej miejsce trudnozdobywalnej rury z nierdzewki (35zł za metr bieżący), odczuwalny znaczący przyrost mocy - zwężka na kolektorze i tłumiku środkowym kto by się tym przejmował, następnie wyższy stopień wtajemniczenia: wzrost mocy w DE poprzez zapodawania wałków od DS dzięki czemu uzyskujemy 3KM i krócej o 0,1sek do setki, po czym zapodajemy szersze rasowe kapcie 215/45/R16 żeby przy takim wzroście mocy nie mielić non stop laczkami nawet z trójki, o kurcze ale przez to tak mozolnie zdobyte wyżej 0,01sek. zostaje utracone Sad, cóż nie pozostaje nam nic innego jak swap skrzyni biegów z DS na DE lub na odwrót - nie pamiętam, "lepszy" efekt w przełożeniach w 100% gwarantowany - zagubione 0,01sek znów odzyskujemy - radości nie ma końca, itp. itd.
Założę się że będzie to idealny tuning dla setki w twoim wykonaniu, wszyscy będą zachwyceni a najbardziej ty, bo będziesz wiedział ile cię to pracy kosztowało i jaki kosmiczny efekt przyniosło, no i co najważniejsze spełnią się twoje marzenia o tanim tuningu bo przecież zmieściłeś się z całością w 1000zł.
OK a teraz na poważnie, weź człowieku nawet nie podejmuj takich dyskusji bo szkoda twojego jak i mojego czasu. W poprzednim poście wyraziłem swoją opinię, mam do tego prawo i poprzestańmy na tym, tym bardziej że twoją opinię też już poznałem i dzięki temu już wiem żeby omijać cię szerokim łukiem
p.s.
a tak w ogóle to źle mnie zrozumiałeś Laughing


Aaaale sie chłopie napisałeś (chciało Ci sie ?? Very Happy ) wszyscy wiemy ze masz GTi i w tym nie trzeba grzebać bo te 143 kuce jak na taką mase samochodu w zupełności wystarcza i jest obniżone (twoje i tak bardziej od ori) co do wywalania wydechu ja mam wszystko wybebeszone i nie czuje sie wieśniakiem z tego powodu Rolling Eyes .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2008 23:21     Temat postu:

red_shogun napisał:

Ależ skąd dobry tuning to plastiki na zewnątrz w tym szczególnie większy spojler na tył aby 1.6 lub 2.0 przypadkiem nie odfrunęło z nadmiaru mocy, plastiki do wewnątrz najlepiej takie świecące w ultrafiolecie neonków zamontowanych pod podeszwą buta, następnie trzymajcie się krzeseł - szok! amortyzatory gazowe za 199zł zamiast tych olejowych z allegro za 99zł, potem gdy już siedzą takie amory to grzechem było by nie obniżyć rakiety - więc startujemy z ucinaniem sprężyn o dwa zwoje w celu nadania rasowego wyglądu nowo rodzącemu się bolidowi, teraz czas na podniesienie mocy: dźwięcznie brzmiący uniwersalny tylny wydech marki ulter koniecznie 2,5 cala do 1.6 to podstawa, bezapelacyjna wycinka kata i i wspaw w jej miejsce trudnozdobywalnej rury z nierdzewki (35zł za metr bieżący), odczuwalny znaczący przyrost mocy - zwężka na kolektorze i tłumiku środkowym kto by się tym przejmował, następnie wyższy stopień wtajemniczenia: wzrost mocy w DE poprzez zapodawania wałków od DS dzięki czemu uzyskujemy 3KM i krócej o 0,1sek do setki, po czym zapodajemy szersze rasowe kapcie 215/45/R16 żeby przy takim wzroście mocy nie mielić non stop laczkami nawet z trójki, o kurcze ale przez to tak mozolnie zdobyte wyżej 0,01sek. zostaje utracone Sad, cóż nie pozostaje nam nic innego jak swap skrzyni biegów z DS na DE lub na odwrót - nie pamiętam, "lepszy" efekt w przełożeniach w 100% gwarantowany - zagubione 0,01sek znów odzyskujemy - radości nie ma końca, itp. itd.
Założę się że będzie to idealny tuning dla setki w twoim wykonaniu, wszyscy będą zachwyceni a najbardziej ty, bo będziesz wiedział ile cię to pracy kosztowało i jaki kosmiczny efekt przyniosło, no i co najważniejsze spełnią się twoje marzenia o tanim tuningu bo przecież zmieściłeś się z całością w 1000zł.
OK a teraz na poważnie, weź człowieku nawet nie podejmuj takich dyskusji bo szkoda twojego jak i mojego czasu. W poprzednim poście wyraziłem swoją opinię, mam do tego prawo i poprzestańmy na tym, tym bardziej że twoją opinię też już poznałem i dzięki temu już wiem żeby omijać cię szerokim łukiem
p.s.
a tak w ogóle to źle mnie zrozumiałeś Laughing


Wlasnie ze dobrze Cie zrozumialem, gdybym zrozumial zle, nie byloby z twojej strony takiego pieknego wywodu...

Dla mnie nie szkoda czasu, ot kilka linijek napisanych w kilka chwil... Zreszta nie wymagalem od Ciebie produkowania sie jak kabareciarz ktoremu widownia zasnela Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2008 23:26     Temat postu:

tjozwiak napisał:
...


Quattro napisał:
Zreszta nie wymagalem od Ciebie produkowania sie jak kabareciarz ktoremu widownia zasnela Very Happy


Faktycznie, widać mam trudności z dobraniem sobie odpowiedniej widowni Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2008 23:28     Temat postu:

Masz racje, ja zasypiam tylko na kiepskich kabaretach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Maj 2008 6:12     Temat postu:

red, to wszystko co napisałeś to tuning, dla jednych źle przeprowadzony, dla innych, najczęściej właścicieli bardzo dobrze. Wszyscy mówią o tych gustach, ze się nie dyskutuje i zaraz po tym się scinają. Uszanujmy siebie na wzajem i swoje pomysły, co bys powiedział jak wszyscy mieli by takie same setki?? Do osób piszących do reda, ze ma 2.0 i sie prześmiewa z 1.6 (chyba jesteście zakompleksieni)...poczytajcie dokładnie co chłopak pisze, bo mi sie wydaje, że zdaje sobie on sprawę z tego iż jedyne co ma to 15 letnie auto warte na rynku kilka tysięcy... jak my wszyscy

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Maj 2008 6:58     Temat postu:

Gem, alez ja doskonale zdaje sobie z tego sprawe... Tylko w przeciwienstwie do Reda, nie staram sie uwidocznic tego na sposob kompleksu...

Ja setke trzymam mimo, ze nie jezdze Nia na codzien... To jest dla mnie zabawka a nie auto pierwszej potrzeby, Ale jak czytam Reda to wyglada to jakbym byl do kitu, bo nie wiem co dobre, bo za zabawke mam 100NX a nie 350Z... Nosz do jasnej choroby, co to za roznica czy mam i bawi mnie auto za 5000zl a nie za 50 tys... Nie czuje i nie bede sie czul gorszy, a tuning 100NX nie bedzie miec dla mnie mniejszej wartosci psychologicznej niz tuning Golfa ostatniej generacji :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Maj 2008 8:24     Temat postu:

gem napisał:
... Do osób piszących do reda, ze ma 2.0 i sie prześmiewa z 1.6 (chyba jesteście zakompleksieni)...poczytajcie dokładnie co chłopak pisze, bo mi sie wydaje, że zdaje sobie on sprawę z tego iż jedyne co ma to 15 letnie auto warte na rynku kilka tysięcy... jak my wszyscy


No nareszcie ktoś inteligentniejszy. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Maj 2008 11:11     Temat postu:

gem napisał:
... Do osób piszących do reda, ze ma 2.0 i sie prześmiewa z 1.6 (chyba jesteście zakompleksieni)...poczytajcie dokładnie co chłopak pisze, bo mi sie wydaje, że zdaje sobie on sprawę z tego iż jedyne co ma to 15 letnie auto warte na rynku kilka tysięcy... jak my wszyscy

No też tak to odebrałem...

A w temacie, róbta co chceta ze swoimi autami. Uważam że tuning robi się dla siebie a nie pod publikę. Jeżeli komuś przy okazji się spodoba to dobrze, jeżeli nie - o gustach się nie dyskutuje, ale opinię każdemu wolno wyrazić. A setka i tak THE BEST wygląda w body sr/gti Razz I .'ka jak dla mnie Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez foster dnia 16 Maj 2008 11:19 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Maj 2008 16:39     Temat postu:

Dodam tylko, że jeżeli ktoś planuje wyciąć np dziurę 100 na 100 cm, bo taką ma wizje, to raczej powinniśmy, oprócz wyrażenia własnej opinii podpowiedzieć jak ma to zrobić, aby ta dziura była dobrze wycięta...w końcu jesteśmy 100NX squadem, a nie stowarzyszeniem ludzi o tych samych gustach. Podejście " nie podoba mi sie Twój pomysł na auto, wiec nie podpowiem Ci jak to dobrze byłoby zrobić" jest trochę dziwne. Oczywiście w granicach rozsądku, bo podpowiadać komuś jak dobrze obciąć sprężyny, żeby było niżej, to już przesada Wink

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin